Dat dusquote:
Dude zodra Barbie maar aan zoiets denkt zijn er al honderden vrouwen die spontaan een slakkenspoor achterlaten in hun geile slipje!!quote:
quote:
Het moet ook woontdboten zijnquote:
jelly?quote:
whaha xdquote:
quote:
Die mogen allemaal langskomenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude zodra Barbie maar aan zoiets denkt zijn er al honderden vrouwen die spontaan een slakkenspoor achterlaten in hun geile slipje!!
Oi, das een grotequote:
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturenquote:
OKE!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
IK GA EVEN MIJN TOEKOMSTIGE HUISJE BEKIJKEN HOOR!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturen
Klinkt wanhopig...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een nederige verzoekje van mij. Meisje/vrouwen die je liever in de gracht gooit dan op je boot laat mag je ook naar mij sturen
Welnee man, hoe kom je daar bijquote:
Ik zit mijn wanhopigheid weg te zuipen dus ik ben niet veel beter dan datquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee man, hoe kom je daar bij
Toevoeging dan wijzen ze mij af dan is het universum weer in balansquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee man, hoe kom je daar bij
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zit mijn wanhopigheid weg te zuipen dus ik ben niet veel beter dan dat
Gratis bierquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkeren
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je aan barbusse vragen of hij biertjes aan jou wil geven die hij anders zou wegflikkeren
Zelfde gaat op voor vrouwen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!
Jammers...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bier wegflikkeren? Fysiek onmogelijk. ON-MO-GE-LIJK zeg ik je!
Wat vrouwen betreft ben ik iets kritischer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfde gaat op voor vrouwen denk ik
Sowwyyquote:
Er is nog hoop voor Tijn dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft ben ik iets kritischer.
[..]
Sowwyy
Wat is je mama toch weer lief voor je hequote:
Had ik maar ooit een mama gehadquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je mama toch weer lief voor je he
Altijd natuurlijk!quote:
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaartquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik zit aan een stukje zelfgemaakte aardbeien- kwarktaart. /twitter
Te twitterenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaart
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichtenquote:
Die ken ik niet eens, kun je nagaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichten
Je hebt serieus wat gemistquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, kun je nagaan
Ja ik mag straks ook naast haar slapen want papa is wegquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is je mama toch weer lief voor je he
Top manquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik mag straks ook naast haar slapen want papa is weg
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik je al helemaal zie zitten met je zelfgemaakte kwarktaart
Sorry manquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis flipsels haar nachtelijke dronken twitterberichten
Papa neukt zijn secretaresse vanavond?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt een beetje fout dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga mee eten volgende week echtquote:
Misschien dat Flippiee mij een pm wil sturen met die mooie verhalen?quote:
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga mee eten volgende week echt
Vorige keer was het ook al gezellig
D'awwwww.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat Flippiee mij een pm wil sturen met die mooie verhalen?
[ afbeelding ]
In welk opzicht?quote:
Ik heb zijn secretaresse gezien en geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa neukt zijn secretaresse vanavond?
Mutsiequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
[..]
D'awwwww.
Ik zal eens kijken of ik wat verhalen kan terug vinden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb zijn secretaresse gezien en geef hem groot gelijk
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
kan ook gelijk weer doei zeggen
ben wat vergeten laters
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
kan ook gelijk weer doei zeggen
ben wat vergeten laters
Goedgekeurd? Waar eigenlijk?quote:
Tofquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in Gorinchem. Leuk flatje, lekker knus![]()
Kan laminaat en nog paar dingen overnemen moet ik alleen ff 500 euro bij elkaar sprokkelen.
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?quote:
Levensmoe?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?
Na vandaag kan ik alles hebbenquote:
quote:
Als huppel een boksbal zoekt weet ze vast wel te vindenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon ff je hulp aan huppel aanbieden vriend?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als huppel een boksbal zoekt weet ze vast wel te vinden
Nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in Gorinchem. Leuk flatje, lekker knus![]()
Kan laminaat en nog paar dingen overnemen moet ik alleen ff 500 euro bij elkaar sprokkelen.
Dus als je wil sponsorenquote:
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´squote:
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´s
Nee, die krijg ik gratisquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zeker
It's never free babe, never!quote:
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.quote:
Ghehequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.
And it´s worth every......laat ook maarquote:
Inderdaad. Laat ook maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And it´s worth every......laat ook maar
Ghehe alsof ik naar een cartoon van mij en mn doggy kijkquote:
Vind je?quote:
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je?Laat toch juist zien dat vrouwen sterke wezens zijn?
Phoeh, echt wel! Dan had je m'n zusje vroeger moeten meemaken!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEESTquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEEST![]()
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachen
Gelukkigquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachen
Wie zou dat toch zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet hoooooi komen zeggen van iemand waar ik de naam niet van mag noemen. Begint met hu en eindigt op ppelmuts
Hoi
je moet ze gewoon onder de duim houden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.
In bed en/of keuken houden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ze gewoon onder de duim houden.
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggen
Wel verdorie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Maar mag het niet zeggen
Wat wat wat!quote:
Ja! Kijk ik wil het wel, het brand op me lippen! Maar mag echt echt echt nietquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet hoooooi komen zeggen van iemand waar ik de naam niet van mag noemen. Begint met hu en eindigt op ppelmuts
Hoi
Ik heb dan ook nog nooit beweert dat ik lief of aardig ofzo wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig zeg. Ik had dus gewoon gelijk met mijn plaatje.
Niks niks niksquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wat wat!
[..]
Ja! Kijk ik wil het wel, het brand op me lippen! Maar mag echt echt echt niet
FORZA ITALIA FORZA MARIO FORZA CESAREquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me zo maar even in een massa feestende Italianen storten
was je nu maar vrijgezel heh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me zo maar even in een massa feestende Italianen storten
Ik kan geen plezier meer hebben nu?quote:
Houd je klep manquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
FORZA ITALIA FORZA MARIO FORZA CESARE
jawel maar italiaanse vrouwen zijn welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan geen plezier meer hebben nu?
I GRANDE MARIOquote:
Ik zal het wel overlevenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar italiaanse vrouwen zijn wel![]()
meestal. en aangezien italie in de finale staat waarschijnlijk ook gewillig.
Die gast is echt een beestquote:
Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, de Italianen waren wel iets beter.
Dit zei ik ook al in een andere chat. het is waarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke was Duitsland was vandaag net Nederland.
20 minuten goed spelen, achter komen en totaal de weg kwijt raken.
Als je over nadenkt was deze wedstrijd redelijk identiek aan Nederland-Duitsland maar dan met de Duitsers nu als slachtoffer.
Tsja, das pech hebben kreequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Hoi allen, ik voel me zo oud.
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Allemaal leuke meisjes en allemaal veels te jong
Boven de elf bepaalt zelf, onthoudt dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
Was vanavond oefenen met coverband en er was tegelijk een feestje (zoon van 1 van de bandleden)
Dat hield jou toch niet tegen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kree het volgende:
quote:
quote:
Fuck, ik kom op een goed moment binnenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fuck, ik kom op een goed moment binnen.
Wat is dezenquote:
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappigquote:
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Ja toch wel, maar denk dat een paar mij leuk vonden.
Als ik jonger was geweest dan was ik ervoor gegaan
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hoe oud waren ze dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef kree het volgende:
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beetje onder de gordel maar wel heel erg grappig
Ho ho ik zocht dit niet uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook naar plekken gaan waar geen meisjes van 14 zijn, heb je dat probleem ook niet
16-18 meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar over hoe oud spreken we? 20, 21 moet kunnen op jouw leeftijd.
Alweer? Vorig jaar ook al! De oude snoeperd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Joh maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch van de week al bezig met een chick van 16?
Dan verdien je onder de gordel opmerkingen!!
Dan verdien je nog wel meer onder de gordel ook trouwens!
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik zocht dit niet uit.
Liep gewoon toevallig zo.
Er waren er een paar verliefd zie het gewoon als ik opkijk vanaf me blaadje met akkoorden dat ze kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |