Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, de Italianen waren wel iets beter.
Dit zei ik ook al in een andere chat. het is waarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.
20 minuten goed spelen, achter komen en totaal de weg kwijt raken.
Als je over nadenkt was deze wedstrijd redelijk identiek aan Nederland-Duitsland maar dan met de Duitsers nu als slachtoffer.
Tsja, das pech hebben kreequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Hoi allen, ik voel me zo oud.
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Allemaal leuke meisjes en allemaal veels te jong
Boven de elf bepaalt zelf, onthoudt dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Dat hield jou toch niet tegen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
quote:
quote:
Fuck, ik kom op een goed moment binnenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fuck, ik kom op een goed moment binnen.
Wat is dezenquote:
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappigquote:
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Ja toch wel, maar denk dat een paar mij leuk vonden.
Als ik jonger was geweest dan was ik ervoor gegaan
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hoe oud waren ze dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Ho ho ik zocht dit niet uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook niet
16-18 meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.
Alweer? Vorig jaar ook al! De oude snoeperd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Joh maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik zocht dit niet uit.
Liep gewoon toevallig zo.
Er waren er een paar verliefd zie het gewoon als ik opkijk vanaf me blaadje met akkoorden dat ze kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |