Dat dusquote:
Dude zodra Barbie maar aan zoiets denkt zijn er al honderden vrouwen die spontaan een slakkenspoor achterlaten in hun geile slipje!!quote:
quote:
Het moet ook woontdboten zijnquote:
jelly?quote:
whaha xdquote:
quote:
Die mogen allemaal langskomenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude zodra Barbie maar aan zoiets denkt zijn er al honderden vrouwen die spontaan een slakkenspoor achterlaten in hun geile slipje!!
Oi, das een grotequote:
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturenquote:
OKE!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
IK GA EVEN MIJN TOEKOMSTIGE HUISJE BEKIJKEN HOOR!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturen
Klinkt wanhopig...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturen
Welnee man, hoe kom je daar bijquote:
Ik zit mijn wanhopigheid weg te zuipen dus ik ben niet veel beter dan datquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee man, hoe kom je daar bij
Toevoeging dan wijzen ze mij af dan is het universum weer in balansquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee man, hoe kom je daar bij
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zit mijn wanhopigheid weg te zuipen dus ik ben niet veel beter dan dat
Gratis bierquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkeren
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkeren
Zelfde gaat op voor vrouwen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!
Jammers...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!
Wat vrouwen betreft ben ik iets kritischer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde gaat op voor vrouwen denk ik
Sowwyyquote:
Er is nog hoop voor Tijn dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft ben ik iets kritischer.
[..]
Sowwyy
Wat is je mama toch weer lief voor je hequote:
Had ik maar ooit een mama gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je mama toch weer lief voor je he
Altijd natuurlijk!quote:
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaartquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik zit aan een stukje zelfgemaakte aardbeien- kwarktaart. /twitter
Te twitterenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaart
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichtenquote:
Die ken ik niet eens, kun je nagaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichten
Je hebt serieus wat gemistquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, kun je nagaan
Ja ik mag straks ook naast haar slapen want papa is wegquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je mama toch weer lief voor je he
Top manquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik mag straks ook naast haar slapen want papa is weg
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaart
Sorry manquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichten
Papa neukt zijn secretaresse vanavond?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt een beetje fout dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga mee eten volgende week echtquote:
Misschien dat Flippiee mij een pm wil sturen met die mooie verhalen?quote:
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga mee eten volgende week echt
Vorige keer was het ook al gezellig
D'awwwww.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat Flippiee mij een pm wil sturen met die mooie verhalen?
[ afbeelding ]
In welk opzicht?quote:
Ik heb zijn secretaresse gezien en geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa neukt zijn secretaresse vanavond?
Mutsiequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
[..]
D'awwwww.
Ik zal eens kijken of ik wat verhalen kan terug vinden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb zijn secretaresse gezien en geef hem groot gelijk
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
kan ook gelijk weer doei zeggen
ben wat vergeten laters
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
kan ook gelijk weer doei zeggen
ben wat vergeten laters
Goedgekeurd? Waar eigenlijk?quote:
Tofquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in Gorinchem. Leuk flatje, lekker knus![]()
Kan laminaat en nog paar dingen overnemen moet ik alleen ff 500 euro bij elkaar sprokkelen.
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?quote:
Levensmoe?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?
Na vandaag kan ik alles hebbenquote:
quote:
Als huppel een boksbal zoekt weet ze vast wel te vindenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als huppel een boksbal zoekt weet ze vast wel te vinden
Nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in Gorinchem. Leuk flatje, lekker knus![]()
Kan laminaat en nog paar dingen overnemen moet ik alleen ff 500 euro bij elkaar sprokkelen.
Dus als je wil sponsorenquote:
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´squote:
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´s
Nee, die krijg ik gratisquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zeker
It's never free babe, never!quote:
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.quote:
Ghehequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.
And it´s worth every......laat ook maarquote:
Inderdaad. Laat ook maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And it´s worth every......laat ook maar
Ghehe alsof ik naar een cartoon van mij en mn doggy kijkquote:
Vind je?quote:
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je?Laat toch juist zien dat vrouwen sterke wezens zijn?
Phoeh, echt wel! Dan had je m'n zusje vroeger moeten meemaken!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEESTquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEEST![]()
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachen
Gelukkigquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachen
Wie zou dat toch zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet hoooooi komen zeggen van iemand waar ik de naam niet van mag noemen. Begint met hu en eindigt op ppelmuts
Hoi
je moet ze gewoon onder de duim houden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.
In bed en/of keuken houden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ze gewoon onder de duim houden.
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggen
Wel verdorie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggen
Wat wat wat!quote:
Ja! Kijk ik wil het wel, het brand op me lippen! Maar mag echt echt echt nietquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet hoooooi komen zeggen van iemand waar ik de naam niet van mag noemen. Begint met hu en eindigt op ppelmuts
Hoi
Ik heb dan ook nog nooit beweert dat ik lief of aardig ofzo wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.
Niks niks niksquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wat wat!
[..]
Ja! Kijk ik wil het wel, het brand op me lippen! Maar mag echt echt echt niet
FORZA ITALIA FORZA MARIO FORZA CESAREquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me zo maar even in een massa feestende Italianen storten
was je nu maar vrijgezel heh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me zo maar even in een massa feestende Italianen storten
Ik kan geen plezier meer hebben nu?quote:
Houd je klep manquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
FORZA ITALIA FORZA MARIO FORZA CESARE
jawel maar italiaanse vrouwen zijn welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan geen plezier meer hebben nu?
I GRANDE MARIOquote:
Ik zal het wel overlevenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar italiaanse vrouwen zijn wel![]()
meestal. en aangezien italie in de finale staat waarschijnlijk ook gewillig.
Die gast is echt een beestquote:
Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, de Italianen waren wel iets beter.
Dit zei ik ook al in een andere chat. het is waarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.
20 minuten goed spelen, achter komen en totaal de weg kwijt raken.
Als je over nadenkt was deze wedstrijd redelijk identiek aan Nederland-Duitsland maar dan met de Duitsers nu als slachtoffer.
Tsja, das pech hebben kreequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Hoi allen, ik voel me zo oud.
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Allemaal leuke meisjes en allemaal veels te jong
Boven de elf bepaalt zelf, onthoudt dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Dat hield jou toch niet tegen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
quote:
quote:
Fuck, ik kom op een goed moment binnenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fuck, ik kom op een goed moment binnen.
Wat is dezenquote:
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappigquote:
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Ja toch wel, maar denk dat een paar mij leuk vonden.
Als ik jonger was geweest dan was ik ervoor gegaan
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hoe oud waren ze dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Ho ho ik zocht dit niet uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook niet
16-18 meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.
Alweer? Vorig jaar ook al! De oude snoeperd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Joh maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik zocht dit niet uit.
Liep gewoon toevallig zo.
Er waren er een paar verliefd zie het gewoon als ik opkijk vanaf me blaadje met akkoorden dat ze kijken.
Speltip 34: Als een meisje kijkt is ze niet meteen verliefdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik zocht dit niet uit.
Liep gewoon toevallig zo.
Er waren er een paar verliefd zie het gewoon als ik opkijk vanaf me blaadje met akkoorden dat ze kijken.
Ik kan niet anders dan het eens zijn met deze mooie deerne!!quote:
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 34: Als een meisje kijkt is niet meteen verliefd
Ik spreek uit ervaring
Ben jij zo iemand die een goed bedoelde glimlach meteen verward met eeuwige liefde?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"
Zou wat voor jouw wezen heloef.
Feestje gaat daar onderhand door trouwens maar ik ben weg gegaan na de laatste set.
Haha wat is er nou droevig aan?quote:
Pics zodat ik het tegendeel kan bewijzen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wat is er nou droevig aan?
Mag toch wel vertellen.
Weet ook wel dat het niet kan maar wil nog niet zeggen dat het geen leuke meiden zijn.
En ze vallen nu eenmaal op ouder.
tsja, kan ik niks aan doen.
Ben gewoon een Adonis denk
Of een pedoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch wel vertellen.
Weet ook wel dat het niet kan maar wil nog niet zeggen dat het geen leuke meiden zijn.
Nee is anders, er is een blik en een *blik*quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
Speltip 35: Je speelt in een band, je treedt op, het is normaal dat mensen naar je kijken.
Waarschijnlijk stond er ook een man van 55 naar je te kijken die was niet verliefd, die keek naar een optreden.
Ik weet niet wat jou interpretatie daar van is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"
Zou wat voor jouw wezen heloef.
Feestje gaat daar onderhand door trouwens maar ik ben weg gegaan na de laatste set.
Ja, jij bent vast wel een adonis jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch wel vertellen.
Nee hoor maarja weet ik veel het is lastig te omschrijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een goed bedoelde glimlach meteen verward met eeuwige liefde?
Ik lees een hoop excuses om te rechtvaardigen dat je een minderjarige gaat/kan/wil neuken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is anders, er is een blik en een *blik*
Herken dat wel onderhand is niet alleen om dat je op staat te treden.
Doe dit vaker namelijk
Ook met ander publiek
Facebook ruilen mag hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics zodat ik het tegendeel kan bewijzen!
Ze noemen dat ook wel groupies!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor maarja weet ik veel het is lastig te omschrijven.
Het is gewoon een blik van kijken en iemand leuk vinden.
Voel het gewoon
Oh hell no dat ik jou op FB zou willen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Facebook ruilen mag hoor.
Zolang je het maar buiten fok houdt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
Speltip 36: ga niet op je gevoel af
Wederom ik spreek uit ervaring
Worship mequote:
Van verschillende meiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou interpretatie daar van is.
Ik bijvoorbeeld heb die blik nog nooit gezien, dat jij hem 4 keer op een avond ziet zegt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Dan heb je nog niet lang genoeg meegelezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent vast wel een adonis ja.
Nee, serieus, je komt hier echt over als de eeuwige maagd die denkt dat hij god is.
Met elke post iets meer!quote:
Ik geloof je wel hoor, laat ze maar lullenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet lang genoeg meegelezen.
Want het is niet waar.
Dat klopt. Je bent geen god.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet lang genoeg meegelezen.
Want het is niet waar.
Komop zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees een hoop excuses om te rechtvaardigen dat je een minderjarige gaat/kan/wil neuken.
Iets met misselijk!
Ik maar denken dat ze me leuk vond, of dat ze hetero was, sindsdien ga ik niet meer op mijn gevoel af.quote:
Dude je wil het ook. Pas nadat je hier compleet werd afgebrand vanwege je 16-jarige chick denk je er anders overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Komop zeg.
Nee!
Als ik het zou willen dan had ik er nu de kans voor denk.
Ik ben populair vandaag merk ik. Een goede zaak.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
Heloef wat heb ik jou gemist.
En nee, dit is geen liefdesverklaring, mocht Kree dat denken.
Dat eerste klopt ook niet.quote:
Kree, die kansen moet je pakken. Ze zijn nog strak, laat de rest maar praten maar je moet ze geen 8000 eu gaan lenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Komop zeg.
Nee!
Als ik het zou willen dan had ik er nu de kans voor denk.
Waarom doe je het dan steedsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook niet.
Maar oke hou wel weer op.
Ga verder met waar jullie waren.
Hoef me niet te verdedigen namelijk.
Dat verhaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, die kansen moet je pakken. Ze zijn nog strak, laat de rest maar praten maar je moet ze geen 8000 eu gaan lenen
niet, anders had ik het er nooit meer over gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude je wil het ook. Pas nadat je hier compleet werd afgebrand vanwege je 16-jarige chick denk je er anders over
Ze geilt op terminaaltjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Vandaag keek de conductrice naar mij, ik denk dat ze wel sex met mij wou
Ja ik zou niet weten hoe ik me dat zou moeten voorstellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Van verschillende meiden.
Als ik opkijk en ik zie dat ze kijken en dan ineens weg kijken en 2 seconden later weer hetzelfde.
Nouja weet het ook niet, maar gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen.
Ik ken het niet!! Vertel!!quote:
Dat denk ik ook altijd als mensen naar me kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou niet weten hoe ik me dat zou moeten voorstellen.
Of misschien zijn dat de moment dat er een meisje kijkt en ik denk "zit mijn haar raar? waarom kijkt dat mens?"
Ik denk ook dat het door mijn droevige blik kwam, want het was op de heenwegquote:
Owh om nog daarop terug te komen, ze heeft haar ouders overtuigd en die willen betalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, die kansen moet je pakken. Ze zijn nog strak, laat de rest maar praten maar je moet ze geen 8000 eu gaan lenen
Neeeej wat zit je nou met pakken dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan steeds? Jij weet net zo goed dat het niet haak is op jouw leeftijd een 16 jarige te pakken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het door mijn droevige blik kwam, want het was op de heenweg
Op de terug weg gaf de conducteur mij een vuile blik
Niet meer neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeej wat zit je nou met pakken dan?
Slaat nergens op, zeg dat ik het niet eens wil.
Wat, die ouders gaan sgtfluffy die 8k terug betalen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Owh om nog daarop terug te komen, ze heeft haar ouders overtuigd en die willen betalen.
Blij voor haar iig.
Je herkent wat ik bedoel als je het een keer zietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou niet weten hoe ik me dat zou moeten voorstellen.
Of misschien zijn dat de moment dat er een meisje kijkt en ik denk "zit mijn haar raar? waarom kijkt dat mens?"
Twi heeft geluk dat jij Myra's zusje niet bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt heel, heel openminded. Maar als een vent van om en nabij de 30 of ouder aan mijn zusje van 16 zou zitten, dan laat ik hem zijn eigen ballen eten.
Ja hoor ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt heel, heel openminded. Maar als een vent van om en nabij de 30 of ouder aan mijn zusje van 16 zou zitten, dan laat ik hem zijn eigen ballen eten.
Is Myra 16 dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi heeft geluk dat jij Myra's zusje niet bent.
Ik ben al 19 man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi heeft geluk dat jij Myra's zusje niet bent.
In dezelfde seconde ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef Myraela het volgende:
Gaat het weer over kree en jonge meisjes.
3 jaar verschilquote:
Het leek alsof je wel degelijk van plan was haar te hosselen.quote:
Ja, en het verschil tussen volwassen en kind. Over het algemeen.quote:
Dat jij met alle winden mee lult.quote:
SargeantFluffy is afgeklopt door een hoer voor 8k. In de hoop dat zij zijn vriendinnetje zou worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij dat 8K verhaal even vertellen!!
Damn!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
SargeantFluffy is afgeklopt door een hoer voor 8k. Ik de hoop dat zij zijn vriendinnetje zou worden.
Eindstand: geld weg, geen seks gehad
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het leek alsof je wel degelijk van plan was haar te hosselen.
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij met alle winden mee lult.
Als wij nu gaan roepen dat er niks mis is met een vent van 30 die een kind van 15 neukt dan heb jij volgende week een 15-jarige aan de haak geslagen!
Dat moet een verzonnen verhaal zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
SargeantFluffy is afgeklopt door een hoer voor 8k. In de hoop dat zij zijn vriendinnetje zou worden.
Maak je geen zorgen ik zie dat dingen niet. Ik loop dan weg omdat ze me aankijkt en denk ik dat er iets raars aan de hand is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Je herkent wat ik bedoel als je het een keer ziet
Meer kan ik er ook niet over vertellen.
En er waren daar veeeel leuke meisjes voor jou.
Nee...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij met alle winden mee lult.
Als wij nu gaan roepen dat er niks mis is met een vent van 30 die een kind van 15 neukt dan heb jij volgende week een 15-jarige aan de haak geslagen!
Heel lang terug? Dat was van de week nog hot and happening hier manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zei vindt haar leuk (je doelt nu op chatlogje nog van heel lang terug denk)
Gelijk daarbij zei ik dat ik het niet vond kunnen.
Dus tsja zo is het ook gegaan.
Enige contact is via msn of sms ofzo.
juistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zo
Vertrouw me, dat is het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet een verzonnen verhaal zijn. Dat kan gewoon niet anders. Niemand is zo dom
.
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zo
Had je uit moeten nodigen denk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik zie dat dingen niet. Ik loop dan weg omdat ze me aankijkt en denk ik dat er iets raars aan de hand is.
Mijn heldinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.
Zo lastig is dat niet te begrijpen toch?
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouw me, dat is het niet.![]()
Hij had mijn nummer ooit toen belde hij tijdens een meet zijn eerste woorden waren: "hallo, ik lig naakt in bed "
Mind was blowen
Dan las je niet wat ik als eerste zei toen ik erover begon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lang terug? Dat was van de week nog hot and happening hier man
Woot woot!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
SargeantFluffy is afgeklopt door een hoer voor 8k. In de hoop dat zij zijn vriendinnetje zou worden.
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.
Misschien ging zijn gedachte wel wiet roken, weet jij wel veelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.
En het is natuurlijk blown.
Ga squatten ofzo jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?![]()
Dan ben je gewoon dom, want begrijpend lezen zou iedereen wel moeten kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?![]()
Het blowen is ook een garpje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.
En het is natuurlijk blown.
Ik ben niet op de hoogte van die grapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het blowen is ook een garpje.
En ja ik weet dat het grapje is.
je begrijpt het toch helemaal verkeerd denk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermaak mij primaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik vind dit best wel pijnlijk om te lezen
Wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee... Eigenlijk interesseert jouw leven mij niet zo. Dus als je het niet erg vindt, ga ik er ook niet over nadenken. Ik vind het gewoon leuk te zeggen wat ik vind ondanks dat er niet om wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
je begrijpt het toch helemaal verkeerd denk.
Dus je denkt nu als dat zo was dat jullie zeiden het is ok kree hier op fok! dat ik wel achter die meiden zou aangaan?
Hmm denk nog maar een keer dan.
Omdat jij stiekem een 16 jarige neuktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij stiekem een 16 jarige neukt?
Het hele verhaal van kree -_-quote:
Wanneer ging je nou beginnen met kickboksen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag, viel bijna flauw aan het eind van de training. HIIT maar laten zitten
Ik ook daarom vertel ik het ook en als we er nou ook nog leuk over kunnen praten, prima toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Eigenlijk interesseert jouw leven mij niet zo. Dus als je het niet erg vindt, ga ik er ook niet over nadenken. Ik vind het gewoon leuk te zeggen wat ik vind ondanks dat er niet om wordt gevraagd.
Heb je inmiddels al beenspieren dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag, viel bijna flauw aan het eind van de training. HIIT maar laten zitten
Nou ja, zo breng je het welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook daarom vertel ik het ook en als we er nou ook nog leuk over kunnen praten, prima toch.
Maar wil wel ff de misverstanden die er nu gelijk alweer komen uit de weg hebben.
Want als ik er nu een week later over begin dan is het verhaal alweer verandert naar van:
Kree zat op chickies te geilen van 16 onder het oefenen met zijn band.
Goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Steven, hoe ging het vanochtend?
haha nee niet helemaal, ik vertelde dat ik blikken zag van die gast is leuk.quote:
Kree is so hipster.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed om te horen man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed
Infectie/onsteking wat een bobbel gaf en ben gewoon oververmoeid van de stress die ik de laatste paar maanden heb
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree is so hipster.
[ afbeelding ]
Daarom de hipsterkreevogel!
Lulzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree is so hipster.
[ afbeelding ]
Daarom de hipsterkreevogel!
Het is ook een soort van inside joke. Maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van die grap.
Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou beginnen met kickboksen dan?
Toen nog zonder bril maar je hebt nu een eigen vogel net als Gijpie.quote:
Goed intapen en dan kan je gewoon gaan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdag
Ja hallo, ik bied mij vrijwillig aan.quote:
quote:
Kusje op je vingerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdag
hmm ok snap hem niet maar whateverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, incrowd post is voor incrowd mensen.
Ik hou me in.quote:
Dat is dus jouw probleem elke keer hequote:
Doe maar niet hoor.quote:
piemelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor.
Zolang het geen schelden wordt kan ik best veel hebben.:)
myr zit nu vast te geilen op alle jongens die haar wel willenquote:
Nep homo.quote:
Allemaal ouder dan 16quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
myr zit nu vast te geilen op alle jongens die haar wel willen
Als die helemaal paars is sla ik wel over, deed kaoloveel pijn in de gym vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed intapen en dan kan je gewoon gaan hoor
Als het de 1e keer is zal je toch niet zo heel veel meer doen als lafjes schoppen en slaan
Nee, ik blijf calculeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is dus jouw probleem elke keer he
Laat je nou eens gaan man
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als die helemaal paars is sla ik wel over, deed kaoloveel pijn in de gym vandaag
quote:
Zak over der hoofd en het is net een vent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En ze ligt dan toch op haar buik als ik er overheen kruip.
En paar liter bier merk je er niks van dacht ik toch even. Enkel bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zak over der hoofd en het is net een vent. [ afbeelding ]
En de volgende ochtend dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En paar liter bier merk je er niks van dacht ik toch even. Enkel bij gebrek aan beter.
Naakt rennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |