liet die eer graag aan u over lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lui hoor, mij dit topic laten openen lepel
Lepel, een fijn stukje bestek lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat mij u hiervoor hartelijk bedanken lepel
Luftwaffe-lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel, een fijn stukje bestek lepel
Lepel negen, lepel tienquote:
Lepel dertien, lepel veertienquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel negen, lepel tien
Met een lepel wordt je graag gezien
Lepel elf, lepel twaalf
Hooidraaid is een geile zwaal
Lepel zeventien, lepel achttienquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel dertien, lepel veertien
Houdt dit nog eens op misschien
Lepel vijftien, lepel zestien
Justin, in dit topic eindigt elke post op 'L'
Laat ik hopen dat u geen kater hebt lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel zeventien, lepel achttien
Ik was wat van de wijs misschien
Lepel negentien, lepel twintig
Ik doe nu maar wat voorzichtig
lepel
Lallende JustinLepelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat u geen kater hebt lepel
Lepel drie, lepel vierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel één, lepel twee,
Lepel lepel in de zee lepel
Leuker dan een Pugg lepelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel drie, lepel vier
Onze Pugg die lust geen bier
lepel
Laat ons dit topic een nieuw lepel in blazen lepelquote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat dit gerucht nu ver in de prullenbak gestopt worden met de lepel
Lijkt me een goed idee lepelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ons dit topic een nieuw lepel in blazen lepel
Lollige Looidraad met z'n lepelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel draaide ik om, en toen stond er lɘqɘ⅃
lacht zich hier een kriek lepel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luchtige jurkjes en korte rokjes bezorgen mij een harde lepel
Lekker stemmen op de Partij van de Lepelquote:Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ons allemaal geen stemmen lepel
Lijst Lepel, voor een schonere en betere lepelquote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker stemmen op de Partij van de Lepel
laat ik even grinniken om het verlies van de polder imam lepel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijst Lepel, voor een schonere en betere lepel
Lionel Messi lepelquote:Op donderdag 13 september 2012 05:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik even grinniken om het verlies van de polder imam lepel.
laat die helaas voorbij zijn lepelquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het maar weer zomer worden lepel
Laten we daarna de lepel een uurtje terugzetten lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we een bok biertje nemen lepel
Let op! De lepel is zeer gevoelig arme lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we daarna de lepel een uurtje terugzetten lepel
Lekker binnen, want dit weer is niks voor een lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let op! De lepel is zeer gevoelig arme lepel
lui voor de buis hang lepelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker binnen, want dit weer is niks voor een lepel
Lekker binnen blijven vandaag, anders word je nat lepelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker oude lepels uit de sloot halen lepel
Laat ik nou net vandaag naar buiten moeten lepelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven vandaag, anders word je nat lepel
Le parapluie est ton ami lepelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nou net vandaag naar buiten moeten lepel
Laatste nieuws: paardenvlees nu ook ontdekt in de lepelquote:Op zondag 10 maart 2013 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het nou weer gaan sneeuwen lepel
Lepels nog aan toe, wie had dat gedacht van onze lepelquote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste nieuws: paardenvlees nu ook ontdekt in de lepel
Let wel: de lepel van kwaliteitsmerk Lepel bevat enkel en alleen lepelquote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe, wie had dat gedacht van onze lepel
Laat ik die nu in huis hebben lepelquote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let wel: de lepel van kwaliteitsmerk Lepel bevat enkel en alleen lepel
Lief van je, ik heb behoorlijke jeuk lepelquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lepel voor aan je kont te krabbenlepel
quote:
Vreemd trouwens. Volgens postgeschiedenis is Bramdecaviaeter (?) de starter van de reeks. Terwijl ik toch zeker weet dat dat niet kloptquote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lief van je, ik heb behoorlijke jeuk lepel
[..]
Jij bedoelt deze?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vreemd trouwens. Volgens postgeschiedenis is Bramdecaviaeter (?) de starter van de reeks. Terwijl ik toch zeker weet dat dat niet klopt
Nope..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij bedoelt deze?
MEN / Bestek lepel topic!
Lente doet mijn lepel glimmen lepelquote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lief van je, ik heb behoorlijke jeuk lepel
[..]
Laat maar eens zien die glimmende lepelquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lente doet mijn lepel glimmen lepel
let wel op de nieuwe voorwaarden van posten lepelquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat maar eens zien die glimmende lepel
Lullig, maar regels zijn regels lepelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
let wel op de nieuwe voorwaarden van posten lepel
Leg nog eens uit die nieuwe regel lepelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lullig, maar regels zijn regels lepel
Laat alleen lepels zien die ook geschikt zijn voor de kleine lepelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Leg nog eens uit die nieuwe regel lepel
Lastig zal dat worden maar ik ga mijn beste lepeltje voorzetten lepelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat alleen lepels zien die ook geschikt zijn voor de kleine lepel
Laten we dat allen lepelen met een lepel drankje van lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 02:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lastig zal dat worden maar ik ga mijn beste lepeltje voorzetten lepel
Laten we hopen dat het lepeldrankje nog hemelser dan andere drankjes is lepel.quote:Op zondag 24 maart 2013 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten we dat allen lepelen met een lepel drankje van lepel
Ladderzat gaan we weer door naar de volgende lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 07:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het lepeldrankje nog hemelser dan andere drankjes is lepel.
Lijkt me een goed plan lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ladderzat gaan we weer door naar de volgende lepel
laten we hopen op een katerloze dag lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ladderzat gaan we weer door naar de volgende lepel
Laten we die arme Justin niet te vaak negeren lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we hopen op een katerloze dag lepel
Lijkt me wederom een goed plan lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we die arme Justin niet te vaak negeren lepel
Laat dat de kracht zijn van de lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat we het zo vaak met elkaar eens zijn lepel
Liever een langere lepel die veel beter is dan jouw lepelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere korte lepeltjes bij de lepelinnetjes lepel
lepelen wij een eitje met Pasen lepel?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een langere lepel die veel beter is dan jouw lepel
Lepel de klok eerst een uur vooruit lepelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepelen wij een eitje met Pasen lepel?
Likje verf op je ei en eet hem daarna op met een lepelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel de klok eerst een uur vooruit lepel
Luieren op 2e Paasdag lepelquote:Op maandag 1 april 2013 16:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Likje verf op je ei en eet hem daarna op met een lepel
Laat ik de rest van de week nou nog lekker kunnen luieren lepelquote:Op maandag 1 april 2013 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liefst had ik nog een 3de Paaslepel
Luilekkerland in huize JustinLepelquote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik de rest van de week nou nog lekker kunnen luieren lepel
Lionel Messi lepelquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lonken naar het volgende weekend lepel
Laten we ons opmaken voor het voorjaar seizoen lepelquote:Op zondag 7 april 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels met een grote oor, dat is fascinerend lepel
Lekker genieten van twee dagen lekker weer lepelquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laten we ons opmaken voor het voorjaar seizoen lepel
Lente is veel leuker met zulk weer lepelquote:Op donderdag 25 april 2013 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker genieten van twee dagen lekker weer lepel
Lekker lang weekend lepelquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lente is veel leuker met zulk weer lepel
Laatst kreeg ik toch wel spijt dat ik komende maandag geen vrij genomen heb maar het is niet anders lepelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |