abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114303927
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef noruas_ het volgende:

[..]

de belastingdienst is overbodig? :?
Met een flattax zou die belastingdienst idd voor een groot deel overbodig zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_114303971
http://www.purplestrategi(...)ail+marketing+softwa

Dit zijn interessante resultaten uit de 12 swing states.

Zo zijn veel mensen negatief over zowel Obama als Romney.
Verder is het percentage mensen dat negatief is over Obama als president in de afgelopen 9 maanden gedaald van 53% naar 49% en het percentage mensen dat positief is gestegen van 41% naar 47%
Romney kende met soortgelijke statistieken een ander verhaal. Begin dit jaar waren mensen zeer negatief over hem (57% unfavorable, 27% favorable), maar nu liggen deze percentages een stuk lager (49% unf, 39% fav).

Van de staten Ohio, Florida, Virginia en Colorado scoort Romney alleen in Florida hoger dan Obama (48-45).

[ Bericht 21% gewijzigd door Rumille op 17-07-2012 06:29:52 ]
pi_114347372
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hadden we hier maar zo iemand in de tweede kamer.
Dat is gewoon populistisch en tegen de gevestigde orde in. Roemer en Wilders komen daar toch redelijk bij in de richting denk ik zo.
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_114347469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 02:19 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Dat is gewoon populistisch en tegen de gevestigde orde in. Roemer en Wilders komen daar toch redelijk bij in de richting denk ik zo.
:')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114347985
Leuk: http://www.livingroomcandidate.org - een site waar de meeste commercials van presidentskandidaten sinds Eisenhower op terug te vinden zijn.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:38:44 #206
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_114372829
quote:
I side with Gary Johnson on most issues in the 2012 Presidential Election.
Candidates you side with...
96%
Gary Johnson
on domestic policy, economic, science, environmental, social, healthcare, and immigration issues.
90%
Ron Paul
on domestic policy, economic, environmental, social, and healthcare issues.
74%
Jimmy McMillan
on economic, social, and healthcare issues.
73%
Virgil Goode
on economic and domestic policy issues.
71%
Jill Stein
on domestic policy, foreign policy, healthcare, and immigration issues.
53%
Stewart Alexander
on social, immigration, and healthcare issues.
44%
Mitt Romney
on economic issues.
41%
Barack Obama
on social and immigration issues.
82%
American Voters
on economic, social, foreign policy, healthcare, and immigration issues.
Who you side with by party...
95%
Libertarian
71%
Green
44%
Republican
41%
Democratic
http://www.isidewith.com/results/19913560

[ Bericht 32% gewijzigd door Comandante op 18-07-2012 17:57:00 ]
Hoiii
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 05:50:56 #207
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_114400859

Mitt is zo al total loss voor het nog echt moet beginnen.

Kansloos. Over.
  donderdag 19 juli 2012 @ 07:48:13 #208
263417 Keyos
Like a Boss
pi_114401720
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nou eentje dan, de rest blijft vooralsnog staan.
Gezien je uitkomsten is het duidelijk dat je libertarisch bent :) Ik kwam overigens ook het meest uit op Gary Johnson.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_114404684
Vandaag zag ik een overzichtje met pro en cons van mogelijke running mates van Mitt Romney:
Pawlenty, Portman, Ryan, Jindal, Rice (de oudste) en Rubio (de jongste).

Rice heeft als nadeel dat zij voor haar vorige functies op nationaal niveau nooit zelf actief campagne heeft moeten voeren, Rubio heeft weinig ervaring op nationaal niveau en zou te soepel tegenover immigratie zijn, Pawlenty zou te onbekend zijn buiten de GOP, Jindal zou z'n vingers verbrand hebben aan BP als gouverneur van Louisiana, Ryan zou enkel omwille van zijn begrotingsvoorstellen gekend zijn
Ik weet niet of de kans groot is dat het nog iemand anders wordt?
pi_114405133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik weet niet of de kans groot is dat het nog iemand anders wordt?
Het grote probleem met Mitt is dat hij niet conservatief en geen goede verkoper is. Voor dat laatste is hij gewoon te eerlijk en te weinig politicus. Ik zou er graag een Rush Limbaugh/Bill O'Reilly type bij hebben, die niet bang is om dingen uit te leggen.

Dat gezever over Bain bijvoorbeeld, waarmee we nu al weken worden doodgegooid... Een beetje conservatief veegt de vloer aan met dat soort propaganda, en kaatst de bal terug.

Alsof het beleid van Obama er voor heeft gezorgd dat er geen banen geoffshored zijn. Wat te denken van alle banen in de energiesector die geexporteerd zijn na het moratorium op boren in de Golf van Mexico. Alsof alle windmolens en zonnepanelen die nu overal gestimuleerd worden, in de VS worden gemaakt. Denk ook aan de wetgeving Frank-Dodd, waardoor heel veel business naar het VK is verhuisd.

Maar om op je vraag terug te komen, ik zou het niet weten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:43:02 #211
66825 Reya
Fier Wallon
pi_114407344
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:

Mitt is zo al total loss voor het nog echt moet beginnen.

Kansloos. Over.
Pakkende advertentie; de muziek en de beelden maken Romney compleet belachelijk, dat is misschien nog wel sterker dan de daadwerkelijke inhoud.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:37:05 #212
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_114417062
Ik denk dat de meeste mensen die voor Mitt Romney gaan stemmen, dat niet doen omdat ze Romney zo'n geschikte peer vinden, maar puur en alleen omdat ze anti-Obama zijn.

Geen pro-Romney stemmers dus, maar anti-Obama stemmers. Mensen die dus alleen maar klagen over hoe slecht Obama wel niet is, maar eigenlijk helemaal niets goeds over Romney hebben te zeggen.

Tja, het is ook een manier van denken. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_114417986
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die voor Mitt Romney gaan stemmen, dat niet doen omdat ze Romney zo'n geschikte peer vinden, maar puur en alleen omdat ze anti-Obama zijn.

Geen pro-Romney stemmers dus, maar anti-Obama stemmers. Mensen die dus alleen maar klagen over hoe slecht Obama wel niet is, maar eigenlijk helemaal niets goeds over Romney hebben te zeggen.

Tja, het is ook een manier van denken. :P
Ik las vanochtend nog een artikeltje van de New York Times waarin een heel zooitje statistieken over de polls stonden, waaronder inderdaad dat zo'n 40% van de Romney stemmers meer tegen Obama stemden dan voor Romney.

[ Bericht 5% gewijzigd door Monolith op 19-07-2012 16:16:21 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114419745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik las vanochtend nog een artikeltje van de New York Times waarin een heel zooitje statistieken over de polls stonden, waaronder inderdaad dat zo'n 40% van de Romney stemmers meer tegen Obama stemden dan voor Romney.

Dat betekent dan ook dat je romney wel negatief kunt afschilderen, maar dat je daarmee toch niet zoveel meer wint.
pi_114419836
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef thettes het volgende:

[..]

Dat betekent dan ook dat je romney wel negatief kunt afschilderen, maar dat je daarmee toch niet zoveel meer wint.
Deels wel, maar de vraag is in hoeverre die mensen überhaupt te overtuigen zijn om op Obama te stemmen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114420153
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef thettes het volgende:

[..]

Mwah, als je bij die tegenstemmers van Obama de weerstand tegen Romney kan laten groeien, blijven ze thuis...
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:31:33 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114422861
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114423068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Mwah, als je bij die tegenstemmers van Obama de weerstand tegen Romney kan laten groeien, blijven ze thuis...
Ik denk dat dat wel zal meevallen.

Als je bijvoorbeeld naar 2004 2008 kijkt, dan zie je dat met name de rechtse kiezers thuisbleven, omdat McCain een slappe zak was. Hij kon de rechtse kiezer er niet van overtuigen dat het zinvol was om voor hem te stemmen.

Deze aanvallen van Obama op Romney zou de laatste aan moeten grijpen om verbaal van zich af te slaan. Het is allemaal zo doorzichtig wat het Obama team doet.

Romney heeft het natuurlijk allemaal aan zichzelf te wijten. Publiceer die belastingaangiften, toon leiderschap.

Het feit dat dit eigenlijk niet gebeurt, is een teken dat we met McCain 2.0 te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 19-07-2012 18:35:57 ]
pi_114425241
2008 bedoel je geloof ik...
pi_114425363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
2008 bedoel je geloof ik...
:@ idd
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2012 @ 18:50:34 #222
862 Arcee
Look closer
pi_114426019
quote:
Ik had maar 5% bij Romney. :P

En 87% bij Obama. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 22:10:49 #223
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_114436214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het grote probleem met Mitt is dat hij niet conservatief en geen goede verkoper is. Voor dat laatste is hij gewoon te eerlijk en te weinig politicus.
O c'mon! Te eerlijk? :+ Dat kun je niet menen. Hij is een slechte acteur en dat is heel wat anders dan eerlijk zijn. Mitt zou eer nog niet eens herkennen als het voor zijn voordeur lag en hij er over zou struikelen.

Hij heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Niemand gelooft hem. Hij straalt uit dat hij zijn eigen moeder nog zou verkopen om het presidentschap te winnen. Enorme gretigheid en zo ontiegelijk bang om iets verkeerds te zeggen, wat het image van gladde aal nog versterkt.

Daarbij is dit niet meer de fifties of de eighties en kijken ook Amerikanen iets anders tegen de stinkende rijken aan. Dat staat niet meer automatisch voor succes en prestige. Veel eerder wordt het sceptisch bekeken en roept het vragen over iemands integriteit op. Daar kunnen de Limbaughs je vriend Mitt ook niet mee helpen. Die leven samen met Mitt in een andere realiteit.

Obama is ook een acteur maar gewoon tien klassen beter in wat hij doet. Voor mij is het lood om oud ijzer wie er wint maar het spel is wel vermakelijk. Als de GOP niet nog een hele grote troef in de mouw heeft zitten gaat Mitt zo verschrikkelijk afgedrogen worden. Heerlijke schadenfreude :D
pi_114441479
quote:
Als ik dit zo zie was Mitt dus gewon een halve Democraat. Pro-choice, acceptant van global warming door humans, heeft ie zelf een soort obamacare doorgevoerd etc etc.

En toen wilde hij president worden als Republikein. Dus tja...flipflop om de teaparty en de repu-fundi's tevreden te houden :')

Volgens mij had ie beter bij de democraten kunnen gaan campaignen. Had ie vice-president kunnen worden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114449276
Al een tijdje niets meer gehoord van Anthony Weiner, het lid van het Huis van Afgevaardigden uit New York wiens carrière in elkaar zakte toen hij onfatsoenlijke foto's van zichzelf per ongeluk publiek maakte. Nu heeft hij samen met zijn vrouw een interview gegeven en hebben ze ondertussen ook een kindje:
http://www.people.com/people/article/0,,20612678,00.html
En net nu is zijn vrouw Huma Abedin het doelwit geworden van Michelle Bachman, die haar beschuldigt van banden met de Moslimbroederschap en dergelijke:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18918597
De Republikeinen willen er zich blijkbaar niet aan verbranden, John Boehner en McCain fluiten haar allen terug. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef _dirkjan_ het volgende:
Leuk: http://www.livingroomcandidate.org - een site waar de meeste commercials van presidentskandidaten sinds Eisenhower op terug te vinden zijn.
^O^ Mooie site hoor, helpt echt om je terug in die tijd te plaatsen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')