Gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
Die zijn juist vaak het vuigst, maar in jouw geval geloof ik 't.
quote:
Jij kan helemaal niet nadenken !quote:
Ga jij maar eens kijken of er iets roze isquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet nadenken !
Mensen kunnen dit best verkeerd opvatten,quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens kijken of er iets roze is
Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen kunnen dit best verkeerd opvatten,
just saying...
Wat een lol heb ik dan met mezelf...quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lol heb ik dan met mezelf...
Ik vind het wel wc-tegeltjes waardig hoorquote:
Wc-tegeltjes zijn de bom. Mijn oom heeft één met "alle jongen worden volwassen, maar slechts enkele worden echte mannen". Wat een wijsheidquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel wc-tegeltjes waardig hoor
Zeg dat !quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Wc-tegeltjes zijn de bom. Mijn oom heeft één met "alle jongen worden volwassen, maar slechts enkele worden echte mannen". Wat een wijsheid
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Bukkake in je oogPink eye noemen ze dat
In je slaap kotsen en niet wakker worden, maar lekker rondwentelen in je eigen kots?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Lees maar een aantal topics terug wat daar allemaal voor nodig is.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever
Weet jij alles van.quote:
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzlequote:Op woensdag 27 juni 2012 03:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je slaap kotsen en niet wakker worden, maar lekker rondwentelen in je eigen kots?
Ik moest grinniken 14.gifquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:39 schreef PretKroket het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
echt wat is dit nou weer???quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:39 schreef PretKroket het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Daar denk ik dan weer totaal anders over mevrouwquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht al..quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzle
Sommige zijn briljantquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
echt wat is dit nou weer???
Hoe verzinnen mensen dit.
Tranen in mn ogen hier.
Goeie comeback dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer totaal anders over mevrouw
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Sommige zijn briljant
Denk er over na om enige uitspraken op tegeltjes te laten drukken en op te hangen in mijn kamer
Ik weet nog wel een beter comebackquote:
Aanvullen metquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neeeee. Nooit verdwalen, je eigen vlees jagen, dat soort shizzle
Nou vertel, kom je tof doen dan..quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een beter comeback
JE WEET NIKS Gquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vertel, kom je tof doen dan..
Ja dat doe ik dadelijk zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vertel, kom je tof doen dan..
En dat jaquote:
inb4 dikke fattyquote:
Echt he...quote:
Bring it on.quote:
Goed onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanvullen met
- baard
- naar smeerolie ruiken
- je eigen hout hakken
- stinken
quote:
Ja, jij jaquote:
quote:
quote:
Even 40m2 betegelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:49 schreef PretKroket het volgende:
Wat kost mijn unieke tegeltje?
Een teksttegel kost 9,95 euro, een fototegel 12,95 euro en een overige tegel 16,95 euro. Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief 2,95 euro verzend- en verpakkingskosten.
Best te doen.
Lief doen tegenelkaarquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:51 schreef PretKroket het volgende:
Ik ga weldra 8 meter lopen voor een sixpack bier
De wereld is rondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |