SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind ze oerlelijk.quote:
quote:
Ook leuk inderdaad..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze oerlelijk.
[..].
British racing green.
Klopt. En de enige kleur groen die kan op een auto van dat kaliber.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.
Tevens een van de zeer weinige uitzonderingen op mijn mening dat een auto zwart moet zijn.
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te tourenquote:
+1quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te touren.
IMho hoort die ook gewoon zwartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.
Dat is het mooiste. Maar in grijs, donkerblauw of bordeaux is hij ook echtquote:
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Kom maar met wat anders dan... bromsnorrenquote:
Ik houd niet van die vleugeldeuren. Verder zijn ze inderdaad echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:
[ afbeelding ]
én z'n moderne broertje uiteraard:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Uhuh..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.
Ja, morgen een cliënt overleg en daarna maar Tilburg "racen" voor een tentamenquote:
Audiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
Ik ben helemaal geen mercedesfan, maar die grote oude bakken kan ik dan weer wel waarderen.
Voor de rest: liever een ster in m'n ruit dan op m'n grille.
Een goede nachtrust is wel belangrijk voor je tentamen ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.
BMW of Audi mag ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
Ik ben helemaal geen mercedesfan, maar die grote oude bakken kan ik dan weer wel waarderen.
Voor de rest: liever een ster in m'n ruit dan op m'n grille.
Ik hou altijd wel van een beetje anders dan andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van die vleugeldeuren. Verder zijn ze inderdaad echt. Maar ik ben dan ook Mercedes-fan, over het algemeen.
Ligt eraan. Die vleugeldeuren lijken me gewoon niet handig ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hou altijd wel van een beetje anders dan anders
Behandelmethoden; gedragstherapie, conditionering, exposure, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, borderline.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is wel belangrijk voor je tentamen ja.
Mag ik vragen waar je tentamen over gaat, trouwens? (niet dat ik er een bal van snap, ws., maar toch)
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6quote:
Wat je gezellig noemtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Behandelmethoden; gedragstherapie, conditionering, exposure, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, borderline.
Stik gezellige onderwerpen
De C6 is dan ook een bijzonder fraaie verschijning, imho.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6.
Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
De C6 is dan ook een bijzonder fraaie verschijning, imho.
Daar rijdt bij ons het halve management mee.. Waarom ze niet effe voor wat aparts kiezenquote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die achterkant lijkt nogal gejat van de C6.
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!quote:
Trusten autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!
Laatste van mijn master, dus...![]()
En vorige meer niet gehaald op 0.2/0.3
Trusten!!
Euh, ik bekijk dit plaatje en bedacht me, dat lijkt behoorlijk op de C6. En toen bekeek ik dat plaatje en vond ik dat ik gelijk had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar rijdt bij ons het halve management mee.. Waarom ze niet effe voor wat aparts kiezen
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Die. Is. Geilquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
Aston Martin One 77 is wel leuk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dan moet je nog maar es goed kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik bekijk dit plaatje en bedacht me, dat lijkt behoorlijk op de C6. En toen bekeek ik dat plaatje en vond ik dat ik gelijk had.
What?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die. Is. Geil.
Jij heb echt de raarste smaak in de wereld....
Nee, hoor. Het idee is redelijk hetzelfde. De C6 is platter, maar het is overduidelijk dat men hetzelfde idee voor ogen had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je nog maar es goed kijken
C6 heeft wel een mislukte achterkant trouwens, echt zonde. Voorkant is heerlijk strak!
Mja, das wel zuur dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja. Irritante is dat het vooral op / voor volwassenen is en ik studeer kinderen en jeugd.. Haha. Maar goed, het is zo!
Laatste van mijn master, dus...![]()
En vorige meer niet gehaald op 0.2/0.3
Trusten!!
Ok...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het idee is redelijk hetzelfde. De C6 is platter, maar het is overduidelijk dat men hetzelfde idee voor ogen had.
Dat jij niet ziet dat ze beide een relatief korte achterkant hebben, waardoor de auto lijkt op een kruising tussen een station en een sedan kan ik niet helpen.quote:
Ik zeg toch ok..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet dat ze beide een relatief korte achterkant hebben, waardoor de auto lijkt op een kruising tussen een station en een sedan kan ik niet helpen.
Fijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ok..
Ik vind ze alleen persoonlijk totaal niet op elkaar lijken. Korte achterkant of niet.
Een station heeft er volgens mij in de verste verte niets mee te maken hoor.
Als je een station met een sedan kruist krijg je een soort gedrocht als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maargoed, ik zei al ok.. wat jij wil
Trusten JKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik hang nog effe een was op en ga pitten.. Welterusten!
Trustequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik hang nog effe een was op en ga pitten.. Welterusten!
Slaap lekkerquote:
Al met alleen een overhemd is het al bleh op m'n werkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:59 schreef Pheno het volgende:
gewoon een goed pak kopen, die zitten als het goed is luchtig
Oh Dear God It's Fridayquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eerst de vrijdag maar eens overleven. Straks even 3 spoedpuncties doen, jeej.
En thank God it's vakantiequote:
Is ook niet de moeite meer tochquote:
En dan een paar weken niksquote:
bij ons is het elke dag casual fridayquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:58 schreef STING het volgende:
GoedemorgenThank god it's casual Friday, korte mouwen
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MogguhAl een beetje zin in het weekend?
Sushiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
MogguhAl een beetje zin in het weekend?
Dat is jammer....quote:
hmmmm goed idee. Straks maar eens een bakje halen. Heb toch geen lunch bij mequote:
Sja. Misschien denk ik er straks anders over, maar nu even niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is jammer....
[..]
hmmmm goed idee. Straks maar eens een bakje halen. Heb toch geen lunch bij me
Hey JK ik heb nog eens naar die Yoshimura einddemper gekeken maar ik zie het niet zo zitten om in mijn pijp te moeten gaan snijden om hem te kunnen monteren. Ik kijk nog even verder op die site die je gaf.quote:
Hoezo moet je snijden dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hey JK ik heb nog eens naar die Yoshimura einddemper gekeken maar ik zie het niet zo zitten om in mijn pijp te moeten gaan snijden om hem te kunnen monteren. Ik kijk nog even verder op die site die je gaf.
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja. Misschien denk ik er straks anders over, maar nu even niet.
Reizen met de NSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSik denk nog wel twee keer na voordat ik weer met het OV naar een concert ga).
Heb de handleiding van die TRS uitlaat eens bekeken voor op mijn SV650s maar daar staat dat je een cm of 10 van je uitlaat moet afsnijden om de einddemper passend te krijgen.quote:
Waar werk jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet volgende week nog een weekje en dan heb ik ook 3 weken vakantie. Vanaf donderdag komt de jongen die het tijdens mijn vakantie over gaat nemen, dus dan draag ik alles aan hem over, kan ik nog ff 2 daagjes lekker rlxd doen op het werk.
Die gozer heeft een mazzeltje trouwens. Hij liep hier samen met nog een aantal anderen stage, waaronder een heel mooi meisje. Nou is hij echt zo'n zolderkamerautist, maar hij had wel het lef om haar op Facebook toe te voegenDus nou kan ie weer 3 weken lang iedere keer bij het koffie halen stiekem ff gluren naar haar. En ja, wat ie dan 's avonds op zijn zolderkamertje doet geloof ik wel
Dat. Na 8 jaar reizen met de NS voor school had ik het ook wel gezienquote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Iets met verkeerd been en bed enzulks? ik ben ook niet helemaal fris vandaag maar dat is o.a. mijn eigen schuld (en die van de NSik denk nog wel twee keer na voordat ik weer met het OV naar een concert ga).
Hmmz, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dcht dat het meestal gewoon erop schroeven was met een paar bouten? Of heb jij soms een slip-on systeem?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heb de handleiding van die TRS uitlaat eens bekeken voor op mijn SV650s maar daar staat dat je een cm of 10 van je uitlaat moet afsnijden om de einddemper passend te krijgen.
Ik zal je maar met rust latenquote:
Nou, wat jij dan de afgelopen tijd 's avonds op je zolderkamertje hebt gedaan weten we dan ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet volgende week nog een weekje en dan heb ik ook 3 weken vakantie. Vanaf donderdag komt de jongen die het tijdens mijn vakantie over gaat nemen, dus dan draag ik alles aan hem over, kan ik nog ff 2 daagjes lekker rlxd doen op het werk.
Die gozer heeft een mazzeltje trouwens. Hij liep hier samen met nog een aantal anderen stage, waaronder een heel mooi meisje. Nou is hij echt zo'n zolderkamerautist, maar hij had wel het lef om haar op Facebook toe te voegenDus nou kan ie weer 3 weken lang iedere keer bij het koffie halen stiekem ff gluren naar haar. En ja, wat ie dan 's avonds op zijn zolderkamertje doet geloof ik wel
Waarom reden ze niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zal je maar met rust latenje bent wat kortaf
![]()
Nou de NS deed waar ze heel goed in zijn. Niet rijden.
Kan je in DM die site nog eens geven (zit op werk) Dan zoek ik even de handleiding erbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dcht dat het meestal gewoon erop schroeven was met een paar bouten? Of heb jij soms een slip-on systeem?
Dat wist geen mens helaas. Het resulteerde wel in een duur taxiritjequote:
Ah, informatievoorziening daalt ook weer... taxirit kan je proberen terug te vorderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wist geen mens helaas. Het resulteerde wel in een duur taxiritje
RHCP? ja, drukte hier in Nijmegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Goede tip. Ik ga eens rondneuzen op de NS site voor de procedurequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, informatievoorziening daalt ook weer... taxirit kan je proberen terug te vorderen.
En hij? 35?quote:
Ja en gestrand in Den Bosch om half 12 alwaar geen treinen meer reden naar Eindhoven. Hadden eindelijk een taxi om pak en beet 2 uur want alle taxis waren in nijmegen en assenquote:
Mjah 17 is voor mij dan helemaal out of the questionquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, hij is 18, dus voor hem valt ze wel in de doelgroep, voor mij allang niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |