SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind ze oerlelijk.quote:
quote:
Ook leuk inderdaad..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen, 18 graden op de slaapkamer, moet te doen zijn nu
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze oerlelijk.
[..].
British racing green.
Klopt. En de enige kleur groen die kan op een auto van dat kaliber.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur die Britse auto's imho behoren te hebben.
Tevens een van de zeer weinige uitzonderingen op mijn mening dat een auto zwart moet zijn.
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te tourenquote:
+1quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel een ultiem gave bak inderdaad om mee te touren.
IMho hoort die ook gewoon zwartquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige auto's die ik in bijna alle kleuren mooi vind.
Dat is het mooiste. Maar in grijs, donkerblauw of bordeaux is hij ook echtquote:
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht wel even tot het niet meer over auto's gaat
Kom maar met wat anders dan... bromsnorrenquote:
Ik houd niet van die vleugeldeuren. Verder zijn ze inderdaad echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik de loterij nog eens win komt deze er te staan:
[ afbeelding ]
én z'n moderne broertje uiteraard:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Kom maar met wat anders dan... bromsnorren
Uhuh..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon braaf slapen, haha.
Ja, morgen een cliënt overleg en daarna maar Tilburg "racen" voor een tentamenquote:
Audiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef MPG het volgende:
Ik ben helemaal geen mercedesfan, maar die grote oude bakken kan ik dan weer wel waarderen.
Voor de rest: liever een ster in m'n ruit dan op m'n grille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |