thnx, kon hem net niet zo rap vinden.quote:
Aerial pic is oudquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Suggesties tips of opmerkingen, kan nog een dag wijzigen
Wist dat het een oude pic was, had de ''jouwe'' ook gevonden, maar dacht dat ie te klein zou zijn voor in de OP. Dus had een high-res genomen, maar die vond ik ook wéér niet zo rap in de nieuwe layoutquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aerial pic is oud
http://www.blogcdn.com/uk(...)0/02/silverstone.jpg
Goeie OP
quote:Timo Glock will be fit for the British Grand Prix after missing Valencia through illness
Timo Glock will be fit to return to action for Marussia at the British Grand Prix, after he was forced to withdraw from the European GP on medical grounds last weekend.
The German driver suffered from an intestinal infection in Valencia and, after skipping qualifying to try and help him get fit for the race, he had to miss the grand prix too.
After returning home to recuperate, Glock is hoping to be able to resume full training later this week - and will be ready to drive again at next month's British Grand Prix.
"Generally I am feeling well again," said Glock, in a statement issued by his management team. "I still feel a bit weak at the knees, but otherwise I am okay.
"It was obviously a pity that I was forced to miss the race in Valencia, but that is the way it goes sometimes. You cannot just ignore such physical signs. I am on my way to a full recovery, and although it will be a few more days before I am allowed to train again."
He added: "I am now looking forward to the upcoming weeks. Included on the programme is my home race with my Marussia F1 Team, which means it will be a busy and demanding period with lots of events and activities. However, by then I should be totally fit again."
quote:62 Jaar geleden was de eerste race om het Formule 1 Wereldkampioenschap en wel op Silverstone in Engeland. Het circuit, dat in de Tweede Wereldoorlog was aangelegd als basis voor Britse en Amerikaanse bommenwerpers, was na twee jaar racen op alleen de start- en landingsbaan veranderd naar een echt circuit.
Op 13 mei 1950 was het zover. De wedstrijd heette de Grand Prix van Europa en kreeg zelfs bezoek van koning George VI en koningin Elisabeth. Met enkel hooibalen tussen bolides en publiek en een enkele prins en baron achter het stuur werd het een show van Alfa Romeo.
De Italiaanse renstal bezette het hele podium met als winnaar Guiseppe Farina, Luigi Fagioli als tweede en als derde de Engelsman Reg Parnell, die alleen voor die gelegenheid de die dag onverslaanbare Alfa 158 bestuurde.
Silverstone is was ook een vliegveld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Andreas3 het volgende:
Het nieuwe pitsgebouw lijkt wel op een vliegveld.
wel strak en modern.
Toffe actie, dat wel maar uiteindelijk zie je er natuurlijk helemaal niks van, al die foto's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef Fiorano het volgende:
Die Red Bull is wel strak zo, toffe actie!
twitter:fergieweather twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:42:45#F1 #SILVERSTONE @JennieGow Heavy rain easing away thro morning; gradual improvements, as per last f'cast. Any showers Sat cld be heavy. reageer retweet
Wauw!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef sasquatsch het volgende:
De Wings for Life livery van de Red Bull voor dit weekend:
[ afbeelding ]
Meer foto's zijn hier te vinden.
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Marks het volgende:
maar de toch sensationele BRIDGE corner is helaas verdwenen.
Hakkinen kwam daar ooit goed weg , vanaf 30 seconden
Trulli echter crashte wel eens zwaar in die bocht...
Nee, waar nu de eerste bocht naar rechts zit, ging men zowel in 1998 als 2004 naar links door een chicane, die weer leidde naar de snelle rechterdaling-knik , bridge corner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?
Kamui had er zin in zo te zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Die marsal die de geblokte vlag staat te zwaaien voor een lege baan
uitslag vt1
[ afbeelding ]
Klinkt logisch idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt me niet. Gewoon vier installatieronden gereden, meer niet
Nee, heeft gewoon een aantal proefstarts gemaakt aan het einde van de pitstraat en reed dan direct weer naar binnen. Ferrari wil geen regenbanden verspillen omdat ze verwachten dat het zondag ook van dat schone Engelse weer wordquote:
Na 150meter een bocht naar rechts direct gevolgd met een bocht naar links na 250meter rechtsaf na 300meter linksaf. U komt op een rechtstuk met een flauwe bocht naar links erin aan het eind wederom naar links dit deel herkent u vast van voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
door die nieuwe layout herken ik silverstone helemaal niet meer
wat een feest
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Erg zuur als je nu op de tribunes zit in Silverstone
Of verplicht 5 ronde's in de VT tenzij de auto kapot is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Bluurgh het volgende:
Geef die rijders gewoon onbeperkte setjes regenbanden, dan gaan ze tenminste rijden
De monteurs van Williams hoeven zich niet te vervelen vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Wat dan? Crash of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Klopt ja, net als destijds in '98 geloof ik. Het is ook gewoon drama daar, weet ik uit ervaring. Tweebaans toegangswegen etc., niet helemaal van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsDe verharde parkings zijn ondertussen overvol, enkel nog wat plaatsjes over in de grasvelden, wat eigenlijk geen grasveld meer is.En de privé terreinen rondom het circuit. En de organisatie is er aan het denken om bumper2bumper te gaan parkeren, geen lanen ertussen, enkel de benodigde ruimte om uit te stappen. Das dan fijn als je met dit weer eerder wilt vertrekken omdat er toch niets op de baan gebeurt, en dan staat je auto in het midden
Uitkomen Becketts aquaplanning met een snelheidje of 150-180 zijwaarts in de banden gok ik.quote:
De enige overeenkomst met zijn oom zijn die 5 letters, verder 0,0quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef vosss het volgende:
Hij dacht zeker ik heet Senna, ik kan heel hard in de regen.
Nou ja, de enige. Gele helm + Williams + Senna = zijdelingse klap in de muurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige overeenkomst met zijn oom zijn die 5 letters, verder 0,0
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, de enige. Gele helm + Williams + Senna = zijdelingse klap in de muur![]()
Sorry
Achja, liever een karakterloze baan zoals Bahrein, China of Abu Dhabi, zolang de faciliteiten maar top zijn....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt ja, net als destijds in '98 geloof ik. Het is ook gewoon drama daar, weet ik uit ervaring. Tweebaans toegangswegen etc., niet helemaal van deze tijd.
quote:Jenson Button said he would be concerned about racing in conditions as bad as those the Formula 1 field experienced during Friday's practice sessions for the British Grand Prix.
Both Silverstone practice sessions were rain-affected, and McLaren driver Button said the level of standing water in places was difficult to safely navigate.
"It's tricky out there, it really is," he said. "There's a lot of standing water. When you watch the GP2s you realise just how much standing water there is, there are a lot of people facing the wrong way.
"In the race, you wouldn't want to be racing in those conditions wheel to wheel, because you can't see the aquaplaning until you arrive, so its treacherous conditions."
Williams's Bruno Senna had a heavy accident on the exit of the Becketts section, and Button said this was one of the particularly treacherous areas.
"One of the worst ones is down the Hangar Straight before Stowe, you're doing 290km/h before you cross a river that gives you wheelspin," he said. "When you get wheelspin at that speed in an F1 car, it can snap very easily, and that's the scariest place.
"And probably coming onto the Hangar straight, you had a lot of standing water where Senna crashed, so it's tricky out there and when you're a car on your own, it's not so bad and you can pick your way around, you can lift off where you want, but in race conditions you can't do that.
"So I hope it's not like this on Sunday, hopefully there's not as much standing water."
Button's McLaren team-mate Lewis Hamilton was fastest in the afternoon, and felt the circuit authorities could improve the track's drainage.
"There's lots of aquaplaning here, there's lots of standing water," he said. "It's raining a lot, so it's to be expected. In some areas particularly more so than others, where there doesn't seem to be enough drainage, so that's just an improvement we can make for next year."
Ok, dan rijdt hij wat langzamer, de Mercedes coureurs hopen WEL op regen....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
Button says he would be worried if conditions don't improve for the British GP
[..]
quote:British GP public car park pass holders told to stay away on Saturday
Silverstone has 'strongly advised' fans holding public car park passes for the British Grand Prix to stay away on Saturday because of the on-going traffic chaos caused by unprecedented levels of rain.
While those who have pre-allocated park-and-ride passes will be able to attend as planned - as well as those already in camp sites or within walking distance - Silverstone managing director Richard Phillips warned that fans with public passes may be turned away.
The move has been made to protect the grass car parks in the hope that there will be no such restrictions in place for race day, after significant traffic problems on Friday led to many fans not being able to get into the circuit.
It is estimated that as many as 30,000 fans could be affected by this decision.
"We are strongly advising anyone with a public parking ticket not to come [on Saturday]," said Phillips.
"What we can do tomorrow is accept people that are in park and ride. People who are camping or who can walk in are fine. There are a lot of categories and paddock-ticketed people that go into the centre and will be fine to get in.
"There will come a point [tomorrow] - and that's why I am dissuading people now - where we will probably stop the traffic on the Dadford Road [the A43] and push them straight through past the circuit. And I don't want to do that.
"The people that didn't get in today, we are offering refunds to and anybody that doesn't get in tomorrow will get a refund."
Phillips blamed the problems that arose today on the rain, which led to grass car parks that had not been intended for use on Friday being opened.
With numerous vehicles unable to gain access to camp sites, the decision was taken not to use the car parks on Saturday so that they will be fit for Sunday.
"Yesterday, we had quite a good day with the sun shining," said Phillips. "The car parks were in a reasonable condition and we announced that we were going to go to an amber situation just in case and use the hard standing car parks if we could and keep off the grass.
"What happened today is with the rain also came a lot of campers that didn't come in yesterday. They didn't come in to camp because of the wet weather, they came in caravans and Winnebagos and couldn't get into the campsites as the campsites were waterlogged and wouldn't let them in. So they were being turned away.
"We tried to accommodate as many as we possibly could but the damage was started by then. We had to abandon just parking on hard standing because we just had to get traffic in as best we could.
"We broke into a lot of the grass car parks. As a result of that, we have basically lost 50 per cent of our parking."
Phillips underlined his hope that these measures would allow all those holding tickets for Sunday's race to attend, but could not guarantee that this would be the case.
"I am not sure at all," he said. "I would have to see where we are tomorrow and we may have to have another chat tomorrow about Sunday.
"At the moment we have to do our damndest to make sure that people that do come tomorrow are looked over the best we can and on Sunday hopefully everybody [will be]."
For further information if you are planning to travel to the British Grand Prix, visit www.silverstone.co.uk
waarom maak ik nog een op?quote:
Trek het je niet aan dat ik hem niet goed gelezen heb. Ik weet zeker dat de rest dat wel gedaan heeftquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef 8Mile het volgende:
Voor geïnteresseerden hier de live radar van Silverstone (ligt iets links onder Towcester)
http://www.weer.nl/neersl(...)er;-0.98613;52.12552
Ja, want wie houdt er nou rekening met regen in Engeland?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze verwachten zoveel regen dit weekend dat ze zelfs mensen afraden om te gaanAlthans met de auto te gaan, ivm het parkeren in weien moerassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt interessant dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze verwachten zoveel regen dit weekend dat ze zelfs mensen afraden om te gaanAlthans met de auto te gaan, ivm het parkeren in weien moerassen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, want wie houdt er nou rekening met regen in Engeland?Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de racefans daar het er wel voor over hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Begreep ook dat ze vanwege de vraag naar tickets extra tribunes hadden geplaatst, maar geen extra parkeermogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Hopen dat ze het dan wat beter voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het grasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Ik dacht eerst dat het een herhaling was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Misschien in dat wat het circuit zelf investeert, BRDC misschien ook nog voor het een en ander, en Silverstone-stad legt misschien ook nog wat bij..... Misschiens zeiden ze ook wel ''a couple of million pounds''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?
Ja hallo, t is geen Rosberg he :-)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het gras
quote:
Je snapt dus wel waar hij het over heeft maar vindt 'm toch een dwaasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Jezus, Jordan spreekt weer van schande dat de teams gisteren nauwelijks hebben gereden. Schandelijk voor de fans! Dwaas, begrijpt die dan niet dat ze maar een beperkt aantal sets regenbanden hebben
De teams kunnen er niets aan doen dat ze maar een beperkt aantal banden hebben hè. Dan moet die maar bij de FIA gaan miepenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt dus wel waar hij het over heeft maar vindt 'm toch een dwaas
O, ik dacht juist dat het een steek naar de FIA was. Excuus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De teams kunnen er niets aan doen dat ze maar een beperkt aantal banden hebben hè. Dan moetdie maar bij de FIA gaan miepen
Begrijp dat het kut is voor de fans, maar dan moet die niet schande uitspreken over de teams.
Melker heb ik nog geen race vooruit zien gaan in t veld.. Guido echter, zal wel weer moeilijk worden van p20.. We gaan t zien straks na de qualquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gp2series.com/(...)ed-after-qualifying/
Melker op p8!
Hamilton was ook al aan t klagen. Waren vroeger de regenbanden niet onbeperkt?
Ja, ik verbaas me er ook over.. Is t zo moeilijk om die velden vol te gieten met beton ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan me de beelden nog wel herinneren uit '98; hele velden vol met geparkeerde auto's die vlotgetrokken moesten worden door tractoren.
Niks veranderd dus.
Wat wel zo is: je weet niet of de omliggende grond eigendom is van Silverstone. Het is ook goed mogelijk dat plaatselijke boeren een vergoeding krijgen om een stuk grasland open te gooien bij grote evenementen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er ook over.. Is t zo moeilijk om die velden vol te gieten met beton ofzo?
Toch niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik zo de weerstations erop nakijk dan ziet het er idd naar uit dat het droog blijft.
Ik ben dan ook geen meteoroloogquote:
Koba nog lekkerder....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef Stiggie het volgende:
Schumi voelt zich lekker in deze omstandigheden denk ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef Stiggie het volgende:
Schumi voelt zich lekker in deze omstandigheden denk ik
Ja hoho, hij houdt toch maar mooi de Caterhams, HRT's en de Marussia's achter zich. Is toch een hele prestatie.quote:
When it rains it poors zullen we maar zeggen.quote:
Dit is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de omstandigheden van gisterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die liep gister ook al te piepen dat de omstandigheden zo slecht waren.
Nou, Jensons beste overwinningen kwamen voort uit dit soort omstandigheden. Kijk er dan ook een beetje vanop dat ie zo slecht ervoor staat.quote:
Tuurlijk niet. Je hoeft alleen maar niet bij de 7 langzaamsten te horen, en bij de Saubers werkten de slicks al niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:18 schreef Eenskijken het volgende:
gaat ie opnieuw intermediatesneem dan risico en ga slicks dude...
Button!!quote:Nico Rosberg would be happy for the wet conditions to continue over the British Grand Prix weekend after making good progress during Friday practice.
The Mercedes driver ended this afternoon's second free practice session fourth, two tenths off pacesetter Lewis Hamilton's time and one slot behind team-mate Michael Schumacher.
He believes that the step forward made by the team between the morning and the afternoon proves that the team is moving in the right direction.
"Our car seems to be alright, so from my point of view it can rain," said Rosberg. "In general, it was a good day and very productive.
"We improved the car a lot from this morning and for similar conditions it was a lot quicker, so I'm quite pleased with that. So it can rain tomorrow, no problem."
Schumacher was satisfied with the running done and said he was pleased that at least the conditions were consistent throughout the session.
"We had reasonably consistent conditions. There was too much water on the circuit [at first in FP2] but finally it was okay to run. Even though it was tricky, it's okay in terms of you get used to the track because it [rain] might happen on Sunday."
De laaste tijd wilt het niet met Buttonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou, Jensons beste overwinningen kwamen voort uit dit soort omstandigheden. Kijk er dan ook een beetje vanop dat ie zo slecht ervoor staat.
Volgens mij is het daar erg nat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:21 schreef Piles het volgende:
Doet Button een blokje om in de laatste sector ofzo?
Had inderdaad verwacht dat hij het met zo'n voorsprong wel zou halen. Ondanks de gele vlag die er bij het eind was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij had 1.5s, Button is gewoon overrated, Jaime naar McLaren per volgende GP.
En Hamilton-Button maar zo'n 0,6 sec. Dus zo slecht was het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:25 schreef Stiggie het volgende:
Verschillen tussen teamgenoten:
Alonso Massa - 0.9 sec
Schumi Rosberg - 1.2sec
Vettel Webber - 0.003sec
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Was Raikkonen daar in de pit aan het inhalen
Yup, had geen zin om op Koba (?) te wachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Was Raikkonen daar in de pit aan het inhalen
De full wets kunnen er 60L/squote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:31 schreef Eenskijken het volgende:
30 liter per seconde aan het afvoerenbizar
was 30l/s met full wetsquote:
Dan zou mijn aquarium met 10 gevult zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:31 schreef Eenskijken het volgende:
30 liter per seconde aan het afvoerenbizar
ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat wordt dan gewoon rijden achter de Safety Car; Whiting kennende.
Alonso
Almost had a crash.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Zei Lewis nu:'' I had a crash with a Sauber'' ?
moeten ze zich doodrijden?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef Maver24 het volgende:
kut ferrari's, rijden voor je geld, mafkezen !!
Dat zou ik knap vinden met deze snelhedenquote:
Ow ja die is ook nog, dan de stream zometeen maar opengooienquote:
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Terechte rode vlag hoor, de laatste sector was 1 groot aquaplanning feest
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Heeft die jankerd weer zijn zin gekregen?
Zelfs Hamilton zei dat het too slippery was. Dus dat zegt toch wel iets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikker
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikker
Met een periscoopquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.
Moet nog zien dat ze van start gaan als t zo blijft of zelfs erger wordt.quote:
dus?, hij gaat niet om rode vlaggen roepen. misschien bedoeld tie dat wel maar hij zegt het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs Hamilton zei dat het too slippery was. Dus dat zegt toch wel iets.
Maar je kan geen 1:58 rondetijd rijden in deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je kan je rijstijl aanpassen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikker
Het gaat natuurlijk niet om de regen, maar om het water wat al op de baan ligt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.
Dan maar daar boven rijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar je kan geen 1:58 rondetijd rijden in deze omstandigheden.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat een gehaat hier zeg op de beste coureur van de wereld
obivious trollquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat een gehaat hier zeg op de beste coureur van de wereld
Welke coureur?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat een gehaat hier zeg op de beste coureur van de wereld
Dus komt het op hetzelfde neer. Ik zie het verschil niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dus?, hij gaat niet om rode vlaggen roepen. misschien bedoeld tie dat wel maar hij zegt het niet
Wat heeft die hele quali dan nog voor 'n nut, als er al snellere tijden staanquote:
een cheater, doping all over the placequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat een gehaat hier zeg op de beste coureur van de wereld
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een cheater, doping all over the place
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Dan ben je echt wel heel goed als je hem zo uit de muur kunt houden
Dan krijg je toch rondetijden?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat heeft zin... 2:32 Schumacher... terechte rode vlag.
Voor de pole misschien?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat heeft die hele quali dan nog voor 'n nut, als er al snellere tijden staan
Niet onbeperkt, deze auto's hebben eigenlijk ook een minimumsnelheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je kan je rijstijl aanpassen
in Q3 ja, maar in q2 nu heeft het geen zin om door te rijden omdat je toch geen snellere tijden kan rijden dan wat er al staan.quote:
Ga vrouwendingen doen, shoppen enzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:44 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dan krijg je toch rondetijden?
Alonso bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Dan ben je echt wel heel goed als je hem zo uit de muur kunt houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |