Gelukkig. Rock Werchter hoort thuis in WERCHTERquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met verplaatsen van het festival? Dat lijkt helemaal van de baan zo te lezen?
Ik wou net zeggen, vind het er erg goed uit zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:03 schreef F_JD het volgende:
Kijk Lowlands, zo kun je de Alpha dus een beetje mooi aankleden!
Ja, dat lukt wel met zo grote ventilatorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef Bayswater het volgende:
Het waait aardig daar aan het kapsel van de zanger te zien
Volgende week is er ook een heruitzending op canvas van de live uitzendingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:30 schreef lolcat8811 het volgende:
Elke avond lange live-uitzending vanaf 22u op het 3de VRT-net "Op12". De moeite!
www.op12.be
JUPquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Piles het volgende:
Die jongen bij Editors, was dat nou dezelfde als 2 jaar geleden trouwens? Ja toch?
Terrein is ook wel een stuk groter geworden viel me op, met dat derde stagequote:Op zondag 1 juli 2012 15:29 schreef Timo20 het volgende:
Wat me opviel (in vergelijking met bijvoorbeeld Pinkpop) was dat t wel druk was maar je daar niet echt heel veel van merkte, niet echt zo`n op elkaar gedrukt gevoel zoals bij Pinkpop. Dat was wel heel fijn.
Heb optreden van Miles kane ff bekeken op YouTube en vond hem eigenlijk best matig optreden. Terwijl ik zijn muziek echt geweldig vind. Maar misschien was het beter als je er daadwerkelijk bij bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Terug, heerlijk festival weer, nu ff douchen. Paar hoogtepunten: Editors, Pearl Jam, Miles Kane, deadmau5, RHCP, Chase & Status
quote:
quote:'You want to marry me? You’re right to do so. I’m an American citizen, I have a job, and I’m a virgin!'
geen grote frigo op wielen mee, maar ook het hele festival koud bier. geen probleemquote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef daankes het volgende:
Net terug van een geweldig weekendje Werchter.
Grote FRIGO op wielen met bier bij dus tot aan de laatste dag koud bier.
Hoogtepunten: Editors, wat waren die gooooooeeeed, Florence + The Machine, The XX, M&S, Noel Gallagher, Kasabian. Ben vast wel wat vergeten.
Verder zelf op zaterdag tussen Editors en Chase n Statuseen groot feest met onze eigen hit (Kom naar de tent, Kom naar de tent, want daar is Jezus met zijn Band, oh vader oh heilige geest, het is nog nooit zo gezellig geweest) en het jonassen.
Mijn beste festival so far.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |