Zo hier en daar wel, maar de P-seinen langs de vrije baan in principe niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij staan die er wel op hoor
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef James1988 het volgende:
Dan denk ik dat je maar eens bij ProRail moet gaan informeren.
Ik heb hier nog wel het een en ander liggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar om een beetje te kunnen inschatten: zijn dit soort dingen hoogbeveiligd staatsgeheim? Of is het juist publieke informatie waar je (via de WOB) een recht op inzage hebt?
Van de Schiphollijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel het een en ander liggen
Van welk traject zoek je het?
Zo, dat is nog eens detail! Geweldig, bedankt hè!quote:
Eigengemaakt spel. Treindienstleiding-simulatie.quote:
Dat is een heel goed doel. Als ik een kopie van dat spel krijg, kan ik je aan alle info helpen. Wel via de pm of mail aub.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens detail! Geweldig, bedankt hè!
[..]
Eigengemaakt spel. Treindienstleiding-simulatie.
Yep, Lwd-Gn gaat er 17 dagen uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
er liggen trouwens in Veenwouden heel wat betonnen spoorbielzen opgestapeld. Ongeveer tien hoog en tien pakketten naast elkaar, dus daar zal binnenkort wel een grote buitendienstelling zijn lijkt me
neuh, ik meen half augustusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef James1988 het volgende:
Hopelijk niet morgen, want dan ga ik over die lijn
Vast iemand die zijn tuintje gaat verbouwen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
er liggen trouwens in Veenwouden heel wat betonnen spoorbielzen opgestapeld. Ongeveer tien hoog en tien pakketten naast elkaar, dus daar zal binnenkort wel een grote buitendienstelling zijn lijkt me
Correct. Maar ik mag toch hopen dat er geen bielzen maar betonnen dwarsliggers liggen hequote:
denk dat je met een patatkraam meer succes hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een friettent gaan beginnen op Meppel
op het stuk dat vervangen gaan worden waarschijnlijk nog nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef lezut het volgende:
[..]
Correct. Maar ik mag toch hopen dat er geen bielzen maar betonnen dwarsliggers liggen he(/zeikmodus)
Krijgen we dat gezeik weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk dat je met een patatkraam meer succes hebt
en zo ging Fles' patatkraam failLIET.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik weer.
Jullie eten FRIET
of
Jullie eten NIET
hoeft ook niet. Ik hou het wel bij patatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Sukkels![]()
Jullie krijgen van je leven lang niet alle friet op die ik gebakken heb.
Niets van gemerkt, wij vertrokken pas om 13.50 vanaf Emmerich.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je nu stilstaat bij Dorst.
Dat klopt, maar de E-loc die wij vandaag reden, had verouderde software. We mochten de Betuwe route niet op. Gemengd net dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef JDude het volgende:
Voor E-loks tussen Emmerich en Kijfhoek is toch zo'n prachtige spoorlijn aangelegd langs de A15?
Toch niet Trainz he. Daar heb ik Franse banen voor gebouwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Van de Schiphollijn.
Die wil ik voor een computerspelletje nabouwen. En met sporenplan.nl, Google Earth en een paar mooie cabinevideo's van youtube kom je een heel eind, behalve de P-sein-nummers dus.
Laat me raden, Traxx en twee (of vier?) keer stilstaan bij de transitie te Zvo? Dat wordt juist veroorzaakt door die verouderde software-versie...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best frappant dat mijn mentor van vandaag (een echte held trouwens), deze dienst al 2 weken heeft, en elke dag op precies dezelfde punten storing krijgt. Dit meldt hij al als hij zich vertrek-gereed meld.
De gasten die die E-loc huren doen er gewoon niets mee. Bizar gewoon.
Hij mocht de Betuweroute niet op, heb je bij Zvo dan nog steeds een transitie? Je hebt vanuit Em toch ATB-infill achtig spul?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:55 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Laat me raden, Traxx en twee (of vier?) keer stilstaan bij de transitie te Zvo? Dat wordt juist veroorzaakt door die verouderde software-versie...
Als je geen rijweg richting BR hebt, doen die bakens toch niets?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:37 schreef James1988 het volgende:
Ook buiten het ERTMS-gebied van de Betuweroute liggen er transitiebakens. Dit is ook het geval bij de HSL.
Van wat ik weet is dit speciaal voor Bombardier-locs, de anderen hebben dit niet nodig.
Door een seinwezenspecialist is mij ooit iets uitgelegd over ATB tussen Em en de grens, maar dat is niet helemaal blijven hangen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:36 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij wordt er bij locs met een STM-ATB (ATB via de software ipv een gewone ATB-kast) gewisseld door zo'n transitiebaken bij de grens. Het Duitse deel wordt dan dus al op Indusi gereden.
Welke programmeertaal? Misschien kunnen we dat project samen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens detail! Geweldig, bedankt hè!
[..]
Eigengemaakt spel. Treindienstleiding-simulatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |