laat dat een les zijn voor de volgende keer lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik toch wel spijt dat ik komende maandag geen vrij genomen heb maar het is niet anders lepel
Lepels horen altijd vrij te zijn lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat dat een les zijn voor de volgende keer lepel
laat de regering dat maar niet horen lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels horen altijd vrij te zijn lepel
Lepel hier, lepel daar, lepel lepel in m'n haar lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat de regering dat maar niet horen lepel
Lepel maar check met daalquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel hier, lepel daar, lepel lepel in m'n haar lepel
Liggen in bed deed ik tot een uurtje of 13 lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel nog aan toe, wat is het vroeg lepel
Luie lepel!, maar wat ben ik jaloers lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liggen in bed deed ik tot een uurtje of 13 lepel
Laat ik hopen dat u vandaag wel hebt kunnen uitslapen lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luie lepel!, maar wat ben ik jaloers lepel
Lang heb ik kunnen blijven liggen vandaag lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat u vandaag wel hebt kunnen uitslapen lepel
Lees ik graag, zulke goede berichten lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang heb ik kunnen blijven liggen vandaag lepel
laat ons vrolijk zijn en blijven lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lees ik graag, zulke goede berichten lepel
'Lepels are a Mystery' lepelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten lepellaars nog een keer "samenkomen" lepel
Laat ik het eerlijk gezegd vergeten zijn lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk weer terug te zijn met de lepel
Lepels hebben soms ook rust nodig lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik het eerlijk gezegd vergeten zijn lepel
Laten we met een schone lepel beginnen lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels hebben soms ook rust nodig lepel
Lijkt me een goed plan lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we met een schone lepel beginnen lepel
Leuk dat de lepel in 2014 ook weer het favoriete bestek is lepelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk om jullie weer terug te zien lepel
Laten we ook genieten van de spelen tijdens het lepelen , lepelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat de lepel in 2014 ook weer het favoriete bestek is lepel
Laat Nederland maar veel gouden lepels winnen lepelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten we ook genieten van de spelen tijdens het lepelen , lepel
Laat de eerste binnen zijn lepelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat Nederland maar veel gouden lepels winnen lepel
Laat de teller maar omhoog gaan lepelquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Langlaufen kunnen onze landgenoten niet maar schaatsen des te beter lepel
Lat ligt nu wel hoog voor 2018 lepelquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat de teller maar omhoog gaan lepel
Laten wij lepelaars altijd optimistisch blijven lepelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lat ligt nu wel hoog voor 2018 lepel
Lepels in het goud, zilver of in het brons... alle lepels zijn voor ons lepelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten wij lepelaars altijd optimistisch blijven lepel
Laat de lepel huldiging voor de lepelaars maar beginnen lepelquote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in het goud, zilver of in het brons... alle lepels zijn voor ons lepel
lepelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat de lepel huldiging voor de lepelaars maar beginnen lepel
lepel uitzonderingen lepelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:20 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel leden moeten zich wel aan de spelregels houden lepel
lepel leuk topic lepelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lompe lepelaars die niets kunnen met een lepel
Lepels zullen nooit vergaan lepelquote:Op maandag 28 juli 2014 15:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lees ik dat nu goed, leeft het topic weer op? lepel
Laten we niet te voorbarig zijn, de lepelaar is een lekkernij en kan hetzelfde lot tegemoet zien als de dodo lepelquote:
Lang zal die lepelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we niet te voorbarig zijn, de lepelaar is een lekkernij en kan hetzelfde lot tegemoet zien als de dodo lepel
lepeltje lepelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:04 schreef Treehut362 het volgende:
ork ork ork
soep eet je met een...
lepel
laten we de laatste lepel niet vergeten lepelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lijken misschien op elkaar, maar elke lepel heeft z'n eigen verhaal
Lustin maakt gebruik van de uitzondering op de lepel; als er lepel in de zin gebruikt wordt dan is er geen nood aan een laatste lepelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we de laatste lepel niet vergeten lepel
Lekker een keer out of the box lepelen lepelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lustin maakt gebruik van de uitzondering op de lepel; als er lepel in de zin gebruikt wordt dan is er geen nood aan een laatste lepel
Lepelen maar met die handelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker een keer out of the box lepelen lepel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |