Kijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Moeizaam. Ik moest echt weinig gewicht pakken en veel rust houden tussen sets. Keihard branden, maar het ging al wel een stuk beter
.
Dan ben je idd. redelijk autistisch als oude kerol zijnde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]Wat een verhaal, net als die van seto
![]()
Enige wat ik hier ooit heb meegemaakt in die trand is een ecto die naar een oudere kerel toe liep en vroeg: 'kan jij mij even helpen?' (hij ging benchen), zegt die kerel: 'nee' en blijft gewoon zittenIk heb 'm toen maar ff raar aangekeken en tegen die ecto gezegd dat ik 'm wel ff hielp, maar dat vond ik echt belachelijk
Da's echt triest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Enige wat ik hier ooit heb meegemaakt in die trand is een ecto die naar een oudere kerel toe liep en vroeg: 'kan jij mij even helpen?' (hij ging benchen), zegt die kerel: 'nee' en blijft gewoon zittenIk heb 'm toen maar ff raar aangekeken en tegen die ecto gezegd dat ik 'm wel ff hielp, maar dat vond ik echt belachelijk
Is een garpje va yvonne.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ze zulke idioten aannemen als mod
Autisten zijn inderdaad vervelend ja. Zei die gozer nog wat daarna?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een keer echt WOEST geworden op iemand die tegen mijn barbell aanliepterwijl ik zwaar aan het squatten was. Da's gewoon dom en gevaarlijk.
Schaapachtig 'sorry' en toen doorgelopen met z'n gewichtjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Autisten zijn inderdaad vervelend ja. Zei die gozer nog wat daarna?
Dumbbell Curl?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik weet inmiddels flink veel van die namen voor oefeningen, maar hoe noem je een van de simpelste eigenlijk; waar je met dumbbells gewoon 'lift', zoals heel veel mensen doen.
Ja inderdaad what the hell, toen ik hem eerder bekeek werd hij anders uitgevoerd, ik snap dat er veel variaties op zijn, maar dan verandert de naam meestal ook.quote:
http://www.muscleandstren(...)g-dumbbell-curl.htmlquote:
Wat een mongool. Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt, maar wel vaak genoeg moeten wachten met het starten van de set terwijl het gewicht al op mijn schouders ligt, omdat iemand zich nog langs mijn bar moet wurmen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een keer echt WOEST geworden op iemand die tegen mijn barbell aanliepterwijl ik zwaar aan het squatten was. Da's gewoon dom en gevaarlijk.
Wat je zelf het fijnst vindt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
http://www.muscleandstren(...)g-dumbbell-curl.html
Die bedoelde ik, ik wist niet zeker of het verschil dus uitmaakte, want de meneer op dit filmpje begint met de dumbbells niet naast zijn bovenbeen maar houdt ze recht voor hem. Maakt dat dus geen/weinig verschil?
En maakt het verschil of je beide armen tegelijk doet of 1 per keer?
1. Oefening als eerste doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:39 schreef Kerol het volgende:
Ik kom maar niet verder met de lat pulldownBlijf haken op 31. Vaag. Bij de rest schiet ik hard vooruit behalve bij dat.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:52 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind 31kg een beetje weinig, voor een ongetraind persoon. Of ligt dit aan mij?
Ik draag ook altijd een zwemshort (en handschoentjes sinds de huid net onder mn vingers openjetste toen ik de bar een keer liet glippen met deadliftenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef LasTeR het volgende:
En een beachboy met een zwembroek en kleurige nikes aan die met grip handschoentjes 40kg trekt op de lat pulldown.
Beide tegelijk of per 1 maakt voor groei niks uit. Je pakt door ze om en om te doen iets meer rust per kant, that's it.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
http://www.muscleandstren(...)g-dumbbell-curl.html
Die bedoelde ik, ik wist niet zeker of het verschil dus uitmaakte, want de meneer op dit filmpje begint met de dumbbells niet naast zijn bovenbeen maar houdt ze recht voor hem. Maakt dat dus geen/weinig verschil?
En maakt het verschil of je beide armen tegelijk doet of 1 per keer?
Draag je ook zo'n mooie met een hawaïaans printje?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik draag ook altijd een zwemshort (en handschoentjes sinds de huid net onder mn vingers openjetste toen ik de bar een keer liet glippen met deadliften) Lekker wijd zo'n zwembroek en zit fijner omdat ik zoveel zweet. Schijt aan hoe ik eruit zie in de gym.
Jij moet erotica schrijven, werd er gewoon nat van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik rock altijd die trainingsbroek met tanktop of een grijs shirt, met Vans. Ooit een keer had ik aan het einde van de avond mijn shirt uitgedaan voor tijdens deadlifts, en werd ik paniekerig toegesproken door de eigenaar. In de schaduw van mijn monsterlijke V-vorm tijgerde hij naar me toe, gewapend met een taser, zo'n ontzagwekkend beest was ik toen nog. Met knikkende knieën stond hij voor me, zijn vochtige ogen flitsten herhaaldelijk heen en weer tussen mijn gefocuste gezicht en de barbell die reeds klaarlag. Negen platen aan beide kanten en zijn gezicht sprak boekdelen: hij wilde daar niet zijn. Toch stond hij voor me en met overslaande stem sprak hij tot mij: "Doe snel weer aan, ik wil niet dat voorbijgangers het verkeerde beeld van deze sportschool krijgen".Ik heb hem een kus op zijn voorhoofd gegeven en hem terug naar de lat pulldown geloodst. Want zo doe je dat, de mens is gemaakt om te helpen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik rock altijd die trainingsbroek met tanktop of een grijs shirt, met Vans. Ooit een keer had ik aan het einde van de avond mijn shirt uitgedaan voor tijdens deadlifts, en werd ik paniekerig toegesproken door de eigenaar. In de schaduw van mijn monsterlijke V-vorm tijgerde hij naar me toe, gewapend met een taser, zo'n ontzagwekkend beest was ik toen nog. Met knikkende knieën stond hij voor me, zijn vochtige ogen flitsten herhaaldelijk heen en weer tussen mijn gefocuste gezicht en de barbell die reeds klaarlag. Negen platen aan beide kanten en zijn gezicht sprak boekdelen: hij wilde daar niet zijn. Toch stond hij voor me en met overslaande stem sprak hij tot mij: "Doe snel weer aan, ik wil niet dat voorbijgangers het verkeerde beeld van deze sportschool krijgen".Ik heb hem een kus op zijn voorhoofd gegeven en hem terug naar de lat pulldown geloodst. Want zo doe je dat, de mens is gemaakt om te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |