Dus gewoon naar Roosendaal en het stukje van Roosendaal naar de grens is gratis? Vanaf de Belgische grens heb ik een geldig ticket.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:44 schreef dennistd het volgende:
Gewoon Roosendaal gebruiken en dan NL-traject gratis.
Ga je naar Rock Werchter? Dan is je kaartje pas geldig vanaf Essen en niet vanaf de grens...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus gewoon naar Roosendaal en het stukje van Roosendaal naar de grens is gratis? Vanaf de Belgische grens heb ik een geldig ticket.
Dat was vroeger zo ja, maar volgens de website van de NMBS is het nu geldig vanaf de Belgische grens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je naar Rock Werchter? Dan is je kaartje pas geldig vanaf Essen en niet vanaf de grens...
quote:De festivalgangers uit het buitenland kunnen hun klassiek toegangsticket of e-treinticket combineren met een vervoerbewijs (heen-en-terugreis) dat geldig is op de vreemde spoorwegnetten tot de Belgische grens. De klassieke toegangstickets en e-treintickets zijn op het NMBS-spoorwegnet ook geldig tussen de Belgische grens en het eerste Belgische station.
De eerste Belgische stations zijn:
- vanuit Nederland: Essen en Visé;
- vanuit Duitsland: Hergenrath;
- vanuit het Groothertogdom Luxemburg: Arlon, Athus en Gouvy;
- vanuit Frankrijk: Mouscron, Froyennes, Quiévrain, Quévy en Erquelinnes.
Werchter doe ik gewoon niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Werchter doe ik altijd gewoon met de auto.
Mijn vriendin, nooit meer reizende met de trein, kreeg een mail van NS, ik niet. En ook geen folder. Mooi klote.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg ik vanochtend in de IC. Wel goed dat ze het uitdelen! Ik kom de 10e terug van vakantie en moet dan naar alexander toe.
Zeik niet zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef James1988 het volgende:
Schultz vindt dat treinreizigers teveel klagen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef James1988 het volgende:
Schultz vindt dat treinreizigers teveel klagen.
Mijn vriendin is vandaag al met de auto gegaan. Ik kan morgen pas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Werchter doe ik altijd gewoon met de auto.
Maar wat houdt dat dan in?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef James1988 het volgende:
ProRail heeft een lijstje opgesteld met plekken waar wel wat aan het spoor geklust zou moeten worden.
Hier te vinden
dat zijn trajecten waar in de toekomst in potentie uitbreiding van het spoor zou moeten plaatsvindenquote:
eensquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef James1988 het volgende:
Schultz vindt dat treinreizigers teveel klagen.
Ook automobilisten klagen als er 900 kilometer file staat. Maar dat Schultz - nota bene eindverantwoordelijke voor het spoor - zegt dat reizigers teveel klagen als de dienstregeling 2 weken lang in elkaar zakt omdat er "strenge vorst" is (-5 graden, gemiddeld) en "hevige sneeuwval" (5 centimeter), dan vind ik het mijn goed recht om te zeggen dat dat mens volledig losgeslagen is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
eens
Vergelijk het treinpubliek eens met automobilisten
Dan heb je ook flink geluk zeg...quote:Een dronken man uit het Duitse Schüttorf heeft ternauwernood een overrijdende trein overleefd.
De feestvierder had behoorlijk wat gedronken en dacht een stukje af te kunnen snijden, door over het spoor bij Schüttorf te lopen. Maar hij struikelde en belandde tussen de rails. De machinist van een naderende goederentrein zag de man tussen het spoor liggen en probeerde te remmen. Ondanks het gebruik van de noodrem kreeg hij de trein niet op tijd tot stilstand en reed over de man heen. Die overleefde het wonder boven wonder. Wel hield hij enkele schaafwonden, blauwe plekken en vooral grote schrik over aan het voorval. De ambulance heeft de 48-jarige man naar het ziekenhuis gebracht. De machinist was door de schrik niet meer in staat verder te rijden. Pas nadat een vervanger de trein had bereikt, kon het treinverkeer weer hervat worden. De spoorlijn is bijna een uur afgesloten geweest.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=146691
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn trajecten waar in de toekomst in potentie uitbreiding van het spoor zou moeten plaatsvinden
Verdubbeling en elektrificatie van de Maaslijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn trajecten waar in de toekomst in potentie uitbreiding van het spoor zou moeten plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |