laten we hopen op een katerloze dag lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ladderzat gaan we weer door naar de volgende lepel
Laten we die arme Justin niet te vaak negeren lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we hopen op een katerloze dag lepel
Lijkt me wederom een goed plan lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we die arme Justin niet te vaak negeren lepel
Laat dat de kracht zijn van de lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat we het zo vaak met elkaar eens zijn lepel
Liever een langere lepel die veel beter is dan jouw lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere korte lepeltjes bij de lepelinnetjes lepel
lepelen wij een eitje met Pasen lepel?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een langere lepel die veel beter is dan jouw lepel
Lepel de klok eerst een uur vooruit lepelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepelen wij een eitje met Pasen lepel?
Likje verf op je ei en eet hem daarna op met een lepelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel de klok eerst een uur vooruit lepel
Luieren op 2e Paasdag lepelquote:Op maandag 1 april 2013 16:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Likje verf op je ei en eet hem daarna op met een lepel
Laat ik de rest van de week nou nog lekker kunnen luieren lepelquote:Op maandag 1 april 2013 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liefst had ik nog een 3de Paaslepel
Luilekkerland in huize JustinLepelquote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik de rest van de week nou nog lekker kunnen luieren lepel
Lionel Messi lepelquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lonken naar het volgende weekend lepel
Laten we ons opmaken voor het voorjaar seizoen lepelquote:Op zondag 7 april 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels met een grote oor, dat is fascinerend lepel
Lekker genieten van twee dagen lekker weer lepelquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten we ons opmaken voor het voorjaar seizoen lepel
Lente is veel leuker met zulk weer lepelquote:Op donderdag 25 april 2013 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker genieten van twee dagen lekker weer lepel
Lekker lang weekend lepelquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lente is veel leuker met zulk weer lepel
Laatst kreeg ik toch wel spijt dat ik komende maandag geen vrij genomen heb maar het is niet anders lepelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |