De full wets kunnen er 60L/squote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:31 schreef Eenskijken het volgende:
30 liter per seconde aan het afvoerenbizar
was 30l/s met full wetsquote:
Dan zou mijn aquarium met 10 gevult zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:31 schreef Eenskijken het volgende:
30 liter per seconde aan het afvoerenbizar
ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat wordt dan gewoon rijden achter de Safety Car; Whiting kennende.
Alonso
Almost had a crash.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Zei Lewis nu:'' I had a crash with a Sauber'' ?
moeten ze zich doodrijden?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef Maver24 het volgende:
kut ferrari's, rijden voor je geld, mafkezen !!
Dat zou ik knap vinden met deze snelhedenquote:
Ow ja die is ook nog, dan de stream zometeen maar opengooienquote:
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Terechte rode vlag hoor, de laatste sector was 1 groot aquaplanning feest
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Heeft die jankerd weer zijn zin gekregen?
Zelfs Hamilton zei dat het too slippery was. Dus dat zegt toch wel iets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikker
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en dat is nou precies de rede waarom ik een grafhekel aan alonso heeft, blafkikker
Met een periscoopquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.
Moet nog zien dat ze van start gaan als t zo blijft of zelfs erger wordt.quote:
dus?, hij gaat niet om rode vlaggen roepen. misschien bedoeld tie dat wel maar hij zegt het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs Hamilton zei dat het too slippery was. Dus dat zegt toch wel iets.
Maar je kan geen 1:58 rondetijd rijden in deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je kan je rijstijl aanpassen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de regen, maar om het water wat al op de baan ligt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten ze de wagen beter afstellen op het regen.
Dan maar daar boven rijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar je kan geen 1:58 rondetijd rijden in deze omstandigheden.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat een gehaat hier zeg op de beste coureur van de wereld
obivious trollquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Welke coureur?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dus komt het op hetzelfde neer. Ik zie het verschil niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dus?, hij gaat niet om rode vlaggen roepen. misschien bedoeld tie dat wel maar hij zegt het niet
Wat heeft die hele quali dan nog voor 'n nut, als er al snellere tijden staanquote:
een cheater, doping all over the placequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een cheater, doping all over the place
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Dan ben je echt wel heel goed als je hem zo uit de muur kunt houden
Dan krijg je toch rondetijden?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat heeft zin... 2:32 Schumacher... terechte rode vlag.
Voor de pole misschien?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat heeft die hele quali dan nog voor 'n nut, als er al snellere tijden staan
Niet onbeperkt, deze auto's hebben eigenlijk ook een minimumsnelheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je kan je rijstijl aanpassen
in Q3 ja, maar in q2 nu heeft het geen zin om door te rijden omdat je toch geen snellere tijden kan rijden dan wat er al staan.quote:
Ga vrouwendingen doen, shoppen enzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:44 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dan krijg je toch rondetijden?
Alonso bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Dan ben je echt wel heel goed als je hem zo uit de muur kunt houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |