abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:06:12 #126
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_113512633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Moeizaam :). Ik moest echt weinig gewicht pakken en veel rust houden tussen sets. Keihard branden, maar het ging al wel een stuk beter ^O^ .
Kijk _O_ als het brand in je deltoids dan heb je ze goed te pakken.
Nou gewoon rustig opbouwen en op je schouders laag form blijven letten.
Suc6, ik ga ze vanmiddag weer ff snoeihard te grazen nemen :s)
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:11:41 #127
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_113512900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:00 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

_O- Wat een verhaal, net als die van seto _O_

Enige wat ik hier ooit heb meegemaakt in die trand is een ecto die naar een oudere kerel toe liep en vroeg: 'kan jij mij even helpen?' (hij ging benchen), zegt die kerel: 'nee' en blijft gewoon zitten :') Ik heb 'm toen maar ff raar aangekeken en tegen die ecto gezegd dat ik 'm wel ff hielp, maar dat vond ik echt belachelijk
Dan ben je idd. redelijk autistisch als oude kerol zijnde.
En die ecto zei niet even van " okeeeee, die onthouden we" of zo iets?
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:15:12 #128
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113513093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:00 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Enige wat ik hier ooit heb meegemaakt in die trand is een ecto die naar een oudere kerel toe liep en vroeg: 'kan jij mij even helpen?' (hij ging benchen), zegt die kerel: 'nee' en blijft gewoon zitten :') Ik heb 'm toen maar ff raar aangekeken en tegen die ecto gezegd dat ik 'm wel ff hielp, maar dat vond ik echt belachelijk
Da's echt triest. :')

Of van die gasten die als je aan het deadliften of rowen bent gewoon pal voor of naast je barbell gaan staan curlen zodat jij je oefening niet kan doen zonder hem te raken, terwijl er zat ruimte is. Of een verstelbaar bankje gebruiken terwijl ze niet incline/decline bezig zijn, maar niet even willen ruilen voor een normaal bankje als jij incline wil. :')
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:27:23 #129
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113513679
Ben een keer echt WOEST geworden op iemand die tegen mijn barbell aanliep 8)7 terwijl ik zwaar aan het squatten was. Da's gewoon dom en gevaarlijk.
Confidence through competence
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:36:34 #130
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_113514043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat ze zulke idioten aannemen als mod :')
Is een garpje va yvonne.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_113514703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een keer echt WOEST geworden op iemand die tegen mijn barbell aanliep 8)7 terwijl ik zwaar aan het squatten was. Da's gewoon dom en gevaarlijk.
Autisten zijn inderdaad vervelend ja. Zei die gozer nog wat daarna?
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:52:23 #132
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113514725
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Autisten zijn inderdaad vervelend ja. Zei die gozer nog wat daarna?
Schaapachtig 'sorry' en toen doorgelopen met z'n gewichtjes :{
Confidence through competence
pi_113514826
Ik weet inmiddels flink veel van die namen voor oefeningen, maar hoe noem je een van de simpelste eigenlijk; waar je met dumbbells gewoon 'lift', zoals heel veel mensen doen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:57:28 #134
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113514934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik weet inmiddels flink veel van die namen voor oefeningen, maar hoe noem je een van de simpelste eigenlijk; waar je met dumbbells gewoon 'lift', zoals heel veel mensen doen.
Dumbbell Curl?
pi_113515057
quote:
Ja inderdaad what the hell, toen ik hem eerder bekeek werd hij anders uitgevoerd, ik snap dat er veel variaties op zijn, maar dan verandert de naam meestal ook.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_113515127
quote:
http://www.muscleandstren(...)g-dumbbell-curl.html

Die bedoelde ik, ik wist niet zeker of het verschil dus uitmaakte, want de meneer op dit filmpje begint met de dumbbells niet naast zijn bovenbeen maar houdt ze recht voor hem. Maakt dat dus geen/weinig verschil?

En maakt het verschil of je beide armen tegelijk doet of 1 per keer?
pi_113518308
Wtf, hoe die dat ding op zijn rug krijgt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:18 #138
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113518317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mongool. Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt, maar wel vaak genoeg moeten wachten met het starten van de set terwijl het gewicht al op mijn schouders ligt, omdat iemand zich nog langs mijn bar moet wurmen.
This isn't even my final form.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:28:17 #139
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_113521555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Die bedoelde ik, ik wist niet zeker of het verschil dus uitmaakte, want de meneer op dit filmpje begint met de dumbbells niet naast zijn bovenbeen maar houdt ze recht voor hem. Maakt dat dus geen/weinig verschil?

Wat je zelf het fijnst vindt.
Deathlift or Die.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:34:55 #140
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_113521814
Ik vond gisteren de bar van het enige power rack eenzaam aan de andere kant van de gym voor een spiegel liggen.

Ik dacht dat ik de enige was die hem gebruikte. :')

Edit: En ik loop iedere keer gewichten op te ruimen. :')

Edit 2: En een beachboy met een zwembroek en kleurige nikes aan die met grip handschoentjes 40kg trekt op de lat pulldown. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_113522016
Ik kom maar niet verder met de lat pulldown :P Blijf haken op 31. Vaag. Bij de rest schiet ik hard vooruit behalve bij dat.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_113522419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:39 schreef Kerol het volgende:
Ik kom maar niet verder met de lat pulldown :P Blijf haken op 31. Vaag. Bij de rest schiet ik hard vooruit behalve bij dat.
1. Oefening als eerste doen.
2. Mind-muscle connectie creëren. Zorg dat je met je lats aan het duwen bent.
3. Meer eten.
4: Meer slapen.
5. Harder werken.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:52:35 #143
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_113522467
Ik vind 31kg een beetje weinig, voor een ongetraind persoon. Of ligt dit aan mij?
pi_113522510
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind 31kg een beetje weinig, voor een ongetraind persoon. Of ligt dit aan mij?
Nee
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:11:03 #145
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113523152
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef LasTeR het volgende:
En een beachboy met een zwembroek en kleurige nikes aan die met grip handschoentjes 40kg trekt op de lat pulldown. :')
Ik draag ook altijd een zwemshort (en handschoentjes sinds de huid net onder mn vingers openjetste toen ik de bar een keer liet glippen met deadliften :{ ) Lekker wijd zo'n zwembroek en zit fijner omdat ik zoveel zweet. Schijt aan hoe ik eruit zie in de gym. :)
pi_113523166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Beide tegelijk of per 1 maakt voor groei niks uit. Je pakt door ze om en om te doen iets meer rust per kant, that's it.

Verder draait de meneer in de exrx gif ook zijn arm van "hammer curl positie" (polsen naar je lichaam toe) naar standaard bicep curl positie (polsen de lucht in). Door deze draai breng je je biceps gedurende de beweging (en inspanning) naar gesupineerde positie en pak je volgens mij iets meer biceps t.o.v. brachialis.
Of toch du vader?
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:17:07 #147
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_113523349
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:11 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik draag ook altijd een zwemshort (en handschoentjes sinds de huid net onder mn vingers openjetste toen ik de bar een keer liet glippen met deadliften :{ ) Lekker wijd zo'n zwembroek en zit fijner omdat ik zoveel zweet. Schijt aan hoe ik eruit zie in de gym. :)
Draag je ook zo'n mooie met een hawaïaans printje?
pi_113523941
Ik rock altijd die trainingsbroek met tanktop of een grijs shirt, met Vans. Ooit een keer had ik aan het einde van de avond mijn shirt uitgedaan voor tijdens deadlifts, en werd ik paniekerig toegesproken door de eigenaar. In de schaduw van mijn monsterlijke V-vorm tijgerde hij naar me toe, gewapend met een taser, zo'n ontzagwekkend beest was ik toen nog. Met knikkende knieën stond hij voor me, zijn vochtige ogen flitsten herhaaldelijk heen en weer tussen mijn gefocuste gezicht en de barbell die reeds klaarlag. Negen platen aan beide kanten en zijn gezicht sprak boekdelen: hij wilde daar niet zijn. Toch stond hij voor me en met overslaande stem sprak hij tot mij: "Doe snel weer aan, ik wil niet dat voorbijgangers het verkeerde beeld van deze sportschool krijgen". _O_ Ik heb hem een kus op zijn voorhoofd gegeven en hem terug naar de lat pulldown geloodst. Want zo doe je dat, de mens is gemaakt om te helpen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:34:07 #149
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113523988
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik rock altijd die trainingsbroek met tanktop of een grijs shirt, met Vans. Ooit een keer had ik aan het einde van de avond mijn shirt uitgedaan voor tijdens deadlifts, en werd ik paniekerig toegesproken door de eigenaar. In de schaduw van mijn monsterlijke V-vorm tijgerde hij naar me toe, gewapend met een taser, zo'n ontzagwekkend beest was ik toen nog. Met knikkende knieën stond hij voor me, zijn vochtige ogen flitsten herhaaldelijk heen en weer tussen mijn gefocuste gezicht en de barbell die reeds klaarlag. Negen platen aan beide kanten en zijn gezicht sprak boekdelen: hij wilde daar niet zijn. Toch stond hij voor me en met overslaande stem sprak hij tot mij: "Doe snel weer aan, ik wil niet dat voorbijgangers het verkeerde beeld van deze sportschool krijgen". _O_ Ik heb hem een kus op zijn voorhoofd gegeven en hem terug naar de lat pulldown geloodst. Want zo doe je dat, de mens is gemaakt om te helpen.
Jij moet erotica schrijven, werd er gewoon nat van.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_113524069
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
:D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')