Okeee!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ging gebruikt worden voor de Spelen in Londen toch? Nog niet geluisterd, doe ik later vandaag.
De laatste tijd is Muse niet meer je-van-hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe Muse is ook niet je-van-het zeg.
Ik heb pinguins als achtergond foto op mijn FBquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:28 schreef Pheno het volgende:
Wat heb ik gisteren gedaan? Geen tv aangehad. Joechei.
Ik heb nog steeds geen fb. Ik dacht erover het te maken, maar geen idee wat ik er op moet zetten. En zo 0 'vrienden' staat ook zo zielig, dus die moeite is het me niet echt waard. Als ik al zie wat ik met het FoBo hier doe dan denk ik: zonde van mijn tijd eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb pinguins als achtergond foto op mijn FB
Je kan mij toevoegen heb je er al vast 1quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen fb. Ik dacht erover het te maken, maar geen idee wat ik er op moet zetten. En zo 0 'vrienden' staat ook zo zielig, dus die moeite is het me niet echt waard. Als ik al zie wat ik met het FoBo hier doe dan denk ik: zonde van mijn tijd eigenlijk
Ik eet straks pas wat, als ik op de zaak ben, ik kan zo vroeg niks naar binnen krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, vandaag maar 1 cracker op. Ik heb honger
Gezellig tussen de bejaardensoos etenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:51 schreef Pheno het volgende:
Ik eet normaal zo rond 6 uur, moet wel. Hier op de zaak is alles dicht. Al zou ik naar de Ikea kunnen voor een ontbijt
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 07:53 schreef Pheno het volgende:
De reden dat ik het niet doe. En een McBreakfast staat me ook niet echt aan of zo
Joaahhh, van 13 tot 17/18. Das toch weer anderhalf rijles ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht, ik laat iemand je bellen! Maar lekker, weer centen schrapen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is dat! En tot die tijd ben je de loopjongen.
Kweetnie... niezoveul denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekendgangert! Wat ga jij doen vandaag?
Nice.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:13 schreef Lutte het volgende:
Zo, weer min of meer zwembadfähigDadelijk naar school diploma's kopiëren en waarmerken, winkelen met mama, zwemmen en op feest. Leuk dagje
Als papa erbij is naar Uden, Oss of Den Bosch. Maar nou gewoon ff in Veghel, wat gerichte dingen zoeken.quote:
Niet echt kledingwinkels, maar wel de winkels als Kruidvat/Hema/DA/Bakker Bart/Etos, een bloemist, bakker, slager, groenteboer en zes supermarkten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, heeft Veghel een beetje winkels? Benieuwd of Rijssen vergelijkbaar is. Qua inwoners in ieder geval wel.
Wij winnen! Wij hebben dit en meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt kledingwinkels, maar wel de winkels als Kruidvat/Hema/DA/Bakker Bart/Etos, een bloemist, bakker, slager, groenteboer en zes supermarkten.
Gij mazzelaar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij winnen! Wij hebben dit en meer.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij ons is de Music Store ook foetsie nu. Je mist toch wel dat graaien in die bakken! En een gamewinkel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Terwijl het enorm gaat meevallen natuurlijk. Lekkere ranja, goede solide rietjes erin! Rots in de branding aan je zijde.
Invriezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanmiddag een fles ranja scoren voor mezelf. Tips?
Grenadinequote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Karvan Cevitanquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef PatriQue89 het volgende:
ÒMG..., geskypt met mijn sexy schoonmoeder en vriendj0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |