Ja, we gaan weer. Die admins en moderators wekken nu wel de indruk nog jonger te zijn dan ik. Het zijn denk ik gewoon kleuters van 5 ofzo.quote:
Die had ik gisteren, ben je op een onbewoond eiland ofzo? Jullie zijn nu wel diep gezonken en zetten jezelf voor schut met dit lage niveau. Mijn nichtje van 5 staat hier nog ver boven.quote:
Kan je nagaan, als zelfs kids van 5 al hoger dan jij in de voedselketen staan. Trek daar een les uit, een wijze het liefst maar dat zal wel niet gebeuren dunkt mequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:41 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, we gaan weer. Die admins en moderators wekken nu wel de indruk nog jonger te zijn dan ik. Het zijn denk ik gewoon kleuters van 5 ofzo.
Vriend, je snapt dat ik bedoel dat ze zich gedragen als kinderen van 5.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als zelfs kids van 5 al hoger dan jij in de voedselketen staan. Trek daar een les uit, een wijze het liefst maar dat zal wel niet gebeuren dunkt me
Niet specialer dan een dertiger die zoiets kinderachtigs doet en die zich zo kinderachtig gedraagt.quote:
Ja, daar ben ik het wel mee eens, gelukkig ben ik nog geen dertiger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Niet specialer dan een dertiger die zoiets kinderachtigs doet en die zich zo kinderachtig gedraagt.
- Ja, ik wil mod zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Nozem. het volgende:
Alsof je op die kutforum mod wilt worden.
Alleen lowlife fucks worden admin.
Autisten zijn er nog trots op ook.
Uhuhquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:44 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Vriend, je snapt dat ik bedoel dat ze zich gedragen als kinderen van 5.
Vandaag 30 graden hieroquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Daar is het nu veel te koud voor.
Leuke topics achter de schermen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Ja, ik wil mod zijn.
- Klopt.
- Was er niet zo heel trots op, vond het alleen leuk.
En geen antwoorden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dit? wat is een mascotte? wat meot die doen? wie zijn kloon is dit?
Zoveel vragen.
Dan ben je bijna dertig. Of in ieder geval een volwassene met het geestelijke vermogen van een kleuter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, gelukkig ben ik nog geen dertiger.
Rekenen is ook een vak apart, ben ik wel met je eens
gaat je niets aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Hey gogo, hoe gaat het met je, jongen?
Het zijn geen studenten, vriend, die mensen zijn fucking oud.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb het ook niet over 5 jaar oude geniën die zich gedragen als studenten
Lol, oke dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gaat je niets aan![]()
je kent me heulemaal niet
Oja, jij had zo'n hoog IQ inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dan ben je bijna dertig. Of in ieder geval een volwassene met het geestelijke vermogen van een kleuter.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Ja, ik wil mod zijn.
- Klopt.
- Was er niet zo heel trots op, vond het alleen leuk.
ik trapte er WEER inquote:
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, jij had zo'n hoog IQ inderdaad
Sorry, ik was het even vergeten.
wij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.
Zo'n unieke status krijg je niet zomaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pleit voor een beleid waarin alle kutusers deze schijtkleur krijgen, zodat ze makkelijker te spotten zijn.
Ik wil me evt. wel aanbieden als een soort keuringsmeester.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen genie, maar jullie gedragen je zo kinderachtig.
- Vriend, ik had het over de mods en de admins die met deze actie wel heel diep gezonken zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wij?
jij bent de kutkoter hier hoor
Ben een meisje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef summer2bird het volgende:
TS, ben je eigenlijk een mannetje of een vrouwtje?
nee, ik kom net lekker op gangquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Vriend, ik had het over de mods en de admins die met deze actie wel heel diep gezonken zijn.
- Ben je ongesteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |