Okeee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ging gebruikt worden voor de Spelen in Londen toch? Nog niet geluisterd, doe ik later vandaag.
De laatste tijd is Muse niet meer je-van-hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe Muse is ook niet je-van-het zeg.
Ik heb pinguins als achtergond foto op mijn FBquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:28 schreef Pheno het volgende:
Wat heb ik gisteren gedaan? Geen tv aangehad. Joechei.
Ik heb nog steeds geen fb. Ik dacht erover het te maken, maar geen idee wat ik er op moet zetten. En zo 0 'vrienden' staat ook zo zielig, dus die moeite is het me niet echt waard. Als ik al zie wat ik met het FoBo hier doe dan denk ik: zonde van mijn tijd eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb pinguins als achtergond foto op mijn FB
Je kan mij toevoegen heb je er al vast 1quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen fb. Ik dacht erover het te maken, maar geen idee wat ik er op moet zetten. En zo 0 'vrienden' staat ook zo zielig, dus die moeite is het me niet echt waard. Als ik al zie wat ik met het FoBo hier doe dan denk ik: zonde van mijn tijd eigenlijk
Ik eet straks pas wat, als ik op de zaak ben, ik kan zo vroeg niks naar binnen krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, vandaag maar 1 cracker op. Ik heb honger
Gezellig tussen de bejaardensoos etenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:51 schreef Pheno het volgende:
Ik eet normaal zo rond 6 uur, moet wel. Hier op de zaak is alles dicht. Al zou ik naar de Ikea kunnen voor een ontbijt
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 07:53 schreef Pheno het volgende:
De reden dat ik het niet doe. En een McBreakfast staat me ook niet echt aan of zo
Joaahhh, van 13 tot 17/18. Das toch weer anderhalf rijles ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht, ik laat iemand je bellen! Maar lekker, weer centen schrapen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is dat! En tot die tijd ben je de loopjongen.
Kweetnie... niezoveul denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekendgangert! Wat ga jij doen vandaag?
Nice.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:13 schreef Lutte het volgende:
Zo, weer min of meer zwembadfähigDadelijk naar school diploma's kopiëren en waarmerken, winkelen met mama, zwemmen en op feest. Leuk dagje
Als papa erbij is naar Uden, Oss of Den Bosch. Maar nou gewoon ff in Veghel, wat gerichte dingen zoeken.quote:
Niet echt kledingwinkels, maar wel de winkels als Kruidvat/Hema/DA/Bakker Bart/Etos, een bloemist, bakker, slager, groenteboer en zes supermarkten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, heeft Veghel een beetje winkels? Benieuwd of Rijssen vergelijkbaar is. Qua inwoners in ieder geval wel.
Wij winnen! Wij hebben dit en meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt kledingwinkels, maar wel de winkels als Kruidvat/Hema/DA/Bakker Bart/Etos, een bloemist, bakker, slager, groenteboer en zes supermarkten.
Gij mazzelaar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij winnen! Wij hebben dit en meer.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij ons is de Music Store ook foetsie nu. Je mist toch wel dat graaien in die bakken! En een gamewinkel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Terwijl het enorm gaat meevallen natuurlijk. Lekkere ranja, goede solide rietjes erin! Rots in de branding aan je zijde.
Invriezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanmiddag een fles ranja scoren voor mezelf. Tips?
Grenadinequote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Karvan Cevitanquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef PatriQue89 het volgende:
ÒMG..., geskypt met mijn sexy schoonmoeder en vriendj0n
Kom je hier?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef Lutte het volgende:
Vraag je aan iemand, heb je wat te doen vanmiddag. Antwoord: nee. Vraag je: zin om af te spreken? Gelijk een van seconde tot seconde volgeplant dagschema. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, krijg nu een mail van kandidatengezocht voor dat programma
Dus, als iemand wil meedoen!Fuck ik ben net 100 gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
({)quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet om acht uur hier weer aanwezig zijn, haal ik niet
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Lutte het volgende:
Vraag ik: mag ik het ergens een beetje vreemd vinden dat je eerst niks te doen hebt en als ik dan vraag af te spreken je een heel programma hebt?
Geen reactie
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, krijg nu een mail van kandidatengezocht voor dat programma
Dus, als iemand wil meedoen!Leuk lijkt me dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb helaas geen computer.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Volgens mij is ons wibbly wobbly timey wimey stuff zojuist bij mijn vader bezorgdquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat!
Maar ik heb helaas geen computer.
Excellent!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is ons wibbly wobbly timey wimey stuff zojuist bij mijn vader bezorgd
Told yaquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, zwab, The Time of Angels en Flesh and Stone waren nog erger dan Blink.
Toen Amy niet mocht zien.
Precies zeg me waarom ik op youtube luister naar Miss Montreals WOnderful Daysquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor Why tell me why, om de dag te breken!
Nee was entree toets groep 7. Eerstnog groep8, maar dan telt deze wel mee, al zeggen ze van niet.quote:
Okeequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee was entree toets groep 7. Eerstnog groep8, maar dan telt deze wel mee, al zeggen ze van niet.
Vertel over dat secreet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef Kally het volgende:
Ik heb alleen gezien wie part-time zijn juf, wordt, en ik ben niet blij, wat een kreng is dat
Ze is poeslief en aardig tegen ouders, maar zodra de deur dichtgaat handhaaft ze een soort dictatuurquote:
Een collectief collectief?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, collectief moedercollectief!
En boorze hè.
Het wil wederom niet lukken, weet niet wie het hier ontworpen heeft maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, collectief moedercollectief!
En boorze hè.
Doen ze in Opzij ook. Gewoon herhalen, komt veel sterker over. Want ze doen het in Opzij ook.quote:
Ik niet!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wil wederom niet lukken, weet niet wie het hier ontworpen heeft maar
Opzij opzij opzij!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doen ze in Opzij ook. Gewoon herhalen, komt veel sterker over. Want ze doen het in Opzij ook.
Oeh een klas vol kinderen die MILFS hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is poeslief en aardig tegen ouders, maar zodra de deur dichtgaat handhaaft ze een soort dictatuur
Alleen is de andere juf wel leuk, dus zal wel goed komen, en de meeste moeders uit onze klas zijn net als IK
Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?quote:
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
Ik zou zeggen ga naar de bieb en ga hem lekker deze vakantie lezen![]()
![]()
Nou dat zou ik niet willen zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh een klas vol kinderen die MILFS hebben![]()
![]()
![]()
Komt goed mop, lekker veel dm-en met mij, ik sleep je er doorheen, of fb messengerquote:
Zelf ijsjes maken is zo’n vrolijk klusje! En het levert ook nog wat op, want je bepaalt altijd zelf wat erin gaat, waardoor ze dus altijd lekker zijn. Deze keer mojito-ijsjes:quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk dat ik denk dat het is dan
whahahaha schitterendquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Amerikanen die boos zijn dat de Affordable Care Act er doorheen is dreigen naar Canada te verhuizen. En Canada heeft al een hele tijd universal healthcare, ik ga kapot
Whehehequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje jammer alleen dat je nu als (in vergelijking met amerika) progressieve Canadees met een flinke stapel rednecks opgescheept gaat zitten
Wist je dit trouwens?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Amerikanen die boos zijn dat de Affordable Care Act er doorheen is dreigen naar Canada te verhuizen. En Canada heeft al een hele tijd universal healthcare, ik ga kapot
Komen ze ook pas achter als de verhuiswagens zijn uitgepakt denk ik. Die gezichten, jij zult er een plaatje bij hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komen ze ook pas achter als de verhuiswagens zijn uitgepakt denk ik. Die gezichten, jij zult er een plaatje bij hebben.
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wist je dit trouwens?
http://hookacanuck.com/
quote:
Ja hoorde het.quote:
Ik lees het net, best jong nog 71 jaar.quote:
Dan solliciteer je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Renesite het volgende:
Verdikkeme. Leuke vacature gezien!! http://www.werkenaanhetno(...)enten-mv-288-uur-pwk
Neeeeeh.. dat niet. Maar zo'n functie is ook supertofquote:
quote:
Walibi is in de aanbieding hoorde ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Kally het volgende:
Ik zit te bieden op pretparken bij vakantieveilingen
Nu voor speelland Beekse Bergen, waterpretquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Walibi is in de aanbieding hoorde ik.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag een aardappel bij m'n eten
D'awwwquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Kat die zorgt voor eendjes
[ afbeelding ]
Je loopt maar een eind weg, tegen 1 september hoop ik wel grotendeels klaar te zijn ja, en dan ben ik zo moe dan kijken jullie zelf maarquote:
lekker op bed tv kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
Zo tv in mijn slaapkamer ook gelukt, weer wat af
Njah, momenteel vallen mijn ogen meteen dicht als ik in bed stap, maar oke dat komt wel weerquote:
Je laat je gewoon door ons het huis door dragen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Je loopt maar een eind weg, tegen 1 september hoop ik wel grotendeels klaar te zijn ja, en dan ben ik zo moe dan kijken jullie zelf maar
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je laat je gewoon door ons het huis door dragen.
jaaaaquote:
HEBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Kat die zorgt voor eendjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef Kally het volgende:
Awww ,oudste zijn 3DS is gevallen, buiten zijn schuld om, en nu is hij stuk, en dat arme kind had er zo lang voor gespaard
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef Kally het volgende:
Awww ,oudste zijn 3DS is gevallen, buiten zijn schuld om, en nu is hij stuk, en dat arme kind had er zo lang voor gespaard
Niet door een kind, trap nam de draad van de oplader mee en boemquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
Soll ich den altern von das kind etwas das 3DS kaput gemacht had, kaput machen?
Ah, je moeder is ook zo'n schat hequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet door een kind, trap nam de draad van de oplader mee en boem
Oma zegt oh hij is bijna jarig, eenmalig een duur kado kan wel (normaal geeft ze gewoon een vast bedrag)
Ik dus, ik droeg de trapquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, maar kut
Via verzekering van schuldige?
Aahhhh, nice!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus, ik droeg de trap
Nee hij valt nog binnen garantie dus stuur hem wel op naar Nintendo
Om heel eerlijk te zijn, ja, de aller- allerliefste schat ter wereld, hij was zo aan het huilen (ja dat geld is niet niks op die leeftijd) en nu glimt hij weerquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, je moeder is ook zo'n schat he
Dan hebben we er 1 als reservequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Het is ook zo lullig, hij is er vreselijk zuinig mee, komt lompe mama met der trap langs
Njah ik had al zoiets van als hij niet gemaakt kan worden krijgt hij er 1 van mij, tenslotte is het mijn schuldquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaa daarom!
Ik werd de afgelopen week de hele tijd gebeld door een nummer wat ik niet kende... maar ik mistte aldoor... kreeg ik vandaag een sms.. Blijkt het m'n rijleraar te zijn![]()
Ik was vergeten z'n nummer op te slaan
Maar mn eerste rijles is dus al verplaatst(Hij moest naar diplomauitreiking van zn dochter in verwegistan
)
Zo ben ik ooit heel snel door een laptop heen gegaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Het is ook zo lullig, hij is er vreselijk zuinig mee, komt lompe mama met der trap langs
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit heel snel door een laptop heen gegaan![]()
Was toen wel m'n zusje
quote:
Heeft 'ie inderdaad mazzel meequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik voelde me echt zo rot, hij had zo gespaard
Nou ja opgelost, morgen gaan ze al kijken, mazzelaar
@Pat, ik ken al die namen toch niet in Song Pop
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft 'ie inderdaad mazzel mee![]()
En dat ze niet meer zo duur zijn als een jaar geleden
Trusten!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, ik heb het overleefd! Wel flink eerder thuis omdat er echt niks aan was en het enige dat het nog kon redden, de barbecue, alleen verkoolde stukken verdriet voortbracht.
Well done! Jammer dat het feest bij voorbaat al een mislukking zou worden. Maar je was er, nu weer de blik op de leuke dingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, ik heb het overleefd! Wel flink eerder thuis omdat er echt niks aan was en het enige dat het nog kon redden, de barbecue, alleen verkoolde stukken verdriet voortbracht.
Mochten ze daar wat lang duren, geef het even aan, dan neem ik even contact op met ze om te kijken of het wat sneller kan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus, ik droeg de trap
Nee hij valt nog binnen garantie dus stuur hem wel op naar Nintendo
Jup, zaterdag nog een keertje (zelfde situatie) maar daar kijk ik nou niet meer tegen op. Ze hebben de halve avond lopen kibbelen, ergens was het best amusant.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Well done! Jammer dat het feest bij voorbaat al een mislukking zou worden. Maar je was er, nu weer de blik op de leuke dingen.En het laatste zinsdeel, mijn taalhart wordt blij!
Hahahahaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Een pak hagelslag. Origineel en goedkoop.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mochten ze daar wat lang duren, geef het even aan, dan neem ik even contact op met ze om te kijken of het wat sneller kan.
Ow, nu bij je vriendin? Tsss!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga weer rennen, boodschappen uitpakken, dan verven bij mijn vriendin haar nieuwe stulpje, ben zooo moe maar we gaan door
Tot later
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, nu bij je vriendin? Tsss!
Tot overmorgen sowieso. Gaan we even lekker![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef Renesite het volgende:
Mijn kwijl gaat overal en zohttp://www.funda.nl/koop/(...)9-groenesteinlaan-8/
Het lekkere is er wel even vanafquote:
rene gebruikt geen gelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:05 schreef Lutte het volgende:
Geurtje en gel kun je lenen, harige mannen zijn sexy?
Meisje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En door bovenstaande post ben ik allllles vergeten mee te nemen. Felukkig wel kleding bij me.. Voor 2 maanden
Gel kun je ergens kopen en Runeeh heeft wel een scheermes toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
rene gebruikt geen gelen mn baard moet er echt af
Owja, waxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed.. Geen deo; geurtje, gel, scheermes.. Etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
Vaduzquote:
ja dag Runeehquote:
Een aluminium replica van de TARDIS van doctor who.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat is het buiten een sleutelhanger?
Hoe was de vakantie?quote:
Ja ik herkende hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een aluminium replica van de TARDIS van doctor who.
En hol, er kan iets in, hij is alleen niet groter aan de binnenkant dan aan de buitenkant
[ afbeelding ]
Tijd reizen, en coke smokkelen in de holtequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik herkende hem
Wist alleen niet wat je er verder mee kon
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tijd reizen, en coke smokkelen in de holte
Fantastisch!!quote:
ben je nog in dat stadje geweest, Rhodos stad?quote:
ja zekers!! Ons hotel was er behoorlijk dichtbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
ben je nog in dat stadje geweest, Rhodos stad?
Ik heb daar ook echt een super vakantie gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers!! Ons hotel was er behoorlijk dichtbijErg leuk hoor!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb daar ook echt een super vakantie gehad
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Rebellatron, bent u daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Al die kroegen? Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Ben je toen ook wezen stappen in Barstreet?
man man man, wat een straat is dat zeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
M'n rijstkoker piept Altijd Is Kortjakje Ziek als je em aanzet
dat ja. Hihi, ben d'r ook een paar geweest, erg leuk gehadquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
M'n rijstkoker piept Altijd Is Kortjakje Ziek als je em aanzet
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Hij piepte een ander liedje toen hij klaar was, maar ik kende het niet.
En kolere wat is die rijst lekker, moest het helaas uitspugen want ik mag het nog niet
Echt perfect, kleeft niet heel erg aan de hand, maar wel super aan zichzelf, mooie textuur, bohhhhh
Ik kom bijna klaar zo beeldigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Hij piepte een ander liedje toen hij klaar was, maar ik kende het niet.
En kolere wat is die rijst lekker, moest het helaas uitspugen want ik mag het nog niet
Echt perfect, kleeft niet heel erg aan de hand, maar wel super aan zichzelf, mooie textuur, bohhhhh
Haha baas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |