liet die eer graag aan u over lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lui hoor, mij dit topic laten openen lepel
Lepel, een fijn stukje bestek lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat mij u hiervoor hartelijk bedanken lepel
Luftwaffe-lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel, een fijn stukje bestek lepel
Lepel negen, lepel tienquote:
Lepel dertien, lepel veertienquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel negen, lepel tien
Met een lepel wordt je graag gezien
Lepel elf, lepel twaalf
Hooidraaid is een geile zwaal
Lepel zeventien, lepel achttienquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel dertien, lepel veertien
Houdt dit nog eens op misschien
Lepel vijftien, lepel zestien
Justin, in dit topic eindigt elke post op 'L'
Laat ik hopen dat u geen kater hebt lepelquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel zeventien, lepel achttien
Ik was wat van de wijs misschien
Lepel negentien, lepel twintig
Ik doe nu maar wat voorzichtig
lepel
Lallende JustinLepelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat u geen kater hebt lepel
Lepel drie, lepel vierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel één, lepel twee,
Lepel lepel in de zee lepel
Leuker dan een Pugg lepelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel drie, lepel vier
Onze Pugg die lust geen bier
lepel
Laat ons dit topic een nieuw lepel in blazen lepelquote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat dit gerucht nu ver in de prullenbak gestopt worden met de lepel
Lijkt me een goed idee lepelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ons dit topic een nieuw lepel in blazen lepel
Lollige Looidraad met z'n lepelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel draaide ik om, en toen stond er lɘqɘ⅃
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |