SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Herrie
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Je bent zelf..quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
kut had dat muziek gebeuren niet gezienKLB LAMME SC had het moeten zijn
Zal je dadelijk eens multitaskenquote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef PretKroket het volgende:
Gizmo moet een liedje zingen hoelala hoelala
Ja, goed idee...!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef PretKroket het volgende:
Gizmo moet een liedje zingen hoelala hoelala
quote:
quote:
Ga maar door met lachen jaquote:
Echt hequote:
We like it loud!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUU
TUUUUUDUUUUUTUDUDUUUDUU
TUDUUUDUUUUUUU
TUUUUTUUuuuuTUTUTUUUUUTuuuuu
TUTUTUUUUUUUUUU
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
TUUUUUDUUUUUTUDUDUUUDUU
TUDUUUDUUUUUUU
TUTUTUUUUUUUUUU
Echt is het wel jaquote:
Gaat nog lang durenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
TUUUUUDUUUUUTUDUDUUUDUU
TUDUUUDUUUUUUU
TUTUTUUUUUUUUUU
Ik vind helemaal mooiquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berichtje van Doddie:
ultrajezus is gemaakt van wol van blije scharrelschaapjes
Quotes originerend uit door dumpert bekend gemaakte filmpjesquote:
Is mooie ding johquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Quotes originerend uit door dumpert bekend gemaakte filmpjes
quote:
dafuq?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berichtje van Doddie:
ultrajezus is gemaakt van wol van blije scharrelschaapjes
Post er een topic overquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik dacht sc, daar gebeurt het, drukke ongein, maar gewoon dooie bende hier.
Ja, ik had precies dezelfde sensatie...quote:
quote:
We lurken vanuit het diepe naar dit topic en naar elkaarquote:
Vie-hies?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We lurken vanuit het diepe naar dit topic en naar elkaar
Ik vind het niet viesquote:
Ogen ?quote:
O ja, dat had ik er zo 1,2,3 niet uitgepikt...quote:
Het meest opvallende is dat de ogen allemaal een andere kant opkijken, en ook niet naar elkaar. Onnatuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, dat had ik er zo 1,2,3 niet uitgepikt...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
pikpikpikpikpikpikpikpikpikpikpikpikpikpik
WHquote:
Wel?quote:
Zeggen en nemen zijn twee dingen he..quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Dus jij neemt pik wel graag in de mond
Nee, eigenlijk te puriteins voor..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeggen en nemen zijn twee dingen he..
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk te puriteins voor..
Gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
Die zijn juist vaak het vuigst, maar in jouw geval geloof ik 't.
quote:
Jij kan helemaal niet nadenken !quote:
Ga jij maar eens kijken of er iets roze isquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet nadenken !
Mensen kunnen dit best verkeerd opvatten,quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens kijken of er iets roze is
Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen kunnen dit best verkeerd opvatten,
just saying...
Wat een lol heb ik dan met mezelf...quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lol heb ik dan met mezelf...
Ik vind het wel wc-tegeltjes waardig hoorquote:
Wc-tegeltjes zijn de bom. Mijn oom heeft één met "alle jongen worden volwassen, maar slechts enkele worden echte mannen". Wat een wijsheidquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel wc-tegeltjes waardig hoor
Zeg dat !quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Wc-tegeltjes zijn de bom. Mijn oom heeft één met "alle jongen worden volwassen, maar slechts enkele worden echte mannen". Wat een wijsheid
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Bukkake in je oogPink eye noemen ze dat
In je slaap kotsen en niet wakker worden, maar lekker rondwentelen in je eigen kots?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Lees maar een aantal topics terug wat daar allemaal voor nodig is.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever
Weet jij alles van.quote:
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzlequote:Op woensdag 27 juni 2012 03:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je slaap kotsen en niet wakker worden, maar lekker rondwentelen in je eigen kots?
Ik moest grinniken 14.gifquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:39 schreef PretKroket het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
echt wat is dit nou weer???quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:39 schreef PretKroket het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Daar denk ik dan weer totaal anders over mevrouwquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht al..quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzle
Sommige zijn briljantquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
echt wat is dit nou weer???
Hoe verzinnen mensen dit.
Tranen in mn ogen hier.
Goeie comeback dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer totaal anders over mevrouw
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Sommige zijn briljant
Denk er over na om enige uitspraken op tegeltjes te laten drukken en op te hangen in mijn kamer
Ik weet nog wel een beter comebackquote:
Aanvullen metquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzle
Nou vertel, kom je tof doen dan..quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een beter comeback
JE WEET NIKS Gquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vertel, kom je tof doen dan..
Ja dat doe ik dadelijk zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vertel, kom je tof doen dan..
En dat jaquote:
inb4 dikke fattyquote:
Echt he...quote:
Bring it on.quote:
Goed onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanvullen met
- baard
- naar smeerolie ruiken
- je eigen hout hakken
- stinken
quote:
Ja, jij jaquote:
quote:
quote:
Even 40m2 betegelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:49 schreef PretKroket het volgende:
Wat kost mijn unieke tegeltje?
Een teksttegel kost 9,95 euro, een fototegel 12,95 euro en een overige tegel 16,95 euro. Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief 2,95 euro verzend- en verpakkingskosten.
Best te doen.
Lief doen tegenelkaarquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:51 schreef PretKroket het volgende:
Ik ga weldra 8 meter lopen voor een sixpack bier
De wereld is rondquote:
Valt dan weer ff tegenquote:
quote:
quote:
Be careful what you wish forquote:
Opmerkelijk wel.quote:
Copernicusquote:
wtf? En dat zeg je nu toch allemaal?quote:
Moet tog ee keer uit de kast komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf? En dat zeg je nu toch allemaal?
One day three ducks were swimming in a pond when a police officer pulled over the first duck. The officer asked, “What’s your name and what are you doing here?”quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:57 schreef TrippleDistilled het volgende:
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air
They fly so high, nearly reach the sky
And like my dreams they fade and die
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere
United! (clap hands) united! (clap hands)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
One day three ducks were swimming in a pond when a police officer pulled over the first duck. The officer asked, “What’s your name and what are you doing here?”
The duck replies “My name is Quack and I was blowing bubbles in the pond.”
The officer saw no reason to ask anything else so he let him go. The officer then pulled the second duck over and asked, “What’s your name and what are you doing?”
The second duck replied, “My name is Quack Quack and I’m blowing bubbles in the pond.”
The officer then let him go as well. The third duck swam by and the officer said, “Let me guess, your name is Quack Quack Quack and you were blowing bubbles in the pond too.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:57 schreef TrippleDistilled het volgende:
They fly so high, nearly reach the sky
And like my dreams they fade and die
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere
United! (clap hands) united! (clap hands)
quote:
Snoeiharde midgetseksquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke jongens, wat is hier allemaal aan de hand?
het gaat mis hier zeg ik je!quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke jongens, wat is hier allemaal aan de hand?
Wat.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Verwarring alomquote:
Ik krijg hem anders wel gewoon te zienquote:
Omdat je 'm gegoogled hebt en hij nu in je cache staat. Met andere referer krijg je 'm niet te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:06 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik krijg hem anders wel gewoon te zien
* lange neus maakt.quote:
Maak jou dadelijk eens langquote:
Anders plaats je hem permanent in de OPquote:
Hoeee dangggggquote:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders plaats je hem permanent in de OP
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FF kiek'nquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
De mooiste tekst ooit van Venice - The family tree (stamboon jwz)
And when we say goodbye
To one of our own
We may be lonely
But we're not alone
Though the leaves will fall
And the tears will flow
May it always comfort us to know
The family tree will always grow
It's stronger than the wind can blow
The family tree will always grow
Kijk uit hoor, iedereen is voor. Allemaal Sheldons.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij wel weten he ;pquote:
quote:
quote:
Wat is een Sheldons?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, iedereen is voor. Allemaal Sheldons.
Dan slaap je lulquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik heb ook niet kinderachtige momenten hoor. Meestal tussen 6 en 2.
Ja best wel, mr. duckfacequote:
Een of ander figuur uit een seriequote:
Dat dit bestaat in NL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik heb ook niet kinderachtige momenten hoor. Meestal tussen 6 en 2.
Zul je gaan voelenquote:
inb4 Albertoquote:
Teenage robot ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:13 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Een of ander figuur uit een serie
http://en.wikipedia.org/wiki/Sheldon_Cooperquote:
srs?quote:
Hjbdquote:
Altijd zo aardig? Of alleen tegen die andere Nick?quote:
Hou je bek debiel, neem ik aan? WAT GEMEEN! topic report gemachtquote:
als het net zo grappig is als Green wing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
4ebe heeft nog nooit sheldon/tbbt/theory gebezigd op het forum :$
GA The Big Bang Theory kijken!!
ja he? Maar denk eerder hou je bek dichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hou je bek debiel, neem ik aan? WAT GEMEEN! topic report gemacht
Jij bent begonnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Altijd zo aardig? Of alleen tegen die andere Nick?
quote:
Basisschool argumentquote:
Probeer eens een episode. Vind 't een bazige serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als het net zo grappig is als Green wing.
De teller staat nu nog op 6 hoorquote:
Oke, maar ik heb ook het niveau van de basisschool ..quote:
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probeer eens een episode. Vind 't een bazige serie.
Jou teller gaat dadelijk door het dak heenquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De teller staat nu nog op 6 hoor
quote:
KRO detectivesquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijn
Nooit doorgeleerd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb ook het niveau van de basisschool ..
Ik ken er geen een die ik niet grappig vond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijn
Is dat nou wel nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jou teller gaat dadelijk door het dak heen
Schone Schijn is beterquote:
Nee, altijd dom gebleven.quote:
Wie niet wil luisteren wil, moet voelenquote:
Je komt dus uit brabant, duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef PretKroket het volgende:
Waar komen jullie vandaan? Ik Amsterdam de gekste
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie niet wil luisteren wil, moet voelen
zit atm @ Antarcticaquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef PretKroket het volgende:
Veenkoloniën van Groningenquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef PretKroket het volgende:
iets met tof doenquote:
Ik vond deze opmerking grappig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je komt dus uit brabant, duidelijk.
Woar komst doe vot?quote:
Den Haagquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef PretKroket het volgende:
Kom hier en krijg klappen danquote:
Oh Oh chersoquote:
Leuke tatoeage.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom hier en krijg klappen dan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je komt dus uit brabant, duidelijk.
Ja, zo ben ik helemaalquote:
quote:
Uhm wat is dit?quote:
Mien stadsiequote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik helemaal
Import he.
Kom eigenlijk uit de provincie Utrecht
Geeft niks jong, 't kon altiid minderquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik voel mij als Noordeling nu buitengesloten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Geeft niks jong, 't kon altiid minder
Ik heb het kouder hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik voel mij als Noordeling nu buitengesloten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
* WAHRHEIT woont in de Scheveningse Bosjes
Trams die zielig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
4ebe, wat de neuk hebben ze gedaan met de Zoetermeer Stadslijn 8/9 ?!
Die nieuwe trams zijn echt zielig.
DIkke bontjas aan en zeekoeien vangenquote:
Issie al mee bezig.quote:
Zeehondjes knuppelen jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
DIkke bontjas aan en zeekoeien vangen
Canada bazen landquote:
Jaaaaa datquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trams die zielig zijn![]()
Bedoel je de RR?
Uh, nee..quote:
Ik zou gaan rennen voordat je door 5 van die poten wordt ingewijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
"Leuke" anekdote over trouwens...
Ik liep er eens doorheen met een neef van me, en had geen idee wat voor bos het was. Waren een stel kerels die ons volgden. Eerst niets door, daarna argwaan toen ik een kerel met vrouwenlaarsen zag. En op 't eind echt een stuk of 8 die ons op "afstand" stalkde.
quote:
quote:
quote:
Die waren gewoon nieuwsgierig (brabants: keinieuwsgierig)quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik zou gaan rennen voordat je door 5 van die poten wordt ingewijd
quote:
Dan voel je je echt veiligquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik liep er eens doorheen met een neef van me, en had geen idee wat voor bos het was. Waren een stel kerels die ons volgden. Eerst niets door, daarna argwaan toen ik een kerel met vrouwenlaarsen zag. En op 't eind echt een stuk of 8 die ons op "afstand" stalkde.
Duckie.quote:
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
TS is nu goatsequote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last van [ afbeelding ]
Uhh, maagdelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan voel je je echt veilig![]()
Hoe is dat afgelopen ?
Christus te paard..quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last van [ afbeelding ]
4channersquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mensen die niet snappen dat 'goatse' de 'cx' mist. Goatse.cx.
gastquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mgoed, de randstadrail vind ik echt drama.
Dat lijkt me tofquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:42 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
gastIk moet nog steeds met paard en wagen naar de stad
Is het ook. Lekker anders, lekker gek!quote:
Wel? kut voor jequote:Op woensdag 27 juni 2012 04:42 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een feestje bij kijkduinquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, nee..
Eerder naar Monster, kijkduin of scheveningen..
Party hardy, waar of mag wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een feestje bij kijkduin
http://www.facebook.com/events/198282623623549/quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Party hardy, waar of mag wil je dat niet zeggen?
Ik kom toch niet langs, want ik ben niet in DH
Ah naais, ik kom daar eigenlijk nooitquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:48 schreef PretKroket het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/events/198282623623549/
Normaliter niet helemaal mijn ding, maar af en toe spacen met een zegeltje LSD op @ het strand is best prima zo nu en dan!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:42 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
quote:
Heb je wel stromend water en elektriciteit of gebruiken jullie daar 10 turken op een racefiets voor?quote:
Bij ons in het dorp woont geen Turk, alsmede andere allochtonen. Plattelandquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel stromend water en elektriciteit of gebruiken jullie daar 10 turken op een racefiets voor?
Lekker rustigquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp woont geen Turk, alsmede andere allochtonen. Platteland![]()
Stromend water komt uit de sloot, debiet van 20000 kuub het uur.
800 manquote:
JAaAAAAaquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
4ebe wat maak je het weer laat... kun je je dat wel vereurloven?!
En hoe voelt dat nou ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 05:19 schreef PretKroket het volgende:
Godver, wat kan een mens zich toch nerd voelen als je een potje SC2 wint
slap gewordenquote:
quote:
Sterkte Chai!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:07 schreef Chai het volgende:
fucking slechte morgen
Kon niet slapen en zit nu in de bieb om nog wat te lerenEn ik ken het echt allemaal niet.
En het is een gejatte afbeelding ook nog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor domme reclame
telkens met spanning klaar staan als je favoriete nummer op de radio kwam en dan snel op het rode REC knopje drukken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor domme reclame
Wat hebben de kids dezer dagen het toch makkelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef wise het volgende:
[..]
telkens met spanning klaar staan als je favoriete nummer op de radio kwam en dan snel op het rode REC knopje drukken.
Zo jammer altijd als de dj dan nog net even er door heen praat
Ik heb nog casettes van sesamstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben de kids dezer dagen het toch makkelijk eigenlijk.
Inderdaad, wat hadden wij het zwaar vroeger.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog casettes van VOF de Kunst met kinderliedjes en De Reddertjes in Kangoeroeland. Gewoon de film, maar dan gesproken.quote:
Ik die van suske en wiskequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik luisterverhalen van Alfred J Kwak, alleen heb geen speler meer
¿quote:
Ik wel. Zo'n superdeluxe met dubbele cassettedeck met auto reverse en indexingquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik luisterverhalen van Alfred J Kwak, alleen heb geen speler meer
brugklas 1988quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
zou er een usb cassettedeck bestaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Zo'n superdeluxe met dubbele cassettedeck met auto reverse en indexingMP3
Casettes
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou er een usb cassettedeck bestaan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:24 schreef wise het volgende:
[..]
brugklas 1988
[ afbeelding ]
1992
[ afbeelding ]
brugklas 2012:
[ afbeelding ]
zie die kerel op de foto van 2012 ook een hele andere kant op fotograferenquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:24 schreef wise het volgende:
[..]
brugklas 1988
[ afbeelding ]
1992
[ afbeelding ]
brugklas 2012:
[ afbeelding ]
84 euroquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou er een usb cassettedeck bestaan?
Is die bovenste niet die chick van Gossip Girl?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dawn daarentegen
[ afbeelding ]
Ja, die onderste ook, alleen is ze daar jonger. Als Dawn in Buffy.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is die bovenste niet die chick van Gossip Girl?
hmm interessantquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
84 euro
http://www.centralpoint.n(...)=googleproductsearch
Ik heb een hekel aan haarquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die onderste ook, alleen is ze daar jonger. Als Dawn in Buffy.
WTF die beschrijvingquote:
In Buffy was ze ook kut.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan haarGewoon omdat ze zo'n kut personage speelt en een hinderlijke stem heeft.
ow wtf ... FAIL!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WTF die beschrijving![]()
- De slimme klant weet: redcoon.com is beter!
Eurotrip, gisteravond nog gezienquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Buffy was ze ook kut.Maar in Eurotrip is ze wel leuk.
Maar goed, in Gossip Girl vind ik d'r dan juist wel weer leuk. Als je echt een hekel aan iemand krijgt acteert ze het gewoon goed
Die herinner ik me dan weer niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die onderste ook, alleen is ze daar jonger. Als Dawn in Buffy.
Nostalgie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:24 schreef wise het volgende:
[..]
brugklas 1988
[ afbeelding ]
1992
[ afbeelding ]
brugklas 2012:
[ afbeelding ]
Ze was "The Key". Sinds seizoen 5.quote:
Toen was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze was "The Key". Sinds seizoen 5.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:24 schreef wise het volgende:
[..]
brugklas 1988
[ afbeelding ]
1992
[ afbeelding ]
brugklas 2012:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:43 schreef Chai het volgende: