laat dat een les zijn voor de volgende keer lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik toch wel spijt dat ik komende maandag geen vrij genomen heb maar het is niet anders lepel
Lepels horen altijd vrij te zijn lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat dat een les zijn voor de volgende keer lepel
laat de regering dat maar niet horen lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels horen altijd vrij te zijn lepel
Lepel hier, lepel daar, lepel lepel in m'n haar lepelquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat de regering dat maar niet horen lepel
Lepel maar check met daalquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel hier, lepel daar, lepel lepel in m'n haar lepel
Liggen in bed deed ik tot een uurtje of 13 lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel nog aan toe, wat is het vroeg lepel
Luie lepel!, maar wat ben ik jaloers lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liggen in bed deed ik tot een uurtje of 13 lepel
Laat ik hopen dat u vandaag wel hebt kunnen uitslapen lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luie lepel!, maar wat ben ik jaloers lepel
Lang heb ik kunnen blijven liggen vandaag lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat u vandaag wel hebt kunnen uitslapen lepel
Lees ik graag, zulke goede berichten lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang heb ik kunnen blijven liggen vandaag lepel
laat ons vrolijk zijn en blijven lepelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lees ik graag, zulke goede berichten lepel
'Lepels are a Mystery' lepelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten lepellaars nog een keer "samenkomen" lepel
Laat ik het eerlijk gezegd vergeten zijn lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk weer terug te zijn met de lepel
Lepels hebben soms ook rust nodig lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik het eerlijk gezegd vergeten zijn lepel
Laten we met een schone lepel beginnen lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels hebben soms ook rust nodig lepel
Lijkt me een goed plan lepelquote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we met een schone lepel beginnen lepel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |