thnx, kon hem net niet zo rap vinden.quote:
Aerial pic is oudquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Suggesties tips of opmerkingen, kan nog een dag wijzigen
Wist dat het een oude pic was, had de ''jouwe'' ook gevonden, maar dacht dat ie te klein zou zijn voor in de OP. Dus had een high-res genomen, maar die vond ik ook wéér niet zo rap in de nieuwe layoutquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aerial pic is oud
http://www.blogcdn.com/uk(...)0/02/silverstone.jpg
Goeie OP
quote:Timo Glock will be fit for the British Grand Prix after missing Valencia through illness
Timo Glock will be fit to return to action for Marussia at the British Grand Prix, after he was forced to withdraw from the European GP on medical grounds last weekend.
The German driver suffered from an intestinal infection in Valencia and, after skipping qualifying to try and help him get fit for the race, he had to miss the grand prix too.
After returning home to recuperate, Glock is hoping to be able to resume full training later this week - and will be ready to drive again at next month's British Grand Prix.
"Generally I am feeling well again," said Glock, in a statement issued by his management team. "I still feel a bit weak at the knees, but otherwise I am okay.
"It was obviously a pity that I was forced to miss the race in Valencia, but that is the way it goes sometimes. You cannot just ignore such physical signs. I am on my way to a full recovery, and although it will be a few more days before I am allowed to train again."
He added: "I am now looking forward to the upcoming weeks. Included on the programme is my home race with my Marussia F1 Team, which means it will be a busy and demanding period with lots of events and activities. However, by then I should be totally fit again."
quote:62 Jaar geleden was de eerste race om het Formule 1 Wereldkampioenschap en wel op Silverstone in Engeland. Het circuit, dat in de Tweede Wereldoorlog was aangelegd als basis voor Britse en Amerikaanse bommenwerpers, was na twee jaar racen op alleen de start- en landingsbaan veranderd naar een echt circuit.
Op 13 mei 1950 was het zover. De wedstrijd heette de Grand Prix van Europa en kreeg zelfs bezoek van koning George VI en koningin Elisabeth. Met enkel hooibalen tussen bolides en publiek en een enkele prins en baron achter het stuur werd het een show van Alfa Romeo.
De Italiaanse renstal bezette het hele podium met als winnaar Guiseppe Farina, Luigi Fagioli als tweede en als derde de Engelsman Reg Parnell, die alleen voor die gelegenheid de die dag onverslaanbare Alfa 158 bestuurde.
Silverstone is was ook een vliegveld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Andreas3 het volgende:
Het nieuwe pitsgebouw lijkt wel op een vliegveld.
wel strak en modern.
Toffe actie, dat wel maar uiteindelijk zie je er natuurlijk helemaal niks van, al die foto's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef Fiorano het volgende:
Die Red Bull is wel strak zo, toffe actie!
twitter:fergieweather twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:42:45#F1 #SILVERSTONE @JennieGow Heavy rain easing away thro morning; gradual improvements, as per last f'cast. Any showers Sat cld be heavy. reageer retweet
Wauw!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef sasquatsch het volgende:
De Wings for Life livery van de Red Bull voor dit weekend:
[ afbeelding ]
Meer foto's zijn hier te vinden.
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Marks het volgende:
maar de toch sensationele BRIDGE corner is helaas verdwenen.
Hakkinen kwam daar ooit goed weg , vanaf 30 seconden
Trulli echter crashte wel eens zwaar in die bocht...
Nee, waar nu de eerste bocht naar rechts zit, ging men zowel in 1998 als 2004 naar links door een chicane, die weer leidde naar de snelle rechterdaling-knik , bridge corner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?
Kamui had er zin in zo te zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Die marsal die de geblokte vlag staat te zwaaien voor een lege baan
uitslag vt1
[ afbeelding ]
Klinkt logisch idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt me niet. Gewoon vier installatieronden gereden, meer niet
Nee, heeft gewoon een aantal proefstarts gemaakt aan het einde van de pitstraat en reed dan direct weer naar binnen. Ferrari wil geen regenbanden verspillen omdat ze verwachten dat het zondag ook van dat schone Engelse weer wordquote:
Na 150meter een bocht naar rechts direct gevolgd met een bocht naar links na 250meter rechtsaf na 300meter linksaf. U komt op een rechtstuk met een flauwe bocht naar links erin aan het eind wederom naar links dit deel herkent u vast van voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
door die nieuwe layout herken ik silverstone helemaal niet meer
wat een feest
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Erg zuur als je nu op de tribunes zit in Silverstone
Of verplicht 5 ronde's in de VT tenzij de auto kapot is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Bluurgh het volgende:
Geef die rijders gewoon onbeperkte setjes regenbanden, dan gaan ze tenminste rijden
De monteurs van Williams hoeven zich niet te vervelen vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Wat dan? Crash of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Klopt ja, net als destijds in '98 geloof ik. Het is ook gewoon drama daar, weet ik uit ervaring. Tweebaans toegangswegen etc., niet helemaal van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsDe verharde parkings zijn ondertussen overvol, enkel nog wat plaatsjes over in de grasvelden, wat eigenlijk geen grasveld meer is.En de privé terreinen rondom het circuit. En de organisatie is er aan het denken om bumper2bumper te gaan parkeren, geen lanen ertussen, enkel de benodigde ruimte om uit te stappen. Das dan fijn als je met dit weer eerder wilt vertrekken omdat er toch niets op de baan gebeurt, en dan staat je auto in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |