lacht zich hier een kriek lepel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luchtige jurkjes en korte rokjes bezorgen mij een harde lepel
Lekker stemmen op de Partij van de Lepelquote:Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ons allemaal geen stemmen lepel
Lijst Lepel, voor een schonere en betere lepelquote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker stemmen op de Partij van de Lepel
laat ik even grinniken om het verlies van de polder imam lepel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijst Lepel, voor een schonere en betere lepel
Lionel Messi lepelquote:Op donderdag 13 september 2012 05:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik even grinniken om het verlies van de polder imam lepel.
laat die helaas voorbij zijn lepelquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het maar weer zomer worden lepel
Laten we daarna de lepel een uurtje terugzetten lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we een bok biertje nemen lepel
Let op! De lepel is zeer gevoelig arme lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we daarna de lepel een uurtje terugzetten lepel
Lekker binnen, want dit weer is niks voor een lepelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let op! De lepel is zeer gevoelig arme lepel
lui voor de buis hang lepelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker binnen, want dit weer is niks voor een lepel
Lekker binnen blijven vandaag, anders word je nat lepelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker oude lepels uit de sloot halen lepel
Laat ik nou net vandaag naar buiten moeten lepelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven vandaag, anders word je nat lepel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |