SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
Hier in de pauze op Sloterdijk viel het mee. Toen het zonnetje doorkwam was het wel erg warm inderdaad!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zit randje Amsterdam (net de andere kant langs de ring zeg maar) maar hier is het behoorlijk benauwd hoor.![]()
Ik snap dat nooit zo. Als ik in de rechtbank in Breda aan het werk ben is dat ook altijd zo. Mussen vallen brandend van het dak en wij zitten er allemaal met jasjes binnen. Zo moeilijk is het toch niet om een heel gebouw met airco netjes 21 graden te houden in de zomer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef GotC het volgende:
Wij hebben hier op kantoor nog steeds issues met het klimaatHet is hier gewoon koud. Iedereen neemt ook standaard een trui mee naar werk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Topic #203![]()
Ik weet nog heel goed die goeie ouwe tijd dat we op topic #100 zatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb mezelf net in het zweet gerend. Maar voor een goed doel: Ik heb nieuwe hardloopschoenen![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Pics!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef justmattie het volgende:
Heb mezelf net in het zweet gerend. Maar voor een goed doel: Ik heb nieuwe hardloopschoenen
Niet meer actief op Fok!![]()
Bizar he? Nja..we zitten nu pas 2 a 3 maandjes in dit gebouw. Het valt nog gewoon onder de kinderziektes helaasquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Als ik in de rechtbank in Breda aan het werk ben is dat ook altijd zo. Mussen vallen brandend van het dak en wij zitten er allemaal met jasjes binnen. Zo moeilijk is het toch niet om een heel gebouw met airco netjes 21 graden te houden in de zomer?
Aan de andere kant: We hebben wel een levende muur1 muur met alleen maar..planten. Enzo.
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef justmattie het volgende:
Heb mezelf net in het zweet gerend. Maar voor een goed doel: Ik heb nieuwe hardloopschoenen
quote:+1
![]()
do tell us more!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef justmattie het volgende:
Heb mezelf net in het zweet gerend. Maar voor een goed doel: Ik heb nieuwe hardloopschoenen![]()
![]()
![]()
Nice! Pica!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef justmattie het volgende:
Straks even naar run2day voor zooltjes, dan kan ik tenminste m'n mooie roze schoenen houden want behalve dat ik wat meer steun nodig heb zitten ze prima![]()
![]()
Zomaar een niet-interessante-maar-wel-ontopic anekdote:
Toen ik gisterenavond op een stil weggetje liep, had ik steeds het gevoel dat er iemand vlak achter me liep. Dus keek ik steeds achterom, maar daar liep niemand. (En nee, ik liep niet met die Zombie app)
Vreemd, want ik heb nooit eerder aan achtervolgingswaanzin geleden...
Bij thuiskomst mijn schoen gecontroleerd en er bleken in het profiel van de zool wat kleine steentjes te zitten. Die maakten blijkbaar een schrapend geluid over het asfalt zodra ik mijn voet afwikkelde![]()
Steentjes verwijderd en nog even een stukje gelopen: Problem solved![]()
![]()
change of plan, mijn volgende lange duurloop gaat van abcoude naar huis (dit is ook het doel van de hele exercitie geweest
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nog steeds last v/d knieën en heupen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Straks even naar run2day voor zooltjes, dan kan ik tenminste m'n mooie roze schoenen houden want behalve dat ik wat meer steun nodig heb zitten ze primaDoe jezelf een lol en doe effe een loopanalyse pop
![]()
![]()
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:40 schreef GlenHighland het volgende:
Toen ik gisterenavond op een stil weggetje liep, had ik steeds het gevoel dat er iemand vlak achter me liep. Dus keek ik steeds achterom, maar daar liep niemand. (En nee, ik liep niet met die Zombie app)
Bij thuiskomst mijn schoen gecontroleerd en er bleken in het profiel van de zool wat kleine steentjes te zitten. Die maakten blijkbaar een schrapend geluid over het asfalt zodra ik mijn voet afwikkelde![]()
Steentjes verwijderd en nog even een stukje gelopen: Problem solvedInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
^^quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds last v/d knieën en heupen?Doe jezelf een lol en doe effe een loopanalyse pop
Goed idee!Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:40 schreef GlenHighland het volgende:
Steentjes verwijderd en nog even een stukje gelopen: Problem solved.
Ja ga ik bij run2day nog voor de zekerheid doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds last v/d knieën en heupen?Doe jezelf een lol en doe effe een loopanalyse pop
Er was al vastgesteld dat het waarschijnlijk simpel met een zooltje opgelost kan wordenMaar zij kunnen wel zien wat ik exact nodig heb (neem ik aan).
![]()
Oke, here is the story:
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik sinds februari loop op schoenen die ik kreeg. De vriend van een nichtje had ze 1 keer gedragen en ze zaten mij goed. Dus ik mocht ze hebben, hij vond hardlopen niet echt leuk.
Maar ik merk nu, zo'n vijf maanden en drie evenementen later, dat ik er niet aan kan wennen (no shit Sherlock) en heb elke keer een blaar. Dus ik besloot vanmiddag: Ik moet!! nieuwe schoenen want dit is niet goed.
Dus naar de Run2Day (volgens dr. sexy een heel goede winkel, waarvan akte) en van alles geprobeerd.
Na de selectie waarbij ik buiten moest gaan lopen van de man, bleven er twee over en deze zijn het geworden:![]()
![]()
Justmattie doet aan russischroulette met schoenen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef justmattie het volgende:
Oke, here is the story:
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik sinds februari loop op schoenen die ik kreeg. De vriend van een nichtje had ze 1 keer gedragen en ze zaten mij goed. Dus ik mocht ze hebben, hij vond hardlopen niet echt leuk.
Maar ik merk nu, zo'n vijf maanden en drie evenementen later, dat ik er niet aan kan wennen (no shit Sherlock) en heb elke keer een blaar. Dus ik besloot vanmiddag: Ik moet!! nieuwe schoenen want dit is niet goed.
Dus naar de Run2Day (volgens dr. sexy een heel goede winkel, waarvan akte) en van alles geprobeerd.
Na de selectie waarbij ik buiten moest gaan lopen van de man, bleven er twee over en deze zijn het geworden:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mooi spul.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef justmattie het volgende:
Oke, here is the story:
![]()
[ afbeelding ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Kan ze niet zienquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef justmattie het volgende:
Oke, here is the story:
![]()
[ afbeelding ].
En foei, dat durfde je niet eerder te vertellen hè?![]()
Ik ga straks ook naar die run2day justmattievan de week ook al wat gekocht, maar het is ook zo leuk daar
![]()
![]()
![]()
Je oude schoenen zullen dan wel niet zo veel afgeweken hebben van je nieuwe, als je eigenlijk geen last had? 5 maanden is best lang op niet goede schoenen.
Ik kan ze ook niet zienquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ze niet zien.
![]()
![]()
Bij de kassa: "Oh ja, ik moest nog even de groetjes doen van justmattie die hier vandaag ook was"quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga straks ook naar die run2day justmattievan de week ook al wat gekocht, maar het is ook zo leuk daar
![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik liep er wel oke op, maar merk toch dat het niet goed zat.
Wat een winkel is dat hequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef kwiwi het volgende:
![]()
AdiPrene formotion staat er op de schoen
Mooi lichte schoenen, ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzienquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En thanks voor de leuke reacties![]()
Ben wel blij. Ik zou bijna vergeten dat er nog geleerd moet worden voor een tentamen dat ik morgen hebHet is een gebruiksvoorwerp he. Af en toe een doekje overheen halen is voldoendequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi lichte schoenen, ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien
Klinkt als een smeerseltje om je spieren weer soepel te krijgen....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
AdiPrene formotion staat er op de schoen
Geintje![]()
Gave schoenen, hoor![]()
![]()
Zelfs dat doe ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef justmattie het volgende:
En thanks voor de leuke reacties![]()
Ben wel blij. Ik zou bijna vergeten dat er nog geleerd moet worden voor een tentamen dat ik morgen heb
[..]
Het is een gebruiksvoorwerp he. Af en toe een doekje overheen halen is voldoende
Zat net even te kijken naar mijn stats op Endomondo, wel grappig om 'progressie' te zien door de maanden heen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef justmattie het volgende:
Oke, here is the story:
![]()
[ afbeelding ]Die schoenen!
Heb trouwens van de week voor het eerst in functionele shirts gelopen, en dat zit echt veel beter dan wat ik eerst aan hadWat een verademing. Vooral het shirt met lange mouwen, want eerst liep ik in een vrij zwaar vestje.
![]()
Lange mouwen met deze temperaturenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens van de week voor het eerst in functionele shirts gelopen, en dat zit echt veel beter dan wat ik eerst aan hadWat een verademing. Vooral het shirt met lange mouwen, want eerst liep ik in een vrij zwaar vestje.
?
En wat ga je eigenlijk halen bij Run2Day?
Ik was op Texel, en met windkracht 5 en geen zon was dat toch wel aardig frisquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lange mouwen met deze temperaturen?
![]()
![]()
^^quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lange mouwen met deze temperaturen?
Maar functionele shirts zijn.
Overigens moet het < 10 graden zijn, wil ik in lange tight en lange mouwen gaan lopen.
Hm, op de eilanden is het vaak wel iets koeler ja. Maar zondag waaide het hier ook vrij stevig en ik was blij met m'n korte mouwenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was op Texel, en met windkracht 5 en geen zon was dat toch wel aardig fris
Ik heb sowieso tot een graad of 27 nog lange mouwen en een lange broek aan, maar dat is vooral omdat ik de laatste jaren in 35+ graden heb gezeten en je al snel aan die temperaturen went.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet het < 10 graden zijn, wil ik in lange tight en lange mouwen gaan lopen.
En als ik nu al met korte mouwen ga lopen, want moet ik dan straks in de hitte? Naakt?![]()
![]()
Wow, deze zijn helemaal niet lelijk! Zullen ze eindelijk snappen dat niemand die ruimteschepen mooi vindt? En nee, uiterlijk is niet het belangrijkste (heb nu dan ook lelijke, maar goede schoenen). Maar dat is toch geen argument om ze zo lelijk mogelijk te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef justmattie het volgende:
Oke, here is the story:
![]()
[ afbeelding ]I am a black hole shitting into the void![]()
Ik vind die zilveren schoenen, of wat het ook moet voorstellen, ook niet mooi inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:20 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wow, deze zijn helemaal niet lelijk! Zullen ze eindelijk snappen dat niemand die ruimteschepen mooi vindt? En nee, uiterlijk is niet het belangrijkste (heb nu dan ook lelijke, maar goede schoenen). Maar dat is toch geen argument om ze zo lelijk mogelijk te maken?![]()
![]()
Schoenen zijn mooi! En ik hou van mooie schoenen. Maar goed. Als ik vier paar heb, weet ik ook niet welk paar ik moet aantrekken.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die man kwam ook met gifgroene Asics aan. Zoiets als deze:
En gele Saucony's:
Ik dacht, hell no, veel te opvallen. Maar als ze goed hadden gelopen, dan had ik ze wel gekocht.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik heb deze:
Op zich zijn ze wel mooi, ik hou alleen niet zo van rozeen automatisch heb ik toch mn hardloopgarderobe erop aangepast met, jawel... roze
Ik had ook een heel mooi rood shirt bijvoorbeeld maar dat staat toch best lelijk bij deze schoenen. Maar goed, ik zie ook wel afschuwelijkere schoenen langskomen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Haha, fuck, vragenlijst van sportarts aan het invullen, ben ik klaar, krijg ik de melding: U bent om veiligheidsredenen uitgelogd. Ik moet toch wat minder lange verhalen typen
.
Bij jou ook al wat druppels gevallen buiten? Succes! je ging je 10 km test doen toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Even een banaan naar binnenwerken en zometeen lopen...
MB, mooi je schoenen! en je outfit er op aanpassen hahaha (herkenbaar)
Vik, LOL![]()
Druppels? Nee, maar de zon schijnt hier (Utrecht) niet meer...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Shravani het volgende:
[..]
Bij jou ook al wat druppels gevallen buiten? Succes! je ging je 10 km test doen toch?![]()
Probeer het vanavond wel weerquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Shravani het volgende:
[..]
Bij jou ook al wat druppels gevallen buiten? Succes! je ging je 10 km test doen toch?
MB, mooi je schoenen! en je outfit er op aanpassen hahaha (herkenbaar)
Vik, LOL. Dinsdagochtend al een afspraak, jee
. Weet nog niet wat er uit de scan komt (huisarts is maar niet bereikbaar
morgen weer proberen), maar ik wil m'n knieën ook laten checken, dus moet toch een afspraak maken
.
Prachtigquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Op zich zijn ze wel mooi, ik hou alleen niet zo van rozeen automatisch heb ik toch mn hardloopgarderobe erop aangepast met, jawel... roze
Ik had ook een heel mooi rood shirt bijvoorbeeld maar dat staat toch best lelijk bij deze schoenen. Maar goed, ik zie ook wel afschuwelijkere schoenen langskomen
.
Eensquote:.
Mijn huidige schoenen zijn er ook in het oranje. Maar daar past mijn garderobe niet bij, dus laat maar
. Sowieso: als ik een tweede paar ga halen, dan haal ik een heel ander paar.
Thanks Shravani!
@MissBliss, hoe kun je als vrouw zijnde nou niet van roze houdenJe kon je garderobe misschien beter vullen met zwarte kleding dan
@Vik, lol. Je treedt te veel in detail zeker?
En even thee halen onderweg en met collega's beppenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef justmattie het volgende:
Thanks Shravani!
@MissBliss, hoe kun je als vrouw zijnde nou niet van roze houdenJe kon je garderobe misschien beter vullen met zwarte kleding dan
@Vik, lol. Je treedt te veel in detail zeker?Ga het vanavond in Word typen en dan knippen en plakken
.
Er zijn meer kleuren dan zwart en roze hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef justmattie het volgende:
Thanks Shravani!
@Vik, lol. Je treedt te veel in detail zeker?Ik ben meer van bruin/groen/aardetinten (en ook wel zwart ja). Maar tijdens het hardlopen dus roze en zwart vooral
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Haha mooi is datquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En even thee halen onderweg en met collega's beppenGa het vanavond in Word typen en dan knippen en plakken
.
Ik had maandag een tentamen en moesten we een brief schrijven. Staat erbij: ''Houd het kort, het is een interne brief''.
Maar meneer Mattie zat alweer op een A4 vol, met lettertype 10. Klasgenoten zaten op iets meer dan een half A4'tje met lettertype 12
Ik vind die schoenen van MB dus supernice. Mijn Nike frees hebben dezelfde kleuren, alleen loop ik daar dus niet meer op
.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Haha mooi is dat
Ik had maandag een tentamen en moesten we een brief schrijven. Staat erbij: ''Houd het kort, het is een interne brief''.
Maar meneer Mattie zat alweer op een A4 vol, met lettertype 10. Klasgenoten zaten op iets meer dan een half A4'tje met lettertype 12.
Ja, ik had liever dat we bij een essay oid een minimum aantal woorden op kregen dan een maximum.
Maar matcht dat ook met je roze/paarse schoenenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn meer kleuren dan zwart en roze hoorIk ben meer van bruin/groen/aardetinten (en ook wel zwart ja). Maar tijdens het hardlopen dus roze en zwart vooral
?
Ben een streber, dus vind dat ik gewoon (constant) 7:54 had moeten lopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef GotC het volgende:
Slacker: Vind t echt knap dat je onder je beoogde doeltijd per km hebt gelopenGewoon 10 sec eronder!
Blub, ik heb het zelf nog niet getest, dus ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
En dan kan ik op mijn horloge ergens aangeven 'follow that road' oid?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo ver ben ik nog niet in m'n opleiding. Maar ik gok dat dat ook een opgave wordt. Vorige keer met een rapport ging ik wel buiten m'n gestelde begrenzingquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja, ik had liever dat we bij een essay oid een minimum aantal woorden op kregen dan een maximum.
Dat is wel zondequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die schoenen van MB dus supernice. Mijn Nike frees hebben dezelfde kleuren, alleen loop ik daar dus niet meer op
.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar matcht dat ook met je roze/paarse schoenen?
Daarom is mn hardloopgarderobe echt heel anders dan mn normale
Ziggy played guitar
Ik ken het gevoel, ik kan er echt niet tegen dat ik niet constant hetzelfde tempo kan lopen en dat ik het ook niet echt goed kan inschatten, aangezien ik gister volgens een bepaalde pace wilde lopen, maar dat ik achteraf gemiddeld 35 seconden sneller liep per kmquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben een streber, dus vind dat ik gewoon (constant) 7:54 had moeten lopen.
Je tempo goed kunnen inschatten is ook iets wat je moet lerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, ik kan er echt niet tegen dat ik niet constant hetzelfde tempo kan lopen en dat ik het ook niet echt goed kan inschatten, aangezien ik gister volgens een bepaalde pace wilde lopen, maar dat ik achteraf gemiddeld 35 seconden sneller liep per km. Met een Garmin kun je wel goed in de gaten houden of je voortdurend ongeveer hetzelfde tempo loopt. Ik kan iig van huis gaan met het doel 7.00 min/km te lopen en dan wijk ik daar ook amper van af
.
Ja, dat is het nadeel van dat ik mijn telefoon na het starten meteen in mn zak doe en m pas eruit haal als ik weer stop, of als ik wil zien hoe ver ik al gelopen heb...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je tempo goed kunnen inschatten is ook iets wat je moet leren. Met een Garmin kun je wel goed in de gaten houden of je voortdurend ongeveer hetzelfde tempo loopt. Ik kan iig van huis gaan met het doel 7.00 min/km te lopen en dan wijk ik daar ook amper van af
.
Diversiteit is goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zonde
[..]
NeeDaarom is mn hardloopgarderobe echt heel anders dan mn normale
Hm ik had voor mijn examen engels letterlijk 3 a4'tjes volgekalkt (minimum was 250 woorden) woorden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Willen jullie woordjes, dan krijgen jullie woordjes![]()
Hallon party people btw![]()
Ik denk dat ik zaterdag weer een poging ga doen kwa hardlopen. En dan eventueel ook nog wat zooltjes halen. Iemand een idee wat dat ongeveer gaat kosten?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe warm?Herkenbare kleurSPOILER: Zo warm!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goed gedaan hoor trouwens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja, moet je ook een Garmin kopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel van dat ik mijn telefoon na het starten meteen in mn zak doe en m pas eruit haal als ik weer stop, of als ik wil zien hoe ver ik al gelopen heb.... Denk dat dat een heel nuttige investering is voor jou. Wilde je nou ook op je hartslag letten?
Standaardzooltjes? Die van mij kostten 20 euro. Als ze aangemeten moeten worden, ben je natuurlijk duurder uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hm ik had voor mijn examen engels letterlijk 3 a4'tjes volgekalkt (minimum was 250 woorden) woorden.
Willen jullie woordjes, dan krijgen jullie woordjes![]()
Hallon party people btw![]()
Ik denk dat ik zaterdag weer een poging ga doen kwa hardlopen. En dan eventueel ook nog wat zooltjes halen. Iemand een idee wat dat ongeveer gaat kosten?Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, maar heb het er nog niet voor over, om de prijs voor een Garmin op tafel te leggen... En meet nu ook veel cijfers met mn telefoon, ook de hartslagquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, moet je ook een Garmin kopen. Denk dat dat een heel nuttige investering is voor jou. Wilde je nou ook op je hartslag letten?
Dus ik zie de noodzaak niet om dat geld ervoor uit te geven
Hmm ja standaard in de zin van dat ik nu de lichtste versteviging had (wat dus niet genoeg is) en er waren nog 3 andere met opbouwende stevigheid.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Standaardzooltjes? Die van mij kostten 20 euro. Als ze aangemeten moeten worden, ben je natuurlijk duurder uit.![]()
Die heb ik in het wit/paarsquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
. Jaren terug al gekocht, toen ik ook sportief wilde gaan worden maar niet doorpakte
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gaat goedkomen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zich omgekleed!
* sylvesterrr vindt het spannend..You can do it! Vast een peptalkje
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hoe blij ik ook ben met m'n schoenen, toch vind ik het ook wel een klein beetje jammer dat ik nu weer langer moet sparen voor een statief voor m'n camera
Hier gaat ook de banaan er op dit moment in. Succes en veel plezier!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Even een banaan naar binnenwerken en zometeen lopen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
voor wie nu gaat lopen, genoeg drinken, probeer in de schaduw te lopen en pas je snelheid aan!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik zat er aan te denken om inderdaad een flesje water mee te nemen zo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef DarkElf het volgende:
voor wie nu gaat lopen, genoeg drinken, probeer in de schaduw te lopen en pas je snelheid aan!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een weertje
* Yuki is blij dat ze vandaag niet hoeft te lopen
Sylvesterr en mossel: succes!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Schoenen?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef justmattie het volgende:
Hoe blij ik ook ben met m'n schoenen, toch vind ik het ook wel een klein beetje jammer dat ik nu weer langer moet sparen voor een statief voor m'n camera
Pics!!
sylvesterrr en mossel gaan testwedstrijd doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef DarkElf het volgende:
voor wie nu gaat lopen, genoeg drinken, probeer in de schaduw te lopen en pas je snelheid aan!. Ik denk dat ik die even had uitgesteld tot morgen
Ik maak er geen testwedstrijd van hoor. Ik ga voor het eerst 10km lopen. In principe. Dat is het plan. Maar ik heb een escape ingebouwd, zodat ik makkelijk na 7km kan stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sylvesterrr en mossel gaan testwedstrijd doen. Ik denk dat ik die even had uitgesteld tot morgen
Tja, bij een echte wedstrijd kan het ook zo warm zijn, hè.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sylvesterrr en mossel gaan testwedstrijd doen. Ik denk dat ik die even had uitgesteld tot morgen
![]()
Ik hoop dat het zaterdag niet zo warm is als nuquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Tja, bij een echte wedstrijd kan het ook zo warm zijn, hè.
dat is waar maar ik denk dat een testwedstrijd die in de soep loopt niet zo veel vertrouwen geeft. En bij een wedstrijd voel je je ook anders, dan laat je je niet zo snel nekken, denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Tja, bij een echte wedstrijd kan het ook zo warm zijn, hè.
volgens nu.nl niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zaterdag niet zo warm is als nu
Ik ga zo als ik in den haag ben een mcflurry halen. Ha!
Cranberry sapquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volgens nu.nl niet.
Ik ga zo als ik in den haag ben een mcflurry halen. Ha!![]()
![]()
Da's ook weer waar. Ik vond het tenminste geen probleem om tijdens mijn wedstrijd helemaal kapot te gaan, terwijl ik normaal wel wat over wil houden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is waar maar ik denk dat een testwedstrijd die in de soep loopt niet zo veel vertrouwen geeft. En bij een wedstrijd voel je je ook anders, dan laat je je niet zo snel nekken, denk ik![]()
GRMBL.... zou vandaag uitslag krijgen van m'n schildklier punctie, is de punctie mislukt(te weinig weefsel afgenomen).
![]()
Het weer in dit kloteland is ook nooit goed he
@Shravani...wat is dat balen zeg
F means you're fucked![]()
Ja echt Kat met een U zeg maar.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Het weer in dit kloteland is ook nooit goed he
@Shravani...wat is dat balen zeg
Ik sta er niet om te springen om opnieuw te laten prikken, dus endocrinoloog stelde nu voor om over 2 maanden weer een echo te maken en vanuit daar verder te kijken. Geeft in elk geval weer even rust.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Yuki het volgende:
Ik mag niet peptalken van de endomondo app![]()
![]()
Zo, net terug van mijn trip door de Goudse hittegolf ;-) Heerlijk gelopen op Evy 13quote:Title
Evy - 13 -
Sport
Running
Start Time
Jun 28, 2012 4:31 PM
Distance
4.28 km
Duration
31m:08s
Avg Speed
7:16 min/km
Max Speed
2:17 min/km
Calories
702 kcal
Altitude
-6 m / 10 m
Elevation
21 m ↑ / 20 m ↓![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt, hij crashte 2 keer!
Maar de aanhouder wint
Drink up me heartie yoho! *piraat emoticon*quote:![]()
Wat een weer!! En respect voor degene die vandaag moeten lopen!! Ik vond het stukje fietsen al niet te harden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heel m'n spijkerbroek plakte aan m'n benen toen ik thuiskwam van een kwartiertje fietsen![]()
Maar even gedoucht en m'n allerzomerste outfit aangetrokken.
Vanavond ringrijden hiero, hopen dat het onweer even uitblijft, estofex geeft niet zo'n leuke verwachting..![]()
ringrijden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef VKV het volgende:
Heel m'n spijkerbroek plakte aan m'n benen toen ik thuiskwam van een kwartiertje fietsen![]()
Vanavond ringrijden hiero, hopen dat het onweer even uitblijft, estofex geeft niet zo'n leuke verwachting..![]()
ringrijden? Hip woord voor rotonde races?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef VKV het volgende:
Ook wel bekend als ringsteken. Met paarden is dat
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jup, dan moet je een stukje fietsen en tijdens het fietsen met een houten stok door een ring steken. Best een uitdagingquote:
Het wordt ook wel ringsteken genoemd en wordt vaker ter paard gedaan![]()
![]()
Ja maar wij gaan per fiets hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook wel bekend als ringsteken. Met paarden is dat![]()
Succes runners!
En cranberriesIk heb thuis appel/cranberrysap uit Duitsland, ongelooflijk lekker dat spul
Met wat hou je dit allemaal bij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef Trebweb het volgende:
Zo, net terug van mijn trip door de Goudse hittegolf ;-) Heerlijk gelopen op Evy 13
[..]![]()
Zit je toch nog op een ijzeren rosquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Jup, dan moet je een stukje fietsen en tijdens het fietsen met een houten stok door een ring steken. Best een uitdaging
Het wordt ook wel ringsteken genoemd en wordt vaker ter paard gedaanMaar wat stoer joh!
![]()
![]()
![]()
Hahaha, cool!! Dat alternatief kende ik nietquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: