Ik sta ook op rond half 7 of ietsjes later en ga altijd rond half 1 of 1 uur naar bed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef sig000 het volgende:
Hallo en welterusten, ben het niet meer gewend dat opstaan om 6:30u. en nu 3 dagen achter elkaar.
Moest jij daar niet onwijs aan wennen weerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
Als de kleine voor 07.00 uur wakker is dan beschouw ik dat als 's nachts, en dan kan hij krijgen wat hij nodig heeft, maar daarna weer gewoon z'n bed in.
En ik nu ook![]()
Dan hebben ze al tandjes gek !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
Hoe lang ga je door met borstvoeding?
Er is zo'n club van vrouwen die het volhouden tot hun kinderen een jaar of 5 zijn?
Nah je groeit er ook in mee natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik ben redelijk go with the flow, en hij is nu degene die de flow bepaalt.... maar op zich is dat niet zo'n probleem, ik had geen vaste flow ofzo
Overigens is dat niet helemaal waar, want ik ben wel een gewoontedier bij uitstek, maar op een of andere manier heb ik daar bij mijn kinderen veel minder moeite mee, die horen gewoon bij mij, dus ik zie het niet echt als aanpassen voor een ander, maar meer als aanpassen voor een deel van mij.
Ik heb mijn 8u slaap echt nodig en doe dat liefst in de ochtend omdat ik dan minst productief ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sta ook op rond half 7 of ietsjes later en ga altijd rond half 1 of 1 uur naar bed.
Mot je toch vol kunnen houwe ouwe, slaap is overrated
Ah joh, gewoon doorgaan tot 7 jaar:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan hebben ze al tandjes gek !![]()
hoewel daar natuurlijk wel iets aan te doen is
sjezusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon doorgaan tot 7 jaar:
[ afbeelding ]
je moet er niet bij gaan zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef sig000 het volgende:
Waar ik nu werk is er een borstvoedingscafe, daar gaan vrouwen gezellig met elkaar die kleine jankende broekscheiters aan de tiet laten lurken.
Ik blijf het toch wat vreemd vinden.
Ook tot ze een jaar of 7 zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef sig000 het volgende:
Waar ik nu werk is er een borstvoedingscafe, daar gaan vrouwen gezellig met elkaar die kleine jankende broekscheiters aan de tiet laten lurken.
Ik blijf het toch wat vreemd vinden.
De jouwe heten Hella?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hihi....
[ afbeelding ]
Zat bij de post
Die had je voor het toernooi moeten hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hellas staat daar![]()
the official greek t shirt for the Euro 2012
jajajaja, nou enquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je voor het toernooi moeten hebben
Het staat je goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja, nou en![]()
ik vin hem leuk
Joh.quote:
Flauw.quote:
Wit toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komen wel een keer langs om te kijken, ook blauw neem ik aan?
Nah... ik doe niet open !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom ga ik langs om het te controleren
Dan mag je me de foto ook opsturenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik doe niet open !
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal!!
Iedereen al in vakantiestemming?
Ik neem nooit vakantie rond deze tijd, liever in februari als het zo donker is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal!!
Nee, absoluut nog niet. Misschien dat we in september daar eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal!!
Ja daar zit ik ook aan te denken... Maar nog niets geregeld, maar een ticket is zo gekochtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog niet. Misschien dat we in september daar eens mee beginnen.
laat ik voor jullie hopen van niet, maar ik neem aan dat dit een en ander gepland is en dat er een tijdslimiet aan zit?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Aleandra het volgende:
Ik wil er eigenlijk nu ook wel aan denken.![]()
Zit nou met een dik fleecevest aan.
Moet er niet aan denken dat dit zo nog een paar weken blijft.
Hier is het de hele middag al heerlijk weer, de zon schijnt volop, het is gewoon warm in de tuin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Aleandra het volgende:
Ik wil er eigenlijk nu ook wel aan denken.![]()
Zit nou met een dik fleecevest aan.
Moet er niet aan denken dat dit zo nog een paar weken blijft.
Ja gelukkig welquote:
We hebben wel al iets vastgelegd: 8 dagen fly-drive Madeira.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef chufi het volgende:
Ja daar zit ik ook aan te denken... Maar nog niets geregeld, maar een ticket is zo gekochten eventueel hotel snel geboekt...
Da's toch dat eiland van dat drankje waar Ted de Braak ooit over zong?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben wel al iets vastgelegd: 8 dagen fly-drive Madeira.
Yups.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef sig000 het volgende:
Da's toch dat eiland van dat drankje waar Ted de Braak ooit over zong?
Die ouwe viezerik jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's toch dat eiland van dat drankje waar Ted de Braak ooit over zong?
1x per week giet ik er bier over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Het glimt ook zo mooi
Wat voor spuug gebruik u?
Wees blij dat er niets op de planning staat, het barst van de ouwe viezerikken op al die campings.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ouwe viezerik ja![]()
Hier staat ook geen vakantie op de planning
De tijd van kamperen heb ik achter me gelaten. Dat vond ik wel heel leuk toen de kinderen nog klein waren, we hadden onze eigenste sleurhut, waar we zelfs een keer mee op wintersport zijn geweest, geweldig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er niets op de planning staat, het barst van de ouwe viezerikken op al die campings.
Ze worden alleen steeds ouder. Vroeger was een ouwe viezerik een jaar of 40, nu zijn ze alweer 60+quote:
Ik heb werkelijk geen idee, heb ooit een aanrander van mijn vrouw met de knuppel door de gang geslagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden alleen steeds ouder. Vroeger was een ouwe viezerik een jaar of 40, nu zijn ze alweer 60+
Alweer meer dan 25 jaar geleden dat ik op een camping stond en nog nooit in een sleurhutquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd van kamperen heb ik achter me gelaten. Dat vond ik wel heel leuk toen de kinderen nog klein waren, we hadden onze eigenste sleurhut, waar we zelfs een keer mee op wintersport zijn geweest, geweldig!
En ouwe viezerikken heb je overal
Tot mijn 12e moest ik mee met mijn ouders naar de camping in een vouwcaravan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer meer dan 25 jaar geleden dat ik op een camping stond en nog nooit in een sleurhut
Dat proberen mijn schoonzus en zwager ook, die zijn een paar jaar geleden naar Frankrijk verhuisd. Gisteren belde ik ze even om bij te praten, het duurde nogal lang voordat er opgenomen werd, uiteindelijk nam mijn zwager op want hij lag lekker in het zwembadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:39 schreef sig000 het volgende:
Ik probeer van mijn leven 1 grote vakantie te maken, dat lukt aardig.
Toen ik klein was huurde mijn ouders in de vakantie altijd een huisje, waar we dan dan in 2 keer naartoe verhuisd werden, want 6 kinderen en heel veel spullen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
2 keer met mn ouders naar een camping geweest vroeger 1 x Denemarken en 1 x Zuid Frankrijk. Verder waren het altijd flatjes of huisjes ...
Ik ben groot grond eigenaar in Duitsland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat proberen mijn schoonzus en zwager ook, die zijn een paar jaar geleden naar Frankrijk verhuisd. Gisteren belde ik ze even om bij te praten, het duurde nogal lang voordat er opgenomen werd, uiteindelijk nam mijn zwager op want hij lag lekker in het zwembad![]()
Als een God in Frankrijk.
Ach so.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben groot grond eigenaar in Duitsland.
Reichshof.
Da's mijn pensioen, er staat nu chalet en ga daar wonen denk ik en verder met paarden fokken.quote:
Grappig, mijn camping heette Puin en Zandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef sig000 het volgende:
Renesse was geweldig toen ik op camping de puinhoeve was, Haamstede en elke nacht over de duinen naar het hele grote strand.
Maar nu ga je daar toch ook wel regelmatig naartoe?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's mijn pensioen, er staat nu chalet en ga daar wonen denk ik en verder met paarden fokken.
Ik heb een broer, actievoerder , stads indiaan, kampeerde in een kuil naast Woensdrecht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig, mijn camping heette Puin en Zand![]()
Je hebt toevallig geen broer?
Ah, ok, dan ben jij niet 1 van de 2 broers die ik kende die ook op Puinhoeve stonden ..... denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een broer, actievoerder , stads indiaan, kampeerde in een kuil naast Woensdrecht.
Heb het verpacht en ga wanneer ik zin heb kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu ga je daar toch ook wel regelmatig naartoe?
Als er een grote waterpijp stond dan lag ik daar ergens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, ok, dan ben jij niet 1 van de 2 broers die ik kende die ook op Puinhoeve stonden ..... denk ik
OKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb het verpacht en ga wanneer ik zin heb kijken.
Maar dan kan je er dus geen gebruik van maken nu. Mooie omgeving, wat een rust.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb het verpacht en ga wanneer ik zin heb kijken.
Ronald, ben jij het?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als er een grote waterpijp stond dan lag ik daar ergens.
Ja, een paardenboer uit de buurt heeft mijn 20 Hectare gepacht, de chalet is gewoon van mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Je hebt het land verpacht en het chalet staat vrij tot je beschikking?
En je zat zo in Renesse.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef sig000 het volgende:
Camping de Puinhoeve in Haamstede was geniaal, ook toen was er al bewaking maar die liepen steeds achter de feiten aan.
Ja, die Donald ken ik ook!quote:
Rare dingen heb ik meegemaakt, ik stond een keer in een snackbar en toen kwamen er paar gozers binnen en die vonden mijn smoel niet tof en wilde die verbouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je zat zo in Renesse.
Duin en Strand was ook een geweldige camping, met heel veel mensen van mij leeftijd toen, geweldig! Ik was er vorig jaar nog om wat herinneringen op te halen, nu is het een jongerencamping, het paradijs voor gasten die voor het eerst zonder ouders op vakantie gaan.
Ik weet niet van welk jaar jij bent, maar in mijn tijd was het leuk in Renesse, later werd het er nogal een zooitje, maar ik geloof dat het nu weer beter gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rare dingen heb ik meegemaakt, ik stond een keer in een snackbar en toen kwamen er paar gozers binnen en die vonden mijn smoel niet tof en wilde die verbouwen.
Ben over de toonbank gesprongen en heb hard gerent.
Later zijn ze nog opgepakt toen ze paar politieagenten het leven zuur maakte en over hun auto liepen.
Spreek je jezelf dan niet tegen aleandra?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En door het staren vergeet je natuurlijk ook te praten.
Ach ik snap het wel hoor.
Vergaap ook wel eens mijn verstand aan sommige personen maar ik ben nu eenmaal een vrij direct iemand en een makkelijke prater dus ik heb echt iemands ogen nodig om in te kunnen schatten hoe die op mij reageert.
Waarom vraag je dat niet aan Aleandra in het topic waar ze dit gepost heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spreek je jezelf dan niet tegen aleandra?
Vroeg ik me ook af maar ik zie het alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan Aleandra in het topic waar ze dit gepost heeft![]()
Dat topic werd plotklaps geslotenquote:
Niet alleen daar, mijn auto was in S'veen van donkerblauw ook beige geworden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan Aleandra in het topic waar ze dit gepost heeft![]()
Het ziet er zeker goed uit buiten, even mijn huis aan kant brengen en daarna even met mijn auto door de wasstraat, want het heeft hier donderdagavond heel vies geregend.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spreek je jezelf dan niet tegen aleandra?
Teveel ''slow-chat'' ofzo denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af maar ik zie het al![]()
Praten kost meer energie dan typen?
[..]
Dat topic werd plotklaps gesloten![]()
Soms begrijp ik geen Fuck van FOK, misschien maar goed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik wou bijna zeggen, misschien heb je wel een ban omdat je niet kan PMen en DMen... Ik weet niet of er zulke bans bestaan, terwijl je wel door mag blijven posten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef chufi het volgende:
Ok het bestaat dus wel zo'n ban, dat je niemand persoonlijk lastig mag vallen .. Op zich wel een goed idee vind ik persoonlijk ...Mja ik vind het ook een beetje eigen verantwoording om gewoon iemand te blocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Was begin jaren 80, ben over de toonbank gesprongen en via de achterdeur gevlucht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk jaar jij bent, maar in mijn tijd was het leuk in Renesse, later werd het er nogal een zooitje, maar ik geloof dat het nu weer beter gaat.
Werkte je in die snackbar of ben je achter de toonbank gevlucht?
Dat is een lang verhaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef chufi het volgende:
Wel vraagtekens over hoe je aan een landgoed in Duitsland komt??
Een cheap dealquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef sig000 het volgende:
Door mijn hobby kwam ik via een goede kameraad in contact met een oude vrouw in Duitsland die we jarenlang geholpen hebben.
Die had aardig wat grond en ik heb daar toen ik wat geld had een leuk stuk van overgenomen.
Raar verhaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef sig000 het volgende:
Door mijn hobby kwam ik via een goede kameraad in contact met een oude vrouw in Duitsland die we jarenlang geholpen hebben.
Die had aardig wat grond en ik heb daar toen ik wat geld had een leuk stuk van overgenomen.
ik ben er wel maar ik heb geeneens een sig dus geen idee hoe ik je kan helpenquote:Op zondag 1 juli 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik was niet eens uitgenodigd
okequote:Op zondag 1 juli 2012 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er wel maar ik heb geeneens een sig dus geen idee hoe ik je kan helpen
Heb ik gedaan !quote:Op zondag 1 juli 2012 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Profiel (rechtsboven), sig wijzigingen en onderaan je wachtwoord invullen om het te bevestigen!
Ze wil het in haar sig. Bij mij staat ie daar nu ookquote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meer kan ik er niet van maken. O je krijgt het al per PM
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
als ik dit invul is hij weer niet ''klik'' baar
Over 10 jaar ga ik eraan beginnen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt maar dat boek ga ik lezen
Ik heb soort van fotografisch geheugen en sla alles op.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb ik weer tijd om een boek te lezen
Je moet doen wat je niet laten kunt en mijn tip: Zorg dat je op goede voet met Yvonne staat.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat dat ''bans worden niet besproken'' er niet over dat mensen niet de modjes / admins lastig vallen op het forum zelf?
Dan zou ik toch wel gewoon nu mijn verhaal kunnen vertellen? Eindeloos uitleg moeten geven als admin zou ik ook niet op wachten... Maar een unbande user daar de mogelijkheid toe geven is toch niet erg?
Da's wel jammer ja, was 1 van de meest vermakelijkste topics op Fok!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was er een ban-topic, maar dat is niet meer hoorde ik
Heb er nog nooit 1 gehad btwquote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja, was 1 van de meest vermakelijkste topics op Fok!
OK nu is dat volgens mij alleen nog maar meer aangescherpt ..... ivm Google adsquote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ooit 1 al lang geleden, was een topic met plaatjes posten op de rand van de policy.
Nee, bans mogen niet besproken worden op FOK!, een ban is tussen de FA en de betreffende user. Dit is al heel lang overigens, ik vond zelfs topics uit 2002 hierover!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat dat ''bans worden niet besproken'' er niet over dat mensen niet de modjes / admins lastig vallen op het forum zelf?
Dan zou ik toch wel gewoon nu mijn verhaal kunnen vertellen? Eindeloos uitleg moeten geven als admin zou ik ook niet op wachten... Maar een unbande user daar de mogelijkheid toe geven is toch niet erg?
Langzaam maar zeker wordt het internet overgenomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
OK nu is dat volgens mij alleen nog maar meer aangescherpt ..... ivm Google ads
Gaat dat niet over huidige bans enzo dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, bans mogen niet besproken worden op FOK!, een ban is tussen de FA en de betreffende user. Dit is al heel lang overigens, ik vond zelfs topics uit 2002 hierover!
Je bent al een echte mod geworden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, bans mogen niet besproken worden op FOK!, een ban is tussen de FA en de betreffende user. Dit is al heel lang overigens, ik vond zelfs topics uit 2002 hierover!
Geen idee of er een afkick-programma is, Mischien ritueel verbranden, de boeken dan..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef Mickeys het volgende:
Vraag me af of er ook een afkickmogelijkheid voor bestaat. Voel me om een of andere vage reden "schuldig" dat ik ze nu alweer opnieuw, in zeer korte periode, aan het lezen ben.
En dan nu even dat topic lezen waar Karina het over heeft, want die had ik inderdaad nog niet gezien. Zou ik waarschijnlijk sowieso niet gezien hebben, daar ik niet zo heel veel bij de gewone actuele topics kijk. Lees nu tegenwoordig wat meer boeken (geintje).
Als je de reeks volgt toch niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of er een afkick-programma is, Mischien ritueel verbranden, de boeken dan..
En dat filter is leuk, maar dan filteren we onszelf juist uit als ik het goed begrijp
Tja, dan heb ik nog altijd de films al hoewel ik de boek steeds leuker en beter vind worden. Lees nu weer nieuwe dingen "tussen" de regels door en dat maakt het fascinerend. Boeken zijn gewoon beter beschreven dan de films. Zou bijna een script willen schrijven voor de nieuwe films en/of tv serie waarbij de boeken 1 op 1 gevolgd worden. Het maakt het spannender, romantischer en veel gedetailleerder. Maar goed, ik ben geen schrijfster en ben dus verslaafd.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of er een afkick-programma is, Mischien ritueel verbranden, de boeken dan..
En dat filter is leuk, maar dan filteren we onszelf juist uit als ik het goed begrijp
quote:
Blijkbaar ergeren veel mensen zich aan de vele SC die in de AT/MY AT staan, vandaar de mogelijkheid om ze eruit te filteren.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dat filter, die toegevoegde waarde begrijp ik ook niet helemaal. Waarom zou je dat willen filteren?
Je kunt toch het kruisje gebruiken als je ze niet meer wilt volgen in MY AT? Misschien ben ik een beetje simpel hierin hoor, kan ook. Maar goed... gezien de reacties schijnt het als een uitkomst gezien te worden dus alleen maar goed lijkt me dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]Ach EK 2012 heeft wel meegeholpen wat dat betreft
[..]
Blijkbaar ergeren veel mensen zich aan de vele SC die in de AT/MY AT staan, vandaar de mogelijkheid om ze eruit te filteren.
Kan ook inderdaad, maar nu is dat niet meer nodig, ik ga het zelf niet gebruiken, ik stoor me er niet zo aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kunt toch het kruisje gebruiken als je ze niet meer wilt volgen in MY AT? Misschien ben ik een beetje simpel hierin hoor, kan ook. Maar goed... gezien de reacties schijnt het als een uitkomst gezien te worden dus alleen maar goed lijkt me dan.
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef Leandra het volgende:
Bij de MyAT is dat knopje idd nonsens, daar staan sowieso alleen topics waar je in gepost hebt of waarvan je zelf hebt aangegeven dat je ze wilt volgen.
Ja juist anders staan de topics niet in je lijst. Sommige nerds/ontwikkelaars zijn echt niet van deze wereldquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef Leandra het volgende:
Bij de MyAT is dat knopje idd nonsens, daar staan sowieso alleen topics waar je in gepost hebt of waarvan je zelf hebt aangegeven dat je ze wilt volgen.
Ik flikker altijd alles gewoon uit mijn AT's, als deze vol is en ik heb gereageerd in de nieuwequote:Op zondag 1 juli 2012 19:12 schreef sig000 het volgende:
Ik vind het wel grappig die SC's waar ik ooit een keer in gepost heb in mijn AT.
Ik laat alles staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik flikker altijd alles gewoon uit mijn AT's, als deze vol is en ik heb gereageerd in de nieuwe
SC gaat deze er ook uit![]()
Lekker overzichtelijkof als ik ergens heb gereageerd en ik ben er klaar mee, gaat ie ook
uit mijn AT's
Niet te bekijken op een iPad.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
http://www.airpano.ru/fil(...)l-New-York-Night/2-2
Je gaat Mart op NED1 kijken?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat VI oranje op tijd is vanavond. Ik ga het missen, maar ik trek mijn race fiets maar uit de berging [ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik nog te redden ben Deisquote:
Je bedoelt dat je een Van der Gijp-addict bent?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog te redden ben Deis
Dubbel gevoel... Had eigenlijk gehoopt dat Italie zou winnenquote:
En ik maar denken dat je inmiddels helemaal uit je dak zat te gaan van die 4-0quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dubbel gevoel... Had eigenlijk gehoopt dat Italie zou winnenNiet weer Spanje , maar ok kan er verder ook niets aan doen
Altijd lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef golfer het volgende:
Onze maaltijd van vanavond met veel tapas en een paella was wel in stijl.
LOL, ik dacht ook dat hij helemaal uit zijn pannetje aan het gaan was, blijkt hij ineens voor Italie te zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je inmiddels helemaal uit je dak zat te gaan van die 4-0
Nee echt niet maar ik word een beetje een ouwe lul wat dat betreft ... Het maakt me niets meer uit wat dat betreftquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je inmiddels helemaal uit je dak zat te gaan van die 4-0
Heb andere dingen aan mn hoofd ....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LOL, ik dacht ook dat hij helemaal uit zijn pannetje aan het gaan was, blijkt hij ineens voor Italie te zijn![]()
Oquote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb andere dingen aan mn hoofd ....
http://www.nu.nl/buitenla(...)-regio-valencia.html
Ja, maar bosbranden komen meestal de grote stad niet in ... Daar is namelijk weinig bos ... maar tis nooit leukquote:Op zondag 1 juli 2012 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O![]()
Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je geen feestje aan het vieren bent.
Woont je dochter daar in de buurt?
Ah, je bent te oud en kreupel om nog goed uit je dak te gaan.... dat verklaartquote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt niet maar ik word een beetje een ouwe lul wat dat betreft ... Het maakt me niets meer uit wat dat betreft
Nee, het is idd nooit leuk, en ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt als het zo dichtbij is.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar bosbranden komen meestal de grote stad niet in ... Daar is namelijk weinig bos ... maar tis nooit leuk
Hoop alleen dat de huizenmarkt daardoor nog verder instortquote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is idd nooit leuk, en ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt als het zo dichtbij is.
Mwah, dat hoeft geen gevolg te zijn, de markt zou er eerder krapper van kunnen worden; als heel veel mensen hun huis verliezen hebben ze immers een nieuw huis nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop alleen dat de huizenmarkt daardoor nog verder instort
Dat wil ik dan weer niet.. Maar ht is buiten de grote stad ... We zien het wel en ik kijk verderquote:Op zondag 1 juli 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft geen gevolg te zijn, de markt zou er eerder krapper van kunnen worden; als heel veel mensen hun huis verliezen hebben ze immers een nieuw huis nodig.
Dit soort plaatjes he? Wil ik mijn fiets spontaan verbrandenquote:
Raar.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes he? Wil ik mijn fiets spontaan verbranden
Ik ben al druk bezig metquote:Op maandag 2 juli 2012 08:08 schreef Mickeys het volgende:
Plaatje is wel leuk, maar net ietsje pietsje te groot eigenlijk, maar mag de pret niet drukken. Ben geen Tour liefhebber dus laat dat aan mij voorbij gaan. Kijk wel uit naar de OS en misschien dat ik Wimbledon nog ietsje meepak.
Vandaag gelukkig mooi weer. Genoeg te doen dus in de benen dan maar. Koffie is het eerste wat ik in grote sloten nodig heb
Wat is een oefeningquote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef sacha het volgende:
HET IS EEN OEFENING BLIJF VOORAL RUSTIG EN GA NIET ONDER UW TAFEL ZITTEN
quote:AMSTELVEEN - Amstelveen-Noord Bedrijventerrein Kronenburg. Schapen uit water gered door oplettende kantoormedewerker.
...
Amstelveen, 2 juli 2012
Op een gewone werkdag op het Amstelveense bedrijventerrein Kronenburg kunnen er soms bijzondere dingen gebeuren.
Aan de rand van Amstelveen, langs de Kalfjeslaan zijn diverse weilanden van een plaatselijke boer. Hier lopen wat schaapjes vrolijk in het rond.
Maar op deze bewuste maandagmiddag werd hun rust verstoord door een loslopende hond. De schapen raakten in paniek, en een drietal is in blinde paniek de sloot in gesprongen.
Oplettende medewerkers van het Amstelveense Logica hoofdkantoor zagen de schapen in het water rond spartelen. Uiteraard is meteen de politie gebeld.
Maar wat te doen, schapen kunnen immers niet lang in het water blijven, als de vacht zich volzuigt met water zinken ze.
Zonder zich tweemaal te bedenken is de dappere receptionist van dit bedrijf, Vincent Wilffert, naar de waterkant gerend om te kijken wat hij kon doen. Toen hij één van de schapen riep, reageerde het beestje meteen, en deze zwom dapper richting de wal. Daar kon Vincent het beest met enige moeite uit het water tillen.
Hij dacht daarmee klaar te zijn, maar niets bleek minder waar. Aan de achterzijde van het in het water staande pand, bleek nog een schaap rond te dobberen. Zonder blikken of blozen heeft Vincent zich toen uitgekleed, en is het water in gegaan om aan de andere kant van het gebouw te komen. Daar trof hij het schaap aan bij de wal van het weiland waar hij thuis hoort. Eenmaal aan wal geklommen, heeft hij ook dat schaapje op het droge weten te krijgen.
Van deze laatste redding zijn wat foto's bij dit artikel te vinden.
Het derde schaap kon zelf aan wal klimmen.
Applaus voor deze heldendaad, en hopenlijk weet de politie Amstelveen de eigenaren van de betreffende hond op te sporen. Zij waren immers op privé terrein.
Overigens was de hond alleen maar aan het spelen, dus hem treft geen blaam!
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Eerste dag weer op kantoor en niet bij de klant, ik was bekaf toen ik thuiskwam, helaas kreeg ik inderdaad, zoals ik dacht, een kutklus om mee te beginnenMaar goed, ik ben er wel even mee bezig denk ik, hoef geen duimen te draaien.
En vanmiddag, ik ging even roken met twee collega's, zien we opeens de receptionist in zijn onderbroek op het parkeerdek staanPolitie erbij. Achter het pand is een weiland met schapen en een schapenherder, een paar schapen waren het water in gerend vanwege een hond, de receptionist er achteraan
We lagen in een deuk, stond hij daar te praten met politieagenten in zijn onderbroek.
Het heeft de Amstelveense media gehaald
[..]
[ afbeelding ]
En hij vind het heerlijk die aandacht, hij zit ook altijd op een boot bij de Gay Parade helemaal opgedirktquote:
Hoe ist mop?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet je daarvan Sop
Mop?
dat rijmt
Nou dit keer heeft ie het verdiend die aandacht zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij vind het heerlijk die aandacht, hij zit ook altijd op een boot bij de Gay Parade helemaal opgedirkt
Mag ie deze zomer vooraan op de boot in da spotlitequote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij vind het heerlijk die aandacht, hij zit ook altijd op een boot bij de Gay Parade helemaal opgedirkt
Hoe het is? / gaat?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Lienekien het volgende:
Hoe doet die vraag het nou als openingszin als je der ain wil versiereh?
Versieren werkt niet geforceerd, daar heb je geen totale invloed op.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mew het kan ook gewoon een vraag zijn toch?
Ik ben bang dat ik een beetje ''uit vorm'' ben wat dat betreftquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Versieren werkt niet geforceerd, daar heb je geen totale invloed op.
Beter stel je ''gewoon'' een vraag, en ga je pas versieren als je spanning voelt.
Of dacht jij bij je ''hunk''quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een beetje ''uit vorm'' ben wat dat betreft![]()
Te lang geleden
Wel wat generaties denk ik zoquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een beetje ''uit vorm'' ben wat dat betreft![]()
Te lang geleden
Nee dat dacht hijquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of dacht jij bij je ''hunk''
VOOR MIJ - tadampam. -
Ja, in specifieke gevallen natuurlijk wel. Maar meestal is het een beleefdheidsvorm, niet bedoeld als echte vraag, om een gesprekje mee op gang te brengen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Behalve als je het echt meent, dan toch niet?
Dat is jammer genoeg waarquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, in specifieke gevallen natuurlijk wel. Maar meestal is het een beleefdheidsvorm, niet bedoeld als echte vraag, om een gesprekje mee op gang te brengen.
Tis wat, dominante kerel zeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat dacht hijik voelde me gewoon ''thuis'' bij hem,
zoiets denk ik geen knikkende knietjes ofzo
Nouja, het is een vraag die eigenlijk onbewust erg toepasbaar is op iemands dagelijkse leven.... Dus het is in die zin wel een goede voorzet om te vragen wat iemand nou eigenlijk wel niet doet... Zonder er direct naar te vragen... Dus je geeft iemand de ruimte om wat over zichzelf te vertellen als hij daar zin in heeft of niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, in specifieke gevallen natuurlijk wel. Maar meestal is het een beleefdheidsvorm, niet bedoeld als echte vraag, om een gesprekje mee op gang te brengen.
ow... dat wordt verkeerd opgevatquote:
Live and let live... Dat principe zou ik hanteren... Zou me er in ieder geval niet druk om maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dat wordt verkeerd opgevat![]()
Hmmmm misschien wel ietsje pietsjemaar als het een watje was dat had ik er
zo overheen gelopen, dat dan weer wel
Doe ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Live and let live... Dat principe zou ik hanteren... Zou me er in ieder geval niet druk om maken.
Dat is dan denk ik een beetje een probleem in een sc op een forum.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, het is een vraag die eigenlijk onbewust erg toepasbaar is op iemands dagelijkse leven.... Dus het is in die zin wel een goede voorzet om te vragen wat iemand nou eigenlijk wel niet doet... Zonder er direct naar te vragen... Dus je geeft iemand de ruimte om wat over zichzelf te vertellen als hij daar zin in heeft of niet.
Hoezo is het een probleem?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik een beetje een probleem in een sc op een forum.
Ik denk dat Lienekien bedoeld dat je op een openbaar internet forum niet alles kanquote:
Daar vertellen mensen wel wat ze kwijtwillen. Daar hoef je dan toch zo algemeen niet naar te vragen.quote:
Ook dat. Ik ga hier ook mijn ziel niet blootleggen, nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Lienekien bedoeld dat je op een openbaar internet forum niet alles kan
zeggen, tenminste dat kan je wel doen, maar dat wil niet iedereen.
Maar ''hoe is het''quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar vertellen mensen wel wat ze kwijtwillen. Daar hoef je dan toch zo algemeen niet naar te vragen.
Beter vertel je zelf iets, dat nodigt meer uit tot een reactie.
Ja dan bedoelen we hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ga hier ook mijn ziel niet blootleggen, nee.
Oh, mijn hele ziel ligt verspreidt over dit hele forum.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ga hier ook mijn ziel niet blootleggen, nee.
Nou, nee. Sorry.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ''hoe is het''
Is totaal niet dwingend. Je kan zegggen ''goed'' Maar je kunt ook even iets kwijt waar je mee zit of wat je hebt meegemaakt die dag.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, mijn hele ziel ligt verspreidt over dit hele forum.
Ik zie hem ook overal, maar ik weet niks van 'm.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is wel waar, er is geen topic dat ik lees en jij bent aan het woord
Ik voel me totaal niet geroepen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vindt het wel dwingend? Of je wilt gewoon niet delen?
hmmm hier heeft hij wel eens wat verteld, ook omdat ik het vroeg eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie hem ook overal, maar ik weet niks van 'm.
Altijd handig om iets te vragen over iemand als je iets van iemand wilt wetenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm hier heeft hij wel eens wat verteld, ook omdat ik het vroeg eigenlijk.
Het was wel ''verhelderend''quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Altijd handig om iets te vragen over iemand als je iets van iemand wilt weten![]()
Was dat die PM ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was wel ''verhelderend''
PM kan ik al helemaaaaaaaal niet ontvangenquote:
Wat een held!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Eerste dag weer op kantoor en niet bij de klant, ik was bekaf toen ik thuiskwam, helaas kreeg ik inderdaad, zoals ik dacht, een kutklus om mee te beginnenMaar goed, ik ben er wel even mee bezig denk ik, hoef geen duimen te draaien.
En vanmiddag, ik ging even roken met twee collega's, zien we opeens de receptionist in zijn onderbroek op het parkeerdek staanPolitie erbij. Achter het pand is een weiland met schapen en een schapenherder, een paar schapen waren het water in gerend vanwege een hond, de receptionist er achteraan
We lagen in een deuk, stond hij daar te praten met politieagenten in zijn onderbroek.
Het heeft de Amstelveense media gehaald
[ afbeelding ]
Ik had het gezegd toch ?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, maar jij bent ook zo een moppie die niet gewoon kan zeggen dat ze dm' tjes vervelend vindt.
Mwah, je bent veel te subtiel jijquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het gezegd toch ?![]()
en toen kreeg ik er meteen nog eentje![]()
en dat was eentje te veel
Erg vervelende eigenschap van vrouwen...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da's waar niet duidelijk genoeg in elk geval, ik wilde niet onaardig zijn
Gebeurd dat je vaak dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Erg vervelende eigenschap van vrouwen...
''Zin om een keertje wat te drinken?''
*geen antwoord, negeer modus*
Wat is vaak? Dat kans dat ik een meisje al de moeite waard vind om het te vragen is uiterst klein.quote:
Kan allebei denk.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een rare zin...
dat moet zijn
Gebeurd je dat vaak dan?
Toch???
Oe.. ghehehehequote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is vaak? Dat kans dat ik een meisje al de moeite waard vind om het te vragen is uiterst klein.
Nope, ik hekel me er meer aan alsof het normaal moet zijn dat er 10 meisjes in je leven zijn die je mogelijk de moeite waard zou vinden...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klink zo eh... weetikveelalsof je behoorlijk kieskeurig bent.
En waarom is het een t en geen d?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik WIST dat er iets niet klopte aan die zin...
Het gekke is dat ik aan de ene kant WEL kieskeurig ben, maar aan de andere kant geen "lijstje" heb, het is niet zo dat ik denk: hij moet blond zijn, 1.80, blauwe ogen en een dikke auto. Ik ben gewoon niet zo snel gek op iemand. Maar als het gebeurt is het wel meteen "boem!"quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tegelijkertijd heb ik helemaal geen lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |