Ik ga sowieso volgende week op vakantie; had al gym geregeld allesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Luchtkoker het volgende:
Ah, sucks man. Nouja, good luck dan maarDan maar even rust, kan ook geen kwaad. Daarna weer keihard knallen.
geregistreerd op: woensdag 13 juni 2012 @ 16:07quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef Knaagbeest het volgende:
Hoeveel kilogram kan de gemiddelde man bankdrukken? En de gemiddelde vrouw?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ze zulke idioten aannemen als mod
Ik heb er niet eens voor gesolliciteerd, Yvonne heeft me in een topic benoemd tot mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dafuq? waarom ben jij mod?
Omdat het geen flikker uitmaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Serieus, wat is er zo idioot aan die vraag?
Gemiddelde man is ongeveer 120kg, en de vrouw 60kg ongeveer. Mensen die hieronder zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef Knaagbeest het volgende:
Hoeveel kilogram kan de gemiddelde man bankdrukken? En de gemiddelde vrouw?
Ik heb laatst gebankdrukt en toen kwam ik niet verder dan een bepaald aantal schijven en mijn oom kwam ook niet verder dan een bepaald aantal schijven. Dus ik wilde weten of het wel normaal is dat ik zo weinig en hij zo superveel kon bankdrukken. That's it.quote:
Ik moest even kijken wie dat nou weer was, maar hij heeft alleen maar het kleurtje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ze zulke idioten aannemen als mod
Heel normaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik heb laatst gebankdrukt en toen kwam ik niet verder dan een bepaald aantal schijven en mijn oom kwam ook niet verder dan een bepaald aantal schijven. Dus ik wilde weten of het wel normaal is dat ik zo weinig en hij zo superveel kon bankdrukken. That's it.
En er staat ook "Moderator". En Pharkus zegt dat hij met Yvonne gaat overleggen en dan heb ik binnenkort misschien ook nog eens modrechten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wie dat nou weer was, maar hij heeft alleen maar het kleurtje.
Dat is het dus niet, aangezien hij al jaren niet meer in de sportschool is geweest (ik ook niet, maar daarom zou er niet zo superveel verschil moeten zijn). Hij kon bijna 5 keer zo veel gewicht bankdrukken als ik.quote:
Good for you. Nou weer ergens anders gaan spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En er staat ook "Moderator". En Pharkus zegt dat hij met Yvonne gaat overleggen en dan heb ik binnenkort misschien ook nog eens modrechten.
Bedankt voor het aanbod, maar ik bepaal zelf wel in welke topics ik post en in welke topics niet, als ik het maar netjes houd. En voor een site als fok zijn mijn posts in dit topic nog best netjes, al helemaal als je naar die beledigingen (tegen mij bedoeld) hierboven kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Good for you. Nou weer ergens anders gaan spelen.
Je hebt hier niks te zoeken, dus als je je mooie blauwe kleurtje en je post rechten wil houden raad ik je aan hier niet verder offtopic te posten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik bepaal zelf wel in welke topics ik post en in welke topics niet, als ik het maar netjes houd.
Snakey, jij bent echt een baasquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt hier niks te zoeken, dus als je je mooie blauwe kleurtje en je post rechten wil houden raad ik je aan hier niet verder offtopic te posten.
Hoezo heb ik hier niks te zoeken? Ik vraag iets over het bankdrukken en dat heeft te maken met body building.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt hier niks te zoeken, dus als je je mooie blauwe kleurtje en je post rechten wil houden raad ik je aan hier niet verder offtopic te posten.
Ben een meisje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
Beter voeden we die jongen wel. Met z'n weak-ass bench press.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |