Bitch please.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
"Het fenomeen 'supporter in Nederland' vind ik echt verbijsterend. Zo zag ik Feyenoord-fans in de Kuip plastic bekertjes volzeiken en dat dan massaal over een grensrechter heen gooien. Vind je het dan gek dat ie steeds loopt te vlaggen om die zeikbekertjes tegen te houden?"
of deze, ook mooi
"Ik zat te kijken naar een jongen en die probeerde drie scharen te maken. En ik denk dat als je bij Heracles speelt dat je dan met één moet beginnen. Dan moet je beginnen met één schaar … en als je dan zeg maar, naar Feyenoord of Ajax gaat mag je er twee en als je dan eindigt bij Madrid moet je er drie proberen."
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please.
"Ekramy, de reservekeeper van Feijenoord komt de tunnel uitgelopen, ZE BREKEN DE TENT AF, MET 50.000 MAN TEGELIJK".
Oh naja ik vind boksen ook niet zo'n geslaagd. Ik vond Rocky 5 niet zo'n hele goede film.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik heb marokkaanse vrienden op de boksschool
No offence pik.quote:
Mijn afgunst voor PSV gaat vaak over in het aanvallen van PSV-Aanhangers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence pik.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden.
En dan na je succes jaar en de beker met de grote orenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn afgunst voor PSV gaat vaak over in het aanvallen van PSV-Aanhangers.
Nee, met echte talenten had je niet direct je team weer staan, maar het is een enorm risico om spelers als Mertens, Matavz, Wijnaldum en Strootman te kopen. Wie uiteindelijk alsnog faalt draai je verlies op en wie wel goed draaien moet je ook geluk mee hebben. Met een beetje pech loopt je sterspeler (wie van de 4 ook) alsnog met een 1 jarig contract de deur uit voor 5 miljoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie post.![]()
Daarnaast is het natuurlijk zakelijk gezien een sterke deal van ons Tiny. Die zag dit als mogelijkheid om toch aan de top te blijven. En laten we eerlijk zijn, het was niet op te vangen door talenten, want die waren er niet of nauwelijks. Die vruchten beginnen zich hopelijk nu een beetje af te werpen.
nog zo eentje met een brakke pc en dito browserquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde BrandX te stalken maar mijn computer kan haar fotoboek niet aan
Laat het Adames niet horen met je machogebral.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gewoond op de DaCosta straatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geboorterecht, als echte mokummer
Oud west, kinkerbuurt, jeweetz
PSV heeft er nu toch 60 ofzo? Volgens mij was alleen het Philips gedeelte een gift.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verschil is dat wij met 40 miljoen dragende schuld zitten, en PSV een bail-out krijgt!
Joh, Mijn PC trekt dat ook niet. Heb Internet en FM aanstaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog zo eentje met een brakke pc en dito browser
Everton jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
"Het fenomeen 'supporter in Nederland' vind ik echt verbijsterend. Zo zag ik Feyenoord-fans in de Kuip plastic bekertjes volzeiken en dat dan massaal over een grensrechter heen gooien. Vind je het dan gek dat ie steeds loopt te vlaggen om die zeikbekertjes tegen te houden?"
of deze, ook mooi
"Ik zat te kijken naar een jongen en die probeerde drie scharen te maken. En ik denk dat als je bij Heracles speelt dat je dan met één moet beginnen. Dan moet je beginnen met één schaar … en als je dan zeg maar, naar Feyenoord of Ajax gaat mag je er twee en als je dan eindigt bij Madrid moet je er drie proberen."
quote:Morgen is het eindelijk zover, de eerste officiële openbare training van Ajax. De training gaat om 14.30 van start op de Toekomst. VAK410 zal weer plaatsnemen op de gebruikelijke plek, namelijk tegenover de hoofdtribune. Bij eventueel slecht weer nemen we plaats in de linkerhoek van de Bobby Haarms tribune.
LET OP: onze eigen mensen maken foto's en video's. Dit zelf doen is dus niet toegestaan!
Ja leg de schuld maar weer bij de normale user hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog zo eentje met een brakke pc en dito browser
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat het Adames niet horen met je machogebral.
Hetzelfde man, duurde een kwartier eerdat alles geladen wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sodemieter lekker op naar het Ajakkes-topic met die troep van je. We wisten allang dat jullie kutsupporters hebben.quote:
goede toevoeging wel ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter lekker op naar het Ajakkes-topic met die troep van je. We wisten allang dat jullie kutsupporters hebben.
Uit welk diepe grot ben jij ontsnapt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter lekker op naar het Ajakkes-topic met die troep van je. We wisten allang dat jullie kutsupporters hebben.
410 houdt niet zo van publiciteit die ze niet zelf in de hand hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leg de schuld maar weer bij de normale user hoorIk eis een beknopte samenvatting van je fotoboek zodat ik deze niet hoef te proberen in te zien.
[..]Ik zou niet durven al zou zijn aandacht mij wel zo trots maken als een hond met 7 lullen/staarten.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef BrandX het volgende:
nou vooruit:
[ afbeelding ]
ik ben die in het rood, mijn NK, gewonnen met 16-1
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
486 foto's van de toegestane 2000 = 24,3%
en over vier-zes weken komen daar nog een trits bij
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn eigen schuld, ik mag er 2000, dus daar ga ik naar toe werken ook. Met als sport dat het wel alleen foto's moeten zijn die ik tof vind. Dus niet volplempen om het volplempen, wel wat kwaliteit natuurlijk.
Het is een openbare training hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
410 houdt niet zo van publiciteit die ze niet zelf in de hand hebben
wat heb ik nou weer gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat het Adames niet horen met je machogebral.
ADO heeft ook kutsupport. Stilwezen jijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben al één dag terug. Wat kom je haten? En die tweede ring komt eraan, zoals ik al zei: na komend seizoen met linkkerrijtje en elke twee weken een uitverkocht huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit welk diepe grot ben jij ontsnapt?
Is de 2e ring al af?
Ja, maar papa: "ZIJ hebben het ook." Goed argument, knul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft ook kutsupport. Stilwezen jij
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben al één dag terug. Wat kom je haten? En die tweede ring komt eraan, zoals ik al zei: na komend seizoen met linkkerrijtje en elke twee weken een uitverkocht huis.
nee en dit is wel nuttig in het SC topic, omdat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben al één dag terug. Wat kom je haten? En die tweede ring komt eraan, zoals ik al zei: na komend seizoen met linkkerrijtje en elke twee weken een uitverkocht huis.
Alleen denken zij een beetje dat ze de baas zijn en alles kunnen bepalen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een openbare training hoor
Ja en dat is triestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen denken zij een beetje dat ze de baas zijn en alles kunnen bepalen.
Hij vraagt mij toch hoe het met de tweede ring is? Ik begin er niet zelf over, koekwaus. Zo gaat het ook altijd in de clubtopics van o.a. Feijenoord. Moeilijk, lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
nee en dit is wel nuttig in het SC topic, omdat?
patsiesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat willen ze dan gaan doen als je het toch doet?
Stoer doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan meppen ze je in elkaar. Dus ik zou het niet proberen, ouwe korfballert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je zelf nou stoerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stoer doen
Zal Dani wel even appen zo dat ie niet zo stoer moet doen met dat gelul
mwah, dat was een eitje van een wedstrijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan je houding zou ik nog iets werken je staat veel te open voor tegenstoten
Sodemieter op naar je TBS-inrichting.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sodemieter op naar je TBS-inrichting.
Dan spiesen ze je aan je kin op het hekwerk. Ik zou het dus maar laten 422quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sodemieter op naar je virtuele vriendin. Tentamen hard verneukt hoop ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sodemieter op naar je TBS-inrichting.
Was ook maar een grap mijn ervaring op het gebied van (sport)vechten reikt niet verder dan een dronken avond Rotterdam. Rotterdamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, dat was een eitje van een wedstrijd
Dikke 9. Jammer voor je en je cursus bloemschikken economie whatever, beide hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op naar je virtuele vriendin. Tentamen hard verneukt hoop ik?
Amsterdamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ook maar een grap mijn ervaring op het gebied van (sport)vechten reikt niet verder dan een dronken avond Rotterdam. Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |