donderdag. zonder file aangekomen om 7.55, 8.00 ging camping open.
veeeeeeel te heet. 30 graden en zon? Niet aan mij besteed. de camping ontbijt/biertent deed zijn werk in ieder geval. Eerste band: Maccabees en vervolgens vooraan bij Garbage. Daar kwamen we ook voor. Top! Daarna Netsky. GE-WEL-DIG. Daarna Selah Sue. Ook goed. Paar nummers Skream en daarna vanaf de picnic tafel wat van The Cure meegepikt. stukje kooks, stukje skrillex en terug naar de tent.
vrijdag gossip, jack white, deus, dj fresh, bat for lashes en pearl jam.. die laatste 3 waren meesterlijk. en dan Deadmau5 nog om het af te maken. dikke dag.
zaterdag was Simple Minds, Ben Howard, m83 en Agnes Obel. weer 4 top. Mumford was slaapverwekkend, Incubus was vroeger leuker maar aardig... en Chase & Status eindelijk eens op een groot veld. Gewoon erg goed.
dag 4: Hickey Underworld goed, Other Lives weer een GE-WEL-DIG (gaat zien die band !!!), Vaccines = slaap, Kitty Daisy & Lewis was goed, nummertje Die Antwoord (was met mensen die t nix vinden), Dropkicks (feest) en Noel Gallagher en vervolgens naar huis.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/