Je snapt dus wel waar hij het over heeft maar vindt 'm toch een dwaasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Jezus, Jordan spreekt weer van schande dat de teams gisteren nauwelijks hebben gereden. Schandelijk voor de fans! Dwaas, begrijpt die dan niet dat ze maar een beperkt aantal sets regenbanden hebben
De teams kunnen er niets aan doen dat ze maar een beperkt aantal banden hebben hč. Dan moet die maar bij de FIA gaan miepenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt dus wel waar hij het over heeft maar vindt 'm toch een dwaas
O, ik dacht juist dat het een steek naar de FIA was. Excuus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De teams kunnen er niets aan doen dat ze maar een beperkt aantal banden hebben hč. Dan moetdie maar bij de FIA gaan miepen
Begrijp dat het kut is voor de fans, maar dan moet die niet schande uitspreken over de teams.
Melker heb ik nog geen race vooruit zien gaan in t veld.. Guido echter, zal wel weer moeilijk worden van p20.. We gaan t zien straks na de qualquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gp2series.com/(...)ed-after-qualifying/
Melker op p8!
Hamilton was ook al aan t klagen. Waren vroeger de regenbanden niet onbeperkt?
Ja, ik verbaas me er ook over.. Is t zo moeilijk om die velden vol te gieten met beton ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan me de beelden nog wel herinneren uit '98; hele velden vol met geparkeerde auto's die vlotgetrokken moesten worden door tractoren.
Niks veranderd dus.
Wat wel zo is: je weet niet of de omliggende grond eigendom is van Silverstone. Het is ook goed mogelijk dat plaatselijke boeren een vergoeding krijgen om een stuk grasland open te gooien bij grote evenementen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er ook over.. Is t zo moeilijk om die velden vol te gieten met beton ofzo?
Toch niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik zo de weerstations erop nakijk dan ziet het er idd naar uit dat het droog blijft.
Ik ben dan ook geen meteoroloogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |