http://www.campingb0rw.be/index.php?page=welkomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef Poumelie het volgende:
[..]
Heeeuj bedankt! Had dit kaartje wel gezien maar alleen op miniatuur formaat! B0 zit trouwens ook niet vervelend ver weg! Als dat lekker tussen het bos is is dat ook wel lekker met schaduw!
Als je een XL-kaartje hebt, welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef ErikT het volgende:
Hee, dat woensdag al op de camping gaan staan, mag dat gewoon met je campingkaartje?
Hoe werkt dat precies dan? Welke route moet je nemen voor welke camping en wat is aan te raden wanneer je vanuit richting Antwerpen komt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
verkeeris een drama rond werchter. zelfs vanaf Mechelen sta je al in de file. Maar goed, als je naar B gaat moet je ook niet over mechelen rijden.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef Gezicht het volgende:
Weet iemand toevallig of er 's ochtends (rond 10/11 uur) nog plaats op C2 is voor een vrij grote groep?
Ik bedoel op de Donderdag uiteraard.
Zou de app even downloaden, daar kun je ook heel eenvoudig een schemaatje per dag maken. Werkt ideaal dat ding.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef nodisch18 het volgende:
Heeft er iemand een actueel blokkenschema??
http://clashfinder.com/s/rw2012/?user=00gdem.jz"e:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef nodisch18 het volgende:
Heeft er iemand een actueel blokkenschema??
XL camping?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef Tante-Leen het volgende:
Hooooi ik vertrek zo naar Werchter! Tot dan allemaal!
Pendelbussen neem ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef mits het volgende:
Wij gaan zondag, waarschijnlijk parkeren we de auto in Leuven en pakken vanaf daar de trein. Iemand dit eerder gedaan? We hebben weinig zin om zondag na RHCP veel in file te staan
Hoe zit het dan met verplaatsen van het festival? Dat lijkt helemaal van de baan zo te lezen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer! Is juist zo leuk nu, die verschillende kleinere campings.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Rock-Werchter.dhtml
Ja dat vind ik ook, bovendien kan die kant het qua verkeer nu al niet aan, laat staan als iedereen daar heen moet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer! Is juist zo leuk nu, die verschillende kleinere campings.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Rock-Werchter.dhtml
Vol is vol, krijg je inderdaad geen bandje meer. Maar je kunt volgens mij wel je campingticket meegeven aan degene die eerder is, dan haalt die gewoon alvast het bandje voor je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef ebke het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als een camping geacht wordt vol te zijn??
Krijgt er dan niemand een bandje meer?
Aangezien mijn tent eigenlijk al overeind staat, maar ik moet er zelf nog bij.
De trein kan je niet naar Werchter pakken vanaf Leuven, de bus zal je bedoelen. Kan goed, wel druk altijd met de pendelbus terug richting Leuven. Vlak voor de weg naar camping B0 ligt er aan de linkerhand een groot (betaald) parkeerterrein dat nooit vol staat eigenlijk, daar zou je de auto ook kwijt kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef mits het volgende:
Wij gaan zondag, waarschijnlijk parkeren we de auto in Leuven en pakken vanaf daar de trein. Iemand dit eerder gedaan? We hebben weinig zin om zondag na RHCP veel in file te staan
We willen idd in Leuven parkeren en dan de bus naar Werchter. Maar lees niet echt dat iemand het een keer heeft gedaan, en daarmee (wellicht) een file heeft ontmeden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De trein kan je niet naar Werchter pakken vanaf Leuven, de bus zal je bedoelen. Kan goed, wel druk altijd met de pendelbus terug richting Leuven. Vlak voor de weg naar camping B0 ligt er aan de linkerhand een groot (betaald) parkeerterrein dat nooit vol staat eigenlijk, daar zou je de auto ook kwijt kunnen.
Wil je in Leuven parkeren, de grootste zit onder het station, parking De Bond. Daar vertrekken de pendelbussen ook.
Is er wel zoveel file op de terugweg? En liever ff ion de file dan met een hele drukke bus enzo. maar dat ben ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:07 schreef mits het volgende:
[..]
We willen idd in Leuven parkeren en dan de bus naar Werchter. Maar lees niet echt dat iemand het een keer heeft gedaan, en daarmee (wellicht) een file heeft ontmeden.
Ja dat heb ik gemerkt toen ik 2 jaar geleden voor het eerst ging...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk ook dat het wel meevalt, veel gaan er maandag weg. Vroeger waren er bij aankomst ook veel langere files dan nu toen het festival vrijdagavond pas begon, kwam iedereen dezelfde tijd ongeveer aan. Nu doen ze meer aan spreiding door de campings al eerder open te gooien, prima actie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |