Nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in Gorinchem. Leuk flatje, lekker knus![]()
Kan laminaat en nog paar dingen overnemen moet ik alleen ff 500 euro bij elkaar sprokkelen.
Dus als je wil sponsorenquote:
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´squote:
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, al mijn liquide middelen zijn vastgelegd in bier, cocktails, sushi en bbq´s
Nee, die krijg ik gratisquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En heel bewust staat er niet "borsten" in dat rijtje zeker
It's never free babe, never!quote:
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.quote:
Ghehequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betaal in natura, laten we het dan maar daar op houden.
And it´s worth every......laat ook maarquote:
Inderdaad. Laat ook maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And it´s worth every......laat ook maar
Ghehe alsof ik naar een cartoon van mij en mn doggy kijkquote:
Vind je?quote:
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je?Laat toch juist zien dat vrouwen sterke wezens zijn?
Phoeh, echt wel! Dan had je m'n zusje vroeger moeten meemaken!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEESTquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk ja. Tevens ook scary as hell!
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook getrouwd. GEWEEST![]()
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Wel 1 keer ten huwelijk gevraagd. Ik ging hem uitlachen
Gelukkigquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was je enige kans schat. Niemand zal ooit meer die fout maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |