Met een flattax zou die belastingdienst idd voor een groot deel overbodig zijn.quote:
Dat is gewoon populistisch en tegen de gevestigde orde in. Roemer en Wilders komen daar toch redelijk bij in de richting denk ik zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hadden we hier maar zo iemand in de tweede kamer.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dat is gewoon populistisch en tegen de gevestigde orde in. Roemer en Wilders komen daar toch redelijk bij in de richting denk ik zo.
http://www.isidewith.com/results/19913560quote:I side with Gary Johnson on most issues in the 2012 Presidential Election.
Candidates you side with...
96%
Gary Johnson
on domestic policy, economic, science, environmental, social, healthcare, and immigration issues.
90%
Ron Paul
on domestic policy, economic, environmental, social, and healthcare issues.
74%
Jimmy McMillan
on economic, social, and healthcare issues.
73%
Virgil Goode
on economic and domestic policy issues.
71%
Jill Stein
on domestic policy, foreign policy, healthcare, and immigration issues.
53%
Stewart Alexander
on social, immigration, and healthcare issues.
44%
Mitt Romney
on economic issues.
41%
Barack Obama
on social and immigration issues.
82%
American Voters
on economic, social, foreign policy, healthcare, and immigration issues.
Who you side with by party...
95%
Libertarian
71%
Green
44%
Republican
41%
Democratic
Gezien je uitkomsten is het duidelijk dat je libertarisch bentquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nou eentje dan, de rest blijft vooralsnog staan.
Het grote probleem met Mitt is dat hij niet conservatief en geen goede verkoper is. Voor dat laatste is hij gewoon te eerlijk en te weinig politicus. Ik zou er graag een Rush Limbaugh/Bill O'Reilly type bij hebben, die niet bang is om dingen uit te leggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik weet niet of de kans groot is dat het nog iemand anders wordt?
Pakkende advertentie; de muziek en de beelden maken Romney compleet belachelijk, dat is misschien nog wel sterker dan de daadwerkelijke inhoud.quote:Op donderdag 19 juli 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:
Mitt is zo al total loss voor het nog echt moet beginnen.
Kansloos. Over.
Ik las vanochtend nog een artikeltje van de New York Times waarin een heel zooitje statistieken over de polls stonden, waaronder inderdaad dat zo'n 40% van de Romney stemmers meer tegen Obama stemden dan voor Romney.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die voor Mitt Romney gaan stemmen, dat niet doen omdat ze Romney zo'n geschikte peer vinden, maar puur en alleen omdat ze anti-Obama zijn.
Geen pro-Romney stemmers dus, maar anti-Obama stemmers. Mensen die dus alleen maar klagen over hoe slecht Obama wel niet is, maar eigenlijk helemaal niets goeds over Romney hebben te zeggen.
Tja, het is ook een manier van denken.
Dat betekent dan ook dat je romney wel negatief kunt afschilderen, maar dat je daarmee toch niet zoveel meer wint.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las vanochtend nog een artikeltje van de New York Times waarin een heel zooitje statistieken over de polls stonden, waaronder inderdaad dat zo'n 40% van de Romney stemmers meer tegen Obama stemden dan voor Romney.
Deels wel, maar de vraag is in hoeverre die mensen überhaupt te overtuigen zijn om op Obama te stemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat betekent dan ook dat je romney wel negatief kunt afschilderen, maar dat je daarmee toch niet zoveel meer wint.
Mwah, als je bij die tegenstemmers van Obama de weerstand tegen Romney kan laten groeien, blijven ze thuis...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat betekent dan ook dat je romney wel negatief kunt afschilderen, maar dat je daarmee toch niet zoveel meer wint.
Ik denk dat dat wel zal meevallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Mwah, als je bij die tegenstemmers van Obama de weerstand tegen Romney kan laten groeien, blijven ze thuis...
quote:
Ik had maar 5% bij Romney.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:31 schreef popolon het volgende:
http://www.isidewith.com/results/23419318
O c'mon! Te eerlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het grote probleem met Mitt is dat hij niet conservatief en geen goede verkoper is. Voor dat laatste is hij gewoon te eerlijk en te weinig politicus.
Als ik dit zo zie was Mitt dus gewon een halve Democraat. Pro-choice, acceptant van global warming door humans, heeft ie zelf een soort obamacare doorgevoerd etc etc.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef _dirkjan_ het volgende:
Leuk: http://www.livingroomcandidate.org - een site waar de meeste commercials van presidentskandidaten sinds Eisenhower op terug te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |