Klopt, al had Ajax nog het 'geluk' dat ze hun Eigen Vermogen compleet hebben verdampt en niet zozeer geld wat ze niet hadden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
Als we het over amateuristisch geld verdampen hebben doen/deden alle topclubs van NL niet veel voor elkaar onder
Ja gaat de goede kant op. Voor de rest helpt het ook om wat voetbalclub cliches in te prenten al mag het in deze SC eigenlijk niet over voetbal gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
rot toch godverdomme een end op, tyfusmongool.
Zoiets?
Jawel hoor, alleen zal ik toch niet kunnen gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oi, Drizzt. Hoe gaat 't ermee? Zin in een tourtje Andorra?
Och Twente hebben we inderdaad ook nog. Al zwetende handjes voor de wedstrijd tegen Santa nogwat?quote:
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
rot toch godverdomme een end op, tyfusmongool.
Zoiets?
Kan je een 10-0tje meemaken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen zal ik toch niet kunnen gaan
ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'
De afgelopen jaren hebben Ajax, Feyenoord en AZ wel een aardig financieel beleid volgens mij, al dan niet noodgedwongen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
Als we het over amateuristisch geld verdampen hebben doen/deden alle topclubs van NL niet veel voor elkaar onder
jamaar ik vind het niet tof om zo tegen jullie te praten, dus ik ga lekker tegendraads zijn en het niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja gaat de goede kant op. Voor de rest helpt het ook om wat voetbalclub cliches in te prenten al mag het in deze SC eigenlijk niet over voetbal gaan.
Mwa, meer voor die pot tegen Turkuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Och Twente hebben we inderdaad ook nog. Al zwetende handjes voor de wedstrijd tegen Santa nogwat?
Goeie post.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het gehaat is voornamelijk dat er heel amateuristisch met het geld is omgegaan. In een aantal jaar zijn miljoenen verdwenen door te grote aankopen te doen die ze eigenlijk niet konden betalen. Daags na de lening wordt er weer een zooi spelers aangekocht voor de absolute hoofdprijs.
Als PSV het minder had en een hele hoop geld in het professionaliseren van de jeugdopleiding of opnieuw de scouting had gestoken en verder echte jonge talenten had gekocht (niet die net doorgebroken spelers). Dan was de haat en het leedvermaak ook een heel stuk minder geweest.
Tadic - Jong - Verhoek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, meer voor die pot tegen TurkuIk heb gewoon nog niet voldoende vertrouwen in het seizoen
sorry voor mijn reactiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie post.![]()
Daarnaast is het natuurlijk zakelijk gezien een sterke deal van ons Tiny. Die zag dit als mogelijkheid om toch aan de top te blijven. En laten we eerlijk zijn, het was niet op te vangen door talenten, want die waren er niet of nauwelijks. Die vruchten beginnen zich hopelijk nu een beetje af te werpen.
Verschil is dat wij met 40 miljoen dragende schuld zitten, en PSV een bail-out krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Feyenoord doet het de laatste tijd goed, Ajax de laatste 2 jaar wmb maar is daarvoor ook altijd zo geweest.
Je dan gewoon afzijdig houden en het over iets compleet anders hebben...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar ik vind het niet tof om zo tegen jullie te praten, dus ik ga lekker tegendraads zijn en het niet doen
"Het fenomeen 'supporter in Nederland' vind ik echt verbijsterend. Zo zag ik Feyenoord-fans in de Kuip plastic bekertjes volzeiken en dat dan massaal over een grensrechter heen gooien. Vind je het dan gek dat ie steeds loopt te vlaggen om die zeikbekertjes tegen te houden?"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'
nee, ik heb marokkaanse vrienden op de boksschoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dan gewoon afzijdig houden en het over iets compleet anders hebben...
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Marokkanen?
Yup, maar weet nog niet hoe het middenveld eruit gaat zien, en de verdediging. Enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic - Jong - Verhoek.
mooie aanval toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |