quote:
Uhm wat is dit?quote:
Mien stadsiequote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik helemaal
Import he.
Kom eigenlijk uit de provincie Utrecht
Geeft niks jong, 't kon altiid minderquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik voel mij als Noordeling nu buitengesloten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Geeft niks jong, 't kon altiid minder
Ik heb het kouder hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik voel mij als Noordeling nu buitengesloten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
* WAHRHEIT woont in de Scheveningse Bosjes
Trams die zielig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
4ebe, wat de neuk hebben ze gedaan met de Zoetermeer Stadslijn 8/9 ?!
Die nieuwe trams zijn echt zielig.
DIkke bontjas aan en zeekoeien vangenquote:
Issie al mee bezig.quote:
Zeehondjes knuppelen jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
DIkke bontjas aan en zeekoeien vangen
Canada bazen landquote:
Jaaaaa datquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trams die zielig zijn![]()
Bedoel je de RR?
Uh, nee..quote:
Ik zou gaan rennen voordat je door 5 van die poten wordt ingewijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
"Leuke" anekdote over trouwens...
Ik liep er eens doorheen met een neef van me, en had geen idee wat voor bos het was. Waren een stel kerels die ons volgden. Eerst niets door, daarna argwaan toen ik een kerel met vrouwenlaarsen zag. En op 't eind echt een stuk of 8 die ons op "afstand" stalkde.
quote:
quote:
quote:
Die waren gewoon nieuwsgierig (brabants: keinieuwsgierig)quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik zou gaan rennen voordat je door 5 van die poten wordt ingewijd
quote:
Dan voel je je echt veiligquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik liep er eens doorheen met een neef van me, en had geen idee wat voor bos het was. Waren een stel kerels die ons volgden. Eerst niets door, daarna argwaan toen ik een kerel met vrouwenlaarsen zag. En op 't eind echt een stuk of 8 die ons op "afstand" stalkde.
Duckie.quote:
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
TS is nu goatsequote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last van [ afbeelding ]
Uhh, maagdelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan voel je je echt veilig![]()
Hoe is dat afgelopen ?
Christus te paard..quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je nu onderhand normaal zitten, of heb je er nog steeds last van [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |