SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind ze oerlelijk.quote:
quote:
Ook leuk inderdaad..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze oerlelijk.
[..].
British racing green.
Klopt. En de enige kleur groen die kan op een auto van dat kaliber.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.
Tevens een van de zeer weinige uitzonderingen op mijn mening dat een auto zwart moet zijn.
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te tourenquote:
+1quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te touren.
IMho hoort die ook gewoon zwartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.
Dat is het mooiste. Maar in grijs, donkerblauw of bordeaux is hij ook echtquote:
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Kom maar met wat anders dan... bromsnorrenquote:
Ik houd niet van die vleugeldeuren. Verder zijn ze inderdaad echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:
[ afbeelding ]
én z'n moderne broertje uiteraard:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Uhuh..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.
Ja, morgen een cliënt overleg en daarna maar Tilburg "racen" voor een tentamenquote:
Audiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
Ik ben helemaal geen mercedesfan, maar die grote oude bakken kan ik dan weer wel waarderen.
Voor de rest: liever een ster in m'n ruit dan op m'n grille.
Een goede nachtrust is wel belangrijk voor je tentamen ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.
BMW of Audi mag ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
Ik ben helemaal geen mercedesfan, maar die grote oude bakken kan ik dan weer wel waarderen.
Voor de rest: liever een ster in m'n ruit dan op m'n grille.
Ik hou altijd wel van een beetje anders dan andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van die vleugeldeuren. Verder zijn ze inderdaad echt. Maar ik ben dan ook Mercedes-fan, over het algemeen.
Ligt eraan. Die vleugeldeuren lijken me gewoon niet handig ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hou altijd wel van een beetje anders dan anders
Behandelmethoden; gedragstherapie, conditionering, exposure, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, borderline.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is wel belangrijk voor je tentamen ja.
Mag ik vragen waar je tentamen over gaat, trouwens? (niet dat ik er een bal van snap, ws., maar toch)
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6quote:
Wat je gezellig noemtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Behandelmethoden; gedragstherapie, conditionering, exposure, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, borderline.
Stik gezellige onderwerpen
De C6 is dan ook een bijzonder fraaie verschijning, imho.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6.
Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De C6 is dan ook een bijzonder fraaie verschijning, imho.
Daar rijdt bij ons het halve management mee.. Waarom ze niet effe voor wat aparts kiezenquote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6.
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!quote:
Trusten autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!
Laatste van mijn master, dus...![]()
En vorige meer niet gehaald op 0.2/0.3
Trusten!!
Euh, ik bekijk dit plaatje en bedacht me, dat lijkt behoorlijk op de C6. En toen bekeek ik dat plaatje en vond ik dat ik gelijk had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar rijdt bij ons het halve management mee.. Waarom ze niet effe voor wat aparts kiezen
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Die. Is. Geilquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
Aston Martin One 77 is wel leuk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dan moet je nog maar es goed kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik bekijk dit plaatje en bedacht me, dat lijkt behoorlijk op de C6. En toen bekeek ik dat plaatje en vond ik dat ik gelijk had.
What?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die. Is. Geil.
Jij heb echt de raarste smaak in de wereld....
Nee, hoor. Het idee is redelijk hetzelfde. De C6 is platter, maar het is overduidelijk dat men hetzelfde idee voor ogen had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je nog maar es goed kijken
C6 heeft wel een mislukte achterkant trouwens, echt zonde. Voorkant is heerlijk strak!
Mja, das wel zuur dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!
Laatste van mijn master, dus...![]()
En vorige meer niet gehaald op 0.2/0.3
Trusten!!
Ok...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het idee is redelijk hetzelfde. De C6 is platter, maar het is overduidelijk dat men hetzelfde idee voor ogen had.
Dat jij niet ziet dat ze beide een relatief korte achterkant hebben, waardoor de auto lijkt op een kruising tussen een station en een sedan kan ik niet helpen.quote:
Ik zeg toch ok..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet dat ze beide een relatief korte achterkant hebben, waardoor de auto lijkt op een kruising tussen een station en een sedan kan ik niet helpen.
Fijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ok..
Ik vind ze alleen persoonlijk totaal niet op elkaar lijken. Korte achterkant of niet.
Een station heeft er volgens mij in de verste verte niets mee te maken hoor.
Als je een station met een sedan kruist krijg je een soort gedrocht als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maargoed, ik zei al ok.. wat jij wil
Trusten JKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik hang nog effe een was op en ga pitten.. Welterusten!
Trustequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik hang nog effe een was op en ga pitten.. Welterusten!
Slaap lekkerquote:
Al met alleen een overhemd is het al bleh op m'n werkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:59 schreef Pheno het volgende:
gewoon een goed pak kopen, die zitten als het goed is luchtig
Oh Dear God It's Fridayquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eerst de vrijdag maar eens overleven. Straks even 3 spoedpuncties doen, jeej.
En thank God it's vakantiequote:
Is ook niet de moeite meer tochquote:
En dan een paar weken niksquote:
bij ons is het elke dag casual fridayquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:58 schreef STING het volgende:
GoedemorgenThank god it's casual Friday, korte mouwen
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MogguhAl een beetje zin in het weekend?
Sushiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MogguhAl een beetje zin in het weekend?
Dat is jammer....quote:
hmmmm goed idee. Straks maar eens een bakje halen. Heb toch geen lunch bij mequote:
Sja. Misschien denk ik er straks anders over, maar nu even niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is jammer....
[..]
hmmmm goed idee. Straks maar eens een bakje halen. Heb toch geen lunch bij me
Hey JK ik heb nog eens naar die Yoshimura einddemper gekeken maar ik zie het niet zo zitten om in mijn pijp te moeten gaan snijden om hem te kunnen monteren. Ik kijk nog even verder op die site die je gaf.quote:
Hoezo moet je snijden dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hey JK ik heb nog eens naar die Yoshimura einddemper gekeken maar ik zie het niet zo zitten om in mijn pijp te moeten gaan snijden om hem te kunnen monteren. Ik kijk nog even verder op die site die je gaf.
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja. Misschien denk ik er straks anders over, maar nu even niet.
Reizen met de NSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSik denk nog wel twee keer na voordat ik weer met het OV naar een concert ga).
Heb de handleiding van die TRS uitlaat eens bekeken voor op mijn SV650s maar daar staat dat je een cm of 10 van je uitlaat moet afsnijden om de einddemper passend te krijgen.quote:
Waar werk jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet volgende week nog een weekje en dan heb ik ook 3 weken vakantie. Vanaf donderdag komt de jongen die het tijdens mijn vakantie over gaat nemen, dus dan draag ik alles aan hem over, kan ik nog ff 2 daagjes lekker rlxd doen op het werk.
Die gozer heeft een mazzeltje trouwens. Hij liep hier samen met nog een aantal anderen stage, waaronder een heel mooi meisje. Nou is hij echt zo'n zolderkamerautist, maar hij had wel het lef om haar op Facebook toe te voegenDus nou kan ie weer 3 weken lang iedere keer bij het koffie halen stiekem ff gluren naar haar. En ja, wat ie dan 's avonds op zijn zolderkamertje doet geloof ik wel
Dat. Na 8 jaar reizen met de NS voor school had ik het ook wel gezienquote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSik denk nog wel twee keer na voordat ik weer met het OV naar een concert ga).
Hmmz, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dcht dat het meestal gewoon erop schroeven was met een paar bouten? Of heb jij soms een slip-on systeem?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heb de handleiding van die TRS uitlaat eens bekeken voor op mijn SV650s maar daar staat dat je een cm of 10 van je uitlaat moet afsnijden om de einddemper passend te krijgen.
Ik zal je maar met rust latenquote:
Nou, wat jij dan de afgelopen tijd 's avonds op je zolderkamertje hebt gedaan weten we dan ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet volgende week nog een weekje en dan heb ik ook 3 weken vakantie. Vanaf donderdag komt de jongen die het tijdens mijn vakantie over gaat nemen, dus dan draag ik alles aan hem over, kan ik nog ff 2 daagjes lekker rlxd doen op het werk.
Die gozer heeft een mazzeltje trouwens. Hij liep hier samen met nog een aantal anderen stage, waaronder een heel mooi meisje. Nou is hij echt zo'n zolderkamerautist, maar hij had wel het lef om haar op Facebook toe te voegenDus nou kan ie weer 3 weken lang iedere keer bij het koffie halen stiekem ff gluren naar haar. En ja, wat ie dan 's avonds op zijn zolderkamertje doet geloof ik wel
Waarom reden ze niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zal je maar met rust latenje bent wat kortaf
![]()
Nou de NS deed waar ze heel goed in zijn. Niet rijden.
Kan je in DM die site nog eens geven (zit op werk) Dan zoek ik even de handleiding erbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dcht dat het meestal gewoon erop schroeven was met een paar bouten? Of heb jij soms een slip-on systeem?
Dat wist geen mens helaas. Het resulteerde wel in een duur taxiritjequote:
Ah, informatievoorziening daalt ook weer... taxirit kan je proberen terug te vorderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wist geen mens helaas. Het resulteerde wel in een duur taxiritje
RHCP? ja, drukte hier in Nijmegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Goede tip. Ik ga eens rondneuzen op de NS site voor de procedurequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, informatievoorziening daalt ook weer... taxirit kan je proberen terug te vorderen.
En hij? 35?quote:
Ja en gestrand in Den Bosch om half 12 alwaar geen treinen meer reden naar Eindhoven. Hadden eindelijk een taxi om pak en beet 2 uur want alle taxis waren in nijmegen en assenquote:
Mjah 17 is voor mij dan helemaal out of the questionquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, hij is 18, dus voor hem valt ze wel in de doelgroep, voor mij allang niet meer.
De lekkerste er tussenuit pikken danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
Neg, mijn pepermuntkussentjes bevatten een paar smerige.
Dat kan je aan de buitenkant niet zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De lekkerste er tussenuit pikken dan
Nou, hij moet eerst maar eens kijken of ie überhaupt meisjes aan durft te spreken. Alhoewel, online bij League of Legends lukt het al wel geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah 17 is voor mij dan helemaal out of the question
Maar misschien heeft ie geluk en al dat
Of ik kan beter een sprookje schrijven
Das dan wat lastiger inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je aan de buitenkant niet zien.
Nou, als het online kan dan is IRL toch niet zo erg tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, hij moet eerst maar eens kijken of ie überhaupt meisjes aan durft te spreken. Alhoewel, online bij League of Legends lukt het al wel geloof ik.![]()
Zo, de zakelijke support van HP blinkt ook weer uit hoor, Probook welke niet aangaat, ook niet met andere accu of adapter, vragen ze welke BIOS erop staat, ja hoe de fuck kan ik dat nou zien als ie niet aangaat
Maar ga je wel uit je bek stinken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zo wordt pepermuntjes eten nog spannend
Van pepermuntjes?quote:
Wist niet dat je daarvan uit je muil ging stinken eigenlijkquote:
Gebeurt ook niet. Die ranzige zijn zoetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wist niet dat je daarvan uit je muil ging stinken eigenlijk
We zullen voor je duimen!quote:
Ah okquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet. Die ranzige zijn zoet.
Ik ook. Maar niet van zoete pepermuntjes. That's just wrongquote:
die zijn ook smerig... heeft NIETS meer met pepermunt te makenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet van zoete pepermuntjes. That's just wrong.
Ik houd niet eens van pepermuntquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet van zoete pepermuntjes. That's just wrong.
Ik word altijd strontziek van dat "troubleshooten". Dan willen ze dat wij eerst allerlei dingen gaan uitsluiten, voordat ze hem daadwerkelijk komen ophalen voor reparatie. Ik denk, het is jullie apparaat, jullie geven daar garantie op, dus zoek het lekker zelf uit, onze TD zou dan allerlei dingen moeten uitproberen, maar wie betaald de arbeid? HP niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef El_Thijs het volgende:
Whehehe, support van HP he? Ook wel eens contact mee gehad voor garantie claimen of weet ik veel wat. Wat 5 minuten had moeten duren duurde uiteindelijk 3 kwartier
Klopt en dat is echt irritant soms. De helpdesk is er om je te helpen, maar je moet eerst een hele hoop zelf doen zodat ze zelf zo min mogelijk hoeven te doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik word altijd strontziek van dat "troubleshooten". Dan willen ze dat wij eerst allerlei dingen gaan uitsluiten, voordat ze hem daadwerkelijk komen ophalen voor reparatie. Ik denk, het is jullie apparaat, jullie geven daar garantie op, dus zoek het lekker zelf uit, onze TD zou dan allerlei dingen moeten uitproberen, maar wie betaald de arbeid? HP niet.
Oh, het wordt nooit wat tussen onsquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het wordt nooit wat tussen ons. Zulks een tragedie.
In sommige gerechten is het heerlijk inderdaadquote:
Dus er kan misschien toch wat moois gaan bloeien tussen julliequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In sommige gerechten is het heerlijk inderdaad
Goed zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In sommige gerechten is het heerlijk inderdaad
Wie weetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus er kan misschien toch wat moois gaan bloeien tussen jullie![]()
Toch wel hequote:
Nu nog een foto van je motor, een samenvatting van wie je bent, wat je hobby's zijn en zulks en wat je toekomst perspectief is.quote:
Je vind motoren wel heel belangrijk hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je motor, een samenvatting van wie je bent, wat je hobby's zijn en zulks en wat je toekomst perspectief is.
Geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je vind motoren wel heel belangrijk hewaarom rijd je zelf niet?
Dat is inderdaad een belangrijke factorquote:
Voor mijn motor, zie fobo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je motor, een samenvatting van wie je bent, wat je hobby's zijn en zulks en wat je toekomst perspectief is.
Ik meen me ergens te herinneren dat FoBo teveel klikwerk was voor Samzzquote:
Nope.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een belangrijke factorMaar dat komt vanzelf wel een keer goed. Mijn eerste loonstrookje is opgegaan aan mijn motorrijbewijs
je hebt ook geen motorrijbewijs?
Een Brabantse gast met een gevoel voor humor en liefde voor dieren.quote:
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een Brabantse gast met een gevoel voor humor en liefde voor dieren.
Hobby's zijn motorrijden (obviously), zwemmen, genieten van een leuke film en met vrienden dingen doen.
Toekomstperspectief: een woonboerderij en een goede baan hebben, en voor de rest maakt het me niks uit wat er gebeurd zolang ik maar kan blijven doen wat ik wil doen.
Zoiets?
Oh. Ik eet geen ham.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pizza met o.a. ham en veel verse knoflook
Je moet ergens goed in zijn.quote:
Vega?quote:
Hamquote:
Partner wel of geen vlees eten?quote:
Dat interesseert me weinig. Ik heb geen probleem met het klaarmaken van vlees. Ik vind het wel irritant als hij perse bij iedere maaltijd vlees wil eten.quote:
Yorkham is deze week in de aanbieding bij AH, gisteren gehaald.quote:
Hoeft ook niet elke dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert me weinig. Ik heb geen probleem met het klaarmaken van vlees. Ik vind het wel irritant als hij perse bij iedere maaltijd vlees wil eten.
Oeh die ga ik straks ook even inslaan Yorkhamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yorkham is deze week in de aanbieding bij AH, gisteren gehaald.
Alsmede ossenworst, ook lekker, met een beetje peper en zout..
Mwah, nooit echt fan van worst geweest, behalve bij een borrel samen met wat kaas of zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yorkham is deze week in de aanbieding bij AH, gisteren gehaald.
Alsmede ossenworst, ook lekker, met een beetje peper en zout..
Smakelijk!quote:
Smaakt altijd goed inderdaad, maar een plakje rosbief is ook niet misquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oeh die ga ik straks ook even inslaan Yorkhamlekker voor op afbakbroodjes zondag
maar maak je dan wel alle soorten vlees zeg maar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert me weinig. Ik heb geen probleem met het klaarmaken van vlees. Ik vind het wel irritant als hij perse bij iedere maaltijd vlees wil eten.
Jij met je rosbief..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaakt altijd goed inderdaad, maar een plakje rosbief is ook niet mis
Lief, leuk, gek, teaser, pain in the ass.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoeft ook niet elke dag.
Vat jezelf eens samen in een paar zinnen?
Wat denk jij wel nietquote:
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar maak je dan wel alle soorten vlees zeg maar?
Moet jij niet ijsdaten met auto vandaag? ze is in T. namelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar maak je dan wel alle soorten vlees zeg maar?
Ik zie 80% overeenkomsten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief, leuk, gek, teaser, pain in the ass.
Hobby's zijn paardrijden, films en series kijken, dierentuinen bezoeken, werken in het asiel, tekenen en schilderen, lezen. Ik ben dol op alles met een motor.
Ik zou later het liefst op een boerderij wonen met een mooie lap grond voor m'n paarden en een mooie hobbykamer voor de terraria.
Nee, vast nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie 80% overeenkomsten.
Toeval? I think not.
Ik houd altijd alles lekker beknoptquote:
Dat zijn rifapen en die zijn niet leukquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Aapjes kijken is ook leuk op het terras.
maar waarom eet je dan zelf geen vlees?quote:
oh echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moet jij niet ijsdaten met auto vandaag? ze is in T. namelijk.
Dat deed ik woensdag. Aapjes aan 't terras van beekse bergenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Aapjes kijken is ook leuk op het terras.
Uit principe. En die ga ik een ander niet opdringen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom eet je dan zelf geen vlees?
maar als jij vlees maakt voor een ander moet jij het toch kopen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit principe. En die ga ik een ander niet opdringen.
Ik heb er geen problemen mee. Ieder moet eten waar hij of zij zich goed bij voelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit principe. En die ga ik een ander niet opdringen.
Nee, ik eet het zelf niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als jij vlees maakt voor een ander moet jij het toch kopen?
en dat gaat dan niet tegen je principe?
Ja ze zei dat eerder deze week al (of vorige week) dat ze vandaag daar zou zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt?
maar ik kan niet
ik moet nu even huiswerk maken en heb zo een bruiloft
Ijsdaten in Tilburg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja ze zei dat eerder deze week al (of vorige week) dat ze vandaag daar zou zijn
Maar jammer komt het er weer niet van
Ik ben niet tegen het eten van vlees, ik ben tegen het voor een dubbeltje op de eerste rij zitten waardoor boeren niks verdienen en de beesten een relatief kutleven hebben. Sowieso is onze huidige mate van consumptie te achterlijk voor woorden en ontzettend slecht voor het milieu.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Ieder moet eten waar hij of zij zich goed bij voelt.
dus je zou wel vlees / vis eten als je weet dat de boer er een goede cent voor heeft gekregen al dan niet eigen kweek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het eten van vlees, ik ben tegen het voor een dubbeltje op de eerste rij zitten waardoor boeren niks verdienen en de beesten een relatief kutleven hebben. Sowieso is onze huidige mate van consumptie te achterlijk voor woorden en ontzettend slecht voor het milieu.
Vis eet ik niet want dat lust ik niet. Maar ik zou wel vlees eten als de dieren een goed leven zouden hebben gehad en de boer er een goede prijs voor krijgt ja. Wat mij betreft wordt vlees weer een luxe product.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus je zou wel vlees / vis eten als je weet dat de boer er een goede cent voor heeft gekregen al dan niet eigen kweek?
Dat is helaas wel de maatschappij van vandaag de dag. Ik ben zelf niet te beroerd om iets meer te betalen voor een goed stuk vlees of ander product. Helaas slaat dat nog niet erg aan hier, en zeker nu niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het eten van vlees, ik ben tegen het voor een dubbeltje op de eerste rij zitten waardoor boeren niks verdienen en de beesten een relatief kutleven hebben. Sowieso is onze huidige mate van consumptie te achterlijk voor woorden en ontzettend slecht voor het milieu.
maar daarom vroeg ik of je dan wel al het vlees maaktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vis eet ik niet want dat lust ik niet. Maar ik zou wel vlees eten als de dieren een goed leven zouden hebben gehad en de boer er een goede prijs voor krijgt ja. Wat mij betreft wordt vlees weer een luxe product.
Nee, hoor. Want ik koop nauwelijks vlees. En als ik het koop, dan gewoon een goed stuk, niet biologisch of ander geneuzel. Sowieso kook ik het liefst vegetarisch, echt heerlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daarom vroeg ik of je dan wel al het vlees maakt
ik eet ook geen vlees en ik vind het echt niet erg als mijn bezoek dat wel eet maar ik zet ze echt niet alle typen vlees voor want dan ga je alsnog tegen je eigen principe in
in mijn ogen
mee eens, zou het ook niet erg vinden om meer voor mijn vlees te betalen als daar de dieren zelf een beter leven van krijgen. Probleem is dat het voor de meeste mensen gewoon een ver van mijn bed show is, of ze zijn er in het geheel niet in geinteresseerd. Onwetendheid ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is helaas wel de maatschappij van vandaag de dag. Ik ben zelf niet te beroerd om iets meer te betalen voor een goed stuk vlees of ander product. Helaas slaat dat nog niet erg aan hier, en zeker nu niet.
En daar zit het probleem, dat hele ver van mijn bed idee. En zeker ook een stuk onwetendheid. Iedereen heeft liever een stuk vlees op zijn bord en dan willen ze zich niet druk maken hoe het leven van het beestje is geweest, maar of het goed gebakken is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
mee eens, zou het ook niet erg vinden om meer voor mijn vlees te betalen als daar de dieren zelf een beter leven van krijgen. Probleem is dat het voor de meeste mensen gewoon een ver van mijn bed show is, of ze zijn er in het geheel niet in geinteresseerd. Onwetendheid ook.
Mensen zijn achterlijk en lopen het liefst achter de kudde aan en dus door de stront. Om het bot te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijk
Dan vraag ik me toch af waar het in het verleden mis is gegaan. Veel mensen zien vlees niet als luxe product maar als een noodzakelijk deel van de maaltijd. Scratch veel, ik denk 99% van de mensen.
maar als je dan niet biologisch vlees koopt dan ga je toch tegen je eigen principe in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Want ik koop nauwelijks vlees. En als ik het koop, dan gewoon een goed stuk, niet biologisch of ander geneuzel. Sowieso kook ik het liefst vegetarisch, echt heerlijk.
Weet je wat het is, als je het niet ziet, weet je het ook niet. Foto's en beschrijvingen van de ellende van die dieren maken te weinig indruk, je zou het met je eigen ogen moeten zien. Een voorbeeld: Hoe erg de foto's en verhalen van bijvoorbeeld overlevenden van Auswitch zijn, je beseft pas echt hoe erg die mensen hebben geleden, als je zelf een bezoekje daar aan brengt. Dat maakt tienduizend maal meer indruk dan wat foto's en een tekstje erbij. En zo is het ook met dat vlees. De verhalen over de slechte toestand van die dieren, inclusief wat zielige foto's maakt veel minder indruk dan als je zelf eens in zo'n massastal staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar zit het probleem, dat hele ver van mijn bed idee. En zeker ook een stuk onwetendheid. Iedereen heeft liever een stuk vlees op zijn bord en dan willen ze zich niet druk maken hoe het leven van het beestje is geweest, maar of het goed gebakken is.
En zo is de maatschappij helaas wel. En diegene die iets anders proberen worden dan raar aangekeken omdat het niet 'normaal' is. Dus je redenatie klopt wel en bot is ie niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk en lopen het liefst achter de kudde aan en dus door de stront. Om het bot te zeggen.
Ik vind mensen die perse iedere dag vlees moeten eten ontzettend kortzichtig, net als vegetariers die vleeseters veroordelen omdat ze vlees eten.
Waarom ga ik tegen mijn eigen principe in als ik geen biologisch vlees koop?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je dan niet biologisch vlees koopt dan ga je toch tegen je eigen principe in?
ik zou niet zo simpel mijn principe op zij kunnen schuiven omdat iemand anders vlees wil
hier kunnen ze ook vlees krijgen maar dan wel biologisch bijvoorbeeld
omdat je zegt: ik ben tegen het feit dat boeren er niet aan verdienen en dat de dieren het kut hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga ik tegen mijn eigen principe in als ik geen biologisch vlees koop?
Je moet kunnen eten wat je wilt, maar wel tegen een eerlijke prijs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo is de maatschappij helaas wel. En diegene die iets anders proberen worden dan raar aangekeken omdat het niet 'normaal' is. Dus je redenatie klopt wel en bot is ie niet.
Ik hoef echt niet elke dag vlees te eten, lust ook wel eens wat anders. Aan de andere kant vind ik ook dat mensen moeten kunnen eten wat ze graag willen. Daarom heb ik er geen enkel probleem mee als ik aan tafel zou zitten met een carnivoor en een herbivoor. Ik geef toe dat ik ook meer van het vlees ben dan van ander eten, maar dat wil niet zeggen dat ik enkel alleen vlees eet.
Een goed initiatief, alleen denk ik dat als zoiets zou worden georganiseerd dat het animo bedroevend laag zal zijn (zelfs als het gratis is). Een keer met je neus op de feiten gedrukt worden is helemaal niet erg en kan een goede eye-opener zijn. Maar we willen liever bij het oude en vertrouwde blijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je het niet ziet, weet je het ook niet. Foto's en beschrijvingen van de ellende van die dieren maken te weinig indruk, je zou het met je eigen ogen moeten zien. Een voorbeeld: Hoe erg de foto's en verhalen van bijvoorbeeld overlevenden van Auswitch zijn, je beseft pas echt hoe erg die mensen hebben geleden, als je zelf een bezoekje daar aan brengt. Dat maakt tienduizend maal meer indruk dan wat foto's en een tekstje erbij. En zo is het ook met dat vlees. De verhalen over de slechte toestand van die dieren, inclusief wat zielige foto's maakt veel minder indruk dan als je zelf eens in zo'n massastal staat.
Dat probeer ik dus te zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet kunnen eten wat je wilt, maar wel tegen een eerlijke prijs.
Tuurlijk, dat is het ook, totaal kansloos om dat niemand daar interesse in heeft. Maar zo werkt het wel, iets wat je met je eigen ogen aanschouwt maakt veel meer indruk dan foto's of tekst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een goed initiatief, alleen denk ik dat als zoiets zou worden georganiseerd dat het animo bedroevend laag zal zijn (zelfs als het gratis is). Een keer met je neus op de feiten gedrukt worden is helemaal niet erg en kan een goede eye-opener zijn. Maar we willen liever bij het oude en vertrouwde blijven.
Klopt. Biologisch gehouden dieren hebben het niet of nauwelijks beter. Biologisch is de grootste hoax die er bestaat. Biologisch is geldklopperij en een middel om mensen te sussen die wel goed willen doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je zegt: ik ben tegen het feit dat boeren er niet aan verdienen en dat de dieren het kut hebben
Dat is ook zo. Vandaar dat ik wel eens naar dat gebied rond Chernobyl zou willen gaan om te kijken hoe het er nu echt uit ziet. Moet een geweldige en ook confronterende ervaring zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het ook, totaal kansloos om dat niemand daar interesse in heeft. Maar zo werkt het wel, iets wat je met je eigen ogen aanschouwt maakt veel meer indruk dan foto's of tekst.
En daar is de crux van het verhaal: alles draait om de centen. Triest maar waar. Misschien kort door de bocht maar zo is het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Biologisch gehouden dieren hebben het niet of nauwelijks beter. Biologisch is de grootste hoax die er bestaat. Biologisch is geldklopperij en een middel om mensen te sussen die wel goed willen doen.
En veel meer verdienen de boeren er ook niet aan, het geld gaat naar de tussenstations.
Het schijnt dat ondanks de radioactieve straling de natuur en het dierenleven er welig tieren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Vandaar dat ik wel eens naar dat gebied rond Chernobyl zou willen gaan om te kijken hoe het er nu echt uit ziet. Moet een geweldige en ook confronterende ervaring zijn.
dat eerste is echt grote onzinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Biologisch gehouden dieren hebben het niet of nauwelijks beter. Biologisch is de grootste hoax die er bestaat. Biologisch is geldklopperij en een middel om mensen te sussen die wel goed willen doen.
En veel meer verdienen de boeren er ook niet aan, het geld gaat naar de tussenstations.
Ik heb ooit eens op een ander forum een foto-reportage gezien van een groepje die er met een gids waren geweest. En ook al waren het foto's, het sloeg wel in zeg maar. Jammer dat ik dat forum nergens meer heb terug kunnen vinden. Zal nog eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het schijnt dat ondanks de radioactieve straling de natuur en het dierenleven er welig tieren.
Ik koop de laatste tijd wel meer biologisch vlees. Wel een stuk duurder maar je proeft ook wel verschil vind ik... Daarnaast denk ik dat het voor veel mensen en dan met name de lagere sociale lagen het ook niet kunnen permitteren...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
mee eens, zou het ook niet erg vinden om meer voor mijn vlees te betalen als daar de dieren zelf een beter leven van krijgen. Probleem is dat het voor de meeste mensen gewoon een ver van mijn bed show is, of ze zijn er in het geheel niet in geinteresseerd. Onwetendheid ook.
Het is nu een spooklandschap geworden, met een paar spookdorpjes zoals Prypyat, met dat reuzenrad. Maar die kerncentrale is geloof ik nog steeds een tikkende tijdbom, ik geloof dat de betonnen sarcofaag eromheen inmiddels ook al een paar scheuren begint te vertonen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een ander forum een foto-reportage gezien van een groepje die er met een gids waren geweest. En ook al waren het foto's, het sloeg wel in zeg maar. Jammer dat ik dat forum nergens meer heb terug kunnen vinden. Zal nog eens gaan zoeken.
Op een hele aparte manier vond ik het tegelijk angstig en mooi eruit zien.
Klopt, en ik hoor al jaren dat ze daar een oplossing voor aan het verzinnen zijn. Want als die gaat, dan kunnen we denk ik heel Europa wel afschrijven na een paar jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is nu een spooklandschap geworden, met een paar spookdorpjes zoals Prypyat, met dat reuzenrad. Maar die kerncentrale is geloof ik nog steeds een tikkende tijdbom, ik geloof dat de betonnen sarcofaag eromheen inmiddels ook al een paar scheuren begint te vertonen.
En van die laatste groep komen er steeds meer denk ik waardoor het dus aanblijft dat iedereen goedkoop vlees koopt. Dieper in de buidel tasten is er niet meer bij voor steeds meer mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd wel meer biologisch vlees. Wel een stuk duurder maar je proeft ook wel verschil vind ik... Daarnaast denk ik dat het voor veel mensen en dan met name de lagere sociale lagen het ook niet kunnen permitteren...
Nee. Helaas. Het verschil in biologisch of niet biologisch zit hem in de regeltjes opgelegd van bovenaf. In praktijk is er nauwelijks verschil. En bij vleeskoeien al helemaal niet, die hebben hoe dan ook een redelijk goed leven.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, lopen begint ook minder prettig aan te voelen...
Volgens mij is dit weer een noodkreet van m'n lichaam: "Jij mag helemaal niet op vakantie!"
Grmbl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou daar ook wel eens willen rondlopen... ik zie wel eens rapportages erover maar ik zou het liever zelf een keer meemaken....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Vandaar dat ik wel eens naar dat gebied rond Chernobyl zou willen gaan om te kijken hoe het er nu echt uit ziet. Moet een geweldige en ook confronterende ervaring zijn.
Daar zijn ze dit jaar al mee begonnen... Krijg je straks een mummie-kerncentrale met 7 sacrofagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en ik hoor al jaren dat ze daar een oplossing voor aan het verzinnen zijn. Want als die gaat, dan kunnen we denk ik heel Europa wel afschrijven na een paar jaar.
Nou, ik denk dat het probleem dan lokaal veel groter wordt, ik weet niet zeker of we in andere delen van Europa daar veel van merken. Het probleem met de ramp zelf is dat door de brand en rook er heel veel radioactieve deeltjes in de lucht terecht kwamen, heel anders dan bijvoorbeeld Fukushima, daar lagen de brandstofstaven gewoon bloot, maar was er geen brand, en dus rookvorming om die deeltjes door de lucht te verspreiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, en ik hoor al jaren dat ze daar een oplossing voor aan het verzinnen zijn. Want als die gaat, dan kunnen we denk ik heel Europa wel afschrijven na een paar jaar.
Idee voor een Fok!-meet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zou daar ook wel eens willen rondlopen... ik zie wel eens rapportages erover maar ik zou het liever zelf een keer meemaken....
Zo ben ik ook naar het IRA gebied geweest in Belfast.. weliswaar niet zo indrukwekkend als echte oorlogsgebieden maar het wordt wel een stuk werkelijker..
De echte helden waren de mannen die hun leven hebben gegeven om daar de boel in bedwang te houden. Die wisten van te voren al dat ze het niet zouden overleven door de hoge straling. Keer een docu van gezien, kippevel, echt waar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dit jaar al mee begonnen... Krijg je straks een mummie-kerncentrale met 7 sacrofagen.
Ja, die straling is zo sterk...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De echte helden waren de mannen die hun leven hebben gegeven om daar de boel in bedwang te houden. Die wisten van te voren al dat ze het niet zouden overleven door de hoge straling. Keer een docu van gezien, kippevel, echt waar.
Zolang het werktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dit jaar al mee begonnen... Krijg je straks een mummie-kerncentrale met 7 sacrofagen.
Dat ook, maar mocht er wat gebeuren dan zijn ze daar pretty much fucked. En door die rook is er nogal wat deze kant opgedreven vroeger. Ik denk ook bij nader inzien dat het wel zal meevallen, maar je wenst het niemand toe die daar woont.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het probleem dan lokaal veel groter wordt, ik weet niet zeker of we in andere delen van Europa daar veel van merken. Het probleem met de ramp zelf is dat door de brand en rook er heel veel radioactieve deeltjes in de lucht terecht kwamen, heel anders dan bijvoorbeeld Fukushima, daar lagen de brandstofstaven gewoon bloot, maar was er geen brand, en dus rookvorming om die deeltjes door de lucht te verspreiden.
Klopt, heb ik ook gezien en gelezen. Vreselijk dat je weet dat je je dood tegemoet gaat, maar dat je het toch doet om iedereen te redden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De echte helden waren de mannen die hun leven hebben gegeven om daar de boel in bedwang te houden. Die wisten van te voren al dat ze het niet zouden overleven door de hoge straling. Keer een docu van gezien, kippevel, echt waar.
Ook maar het idee ook dat het daar ondanks dat het al een tijd terug is nog steeds leeft en op springen staat. Er is nog steeds haat en nijd daar. Er bestaat ook een avondklok en de hele wijk kan op afstand worden afgesloten. zo onwerkelijk. als je de wijk inrijdt voelt het alsof je de bewoonde wereld uit gaat en een oorlogsgebied in rijdt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idee voor een Fok!-meet?Nee, ik zou het best eens willen ervaren. Een plaats die ineens is verlaten en er nog staat zoals bijna 40 jaar geleden.
Dat van Belfast is dan wel dichter bij huis en misschien daarom ook een stuk indrukwekkender omdat het zo dichtbij is.
Die docu heb ik ook gezien echt indrukwekkend...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
MRSAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
Er is een reden dat varkens niet of nauwelijks buiten komen... Er is ook een reden dat IEDEREEN die een varkensstal betreedt EERST beschermende kleding aan moet en zich moet ontsmetten en dat sowieso bijna niemand de varkensstal in mag.
Ik kan het me nog wel redelijk herinneren, ik was toen 6 en begreep het natuurlijk niet helemaal, maar ik weet nog wel dat er groente en fruit is weggegooid, omdat die wolk ook boven Nederland kwam. Laatst ook nog iets over gelezen dat er vooral in België heel veel in de doofpot is gestopt m.b.t. veel te hoge stralingswaardes in voedsel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
Dat ook, maar mocht er wat gebeuren dan zijn ze daar pretty much fucked. En door die rook is er nogal wat deze kant opgedreven vroeger. Ik denk ook bij nader inzien dat het wel zal meevallen, maar je wenst het niemand toe die daar woont.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
MRSA![]()
![]()
Je moet dat ook aangeven als je in t ziekenhuis werkt, of je risicogeval bent.
Ik had al een idee dat je sprak uit ervaringquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
Overigens haal ik mijn uitspraken uit eigen ervaring. Ik heb heel veel vrienden die boer zijn of bij een boer werken (zowel biologisch als regulier), heb erg veel gezien en meegemaakt. Van het geboren worden, tot het opgroeien en het slachtproces.
Een ding is mij duidelijk geworden; iedere boer wil het beste voor zijn dieren (rotte appels daargelaten) en zal er dan al het mogelijke aan doen om zijn dier te geven wat het nodig heeft, werkende met de regels die door de overheid zijn opgelegd en die zijn niet mals.
Er is een reden dat varkens niet of nauwelijks buiten komen... Er is ook een reden dat IEDEREEN die een varkensstal betreedt EERST beschermende kleding aan moet en zich moet ontsmetten en dat sowieso bijna niemand de varkensstal in mag.
Bizar eigenlijk dat ze zoiets in de doofpot stoppenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel redelijk herinneren, ik was toen 6 en begreep het natuurlijk niet helemaal, maar ik weet nog wel dat er groente en fruit is weggegooid, omdat die wolk ook boven Nederland kwam. Laatst ook nog iets over gelezen dat er vooral in België heel veel in de doofpot is gestopt m.b.t. veel te hoge stralingswaardes in voedsel.
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had al een idee dat je sprak uit ervaring
Zo wordt je toch even met je neus op de feiten gedrukt en kan ik me voorstellen dat je er anders over gaat denken dan dat je eerst misschien deed.
Varkens niet, kippen wel. Maar ook niet heel veel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
Koeien hebben het inderdaad zo slecht nog niet maar biologisch maakt echt wel verschil bij bijv varkens en kippen
Ja, hoe krijg je complot theorieën hè. Overigens was het daar zelf nog erger, want de ramp werdt in Zweden opgemerkt doordat ze daar ineens veel hogere stralingswaardes maten. En toen moest Rusland schoorvoetend toegeven dat er "iets" aan de hand was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat ze zoiets in de doofpot stoppen
als wij niet zo ver hadden door gefokt was dit ook niet nodig geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook echt een aanrader die trajecten eens te volgen. Dan snap je echt vele malen beter waarom een boer een keuze maakt voor het dier.
Vooral het slachtproces is heel interessant, van het ophalen tot het verwerken. Regelmatig met mijn ex mee geweest, hij verzorgt het transport en van alle boerderijen waar ik geweest ben met hem, waren er maar twee of drie waar ik ook de rest van de stallen mocht bekijken NADAT ik me grondig had laten ontsmetten.
Echt heel mooi om te zien hoe varkens geboren worden. En dan hoor je zoveel mensen huilen omdat de zeug in een kooi ligt, maar niemand weet waarom
.
Misschien eens overwegen om dat te doen, alleen ben ik ergens best bang om zo'n dier geslacht te zien wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook echt een aanrader die trajecten eens te volgen. Dan snap je echt vele malen beter waarom een boer een keuze maakt voor het dier.
Vooral het slachtproces is heel interessant, van het ophalen tot het verwerken. Regelmatig met mijn ex mee geweest, hij verzorgt het transport en van alle boerderijen waar ik geweest ben met hem, waren er maar twee of drie waar ik ook de rest van de stallen mocht bekijken NADAT ik me grondig had laten ontsmetten.
Je eigen fouten toegeven is voor heel veel mensen erg moeilijk, in welk deel van de maatschappij of van de wereld ze zich bevinden. Als ze daar nu eens wat meer moeite in staken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je complot theorieën hè. Overigens was het daar zelf nog erger, want de ramp werdt in Zweden opgemerkt doordat ze daar ineens veel hogere stralingswaardes maten. En toen moest Rusland schoorvoetend toegeven dat er "iets" aan de hand was.
Nee, hoor. Varkens zijn gewoon lompe kutten en die voorzorgsmaatregel is nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als wij niet zo ver hadden door gefokt was dit ook niet nodig geweest
en ik spreek ook uit eigen ervaring, maar ik ben het gewoon niet met je eens maar goed
iedere zijn principes en hoe ver je daar in gaat
zijn er onderzoeken gedaan naar de toename van bijv. kanker en misvormingen in europa na chernobyl?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel redelijk herinneren, ik was toen 6 en begreep het natuurlijk niet helemaal, maar ik weet nog wel dat er groente en fruit is weggegooid, omdat die wolk ook boven Nederland kwam. Laatst ook nog iets over gelezen dat er vooral in België heel veel in de doofpot is gestopt m.b.t. veel te hoge stralingswaardes in voedsel.
alleen bij rassen die wij houden voor vlees hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Varkens zijn gewoon lompe kutten en die voorzorgsmaatregel is nodig.
Ik meen van wel, heb er dacht ik wel eens over gelezen. Zal wel eens zoeken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zijn er onderzoeken gedaan naar de toename van bijv. kanker en misvormingen in europa na chernobyl?
Het doodrollen van biggen bedoel je? Daar hebben wel meer rassen last van. En er is een reden dat varkens gefokt worden op geven van vlees en dat is niet omdat de boer dat zo ontzettend leuk vindtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen bij rassen die wij houden voor vlees hoor
dus doorgefokte varianten door ons gecreëerd omdat ze meer vlees af geven
in engeland worden bijvoorbeeld weer oude rassen terug gebracht omdat die dit soort problemen niet hebben
nee dat is omdat dat het meest oplevert omdat mensen maar goedkoop vlees blijven kopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doodrollen van biggen bedoel je? Daar hebben wel meer rassen last van. En er is een reden dat varkens gefokt worden op geven van vlees en dat is niet omdat de boer dat zo ontzettend leuk vindt.
Het maakt ook niet uit, jij hebt jouw principes en ervaringen, ik de mijne.
Die zijn er, maar ze spreken mekaar allemaal tegen. Hier een uitleg daarover: http://www.kennislink.nl/publicaties/slachtoffers-van-tsjernobylquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik meen van wel, heb er dacht ik wel eens over gelezen. Zal wel eens zoeken.
onvoorstelbaar dat daar nog uberhaupt iets floreert.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo fascinerend om te zien hoe de natuur floreert in Chernobyl.
Waar heb ik dan gezegd dat ik goedkoop vlees koop?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is omdat dat het meest oplevert omdat mensen maar goedkoop vlees blijven kopen
daarom snap ik niet dat jij dat wel wil doen als iemand anders dat op eet
en daar hebben wel meer rassen last van ja, maar geen van de oude rassen
alleen de rassen die gekruist zijn voor hun vleesproductie
De natuur heeft zich aangepast of iets dergelijks. En volgens mij kan het beide, ligt aan het land hoe ze het uitsprekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo fascinerend om te zien hoe de natuur floreert in Chernobyl. Of is het Tsjernobyl?
Zal het eens lezen, thanks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die zijn er, maar ze spreken mekaar allemaal tegen. Hier een uitleg daarover: http://www.kennislink.nl/publicaties/slachtoffers-van-tsjernobyl
Dat komt omdat de vrijgekomen straling zich over een gebied ter grootte van Europa heeft verspreid en dus niet daar is blijven hangen, anders zou het daar idd een dorre boel zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat daar nog uberhaupt iets floreert.
Ik vind dat echt heel gaaf. Echt weer zo'n voorbeeld van het gigantische aanpassingsvermogen van de natuur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De natuur heeft zich aangepast of iets dergelijks. En volgens mij kan het beide, ligt aan het land hoe ze het uitspreken
Flora tiert wel weer welig inderdaad, is mooi om te zien hoe dat langzaam door het mensgemaakte heen komt.
Is het ook. Laat ook zien dat de natuur toch alles weer terugneemt als het ware. Moeder Natuur is een krachtig iets, niet mee fuckenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel gaaf. Echt weer zo'n voorbeeld van het gigantische aanpassingsvermogen van de natuur.
Ja, ongelooflijk. Vraag me af wanneer de volgende epidemie/pandemie losbreekt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Laat ook zien dat de natuur toch alles weer terugneemt als het ware. Moeder Natuur is een krachtig iets, niet mee fucken
De reactor is een tijdbom zoals iemand hier al aangaf. Het zou binnen nu en een x aantal jaar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk. Vraag me af wanneer de volgende epidemie/pandemie losbreekt.
Ik doelde eigenlijk meer op ziektes e.d. maar dat mag ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De reactor is een tijdbom zoals iemand hier al aangaf. Het zou binnen nu en een x aantal jaar gebeuren.
Ik heb een fotoreportage gevonden:
http://www.grcade.co.uk/viewtopic.php?t=2217
Vet! Ik moest ook gelijk denken aan dat ene level in één van die Call of Duty spellen, waarbij je ook in Prypyat rondloopt, dat hadden ze goed nagemaakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De reactor is een tijdbom zoals iemand hier al aangaf. Het zou binnen nu en een x aantal jaar gebeuren.
Ik heb een fotoreportage gevonden:
http://www.grcade.co.uk/viewtopic.php?t=2217
Inderdaad, het is griezelig prachtig eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vet! Ik moest ook gelijk denken aan dat ene level in één van die Call of Duty spellen, waarbij je ook in Prypyat rondloopt, dat hadden ze goed nagemaakt.
Ah okquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op ziektes e.d. maar dat mag ook.
Het zou ook zomaar kunnen dat er morgen een meteoriet van 10 km doorsnee, die ze niet hebben zien aankomen inslaat op aarde, dan hebben we ook een redelijk groot probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op ziektes e.d. maar dat mag ook.
ik vroeg: koop je dan gewoon alle soorten vleesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb ik dan gezegd dat ik goedkoop vlees koop?
Dat ook jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat er morgen een meteoriet van 10 km doorsnee, die ze niet hebben zien aankomen inslaat op aarde, dan hebben we ook een redelijk groot probleem.
Ik dacht dat je daarmee koe, varken, kip e.d. bedoelde. En verder heb je niks gespecificeerd, er bestaat nog meer dan alleen goedkoop supermarktvlees.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vroeg: koop je dan gewoon alle soorten vlees
en daarna heb ik dat nog gespecificeerd en uitlegt waarom ik het vroeg en waar ik heen wou
maar goed
Ik denk dat de kans groter is dat je door de bliksem getroffen wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar die kans was toch onnoemelijk klein doch aanwezig?
En die is al nihil.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat je door de bliksem getroffen wordt.
als ik niet genoeg andere dingen te doen had ging ik mezelf quotenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarmee koe, varken, kip e.d. bedoelde. En verder heb je niks gespecificeerd, er bestaat nog meer dan alleen goedkoop supermarktvlees.
Oud maar classic!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter, anders gaan ze gewoon ff James Brown is dead draaien op 3FM
Ik zal je wel verkeerd gegrepen hebben dan. Ik koop ik principe vlees bij de slager/ambachtslager.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik niet genoeg andere dingen te doen had ging ik mezelf quoten
Het gaat in ieder geval nog niet over wie nou die man is die het vlees snijdt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef JK1982 het volgende:
Gaat het nou nog steeds over vleesch?
* JK1982 weer effe verder aan het werk gaat dan
Wacht! Het gaat ook over Chernobylquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef JK1982 het volgende:
Gaat het nou nog steeds over vleesch?
* JK1982 weer effe verder aan het werk gaat dan
Zware kost voor de vrijdagmiddag....quote:
Maar wel kerngezond!quote:
Het kan niet altijd bier en tieten zijn.quote:
Nee inderdaad. Alleen tieten is ook goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan niet altijd bier en tieten zijn.
Ook vleeschquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Alleen tieten is ook goed.
Yup, lekker zacht vleesquote:
Maar wel lekker zacht.quote:
bier heeft de goede eigenschap dat het met veel te combineren isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan soms moeilijk kiezen tussen konten en tieten, dus soms is het voor mij ook wel eens bier en konten.
Ik hou het dan wel bij konten en tieten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan soms moeilijk kiezen tussen konten en tieten, dus soms is het voor mij ook wel eens bier en konten.
Inderdaad, je kan dat flesje overal tussen klemmen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bier heeft de goede eigenschap dat het met veel te combineren is
Hmmm, het heeft niet altijd zo'n beste uitwerking op piemels. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bier heeft de goede eigenschap dat het met veel te combineren is
nog nooit last van gehad met bierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, het heeft niet altijd zo'n beste uitwerking op piemels. Dat is wel jammer.
dat heeft een bepaalde naam toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik ken iemand die drinkt bier met cola
en dan bedoel ik in 1 glas
ook niet zo'n beste combi als je het mij vraagt
Ielquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Gisteren toevallig geprobeerd tijdens concert (overigens niet geheel bewust maar dat terzijde)... smaakte niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
kots?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heeft een bepaalde naam toch?
net als sneeuwwitje (bier en 7up)
Hij heeft een afscheidstopic gepost met 'doeiquote:
is het heel erg als ik niet weet over wie/wat je het hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft een afscheidstopic gepost met 'doei' erin.
Netsplitter, Adminquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is het heel erg als ik niet weet over wie/wat je het hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |