abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 13:50:25 #76
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_113591893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ze houden gewoon zichzelf bezig. Zijn zijn de dompteurs, jij de leeuw die door de brandende hoepel moet springen. Zonder deze act kunnen zij hun circus opdoeken, snappie?

Waarom is brieven schrijven trouwens zo k*t? Ik ben al drie dagen bezig met een vacature voor een functie waar ik supergeschikt en ontzettend gemotiveerd voor ben, maar die brief komt maar niet uit mijn pen/toetsenbord. :(
Schrijf eerst eens in gewone woorden waarom je de baan wil hebben. Daarna is het vrij makkelijk om de brief te schrijven. Waarschijnlijk zit je nu veel te moeilijk te doen en denken en moeilijke woorden te gebruiken.
pi_113601553
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef Apotheose het volgende:
als alles goed verloopt ben ik woensdag afgestudeerd. *O* Dus ik meld me alvast :') Heb opleiding communicatie gedaan (ok, ik doe t officieel nog steeds) en zoek iets in marketingcommunicatie :P
Gefeliciteerd en welkom dan maar :P.

Morera top dat je waarschijnlijk een baan hebt!
  zondag 1 juli 2012 @ 00:31:26 #78
370039 Morera
more more more
pi_113614514
Eerste werkdag gehad, heb het geweten ook :')
Vanaf 8.30 vanmorgen aan het werk en net pas thuis. Morgen weer om 8.30. Zo jank je om werk, zo krijg je geen rust. Maar het allerbelangrijkste is dat er nu eindelijk geld binnen komt ! ^O^
pi_113614728
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef Morera het volgende:
Vanaf 8.30 vanmorgen aan het werk en net pas thuis. Morgen weer om 8.30. Zo jank je om werk, zo krijg je geen rust. Maar het allerbelangrijkste is dat er nu eindelijk geld binnen komt ! ^O^
Dat is een lange dag ja :z

Wat doe je nu dan?
pi_113620327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 08:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt absoluut! Heb ooit een test verneukt omdat ik gematigde antwoorden gaf. Niet doen dus. Altijd de uitersten kiezen!
Waarom eigenlijk?
zelfde als diginoob
pi_113622333
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef Morera het volgende:
Beter, geef mij ook maar een baan met flink veel overuren, kom ik eindelijk een stuk sneller van die paar betalingregelingen af
pi_113633332
Mensen die een bijbaan zoeken? Ik zoek mensen die met thuiswerk (via internet) willen bijverdienen.
Afhankelijk van je eigen snelheid, verdien je hier vanaf ¤ 5,- per uur mee. Enkelen halen de ¤ 15,- per uur. Maar dat ligt aan jezelf.

Het gaat om het beantwoorden van e-mails. Info & vragen alleen via privé bericht.
pi_113633354
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:49 schreef Intelligence het volgende:
Mensen die een bijbaan zoeken? Ik zoek mensen die met thuiswerk (via internet) willen bijverdienen.
Afhankelijk van je eigen snelheid, verdien je hier vanaf ¤ 5,- per uur mee. Enkelen halen de ¤ 15,- per uur. Maar dat ligt aan jezelf.

Het gaat om het beantwoorden van e-mails. Info & vragen alleen via privé bericht.
_O- scammer going scam
pi_113633387
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:49 schreef Intelligence het volgende:

"als iets te mooi lijkt om waar te zijn, ..."
  zondag 1 juli 2012 @ 16:55:02 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113633556
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 08:26 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
omdat je niet wilt opscheppen of antwoorden als 100% leidend wilt maken. maar dat moet je dus wel doen anders krigj je een slechte test eruit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113635635
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef CoolStoryBro het volgende:

[..]

_O- scammer going scam
Als er iemand serieus is, ben ik het wel ...
pi_113635667
quote:
6s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

"als iets te mooi lijkt om waar te zijn, ..."
Wil je best e.a. toelichten, maar dan ff privé bericht sturen, is niet te mooi om waar te zijn, ik zoek nodig wat mensen die bij willen verdienen
  zondag 1 juli 2012 @ 20:11:11 #88
47102 Elvi
miemkwien
pi_113641151
En je zoekt alleen vrouwen? ;)
pi_113641299
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:41 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Wil je best e.a. toelichten, maar dan ff privé bericht sturen, is niet te mooi om waar te zijn, ik zoek nodig wat mensen die bij willen verdienen
Nah, leg het hier maar even uit, scheelt je ook weer een hoop prive berichten beantwoorden ;)
pi_113641968
Ik heb je een pm gestuurd hoor.
pi_113642218
Ligt dat aan mij of is de vacaturebank van werk.nl de slechtste vacaturebank die er is? :@
dag
  zondag 1 juli 2012 @ 20:37:33 #92
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_113642610
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef Peter het volgende:
Ligt dat aan mij of is de vacaturebank van werk.nl de slechtste vacaturebank die er is? :@
Hij is vaak kapot en doet het niet onder Google Chrome.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_113643186
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:37 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Hij is vaak kapot en doet het niet onder Google Chrome.
Ze zoeken daar dus nog goede programmeurs. Stuur eens een open sollicitatie ;) .
pi_113647354
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef Peter het volgende:
Die hele site is (al jaren) een ramp.

http://recruitmentmatters(...)en-ramp-is-nee-toch/
pi_113665589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Schrijf eerst eens in gewone woorden waarom je de baan wil hebben. Daarna is het vrij makkelijk om de brief te schrijven. Waarschijnlijk zit je nu veel te moeilijk te doen en denken en moeilijke woorden te gebruiken.
Moeilijk doen is helaas één van mijn grootste kwaliteiten. Misschien moet ik maar bureaucraat worden. :P

Ik had mijn brief nog laten lezen door een vriend en die zei ook al dat hij niet echt lekker weg las. Ik ga dus nog maar even poging 2 wagen en dan toch snel de brief submitten, want het is een buitenkans die ik niet wil laten lopen.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 11:52:29 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_113665634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Hoi ik ben bosbeetle en ik wil graag bij jullie aan het werk omdat ik toch ergens van rond moet komen. Geef mij nou gewoon die baan maar.

Ik wordt altijd zo ziek van dat geneuzel er om heen, iedereen wil toch gewoon een baan om geld te verdienen.... en het is leuk meegenomen als het een baan is die je leuk vind. Maar al dat gezemel er omheen is wat solliciteren zo verschrikkelijk maakt. :r Vaardigheden :r kwaliteiten :r motivatie :r wtf is er mis met 'gewoon werken'
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_113666349
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hoi ik ben bosbeetle en ik wil graag bij jullie aan het werk omdat ik toch ergens van rond moet komen. Geef mij nou gewoon die baan maar.

Ik wordt altijd zo ziek van dat geneuzel er om heen, iedereen wil toch gewoon een baan om geld te verdienen.... en het is leuk meegenomen als het een baan is die je leuk vind. Maar al dat gezemel er omheen is wat solliciteren zo verschrikkelijk maakt. :r Vaardigheden :r kwaliteiten :r motivatie :r wtf is er mis met 'gewoon werken'
Op zich is dat ook wel een beetje mijn instelling, maar ik heb me er bij neergelegd dat er om een motivatie gevraagd wordt. Dus dan verzin ik maar iets, al gaat het niet van harte. Waarom wil ik bijvoorbeeld voor een bedrijf werken dat ik niet ken? Ehhh.... :{

Toch zijn er wel redenen waarom de ene baan me wel iets lijkt en de andere niet. Zo ben ik er op de universiteit achter gekomen dat ik onderzoek te veel geneuzel met te vage doelstellingen vind. Daarom zijn onderzoeksbanen voor mij absoluut niet de eerste optie.
pi_113670211
Nog 4 dagen werken bij de dierenwinkel en dan wordt ik er daar ook weer uitgegooid ( we verdienen te weinig op de aqua afdeling dus minder personeel )

Gelukkig heb ik vanochtend een telefoontje gekregen van mijn andere werk ( verzorgingshuis) dat ik op gesprek mag voor een bbl opleiding *O*

laten we maar duimen dat dit goed gaat komen, dan ben ik weer langer dan een jaar van mijn "zorgen" af.
pi_113675486
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Aloria het volgende:
Nog 4 dagen werken bij de dierenwinkel en dan wordt ik er daar ook weer uitgegooid ( we verdienen te weinig op de aqua afdeling dus minder personeel )

Gelukkig heb ik vanochtend een telefoontje gekregen van mijn andere werk ( verzorgingshuis) dat ik op gesprek mag voor een bbl opleiding *O*

laten we maar duimen dat dit goed gaat komen, dan ben ik weer langer dan een jaar van mijn "zorgen" af.
Jammer zeg va die dierenwinkel ;( Heb wel vaak het idee dat je in de zorg best makkelijk nog een opleiding kan volgen via het BBL traject. :{

Zou zeggen succes ermee! ^O^
pi_113692841
Ik betrap uitzendbureau's er steeds vaker op dat ze bij hun vacatures niet vermelden of het gaat om een tijdelijke functie of voor langere tijd. Nu al twee keer gehad dat ik op het bureau zelf vernam dat het om een tijdelijke functie ging, terwijl dat niet in de vacature zelf stond.

Overigens ligt die hele uitzendbranche een beetje op zijn gat, heb ik het idee. Je zou verwachten dat het wat zou aantrekken in de vakantieperiode, maar niets blijkt minder waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')