quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Frutsel het volgende:
Geen sale en straks zeker ook geen onweer... en dan gaan de italianen zeker ook nog winnen
kutavond
Maar Nadal heeft verloren, dat compenseert toch een beetje,quote:
Bedankt voor de tip. Ik had nog geen RTS, en deze ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, voor al die slimme mensen die DoW gaan kopen. Koop de platinum versie en niet gold. Gold is 5 euro, platinum is 2,50 en bevat gold en 2 andere uitbreidingen.
Mooi klote inderdaad!quote:
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
Kan je daarbij van die huisjes bouwen enzo of is het alleen vechten?
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.
Micromanagen is over het algemeen je units heel gedetaileerd controllenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Verschil met normale RTS'en is wel dat je maar een handvol units hebt, je kunt je daardoor érg goed focussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.
op vakantie gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Ik ga pissig worden als de Summer Sale is als ik op vakantie ben...
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op vakantie gaan
gwn lekker gamen hele zomer lang op zolderkamer
Gelijk hoeken dat soort volk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.
Kut... Ik heb een sociaal leven
op vakantie gaan in een schoolvakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Download de Steam-App.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie gaan in een schoolvakantie
Helaas heb ik een telefoon uit het jaar kruikquote:
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnen
Dat is waar... gelukkig is de portemonnee goed genoeg gevuldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee imho
Kinderen overal, hoge prijzen, niet werken als er juist een rustige spits is... Ik ga liever goedkoop en rustig op vakantie, tijdens drukke spits waar ik dan niet in hoef te staanquote:
Dan boeit die sale ook niet hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is waar... gelukkig is de portemonnee goed genoeg gevuld
Gold DoW2 is 5 euro ja (de game 1 vd 2 uitbreidingen), Gold Dow1 is gewoon 2,49 (de game + Winter Assault, de 1e uitbreiding, die niet standalone is)quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, voor al die slimme mensen die DoW gaan kopen. Koop de platinum versie en niet gold. Gold is 5 euro, platinum is 2,50 en bevat gold en 2 andere uitbreidingen.
Het gaat om het principe!quote:
We blijven Nederlandersquote:
Mhhh, ken alleen Serious Samquote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.indieroyale.com/
Zitten echt goeie games tussen. Als je Jamestown goed vond is dit een MUST BUY
Gewoon 9 games in 1 bundle!
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
3 letters
het begint op 3 juli, 4 juli als je interpunctie meetelt.
Hopen dat ze veel verbeterd hebben t.o.v de originele release.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
http://store.steampowered.com/app/209870/
Ziet er wel chill uit, binnenkort maar ff proberen dus
Ik krijg een no subscription error.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
Gespeeld, was echt verschrikkelijk slecht. Standaard f2p shooter...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
Wel vaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:40 schreef Berend. het volgende:
Is het nou zo dat Gabe altijd een email terug stuurt als je hem wat stuurt?
Kan je gewoon op Steam spelen dan, maar je kan ook een paar weken wachten op de Steamsale. Game is wel episch, helaas te weinig levels maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Son(...)-57&tag=isthcom0a-20
Weet iemand of dit gaat werken als ik het koop via een Amerikaan? Ik ken iemand die voor mij wel vaker wat uit de US koopt maar ik weet niet of het via Amazon gaat werken (Payday is gewoon Steamworks)
Werkt. Heb ik ook al eens gedaan met een bundel daar, op Reddit gevraagd of iemand hem voor me wilde kopen en voila.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Son(...)-57&tag=isthcom0a-20
Weet iemand of dit gaat werken als ik het koop via een Amerikaan? Ik ken iemand die voor mij wel vaker wat uit de US koopt maar ik weet niet of het via Amazon gaat werken (Payday is gewoon Steamworks)
Ik heb 2x the ship (single/multiplayer), tradeablequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O(voor de Day-z mod) wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Het schijnt toch 12 juli te gaan worden.
Nee tyquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb 2x the ship (single/multiplayer), tradeable
Zal vanavond eens mijn lijst van keys nalopen die ik nog over heb.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O(voor de Day-z mod) wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Zei ik toch al week geledenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Het schijnt toch 12 juli te gaan worden.
Lijkt me wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat traden in zijn werk gaat trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens mijn lijst van keys nalopen die ik nog over heb.
Maar kan je nog wel traden nadat je gespeeld hebt?
Bij mijn inziens kan je alleen traden met games die je nog niet geactiveerd hebt en/of de keys van hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat traden in zijn werk gaat trouwens.
Excuses, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mijn inziens kan je alleen traden met games die je nog niet geactiveerd hebt en/of de keys van hebt.
Natuurlijk niet. Dan zou Steam niet veel winst meer maken hequote:
tis intressant, aangezien deze uitspraak er nu ook ligt:quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan zou Steam niet veel winst meer maken he.
Natuurlijk niet. Gebruikers mogen het doen, dat wil niet zeggen dat Steam de mogelijkheid moet bieden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tis intressant, aangezien deze uitspraak er nu ook ligt:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-is-toegestaan.html
volgens mij moet steam dan wel de mogelijkheid gaan bieden die games door te verkopen?
Bij mij welquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol de summer sale begint helemaal niet vandaag.![]()
Inderdaad, gewoon veel shit kopen ongeacht de prijzen!quote:
Shit gaat livequote:
Serieus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Shit gaat liveValve loopt persberichten al te verspreiden
wat krijg ik van je als het wel zo is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef FerryNL het volgende:
Lol iedereen denkt dat de summer sale vandaag begint.![]()
volgende week wssquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef FerryNL het volgende:
Lol iedereen denkt dat de summer sale vandaag begint.![]()
wat is dat voor vage link?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bolumsonucanav(...)n_Basliyor-29395.htm
Vandaag/morgen dus
Jammer dat er geen bronnen zijnquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat krijg ik van je als het wel zo is?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bolumsonucanav(...)n_Basliyor-29395.htm
Vandaag/morgen dus
Kan je verder dromen. Als we nu een precieze tijd wisten kon ik me invriezen a la Eric Cartman, maarja...quote:
Drm ook die smiley erachter he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je verder dromen. Als we nu een precieze tijd wisten kon ik me invriezen a la Eric Cartman, maarja...
Jawelquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Drm ook die smiley erachter he.
Er komt zeker weten geen sale aan zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, jammer. Ik wacht nog 4 minuten en dan ga ik skyrim spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Drm ook die smiley erachter he.
Er komt zeker weten geen sale aan zo.
Skyrim, zo lang niet meer gespeeld maar wat was ik verslaafd vorig jaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, jammer. Ik wacht nog 4 minuten en dan ga ik skyrim spelen
quote:
Ik had 'm meteen besteld via internet maar ik heb netjes gewacht totdat het schooljaar af was gelopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Skyrim, zo lang niet meer gespeeld maar wat was ik verslaafd vorig jaar
Dat vind ik sterk van jequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 'm meteen besteld via internet maar ik heb netjes gewacht totdat het schooljaar af was gelopen
heb je jou spending spree al gestart?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef tuut-chips het volgende:
SUMMER SAAAAAAAAAALE WHOO 35 MINUTEN whoop whoop
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, weer geen sale. Valve heeft echt afgedaan..
Ik zou ze boycotten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, weer geen sale. Valve heeft echt afgedaan..
Ik heb eerst een aanvraag gedaan om al mijn aankopen te reviseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik heb m'n steam account verwijderd
gg
De sale begint vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
gg
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
gg
Ach laat hem lekker hopenquote:
Kut spel, ooit gekocht, haast nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Frutsel het volgende:
European Escalation : -50%
iemand ervaring met dat spel?
Best een cool spel. Goede graphics en goede gameplay. Wel heel moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Frutsel het volgende:
European Escalation : -50%
iemand ervaring met dat spel?
yepquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:42 schreef Wooninck het volgende:
Is er eigenlijk een officiële FOK! Steam groep?
Alleen zo dood als maar kan. Als je FOK! intikt op group search vind je wel (heel veel) verschillende FOK! groups die 1 game spelen, dus allemaal aparte groepen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yep
http://steamcommunity.com/groups/fokgames
Gracias.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yep
Tijd voor een actieve groep dus..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alleen zo dood als maar kan. Als je FOK! intikt op group search vind je wel (heel veel) verschillende FOK! groups die 1 game spelen, dus allemaal aparte groepen.
gelijk even toegevoegdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yep
Ben ik ook voor, aangezien we nu wel met een vaste aantal members in het centraal Steam topic zitten, en volgens mij geen leaders van de oude FOK! groep nog actief is, misschien beter om een nieuwe te maken. Er zijn zoveel FOK!kers die dezelfde games spelen als ik, beetje zonde om daar steeds aparte groepjes voor te beginnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Gracias.
[..]
Tijd voor een actieve groep dus..
Net te laat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:32 schreef VelitoX het volgende:
Meh ik had ook wel een CS:GO beta key gewilt![]()
.
Hiero!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:30 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand geinteresseerd in RO2 GOTY 3-day guestpasses?
Ik heb er hier ook 3 van, mocht iemand nog geinteresserd zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:30 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand geinteresseerd in RO2 GOTY 3-day guestpasses?
Done.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Voeg me maar toe: http://steamcommunity.com/id/powerkiwi
BF3 en D3 zijn beide geen steamgames die hun eigen topic hebben hier op FOK!, dus ja, logisch. Maar zoals ik tegen Spank al zei in een PM, de meeste 'steammensen' spelen allemaal dezelfde games online, er is bijna altijd wel vraag op FOK! naar medespelers, en aangezien niet iedereen altijd het Steamtopic checkt voordat hij zijn game opstart, is dit misschien een wat handiger oplossing. En een nieuwe reden om de Steamgroup wat leven in te blazen, FOK!steam mag natuurlijk niet doodbloeden.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan het losvaste verband dat je hier hebt op fok hoor.
Ligt niet aan jou. Het is gewoon zo dat je op fok een topic binnenloopt en dan speel je even met die mensen en dan schuif je weer door.
Tenminste dat was wat ik zag bij het recente Battlefield 3 en diablo 3.
En ook met zoveel andere games verder in het verleden.
Ik zou hem wel kunnen onderhoudenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee jongens, over die Steam-group, ik vind het prima om die uit handen te geven, hij is inderdaad zo dood als een pier en ik ben niet echt gemotiveerd om er wat van te maken. Dus noem wat namen en ik zal ze promoten tot hoofdpief oid!
Dat doet er echt niet toe, In battlefield heb je platoons, Exact hetzelfde idee. ( is ook doodgebloed ofja er gebeurt niets mee.)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
BF3 en D3 zijn beide geen steamgames die hun eigen topic hebben hier op FOK!, dus ja, logisch. Maar zoals ik tegen Spank al zei in een PM, de meeste 'steammensen' spelen allemaal dezelfde games online, er is bijna altijd wel vraag op FOK! naar medespelers, en aangezien niet iedereen altijd het Steamtopic checkt voordat hij zijn game opstart, is dit misschien een wat handiger oplossing. En een nieuwe reden om de Steamgroup wat leven in te blazen, FOK!steam mag natuurlijk niet doodbloeden.
Tuurlijk is het lang niet zo functioneel als clans/groepen zouden willen, maar het is alsnog het beste om overzicht te bewaren.quote:
Hehe ik heb zelfs "show online only" aangevinktquote:Op zondag 8 juli 2012 19:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Kijk in je normale vriendenlijst maakt het geen hol uit van hoeveel vrienden je hebt, de mensen die een game spelen staan bovenaan en de rest verdwijnt naar onderen.
Friendzonedquote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik zou hem wel kunnen onderhouden![]()
http://steamcommunity.com/id/hidduh
quote:SOLANGE 21 Oct 2011 @ 10:52am
<3 My best friend in the whole wide world, i'll never leave ya.
Bundellijst Steam Summer Sale gelektquote:Indiebundels:
Day 1: Anomaly Warzone Earth, The Baconing, Cave Story+, EDGE, Lone Survivor
Day 2: Botanicula, E.Y.E, Oil Rush, Splice, Universe Sandbox
Day 3: Bit Trip Beat, Braid, Bunch of Heroes, Insanely Twisted Shadow Planet, Runespell Overture,
Day 4: A Valley Without Wind, Atom Zombie Smasher, Blocks that Matter, Sanctum, Superbrothers: Sword & Sworcery EP
Day 5: Audio Surf, Gemini Rue, Greed Corp, Tiny Bang Story, Ys: The Oath in Felghana
Day 6: Awesome, Defcon, Space Chem, Ticket to Ride, Trauma
Day 7: Avadon, Dungeons of Dredmor, Qube, Vessel, Zombie Driver
Day 8: Demolition Inc, Hoard, Sol Exodus, Swords and Soldiers HD, Wings of Prey
Day 9: Capsized, Jamestown, Revenge of the Titans, VVVVVV, Zeno Clash
Day 10: All Zombies Must Die, Beat Hazard, Bit trip Runner, Eufloria, Machinarium
Day 11: Hydrophobia, Orion: Dino Beatdown, Star Ruler, Waveform, World of Goo
Andere bundels:
1C Collection Pack
Adam’s Venture Complete Bundle Retail
Anno 2070 Pack
Batman Arkham Asylum, Batman Arkham City and Batman Gotham City Imposters Bundle
Bethesda Collection (BRINK, Fallout New Vegas, Skyrim, Hunted)
Bioshock Franchise Pack
BIT.TRIP.BEAT Bundle
BIT.TRIP.RUNNER Bundle
Carpe Fulger Bundle (Recettear: An Item Shop’s Tale, Chantelise, Fortune Summoners)
Civilization Collection
Command and Conquer Franchise
Dawn of War Franchise Pack
Dead Island Complete
Duke Nukem Bundle
Foreign Legion Bundle
Kalypso Collection (Tropico, Jagged Alliance, Airline Tycoon, etc)
Majesty Franchise
Paradox Collection (Magicka + dlcs, Mount and Blade, etc)
Pendulo Adventure Pack
Railworks 3 – Summer Sale Collection
Red Orchestra Franchise Pack (ROW)
S.T.A.L.K.E.R. Bundle
Saints Row: The Third Franchise Pack
Sniper Elite Franchise Pack
Square Hit Collection (Hitman, Tomb Raider, Just Cause 2, Deus Ex, Deus Ex Human Revolution, Quantum Conundrum, Thief)
Stardock Collection Pack
Strategy First Complete Pack
Sword of the Stars Franchise
THQ Collection (Dawn of War, Warhammer, Stalker, Nexuiz, Darksiders, Metro 2033, etc)
Total War: Shogun 2 Pack
Victoria Franchise
Warhammer 40,000: Space Marine Pack
Wings of Prey
Heb 't geprobeerd toen het f2p was, vond er zelf vrij weinig aanquote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef bijdehand het volgende:
Misschien Red Orchestra, maar zelfs daar twijfel ik nog over.
Oh, Arkham City misschien. Maar denk dat dit een hele goedkope periode gaat worden voor dhr. bijdehandquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb 't geprobeerd toen het f2p was, vond er zelf vrij weinig aan
Moet je een Red Orchestra guest pass voor 3 dagen? Heb er nog 3 liggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef bijdehand het volgende:
Misschien Red Orchestra, maar zelfs daar twijfel ik nog over.
Ik zal vanavond eens wat gameplaybeelden bekijken. Vind het wel grappig dat de een het een tof spel vindt en de ander nietquote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet je een Red Orchestra guest pass voor 3 dagen? Heb er nog 3 liggen.
Idem hier. Weinig spannends en als het wel iets is heb ik het al. Dus dat gaat een goedkope zomer worden qua games.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Chef_M het volgende:
Bundels:
[..]
Bundellijst Steam Summer Sale gelekt
Eerste jaar dat ik volgens mij niks ga kopen tijdens een Summersale.
Te veel DRM bullshit voor mij, geen zin in. Wou het opzich wel kopen maar kan gewoon niet goed omweg met DRM.quote:
Ja Anno had echt bullshit DRM en het is gelockt op 30fps.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te veel DRM bullshit voor mij, geen zin in. Wou het opzich wel kopen maar kan gewoon niet goed omweg met DRM.
Uplay werkt nu bij mij prima, heb Anno zelf niet maar bij de Assassin's Creed delen die ik bezit op PC (... allemaal) werkt hij nu goed. Bij de launch van bepaalde games ging ie idd slecht hoorde ik, maar mij hoor je atm niet klagenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te veel DRM bullshit voor mij, geen zin in. Wou het opzich wel kopen maar kan gewoon niet goed omweg met DRM.
ik heb settlers 7..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Uplay werkt nu bij mij prima, heb Anno zelf niet maar bij de Assassin's Creed delen die ik bezit op PC (... allemaal) werkt hij nu goed. Bij de launch van bepaalde games ging ie idd slecht hoorde ik, maar mij hoor je atm niet klagen
Ik hoor wel vaker dit soort ervaringen inderdaad... Gelukkig nooit last van gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb settlers 7..
wilde ik em een keer spelen: helaas de Uplay servers werden dat weekend verhuisd dus je kon geen singleplayer spelen..
de laatste keer dat ik zo'n soort DRM game kocht..
ik heb er nauwelijks last van, maar als het je dan toch overkomt dan weer je weer waarom je ookalweer dat soort spellen eigenlijk niet meer moet kopen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:08 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dit soort ervaringen inderdaad... Gelukkig nooit last van gehad
Geinig spel, je unlocked zelf wapens met ingame credits. Voor 200-300 credits heb je voor 24 uur een item (premade wapens, wapens, wapen attachments, gear etc.) Elk spel krijg je ongeveer 150-250 credits. Ook heeft iedereen een soort maphack waar je iedereen kan zien, alleen kan je tegelijkertijd niet schieten en je hebt ook geen mini-map oid. En het is F2P. Als FPS wat voor jou is zou ik het zeker proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef shaderon het volgende:
Blacklight retribution ziet er erg mooi uit
Het is gratis, heeft iemand hem al gespeeld?
Is aan te raden, zeker potentie en een leuke FPS.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef shaderon het volgende:
Blacklight retribution ziet er erg mooi uit
Het is gratis, heeft iemand hem al gespeeld?
Anno2070 is niet gelockt op 30 fps. Alleen moet je meer dan 60fps halen om 60fps te kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja Anno had echt bullshit DRM en het is gelockt op 30fps.
Wat is dat voor iets dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb die beta van source filmmaker maar die is gewoon 10GB
Herstart steam maar eens. Staat gewoon bij het news.quote:
ow.. bij et nieuws.. das wat anders als een invitequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Herstart steam maar eens. Staat gewoon bij het news.
http://store.steampowered.com/app/1840/quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. bij et nieuws.. das wat anders als een invite
Niet meer dan normaal. Een filmmaker kan gewoon niet simpel, er zijn gewoon veel te veel factoren waar je rekening mee moet houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef kilozout het volgende:
Ze hebben die Filmmaker mooi gecompliceerd gemaakt.
dat hoop je...; ik zou als ik jou was morgen eens kijken (dan begint de weekend sale en dus een veel logischere start voor de summersale)quote:
Weekend Sale begint altijd op donderdag 19:00?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoop je...; ik zou als ik jou was morgen eens kijken (dan begint de weekend sale en dus een veel logischere start voor de summersale)
niet hier.. dan eindigd de midweek sale..quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Weekend Sale begint altijd op donderdag 19:00?
de deals lopen nog wat langer door maar op donderdag 19.00 zijn de nieuwe deals al wel beschikbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier.. dan eindigd de midweek sale..
24h later start de weekend sale als ik mij niet vergis
i dunno, het leuke van daily deals vind ik altijd dat je onverwacht titels tegenkomt die je nog niet kende of nooit aandacht aan besteed heb maar dan opeens wel heel tof kunnen zijn (tegen lage prijsquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Siempievk het volgende:
Waar kijken jullie naar uit?
Ik hoop op payday!
een hele goedkope witcher 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Siempievk het volgende:
Ik hoop op payday!
Doe eens een gok, je bent vast slim genoeg om het uit te vogelenquote:
Haha de summer sale begint gewoon vandaag hoor dat is 99% zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe eens een gok, je bent vast slim genoeg om het uit te vogelen
JC2.. daar zit ik rond de 99% completed..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef Siempievk het volgende:
Klopt... Dat had ik vorig jaar met Just Cause 2. Die speel ik nu nog en heb er toen 2,50 voor betaald.
In ieder geval Mass Effect.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Siempievk het volgende:
Ik hoop op payday!
payday kan je voor 4 euro van amazon halenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Siempievk het volgende:
Ik hoop op payday!
Die zie ik altijd wel langskomen in de sale eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef rubbels het volgende:
[..]
In ieder geval Mass Effect.
En voor de rest zie ik wel wat de daily deals gaan brengen
Daarom, nu eindelijk maar eens meepikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die zie ik altijd wel langskomen in de sale eigenlijk.
Ik ga zelf nog voor audiosurf als die langskomt in de indiebundel, lijkt me echt leuk.
US onlyquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
payday kan je voor 4 euro van amazon halen
Iemand die in de US woont vinden en laten kopen voor jou. Die stuurt dan je key op en je kan gaan gamenquote:
Wat is payday?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef Siempievk het volgende:
Ik hoop op payday!
Als het goed is komen F:NV /F3 GOTY edities en Skyrim in één pakket. Inclusief Brink.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wacht op F:NV Ultimate edition/F3 GOTY, Mass Effect 2, Skyrim, JC2, GTA SA/IV+dlc.
Een wave co-op shooter. In dezelfde trant als Left for Dead. Je speelt met 3 andere als bankovervallers en de politie komt jou tegenhouden, langzamerhand komen er telkens sterkere eenheden, ook kan je agenten / burgers gijzelen om zo een van je teamgenoten vrij te krijgen (die 'dood' zijn). Erg leuk spel.quote:
Ahhh okayquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het goed is komen F:NV /F3 GOTY edities en Skyrim in één pakket. Inclusief Brink.
[..]
Een wave co-op shooter. In dezelfde trant als Left for Dead. Je speelt met 3 andere als bankovervallers en de politie komt jou tegenhouden, langzamerhand komen er telkens sterkere eenheden, ook kan je agenten / burgers gijzelen om zo een van je teamgenoten vrij te krijgen (die 'dood' zijn). Erg leuk spel.
Dus? Hype betekent niet dat de sale niet komt, alleen dat het enthousiasme weer flink oploopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Haha de summer sale begint gewoon vandaag hoor dat is 99% zeker
t.b.h. vind ik veel van die indies die standaard op steam te koop zijn al niet veel soeps..quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Morthill het volgende:
die Indiebundels kunnen me gestolen worden, vooral games kopen die ik al heb
denk niet dat ik veel koop deze sale
kickstarter is dan ook 99% een scamquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Façade het volgende:
[..]
Mensen vinden dingen leuk die ik niet leuk vind.![]()
![]()
Deus Ex: Human Revolution vond ik erg tof ja! Kan me alleen er neit toe aanzetten om die andere 2 delen te kopen, die graphics zijn zo out of datequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Planetside 2 komt binnenkort uit, beta begint spoedig maar dat wist je waarschijnlijk al. Deus Ex en Darksiders vind je misschien wel tof.
Darksiders is een soort Zelda. Apocalypse begint, hel vecht tegen de hemel, jij speelt 'War' en samen met je broeders Pestilence, Death en Famine speel je agentje. Er gaat iets fout en jij bent de enige die arriveert en de Council zegt dat je het hebt verneukt en ontneemt jou van je krachten. Vervolgens zoek je uit wat er is gebeurd en je kan door middel van 'Soul Essence' upgrades / wapens kopen etc. Erg leuk spel, aanrader.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef beejceej het volgende:
[..]
Deus Ex: Human Revolution vond ik erg tof ja! Kan me alleen er neit toe aanzetten om die andere 2 delen te kopen, die graphics zijn zo out of date![]()
Wat is Darksiders? En is Borderlands leuk?
Omdat het gros ervan gekopieerde flash spelletjes zijn van New Grounds en er vervolgens geld voor gaan vragen.quote:
Omdat de meeste "indie games" kut zijn en alleen verkoopt omdat het het labeltje indie krijgt en dat is tegenwoordig hip.quote:
Wat? Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Borderlands is een RPG-FPS met een cartoony look. Je kan je eigen wapens maken (shotgun grenade launcer bijvoorbeeld) en ja je schiet gewoon dingen, zelf niet veel tijd in geïnvesteerd zo leuk vond ik het niet. Als je het wilt spelen speel dan met vrienden want daar is het spel eigenlijk voor gemaakt.
Al zijn er wel tooltjes om je eigen wapens te maken maar in het spel zelf kan dat nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Façade het volgende:
[..]
Wat? Nee.
Er is gewoon heel veel loot, daar komen alle wapens vandaan. Je kan zelf geen wapens maken.
Ik heb het zelf maar een uur gespeeld ofzo, wat ik weet is wat ik er van heb gehoordquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef Façade het volgende:
[..]
Wat? Nee.
Er is gewoon heel veel loot, daar komen alle wapens vandaan. Je kan zelf geen wapens maken.
Helemaal kapot gespeeld, aanrader imo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het zelf maar een uur gespeeld ofzo, wat ik weet is wat ik er van heb gehoord
Mwa vond de quests niet zo heel geweldig. Het begon al met 'dood 3 honden'. Weet niet of er verder in het spel nog variatie in zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:42 schreef Griebus het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld, aanrader imo.
Grafisch bijzonder, goeie sfeer, loot systeem + singleplayer én coop. Wat wil je nog meer
Fez bedoel je? Die werd al in 2007 aangekondigd en is maar een paar jaar uitgesteld waardoor er veel klonen zijn verschenen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik weet niet meer hoe dat spel heet maar je had een platformer zoals Mario maar daar kon je het spel 90 graden draaien zodat je verder kon etc. Werd onthaald als een van de beste Indie games ooit blabla. Was datzelfde spel gratis te spelen op Newgrounds dacht ikAlleen had het een andere naam en was het ouder dan het spel dat je kon kopen.
hehe, helaas telt hij ze niet allemaal mee.. aantal badges zou ik moeten hebben maar heb ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:52 schreef CrazyAces het volgende:
Badges @ steam profile page. o.a.:
Years of Service
Level 8 (8 years of service)
Wat zit er nog meer in? Psc ploxquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Ook wel vlot dat modern warfare in de sale.
Is ook nieuw.
Ja, grote kans dat dit meer % wordt. Wait for the daily deals...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef beejceej het volgende:
Ik zie dat Civ 5 -50% is, bestaat er een kans dat dit nog meer % wordt of?
Sowieso wachten tot de laatste dag dan, dikke kans dat ie ook een keer als daily deal langskomt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef beejceej het volgende:
Ik zie dat Civ 5 -50% is, bestaat er een kans dat dit nog meer % wordt of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |