Ja, we gaan weer. Die admins en moderators wekken nu wel de indruk nog jonger te zijn dan ik. Het zijn denk ik gewoon kleuters van 5 ofzo.quote:
Die had ik gisteren, ben je op een onbewoond eiland ofzo? Jullie zijn nu wel diep gezonken en zetten jezelf voor schut met dit lage niveau. Mijn nichtje van 5 staat hier nog ver boven.quote:
Kan je nagaan, als zelfs kids van 5 al hoger dan jij in de voedselketen staan. Trek daar een les uit, een wijze het liefst maar dat zal wel niet gebeuren dunkt mequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, we gaan weer. Die admins en moderators wekken nu wel de indruk nog jonger te zijn dan ik. Het zijn denk ik gewoon kleuters van 5 ofzo.
Vriend, je snapt dat ik bedoel dat ze zich gedragen als kinderen van 5.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als zelfs kids van 5 al hoger dan jij in de voedselketen staan. Trek daar een les uit, een wijze het liefst maar dat zal wel niet gebeuren dunkt me
Niet specialer dan een dertiger die zoiets kinderachtigs doet en die zich zo kinderachtig gedraagt.quote:
Ja, daar ben ik het wel mee eens, gelukkig ben ik nog geen dertiger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet specialer dan een dertiger die zoiets kinderachtigs doet en die zich zo kinderachtig gedraagt.
- Ja, ik wil mod zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Nozem. het volgende:
Alsof je op die kutforum mod wilt worden.
Alleen lowlife fucks worden admin.
Autisten zijn er nog trots op ook.
Uhuhquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:44 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, je snapt dat ik bedoel dat ze zich gedragen als kinderen van 5.
Vandaag 30 graden hieroquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Daar is het nu veel te koud voor.
Leuke topics achter de schermen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Ja, ik wil mod zijn.
- Klopt.
- Was er niet zo heel trots op, vond het alleen leuk.
En geen antwoorden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dit? wat is een mascotte? wat meot die doen? wie zijn kloon is dit?
Zoveel vragen.
Dan ben je bijna dertig. Of in ieder geval een volwassene met het geestelijke vermogen van een kleuter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, gelukkig ben ik nog geen dertiger.
Rekenen is ook een vak apart, ben ik wel met je eens
gaat je niets aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hey gogo, hoe gaat het met je, jongen?
Het zijn geen studenten, vriend, die mensen zijn fucking oud.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb het ook niet over 5 jaar oude geniën die zich gedragen als studenten
Lol, oke dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gaat je niets aan![]()
je kent me heulemaal niet
Oja, jij had zo'n hoog IQ inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dan ben je bijna dertig. Of in ieder geval een volwassene met het geestelijke vermogen van een kleuter.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Ja, ik wil mod zijn.
- Klopt.
- Was er niet zo heel trots op, vond het alleen leuk.
ik trapte er WEER inquote:
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, jij had zo'n hoog IQ inderdaad
Sorry, ik was het even vergeten.
wij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.
Zo'n unieke status krijg je niet zomaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pleit voor een beleid waarin alle kutusers deze schijtkleur krijgen, zodat ze makkelijker te spotten zijn.
Ik wil me evt. wel aanbieden als een soort keuringsmeester.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.
- Vriend, ik had het over de mods en de admins die met deze actie wel heel diep gezonken zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wij?
jij bent de kutkoter hier hoor
Ben een meisje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef summer2bird het volgende:
TS, ben je eigenlijk een mannetje of een vrouwtje?
nee, ik kom net lekker op gangquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Vriend, ik had het over de mods en de admins die met deze actie wel heel diep gezonken zijn.
- Ben je ongesteld ofzo?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zo diep zijn jullie nog nooit gezonken.
Goed idee maar niet nodig, ik ruik die suckers al vanaf een km afstandquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pleit voor een beleid waarin alle kutusers deze schijtkleur krijgen, zodat ze makkelijker te spotten zijn.
Ik wil me evt. wel aanbieden als een soort keuringsmeester.
Juist ja, jou negeer ik liever.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik kom net lekker op gang![]()
newbies met een te hoog ego bashen heb ik al een tijdje niet meer gedaan
Nee nee, je snapt het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, weten we iig wie er geen mod zal worden.
Als we nu al vieze kutmods en dito admins zijn.
Voor het eerst in mijn fokbestaan ben ik het eens met een van jou posts. De post die ik gequote heb namelijk.quote:
Wat leuk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat fijn, we gaan gewoon weer vrolijk verder.
Als ik mod mag worden zijn jullie dat niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, weten we iig wie er geen mod zal worden.
Als we nu al vieze kutmods en dito admins zijn.
Jij vond Cher- ook leuk toch? zelfde persoonquote:
NS is dan ook geen mod, dat scheelt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als ik mod mag worden zijn jullie dat niet meer.
ben ik de enige die deze logica niet snapt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als ik mod mag worden zijn jullie dat niet meer.
Ah, is dat zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vond Cher- ook leuk toch? zelfde persoon
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben ik de enige die deze logica niet snapt?
Admin is ook goed, maar mod is al genoeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NS is dan ook geen mod, dat scheelt.
Wat is dit nou weerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:54 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als je niet Arisch bent, ben je dat al gauw voor iemand die extreem rechts is.
Overduidelijkquote:
idd, TS is een trollquote:
quote:
TS is een falende troll, je kijkt zo door haar achterlijke kutkop en ziet een achterbakse kuthoerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, TS is een troll
waarom ik dat weet?
"ze" noemde mij gogo, geen enkele newbie noemt mij gogo
en dan deze post
Ik noem je gogo, omdat ik ooit in een topic heb gezien dat mensen je zo noemden. En ff eerlijk: dafuq is jouw probleem?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, TS is een troll
waarom ik dat weet?
"ze" noemde mij gogo, geen enkele newbie noemt mij gogo
en dan deze post
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
TS is een falende troll, je kijkt zo door haar achterlijke kutkop en ziet een achterbakse kuthoer
Knaagbeestquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik noem je gogo, omdat ik ooit in een topic heb gezien dat mensen je zo noemden. En ff eerlijk: dafuq is jouw probleem?
U mad, bro (of mag ik je geen bro noemen omdat ik niet Arisch ben)?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
TS is een falende troll, je kijkt zo door haar achterlijke kutkop en ziet een achterbakse kuthoer
jesusquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
U mad, bro (of mag ik je geen bro noemen omdat ik niet Arisch ben)?
Ik heb eens door de wasberenstront gerold, toen was ik ook bruin, dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
bruin, ik herinner me nog goed toen ik bruin was, dat was een mooie dag
Vriend, ik wist al dat je laag was, maar dat je ook nog een racist was had ik nooit durven dromen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb eens door de wasberenstront gerold, toen was ik ook bruin, dat was echt fantastisch.
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
U mad, bro (of mag ik je geen bro noemen omdat ik niet Arisch ben)?
Pardon?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, ik wist al dat je laag was, maar dat je ook nog een racist was had ik nooit durven dromen.
Ban, een mod voor racist uitmaken is een beledigingquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, ik wist al dat je laag was, maar dat je ook nog een racist was had ik nooit durven dromen.
Ze kunnen het niet handelen dat ik na 8 dagen 1 uurtje per dag actief zijn al 2 titels op mijn naam heb staan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:59 schreef summer2bird het volgende:
Knaagbeest!
BFF For evaaaah![]()
![]()
Oh my Gosh, wrom doet iedereen hatuuh.
OMG
banroepers krijgen doorgaans zelf ook een banquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ban, een mod voor racist uitmaken is een belediging
Sowieso iemand uitmaken voor racist is achterlijk zonder enig aanknopingspuntquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ban, een mod voor racist uitmaken is een belediging
Betekent dat dat roeptoeters ook een toeter krijgen... ik wil er wel één namelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
banroepers krijgen doorgaans zelf ook een ban
Arabisch, aziatisch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet Arisch. Ondanks lichte ogen wel heel donker haar en olijfkleurige huid.
Ik heb de moderators en admins gisteren voor van alles en nog wat uitgemaakt en toen werd ik mod voor 1 dag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
banroepers krijgen doorgaans zelf ook een ban
Sinds wanneer is het benoemen van een kleur die je krijg van het door de stront rollen rasistisch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat je zei dat je ook bruin was toen je door de stront ging rollen.
Heb jij mijn post waarin ik het uitlegde niet gelezen ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso iemand uitmaken voor racist is achterlijk zonder enig aanknopingspunt
Heb je wel een vieze kut JK?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, wanneer gaat mijn modschap in?
Welke olijven?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet Arisch. Ondanks lichte ogen wel heel donker haar en olijfkleurige huid.
Het spijt me dat ik niet Arisch ben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef haan33 het volgende:
Volgens mij is TS een kloon van rezenia of cp
Je bent zelf bruinquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Heb jij mijn post waarin ik het uitlegde niet gelezen ofzo?
Nee nee, ik vat hem al: Enkel wasberenstront is rasistisch, jeweet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het benoemen van een kleur die je krijg van het door de stront rollen rasistisch?
Dafuq?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef LompeHork het volgende:
Maar wasberenstront vind ik wel een goede reden ja. [ afbeelding ]
Dat kan geregeld worden, ja, er zijn genoeg goede klinieken in lagelonenlanden, kun je gelijk een mooie all-inclusive aan vastknopen.quote:
Op de dag dat jij een haattopic over de admins en de mods opent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, wanneer gaat mijn modschap in?
Kijk, ik weet dat hij misschien een patientje is, maar je gelooft toch niet echt dat hij dat ooit heeft gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het benoemen van een kleur die je krijg van het door de stront rollen rasistisch?
Ik open uit principe zo min mogelijk topics. Daardoor blijf ik onder de radar van veel mods.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:04 schreef Knaagbeest het volgende:
Op de dag dat jij een haattopic over de admins en de mods opent.
Zo denk ik er ook over ja.quote:
Je kunt er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Kijk, ik weet dat hij misschien een patientje is, maar je gelooft toch niet echt dat hij dat ooit heeft gedaan?
Haar begeleider heeft daar speciaal een slot voor ingedeeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Awesome_ het volgende:
Maar wat houd je huidige titel precies in TS?
Is het een beetje te combineren met werk, school etc?
Als jullie wisten hoe je racistisch spelt, dan had ik hier ook nog op gereageerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee nee, ik vat hem al: Enkel wasberenstront is rasistisch, jeweet!
Dan word je nooit mod.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik open uit principe zo min mogelijk topics. Daardoor blijf ik onder de radar van veel mods.
Oh nee, ik weet niet hoe ik mij uit deze spelvaut moet redden. Wat een comebackquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als jullie wisten hoe je racistisch spelt, dan had ik hier ook nog op gereageerd.
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die hier gereageerd heeft zal nooit mod/FA worden.
- Je post klopte van geen kanten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over ja.
[..]
Je kunt er niet mee omgaan?
Ja hoor, gaat best.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Awesome_ het volgende:
Maar wat houd je huidige titel precies in TS?
Is het een beetje te combineren met werk, school etc?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe gaat het met je psychiater?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haar begeleider heeft daar speciaal een slot voor ingedeeld
Zijn alle extreem rechtse mensen zo droog?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef haan33 het volgende:
TS, your mother is so poor, she can't even pay attention
Dank!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Als je goed naar de professionals in de kliniek luistert, komt alles misschien nog goed ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet niet hoe ik mij uit deze spelvaut moet redden. Wat een comebackhulde.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Als je goed naar de professionals in de kliniek luistert, komt alles misschien nog goed ook.
Vriend, als ik jouw kop zag in een waanbeeld zou geen enkele psychiater mij ooit nog kunnen redden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus ik heb geen idee. Heb je vaker last van waanbeelden?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, als ik jouw kop zag in een waanbeeld zou geen enkele psychiater mij ooit nog kunnen redden.
Sorry, ik kan er niets meer van maken.quote:
Het is niet erg om met de bek vol tanden te zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik kan er niets meer van maken.
Knaagbeest. Hahahihihoho snap je hem?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:13 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Het is niet erg om met de bek vol tanden te zitten.
Die sukkels moeten mij demascotten en mijn modstatus weer teruggeven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijgt deze pik neit gewoon een ban? Gisteren was leuk, maar elke dag is ook zo... saai.
Blabla, opgeflikkerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Die sukkels moeten mij demascotten en mijn modstatus weer teruggeven.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
We moeten niks in jouw geval.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha vet scherp lol xDquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Kunnen ze de naam van TS niet omtoveren tot Klaagbeest?
Denk niet dat dat mogelijk is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Behalve een grote waffel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het kan nog engels ook![]()
kan het nog meer trucjes ?
HHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha vet scherp lol xD
Knagen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het kan nog engels ook![]()
kan het nog meer trucjes ?
Jullie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jullie laten weer eens zien hoe kinderachtig jullie zijn.
herhalen tot in den treure.... de lol is er wel van af hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:20 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jullie laten weer eens zien hoe kinderachtig jullie zijn.
Ja dat was ik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jullie?
Ik ben in m'n uppie hier hoor.
Wie had het ook alweer over gek in z'n kop zijn??
Op het moment dat je 2 titels heb gehad, een reeks kwaliteitstopics en ook nog een sensatie bent geweest op deze site en dat allemaal in 8 dagen 1 uur per dag praten we weer verder.quote:
je hebt niet eens een UIquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Op het moment dat je 2 titels heb gehad, een reeks kwaliteitstopics en ook nog een sensatie bent geweest op deze site en dat allemaal in 8 dagen 1 uur per dag praten we weer verder.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Op het moment dat je 2 titels heb gehad, een reeks kwaliteitstopics en ook nog een sensatie bent geweest op deze site en dat allemaal in 8 dagen 1 uur per dag praten we weer verder.
Jij en Lompehork en de andere mods en admins. Vriend, je bent wel echt dom he? Nee eerlijk, echt heel dom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jullie?
Ik ben in m'n uppie hier hoor.
Wie had het ook alweer over gek in z'n kop zijn??
Jullie zijn een beetje traag van begrip.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
herhalen tot in den treure.... de lol is er wel van af hoor.
Soms 15, soms 19 soms 42quote:
Ik verlaag me graag naar het niveau van anderen op dit forum.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jij en Lompehork en de andere mods en admins. Vriend, je bent wel echt dom he? Nee eerlijk, echt heel dom.
Ik word gepestquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jij en Lompehork en de andere mods en admins. Vriend, je bent wel echt dom he? Nee eerlijk, echt heel dom.
Nee jij bent het helderste licht in de zonnestudio wil je zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jullie zijn een beetje traag van begrip.
Iets anders heeft hij niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
herhalen tot in den treure.... de lol is er wel van af hoor.
Ja, toen ik vijftien was had ik maar een doel; wijven vingeren. Toen zat ik niet achter de computer. Triest eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iets anders heeft hij niet.
Eigenlijk best wel sneu voor een 15 jarige.
In jouw geval moet je je verhogen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik verlaag me graag naar het niveau van anderen op dit forum.
QFTquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, toen ik vijftien was had ik maar een doel; wijven vingeren. Toen zat ik niet achter de computer. Triest eigenlijk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lol, ik heb nog nooit iets anders dan 15 gezegd.
Snappy comeback.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
In jouw geval moet je je verhogen.
Ik heb een fucking unieke titel, die heb jij nooit gehad. Jij probeerde mod te worden door mijn topicreeks voort te zetten. Wel thanks for that.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
TS, je bent werkelijk de grootste FOK! kneus. Ik vind dat je zo'n titel meer verdiend.
Best wel sneu als je na zoveel posts waarin ik zeg dat ik nog een meisje ben nog denkt dat ik een gozer ben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iets anders heeft hij niet.
Eigenlijk best wel sneu voor een 15 jarige.
Die duurde langquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Heb ik je jeugdtrauma nu naar boven gehaald?
Boh. Gouden tijden waren dat ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
wijven vingeren in de hoekjes van de discotheek tijdens schoolfeesten
ik word oud
Realistisch doel en realistische ambitie, want verder dan seksslaaf in het bejaardentehuis kom jij toch niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, toen ik vijftien was had ik maar een doel; wijven vingeren. Toen zat ik niet achter de computer. Triest eigenlijk
en dan schuifelen, en dan na een breezer gingen ze helemaal losquote:
Jij hebt er blijkbaar heel veel op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha wat doe je dan stoer praten je mag nog geen eens bier drinken![]()
FAALHAAS XD XD
Toch ben ik trots op onze mascottequote:
seksslaaf in een bejaardentehuisquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Realistisch doel en realistische ambitie, want verder dan seksslaaf in het bejaardentehuis kom jij toch niet.
is taal van de straat a sahbiquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar heel veel op.
En jouw post was scherp? LOLquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snappy comeback.
Voorspelbaar, maar toch.
Breezers waren er toen ik 15 werd net volgens mij, was altijd wel een goede tactiek ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan schuifelen, en dan na een breezer gingen ze helemaal los
Luister kleutertje, ik heb meer blote billen gezien dan jouw moeders toilet, ik heb meer wijven gedaan dan jij bruine bammetjes heb gehad in jouw miezerige leventje. Nou ksst, ga naar buiten en ga wat wijven proberen te vingeren in plaats van op je donkere zolderkamertje simpel te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Realistisch doel en realistische ambitie, want verder dan seksslaaf in het bejaardentehuis kom jij toch niet.
en dan aan die kleuren kon je zien hoe geil ze warenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Breezers waren er toen ik 15 werd net volgens mij, was altijd wel een goede tactiek ja.
Iemand moet het doen, ze kunnen namelijk geen vriendin/vriend krijgen. Behalve Lithia, da's een schat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef wietparkiet het volgende:
Unieke titels heb je zo, gewoon de crew bevredigen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan aan die kleuren kon je zien hoe geil ze waren
genoeg crew die getrouwd is of een vaste relatie heeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, ze kunnen namelijk geen vriendin/vriend krijgen. Behalve Lithia, da's een schat.
Mijn computer is best sloom. Maar dat verklaart veel, Horkje. Je bent in je jeugd dus gepest. Nu haat ik je niet meer, maar heb ik ineens medelijden met je. Arm Horkje.quote:
dan moet je kijken of je wat ram kan bijprikken. of een sneller cpu kan ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mijn computer is best sloom. Maar dat verklaart veel, Horkje. Je bent in je jeugd dus gepest. Nu haat ik je niet meer, maar heb ik ineens medelijden met je. Arm Horkje.
hihi je zei prikken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan moet je kijken of je wat ram kan bijprikken. of een sneller cpu kan ook
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
genoeg crew die getrouwd is of een vaste relatie heeft
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Mijn computer is best sloom. Maar dat verklaart veel, Horkje. Je bent in je jeugd dus gepest. Nu haat ik je niet meer, maar heb ik ineens medelijden met je. Arm Horkje.
Dank je dank je ik heb die ondertitel met de grootste zorgvuldigheid gekozenquote:
Ik voel met je mee, vriend.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
seksslaaf in een bejaardentehuis
Wie zijn salade is geworpen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ow wat heb je uberhaupt gedaan om die "titel" te krijgen?
meowquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar TS, ga eens comazuipen ofzo ipv hier lopen kankeren.
Blijkbaar voel je je er wel op aangesproken aangezien je er op moet reageren.quote:
Een seksslaaf met lesbische fantasietjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister kleutertje, ik heb meer blote billen gezien dan jouw moeders toilet, ik heb meer wijven gedaan dan jij bruine bammetjes heb gehad in jouw miezerige leventje. Nou ksst, ga naar buiten en ga wat wijven proberen te vingeren in plaats van op je donkere zolderkamertje simpel te doen.
Doe d'r wat aan... ze knaagt mn hele jas kapot alleen voor haar die dot van een mot!quote:
Ze is onze mascottequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
yvonne wat heb je gedaan met TS?
terechte klachtquote:
Alsof er ook maar iemand gelooft dat jij een sneetje hebt in plaats van een slurfje. Grapjurk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Een seksslaaf met lesbische fantasietjes
Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
genoeg crew die getrouwd is of een vaste relatie heeft
De aarde is ront.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen.
Ik zeg Cher-quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork wacht nu op schunnige avances van wat verschillende FOK!kers
Jij gaat ver komen in het levenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet alles maar wel een gedeelte dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
De modtitel of deze titel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ow wat heb je uberhaupt gedaan om die "titel" te krijgen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Betekent dat dat roeptoeters ook een toeter krijgen... ik wil er wel één namelijk
Nee joh, ze is hartstikke schattig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Gaat iemand TS uit haar lijden verlossen?
Die mod titel heb je niet, dus dan blijft er maar één optie open he.quote:
Ja of ze krijgen een roep.. maar daar heb je dan weer niets aan!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Betekent dat dat roeptoeters ook een toeter krijgen... ik wil er wel één namelijk
iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja of ze krijgen een roep.. maar daar heb je dan weer niets aan!
wat en wie en hoever ben je bereid te gaan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:44 schreef wietparkiet het volgende:
wat moet je eigenlijk allemaal doen voor een unieke titel ?
Ik vind het netjes om op de meeste posts hier te reageren. Iets met goede opvoeding enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je er wel op aangesproken aangezien je er op moet reageren.
Dus ik zal wel een gevoelige snaar geraakt hebben.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
wat en wie en hoever ben je bereid te gaan...
Cute toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik vind het netjes om op de meeste posts hier te reageren. Iets met goede opvoeding enzo.
Kan je 'm gelijk reeksen. of ben je daar te lui voor?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Even voor de consistentie, alvast deel 2.. hoppa!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Even voor de consistentie, alvast deel 2.. hoppa!
Kijk dat soort kwaliteiten maken je tot een goed opgevoede mascotte.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik vind het netjes om op de meeste posts hier te reageren. Iets met goede opvoeding enzo.
quote:
You were saying??quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Daar is de bitch weer. Hoe is ie?
Waarom ben jij niet de mascotte?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kijk dat soort kwaliteiten maken je tot een goed opgevoede mascotte.
Yvonne heeft het te druk met een VBL-Mod zoeken. Steven is wanhopig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef wietparkiet het volgende:
Maar yvonne doet toch de opvoeding ?
Opdat deel 1 nooit overtroffen wordtquote:
Goed goed, er is nog wat werk aanquote:
Mijn hoofd is te lelijk. Helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet de mascotte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |