Dagje rust aanhouden. Dus ma wo vr kan bv.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja, hahaBuik, armen, schouders/nek, hamstrings ook een beetje. Lekker toch
Is SS het beste om 2 keer in de week te doen?
Mooi, ik vind het wel fijn om vaak te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dagje rust aanhouden. Dus ma wo vr kan bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Succes, hou het wat lichtere begin vol, elke training iets erbij, niet afwijken van de basis en je boekt gegarandeerd resultaten binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Mooi, ik vind het wel fijn om vaak te gaan.
Dat inderdaad. En gebruik die tijd goed om je techniek goed te krijgen, erg belangrijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Succes, hou het wat lichtere begin vol, elke training iets erbij, niet afwijken van de basis en je boekt gegarandeerd resultaten binnen afzienbare tijd.
Luchtkoker postte 1 of 2 topic terug een topic van bodybuilding.com over achterlopende armen. Hele rare training, maar het leek wel te werken. De gains liepen naarmate de tijd vorderde wel weer terug, dus ik weet niet of je er ook echt wat aan overhoudt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Deze week heb ik met dagen moeten schuiven i.v.m. mijn bachelorproject. Is wel lekker voor een keertje. Totaal andere dingen gedaan om te experimenteren. C&J's, hack squats, lying leg press (benen zijn kapot, hack squats en lying leg press volgden direct op mijn nieuwe PR squats). Borst en been op dezelfde dag. Een hele armisolatiedag (ik mag dat, want mijn armen lopen achter). Wel leuk allemaal, maar volgende week weer 'normaal' trainen.
Bedoel je die met 8 uur lang armen trainen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Luchtkoker postte 1 of 2 topic terug een topic van bodybuilding.com over achterlopende armen. Hele rare training, maar het leek wel te werken. De gains liepen naarmate de tijd vorderde wel weer terug, dus ik weet niet of je er ook echt wat aan overhoudt.
Ja, dat ja. Stond zelf ook te kijken van zo'n achterlijk idee, maar verschillende users die het zelf ook hebben gedaan beweren dat het werkt. Of ik ben kei hard in een trolltopic getrapt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedoel je die met 8 uur lang armen trainen?
Ik ben er bang voor. Als 8uur geen overkill meer is, dan is de marathon des sables gezonde cardio.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Stond zelf ook te kijken van zo'n achterlijk idee, maar verschillende users die het zelf ook hebben gedaan beweren dat het werkt. Of ik ben kei hard in een trolltopic getrapt.
Klinkt aardig katabool, ik ga het niet proberen op basis van een aantal internetsuccesverhalen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Stond zelf ook te kijken van zo'n achterlijk idee, maar verschillende users die het zelf ook hebben gedaan beweren dat het werkt. Of ik ben kei hard in een trolltopic getrapt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Als 8uur geen overkill meer is, dan is de marathon des stables gezonde cardio.
Nee, snap ik. Jammer dat je niet een empirisch onderzoeker bent. Ben wel benieuwd of het echt werkt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klinkt aardig katabool, ik ga het niet proberen op basis van een aantal internetsuccesverhalen.
Denk dat het verstandiger is om de armen gewoon wat vaker te isoleren.
Ik wil best de onderzoeker uithangen, maar dan mag jij de proefpersoon zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:58 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Nee, snap ik. Jammer dat je niet een empirisch onderzoeker bent. Ben wel benieuwd of het echt werkt.
Beachboy opzoeken en hem beloven dat z'n armen 10 centimeter groeien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil best de onderzoeker uithangen, maar dan mag jij de proefpersoon zijn.
Mensen rapporteerden daar dat er 0.5 inch tot een inch bij hun armen permanent bij was gekomen. Een jaar later hadden ze de gains nog steeds (uiteraard hebben ze tegen die tijd ook weer een jaar progression, maar kennelijk zakten de gains in eerste instantie nooit weg).quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Luchtkoker postte 1 of 2 topic terug een topic van bodybuilding.com over achterlopende armen. Hele rare training, maar het leek wel te werken. De gains liepen naarmate de tijd vorderde wel weer terug, dus ik weet niet of je er ook echt wat aan overhoudt.
Ik kan het nog geeneens 1 uur volhouden.. laat staan 8 uurquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Florian Loock. Vanavond weer een sessie. Dit keer meer gericht op deadlifts.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef drumstickNL het volgende:
En nu opbokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diat overzicht is top; kan wel in de OP vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stront is ook bruin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Serieus, wat is er zo idioot aan die vraag?
Gewoon een ontsteking trainen waardoor je armen groter worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Pak.je de dag er na 8uur triceps en je armen zijn 20cm in 48uur gegroeid :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Beachboy opzoeken en hem beloven dat z'n armen 10 centimeter groeien.
Uitkeringtrekkers dus. En studenten. En een loonslaaf met een dagje vrij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef fathank het volgende:
Welke uitkeringstrekker heeft er uberhaupt tijd voor om 8 uur per dag te trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |