quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Frutsel het volgende:
Geen sale en straks zeker ook geen onweer... en dan gaan de italianen zeker ook nog winnen
kutavond
Maar Nadal heeft verloren, dat compenseert toch een beetje,quote:
Bedankt voor de tip. Ik had nog geen RTS, en deze ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, voor al die slimme mensen die DoW gaan kopen. Koop de platinum versie en niet gold. Gold is 5 euro, platinum is 2,50 en bevat gold en 2 andere uitbreidingen.
Mooi klote inderdaad!quote:
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
Kan je daarbij van die huisjes bouwen enzo of is het alleen vechten?
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.
Micromanagen is over het algemeen je units heel gedetaileerd controllenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Verschil met normale RTS'en is wel dat je maar een handvol units hebt, je kunt je daardoor érg goed focussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.
op vakantie gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Ik ga pissig worden als de Summer Sale is als ik op vakantie ben...
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op vakantie gaan
gwn lekker gamen hele zomer lang op zolderkamer
Gelijk hoeken dat soort volk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.
Kut... Ik heb een sociaal leven
op vakantie gaan in een schoolvakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Download de Steam-App.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie gaan in een schoolvakantie
Helaas heb ik een telefoon uit het jaar kruikquote:
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnen
Dat is waar... gelukkig is de portemonnee goed genoeg gevuldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee imho
Kinderen overal, hoge prijzen, niet werken als er juist een rustige spits is... Ik ga liever goedkoop en rustig op vakantie, tijdens drukke spits waar ik dan niet in hoef te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |