Bek dicht tegen Lansie. Dat is dus een héle toffe PSV-user die WEL kritisch over zijn club durft te zijn en inhoudelijk toffe argumenten heeft, zowel vóór als tégen zijn club en ook bij andere clubs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in je schuilkelder. Huilen tot de storm is overgewaaid
Die heb ik eigenlijk nog nooit gezienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer man
Jij gaat al janken wanneer we over je foto's beginnen
Nou ja, het gehaat is voornamelijk dat er heel amateuristisch met het geld is omgegaan. In een aantal jaar zijn miljoenen verdwenen door te grote aankopen te doen die ze eigenlijk niet konden betalen. Daags na de lening wordt er weer een zooi spelers aangekocht voor de absolute hoofdprijs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee hoe het gegaan is, feit blijft dat ze simpelweg geluk hebben gehad dat de gemeente geholpen heeft. Het is hun goed recht om bij de gemeente aan te kloppen natuurlijk.
Leedvermaak kan ik me wel voorstellen ivm Wijnaldum en het feit dat Feyenoord hun eigen schuldensituatie oplost (let wel: die hadden ook geen geld geweigerd als de gemeente dit had aangeboden) maar ik vind dat het meestal wat te hatelijk over gedaan wordt dat ze dat geld hebben.
sorry l(quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bek dicht tegen Lansie. Dat is dus een héle toffe PSV-user die WEL kritisch over zijn club durft te zijn en inhoudelijk toffe argumenten heeft, zowel vóór als tégen zijn club en ook bij andere clubs.
Dus nogmaals, smoel dicht tegen Lans anders stuur ik je zonder toetje naar bed.
Ik zoek ze wel even opquote:
Is liefde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef BrandX het volgende:
moet ik jullie nu serieus nemen (haha no pun intended) of zijn jullie elkaar weer vol liefde aan het stangenNou?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het gehaat is voornamelijk dat er heel amateuristisch met het geld is omgegaan. In een aantal jaar zijn miljoenen verdwenen door te grote aankopen te doen die ze eigenlijk niet konden betalen. Daags na de lening wordt er weer een zooi spelers aangekocht voor de absolute hoofdprijs.
Als PSV het minder had en een hele hoop geld in het professionaliseren van de jeugdopleiding of opnieuw de scouting had gestoken en verder echte jonge talenten had gekocht (niet die net doorgebroken spelers). Dan was de haat en het leedvermaak ook een heel stuk minder geweest.
Steven jij ook kappen. De lol is er vanaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zoek ze wel even op
Wil je ook die van zijn zusje hebben?
Elke club heeft veel steun gehad, PSV juist bijna nooit. Zie je ook aan de leenconstructie, zomaar geld schenken zat er niet in. Feyenoord had ook net het jaar dat buiten het onderzoek viel enorm veel geld ontvangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Laatst was er ergens een opsomming met hoeveel staatsteun clubs ontvangen hadden. Den Haag stond daar ook bij om een hele hoge positie, geen idee wat die met dat geld hebben gedaan.
Als jij kapt met stoer tegen davy de hele tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steven jij ook kappen. De lol is er vanaf.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, het gehaat is voornamelijk dat er heel amateuristisch met het geld is omgegaan. In een aantal jaar zijn miljoenen verdwenen door te grote aankopen te doen die ze eigenlijk niet konden betalen. Daags na de lening wordt er weer een zooi spelers aangekocht voor de absolute hoofdprijs.
Als PSV het minder had en een hele hoop geld in het professionaliseren van de jeugdopleiding of opnieuw de scouting had gestoken en verder echte jonge talenten had gekocht (niet die net doorgebroken spelers). Dan was de haat en het leedvermaak ook een heel stuk minder geweest.
Eens. Alleen wel jammer dat er teveel naar de supporters wordt gewezen, alsof zij er wat aan kunnen doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Iets waar feyenoord zich goed mee bezig heeft gehouden bijvoorbeeld. Heeft geaccepteerd dat het even niet mee kan draaien met de top, wel blijven proberen natuurlijk, maar het belang en prio even leggen bij gezond worden als club. Kan psv wat van leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Stangen en nemen in 1 zin..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef BrandX het volgende:
moet ik jullie nu serieus nemen (haha no pun intended) of zijn jullie elkaar weer vol liefde aan het stangenNou?
Ehm gewoon serieus nemen en je in de "discussie" mengen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef BrandX het volgende:
quote:
Nee, Die supporters durven niet de inhoudelijke discussie aan te gaan. Behalve Lans, Tj44 ofz, Buitendam dan. De rest blijft in een schuilkeldertje zitten. Of doet alsof hun teddybeer afgepakt isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Alleen wel jammer dat er teveel naar de supporters wordt gewezen, alsof zij er wat aan kunnen doen
rot toch godverdomme een end op, tyfusmongool.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ehm gewoon serieus nemen en je in de "discussie" mengen.
Volstangen met liefde. Hm.quote:
Ach, PSV gaat het nog wel voelen ooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
Als we het over amateuristisch geld verdampen hebben doen/deden alle topclubs van NL niet veel voor elkaar onder
True. Feyenoord doet het de laatste tijd goed, Ajax de laatste 2 jaar wmb maar is daarvoor ook altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
Als we het over amateuristisch geld verdampen hebben doen/deden alle topclubs van NL niet veel voor elkaar onder
Klopt, al had Ajax nog het 'geluk' dat ze hun Eigen Vermogen compleet hebben verdampt en niet zozeer geld wat ze niet hadden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
Ja gaat de goede kant op. Voor de rest helpt het ook om wat voetbalclub cliches in te prenten al mag het in deze SC eigenlijk niet over voetbal gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
rot toch godverdomme een end op, tyfusmongool.
Zoiets?
Jawel hoor, alleen zal ik toch niet kunnen gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oi, Drizzt. Hoe gaat 't ermee? Zin in een tourtje Andorra?
Och Twente hebben we inderdaad ook nog. Al zwetende handjes voor de wedstrijd tegen Santa nogwat?quote:
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
rot toch godverdomme een end op, tyfusmongool.
Zoiets?
Kan je een 10-0tje meemaken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen zal ik toch niet kunnen gaan
ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'
De afgelopen jaren hebben Ajax, Feyenoord en AZ wel een aardig financieel beleid volgens mij, al dan niet noodgedwongen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Tarado het volgende:
jamaar ik vind het niet tof om zo tegen jullie te praten, dus ik ga lekker tegendraads zijn en het niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja gaat de goede kant op. Voor de rest helpt het ook om wat voetbalclub cliches in te prenten al mag het in deze SC eigenlijk niet over voetbal gaan.
Mwa, meer voor die pot tegen Turkuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Och Twente hebben we inderdaad ook nog. Al zwetende handjes voor de wedstrijd tegen Santa nogwat?
Goeie post.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Tadic - Jong - Verhoek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, meer voor die pot tegen TurkuIk heb gewoon nog niet voldoende vertrouwen in het seizoen
sorry voor mijn reactiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie post.![]()
Daarnaast is het natuurlijk zakelijk gezien een sterke deal van ons Tiny. Die zag dit als mogelijkheid om toch aan de top te blijven. En laten we eerlijk zijn, het was niet op te vangen door talenten, want die waren er niet of nauwelijks. Die vruchten beginnen zich hopelijk nu een beetje af te werpen.
Verschil is dat wij met 40 miljoen dragende schuld zitten, en PSV een bail-out krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Feyenoord doet het de laatste tijd goed, Ajax de laatste 2 jaar wmb maar is daarvoor ook altijd zo geweest.
Je dan gewoon afzijdig houden en het over iets compleet anders hebben...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar ik vind het niet tof om zo tegen jullie te praten, dus ik ga lekker tegendraads zijn en het niet doen
"Het fenomeen 'supporter in Nederland' vind ik echt verbijsterend. Zo zag ik Feyenoord-fans in de Kuip plastic bekertjes volzeiken en dat dan massaal over een grensrechter heen gooien. Vind je het dan gek dat ie steeds loopt te vlaggen om die zeikbekertjes tegen te houden?"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien nog even een Gijp of Derksen quote eruit gooien en je bent 'one of the guys'
nee, ik heb marokkaanse vrienden op de boksschoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dan gewoon afzijdig houden en het over iets compleet anders hebben...
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Marokkanen?
Yup, maar weet nog niet hoe het middenveld eruit gaat zien, en de verdediging. Enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic - Jong - Verhoek.
mooie aanval toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |