Speltip 34: Als een meisje kijkt is ze niet meteen verliefdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik zocht dit niet uit.
Liep gewoon toevallig zo.
Er waren er een paar verliefd zie het gewoon als ik opkijk vanaf me blaadje met akkoorden dat ze kijken.
Ik kan niet anders dan het eens zijn met deze mooie deerne!!quote:
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 34: Als een meisje kijkt is niet meteen verliefd
Ik spreek uit ervaring
Ben jij zo iemand die een goed bedoelde glimlach meteen verward met eeuwige liefde?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"
Zou wat voor jouw wezen heloef.
Feestje gaat daar onderhand door trouwens maar ik ben weg gegaan na de laatste set.
Haha wat is er nou droevig aan?quote:
Pics zodat ik het tegendeel kan bewijzen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wat is er nou droevig aan?
Mag toch wel vertellen.
Weet ook wel dat het niet kan maar wil nog niet zeggen dat het geen leuke meiden zijn.
En ze vallen nu eenmaal op ouder.
tsja, kan ik niks aan doen.
Ben gewoon een Adonis denk
Of een pedoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch wel vertellen.
Weet ook wel dat het niet kan maar wil nog niet zeggen dat het geen leuke meiden zijn.
Nee is anders, er is een blik en een *blik*quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
Speltip 35: Je speelt in een band, je treedt op, het is normaal dat mensen naar je kijken.
Waarschijnlijk stond er ook een man van 55 naar je te kijken die was niet verliefd, die keek naar een optreden.
Ik weet niet wat jou interpretatie daar van is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Das waar maar ik meen toch een blik te herkennen van "hmm leuke gast"
Zou wat voor jouw wezen heloef.
Feestje gaat daar onderhand door trouwens maar ik ben weg gegaan na de laatste set.
Ja, jij bent vast wel een adonis jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch wel vertellen.
Nee hoor maarja weet ik veel het is lastig te omschrijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een goed bedoelde glimlach meteen verward met eeuwige liefde?
Ik lees een hoop excuses om te rechtvaardigen dat je een minderjarige gaat/kan/wil neuken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is anders, er is een blik en een *blik*
Herken dat wel onderhand is niet alleen om dat je op staat te treden.
Doe dit vaker namelijk
Ook met ander publiek
Facebook ruilen mag hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics zodat ik het tegendeel kan bewijzen!
Ze noemen dat ook wel groupies!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor maarja weet ik veel het is lastig te omschrijven.
Het is gewoon een blik van kijken en iemand leuk vinden.
Voel het gewoon
Oh hell no dat ik jou op FB zou willen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Facebook ruilen mag hoor.
Zolang je het maar buiten fok houdt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
Speltip 36: ga niet op je gevoel af
Wederom ik spreek uit ervaring
Worship mequote:
Van verschillende meiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou interpretatie daar van is.
Ik bijvoorbeeld heb die blik nog nooit gezien, dat jij hem 4 keer op een avond ziet zegt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |