houdt niet in dat ik nooit gedronken hebquote:
vrouw naar mijn hart!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef dolfina-chica het volgende:
vrouw naar mijn hart!!!
half glaasje aub .. 1drupje water.. (echt een drup uit de kraan)
oeee.... traktatie!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.
* Rucky trein pakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oeee.... traktatie!!!
heeel heeel heeel heeel af en toe pak ik een halve borreltje wiskey... heb thuis ook een wis staan van 25jaar... heb ik al anderhalf jaar staan...
Nu weet ik weer waarom ik nooit student ben geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef komrad het volgende:
wat is er met Rucky aan de hand? ivm gekte enzo
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!
quote:
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is er weer vandoor...
pijnstillers mee...
en toch vanweer een
maken!
waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek niet
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming...
een ontsteking... of een soa... kan GEURTJES achterlaten....
Deze doet het zeker weten!!
Het zijn haar eigen woorden hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Wat een gelul!
Een beetje soa ruik je niet.
Sterker, daar krijg je pas last van, als ze er achter komt dat je telefoonnummer niet eens bestaat
Of je penning netjes om je ketting dragen... heb je er ook geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Heb liever pizza dan bradwurstquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
GDVERDEGODVERDEGODVERDDDDDDDDRRRRR!!!!!!!
1 - 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |