Vol is vol, krijg je inderdaad geen bandje meer. Maar je kunt volgens mij wel je campingticket meegeven aan degene die eerder is, dan haalt die gewoon alvast het bandje voor je.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef ebke het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als een camping geacht wordt vol te zijn??
Krijgt er dan niemand een bandje meer?
Aangezien mijn tent eigenlijk al overeind staat, maar ik moet er zelf nog bij.
De trein kan je niet naar Werchter pakken vanaf Leuven, de bus zal je bedoelen. Kan goed, wel druk altijd met de pendelbus terug richting Leuven. Vlak voor de weg naar camping B0 ligt er aan de linkerhand een groot (betaald) parkeerterrein dat nooit vol staat eigenlijk, daar zou je de auto ook kwijt kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef mits het volgende:
Wij gaan zondag, waarschijnlijk parkeren we de auto in Leuven en pakken vanaf daar de trein. Iemand dit eerder gedaan? We hebben weinig zin om zondag na RHCP veel in file te staan
We willen idd in Leuven parkeren en dan de bus naar Werchter. Maar lees niet echt dat iemand het een keer heeft gedaan, en daarmee (wellicht) een file heeft ontmeden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De trein kan je niet naar Werchter pakken vanaf Leuven, de bus zal je bedoelen. Kan goed, wel druk altijd met de pendelbus terug richting Leuven. Vlak voor de weg naar camping B0 ligt er aan de linkerhand een groot (betaald) parkeerterrein dat nooit vol staat eigenlijk, daar zou je de auto ook kwijt kunnen.
Wil je in Leuven parkeren, de grootste zit onder het station, parking De Bond. Daar vertrekken de pendelbussen ook.
Is er wel zoveel file op de terugweg? En liever ff ion de file dan met een hele drukke bus enzo. maar dat ben ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:07 schreef mits het volgende:
[..]
We willen idd in Leuven parkeren en dan de bus naar Werchter. Maar lees niet echt dat iemand het een keer heeft gedaan, en daarmee (wellicht) een file heeft ontmeden.
Ja dat heb ik gemerkt toen ik 2 jaar geleden voor het eerst ging...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk ook dat het wel meevalt, veel gaan er maandag weg. Vroeger waren er bij aankomst ook veel langere files dan nu toen het festival vrijdagavond pas begon, kwam iedereen dezelfde tijd ongeveer aan. Nu doen ze meer aan spreiding door de campings al eerder open te gooien, prima actie geweest.
Moet je nagaan hoe het 15 jaar geleden was.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt toen ik 2 jaar geleden voor het eerst ging...
Gelukkig. Rock Werchter hoort thuis in WERCHTERquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met verplaatsen van het festival? Dat lijkt helemaal van de baan zo te lezen?
Ik wou net zeggen, vind het er erg goed uit zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:03 schreef F_JD het volgende:
Kijk Lowlands, zo kun je de Alpha dus een beetje mooi aankleden!
Ja, dat lukt wel met zo grote ventilatorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Het waait aardig daar aan het kapsel van de zanger te zien
Volgende week is er ook een heruitzending op canvas van de live uitzendingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef lolcat8811 het volgende:
Elke avond lange live-uitzending vanaf 22u op het 3de VRT-net "Op12". De moeite!
www.op12.be
JUPquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Piles het volgende:
Die jongen bij Editors, was dat nou dezelfde als 2 jaar geleden trouwens? Ja toch?
Terrein is ook wel een stuk groter geworden viel me op, met dat derde stagequote:Op zondag 1 juli 2012 15:29 schreef Timo20 het volgende:
Wat me opviel (in vergelijking met bijvoorbeeld Pinkpop) was dat t wel druk was maar je daar niet echt heel veel van merkte, niet echt zo`n op elkaar gedrukt gevoel zoals bij Pinkpop. Dat was wel heel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |