quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Frutsel het volgende:
Geen sale en straks zeker ook geen onweer... en dan gaan de italianen zeker ook nog winnen
kutavond
Maar Nadal heeft verloren, dat compenseert toch een beetje,quote:
Bedankt voor de tip. Ik had nog geen RTS, en deze ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, voor al die slimme mensen die DoW gaan kopen. Koop de platinum versie en niet gold. Gold is 5 euro, platinum is 2,50 en bevat gold en 2 andere uitbreidingen.
Mooi klote inderdaad!quote:
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
Kan je daarbij van die huisjes bouwen enzo of is het alleen vechten?
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DoW1 is je standaard RTS, alhoewel je units meer ploegen zijn ipv enkele eenheden, DoW2 is maar micro-managing. Daar heb je gewoon 1 gebouw waar je units produceert. Maar ik zou sowieso DoW1 Platinum oppikken, sowieso voor 2,50.
Micromanagen is over het algemeen je units heel gedetaileerd controllenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Micro-management betekend juist dat je erg gedetailleerd het 'management' doet. Volgens mij bedoel jij het tegenovergestelde? Dus weinig management en veel actie.
Verschil met normale RTS'en is wel dat je maar een handvol units hebt, je kunt je daardoor érg goed focussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. DoW2 heeft geen base-building etc. Je moet bepaalde punten overnemen en verdedigen, elke eenheid heeft bepaalde upgrades / skills en zo moet je het zien te verdedigen etc.
op vakantie gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Ik ga pissig worden als de Summer Sale is als ik op vakantie ben...
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op vakantie gaan
gwn lekker gamen hele zomer lang op zolderkamer
Gelijk hoeken dat soort volk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, maar mijn vrienden dachten er anders over.
Kut... Ik heb een sociaal leven
op vakantie gaan in een schoolvakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Download de Steam-App.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie gaan in een schoolvakantie
Helaas heb ik een telefoon uit het jaar kruikquote:
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Eind augustus is de enige periode dat we allemaal kunnen
Dat is waar... gelukkig is de portemonnee goed genoeg gevuldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? heb je de gemiddelde prijzen gezien?dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee imho
Kinderen overal, hoge prijzen, niet werken als er juist een rustige spits is... Ik ga liever goedkoop en rustig op vakantie, tijdens drukke spits waar ik dan niet in hoef te staanquote:
Dan boeit die sale ook niet hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is waar... gelukkig is de portemonnee goed genoeg gevuld
Gold DoW2 is 5 euro ja (de game 1 vd 2 uitbreidingen), Gold Dow1 is gewoon 2,49 (de game + Winter Assault, de 1e uitbreiding, die niet standalone is)quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens, voor al die slimme mensen die DoW gaan kopen. Koop de platinum versie en niet gold. Gold is 5 euro, platinum is 2,50 en bevat gold en 2 andere uitbreidingen.
Het gaat om het principe!quote:
We blijven Nederlandersquote:
Mhhh, ken alleen Serious Samquote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.indieroyale.com/
Zitten echt goeie games tussen. Als je Jamestown goed vond is dit een MUST BUY
Gewoon 9 games in 1 bundle!
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
3 letters
het begint op 3 juli, 4 juli als je interpunctie meetelt.
Hopen dat ze veel verbeterd hebben t.o.v de originele release.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
http://store.steampowered.com/app/209870/
Ziet er wel chill uit, binnenkort maar ff proberen dus
Ik krijg een no subscription error.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
Gespeeld, was echt verschrikkelijk slecht. Standaard f2p shooter...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef rubbels het volgende:
Wel vaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:40 schreef Berend. het volgende:
Is het nou zo dat Gabe altijd een email terug stuurt als je hem wat stuurt?
Kan je gewoon op Steam spelen dan, maar je kan ook een paar weken wachten op de Steamsale. Game is wel episch, helaas te weinig levels maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Son(...)-57&tag=isthcom0a-20
Weet iemand of dit gaat werken als ik het koop via een Amerikaan? Ik ken iemand die voor mij wel vaker wat uit de US koopt maar ik weet niet of het via Amazon gaat werken (Payday is gewoon Steamworks)
Werkt. Heb ik ook al eens gedaan met een bundel daar, op Reddit gevraagd of iemand hem voor me wilde kopen en voila.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Son(...)-57&tag=isthcom0a-20
Weet iemand of dit gaat werken als ik het koop via een Amerikaan? Ik ken iemand die voor mij wel vaker wat uit de US koopt maar ik weet niet of het via Amazon gaat werken (Payday is gewoon Steamworks)
Ik heb 2x the ship (single/multiplayer), tradeablequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O(voor de Day-z mod) wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Het schijnt toch 12 juli te gaan worden.
Nee tyquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb 2x the ship (single/multiplayer), tradeable
Zal vanavond eens mijn lijst van keys nalopen die ik nog over heb.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O(voor de Day-z mod) wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Zei ik toch al week geledenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Het schijnt toch 12 juli te gaan worden.
Lijkt me wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat traden in zijn werk gaat trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens mijn lijst van keys nalopen die ik nog over heb.
Maar kan je nog wel traden nadat je gespeeld hebt?
Bij mijn inziens kan je alleen traden met games die je nog niet geactiveerd hebt en/of de keys van hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Ik heb geen flauw idee hoe dat traden in zijn werk gaat trouwens.
Excuses, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mijn inziens kan je alleen traden met games die je nog niet geactiveerd hebt en/of de keys van hebt.
Natuurlijk niet. Dan zou Steam niet veel winst meer maken hequote:
tis intressant, aangezien deze uitspraak er nu ook ligt:quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan zou Steam niet veel winst meer maken he.
Natuurlijk niet. Gebruikers mogen het doen, dat wil niet zeggen dat Steam de mogelijkheid moet bieden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tis intressant, aangezien deze uitspraak er nu ook ligt:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-is-toegestaan.html
volgens mij moet steam dan wel de mogelijkheid gaan bieden die games door te verkopen?
Bij mij welquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol de summer sale begint helemaal niet vandaag.![]()
Inderdaad, gewoon veel shit kopen ongeacht de prijzen!quote:
Shit gaat livequote:
Serieus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Shit gaat liveValve loopt persberichten al te verspreiden
wat krijg ik van je als het wel zo is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef FerryNL het volgende:
Lol iedereen denkt dat de summer sale vandaag begint.![]()
volgende week wssquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef FerryNL het volgende:
Lol iedereen denkt dat de summer sale vandaag begint.![]()
wat is dat voor vage link?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.bolumsonucanav(...)n_Basliyor-29395.htm
Vandaag/morgen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |