slap gewordenquote:
quote:
Sterkte Chai!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:07 schreef Chai het volgende:
fucking slechte morgen
Kon niet slapen en zit nu in de bieb om nog wat te lerenEn ik ken het echt allemaal niet.
En het is een gejatte afbeelding ook nog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor domme reclame
telkens met spanning klaar staan als je favoriete nummer op de radio kwam en dan snel op het rode REC knopje drukken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor domme reclame
Wat hebben de kids dezer dagen het toch makkelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef wise het volgende:
[..]
telkens met spanning klaar staan als je favoriete nummer op de radio kwam en dan snel op het rode REC knopje drukken.
Zo jammer altijd als de dj dan nog net even er door heen praat
Ik heb nog casettes van sesamstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben de kids dezer dagen het toch makkelijk eigenlijk.
Inderdaad, wat hadden wij het zwaar vroeger.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog casettes van VOF de Kunst met kinderliedjes en De Reddertjes in Kangoeroeland. Gewoon de film, maar dan gesproken.quote:
Ik die van suske en wiskequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik luisterverhalen van Alfred J Kwak, alleen heb geen speler meer
¿quote:
Ik wel. Zo'n superdeluxe met dubbele cassettedeck met auto reverse en indexingquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik luisterverhalen van Alfred J Kwak, alleen heb geen speler meer
brugklas 1988quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |