Heel lang terug? Dat was van de week nog hot and happening hier manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zei vindt haar leuk (je doelt nu op chatlogje nog van heel lang terug denk)
Gelijk daarbij zei ik dat ik het niet vond kunnen.
Dus tsja zo is het ook gegaan.
Enige contact is via msn of sms ofzo.
juistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zo
Vertrouw me, dat is het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet een verzonnen verhaal zijn. Dat kan gewoon niet anders. Niemand is zo dom
.
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zo
Had je uit moeten nodigen denk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik zie dat dingen niet. Ik loop dan weg omdat ze me aankijkt en denk ik dat er iets raars aan de hand is.
Mijn heldinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.
Zo lastig is dat niet te begrijpen toch?
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouw me, dat is het niet.![]()
Hij had mijn nummer ooit toen belde hij tijdens een meet zijn eerste woorden waren: "hallo, ik lig naakt in bed "
Mind was blowen
Dan las je niet wat ik als eerste zei toen ik erover begon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lang terug? Dat was van de week nog hot and happening hier man
Woot woot!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
SargeantFluffy is afgeklopt door een hoer voor 8k. In de hoop dat zij zijn vriendinnetje zou worden.
Eindstand: geld weg, geen seks gehad
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel bedoelt te zeggen, dat hij hier nu verkondigd niks te willen omdat iedereen er vol walging over sprak. Als iedereen vol lof was geweest, was hij er vast achteraan gegaan.
Misschien ging zijn gedachte wel wiet roken, weet jij wel veelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.
En het is natuurlijk blown.
Ga squatten ofzo jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?![]()
Dan ben je gewoon dom, want begrijpend lezen zou iedereen wel moeten kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen begrijpen vrouwen niet, zo lastig is dat niet te begrijpen toch?![]()
Het blowen is ook een garpje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen om die domheid.
En het is natuurlijk blown.
Ik ben niet op de hoogte van die grapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het blowen is ook een garpje.
En ja ik weet dat het grapje is.
je begrijpt het toch helemaal verkeerd denk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermaak mij primaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik vind dit best wel pijnlijk om te lezen
Wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee... Eigenlijk interesseert jouw leven mij niet zo. Dus als je het niet erg vindt, ga ik er ook niet over nadenken. Ik vind het gewoon leuk te zeggen wat ik vind ondanks dat er niet om wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
je begrijpt het toch helemaal verkeerd denk.
Dus je denkt nu als dat zo was dat jullie zeiden het is ok kree hier op fok! dat ik wel achter die meiden zou aangaan?
Hmm denk nog maar een keer dan.
Omdat jij stiekem een 16 jarige neuktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij stiekem een 16 jarige neukt?
Het hele verhaal van kree -_-quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |