De meerderheid in the House of Representatives. Ja, da's kut.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Enigszins. Het probleem is alleen de de Republikeinen, die helaas macht hebben in Amerika, een politiek voordeel hebben om de economie niet te laten groeien.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, nu willen de Republikeinen wél dat Obama zich verontschuldigt?. Wat een stelletje clowns zijn het toch, die rechts-conservatieven.
Wat een zwetskous ben je toch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef Monidique het volgende:
Er is nogal wat ophef over leugens die Mitt Romney verteld heeft. Nu zegt hij geen deel te hebben uitgemaakt van Bain, op een zeker moment, maar eerder zei hij van wel. Technisch gezien zou hij voor deze uitspraken zelfs veroordeeld kunnen worden, omdat het meineed is.
Maar ja, het is natuurlijk gemakkelijker zwarte pubers twintig jaar achter tralies te zetten omdat ze een joint rookten, dan blanke CEO's aanpakken die de wet breken.
Hoe dan ook, meer en meer wordt Mitt Romney in de verdediging gedrukt en hij komt ook meer en meer over als een opportunistische leugenaar, die alles doet om maar president te kunnen worden. Wat natuurlijk ook het geval is.
Slecht nieuws voor de Republikeinen dus.
Vooral omdat je nou niet kan zeggen dat de GOP nooit met dat bijltje heeft gehakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, nu willen de Republikeinen wél dat Obama zich verontschuldigt?. Wat een stelletje clowns zijn het toch, die rechts-conservatieven.
Verandering is namelijk dat het beter gaat? Er schijnt nog steeds een crisis aan de gang te zijn en meneer Romney gaat daar echt zijn eigen geld niet tegenaan gooien.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:53 schreef Pascaltjuh het volgende:
Alleen vanwege het falende beleid van Dhr. Obama zou je voor Romney moeten stemmen. Al ben ik niet geheel objectief
Nee, de crisis zo behandelen als Obama doet is zeker goed. De staatsschuld gigantisch laten oplopen.... Nee, Obama is zeker voor een Amerikaan veels te links en links dat is nooit goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verandering is namelijk dat het beter gaat? Er schijnt nog steeds een crisis aan de gang te zijn en meneer Romney gaat daar echt zijn eigen geld niet tegenaan gooien.
En Romney is rechts wil je zeggen? Die had gewoon een equivalent van Obamacare met zijn Romneycare toen hij Senator was. Ze verschillen nauwelijks van elkaar behalve dat Obama níét heeft gezegd dat Amerika is gemaakt door God om de wereld te leiden en Romney wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:18 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Nee, de crisis zo behandelen als Obama doet is zeker goed. De staatsschuld gigantisch laten oplopen.... Nee, Obama is zeker voor een Amerikaan veels te links en links dat is nooit goed.
Dan doet Romney nog is echte uitspraken waar iets over te zeggen valt, die mister nobody van Obama kwekt niks zinnigs eruit.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
En Romney is rechts wil je zeggen? Die had gewoon een equivalent van Obamacare met zijn Romneycare toen hij Senator was. Ze verschillen nauwelijks van elkaar behalve dat Obama níét heeft gezegd dat Amerika is gemaakt door God om de wereld te leiden en Romney wel.
Jij bent het met Romney's uitspraak eens? Omdat hij net als jij Republikein is en dus altijd gelijk heeft? (en Obama omdat hij een Democraat is het altijd fout heeft?)quote:Op maandag 16 juli 2012 03:43 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dan doet Romney nog is echte uitspraken waar iets over te zeggen valt, die mister nobody van Obama kwekt niks zinnigs eruit.
Ik zeg dat hij teminste flinke uitspraken doet, waar zeg ik dat ik het met hem eens ben. Natuurlijk ben ik niet zo oppervlakkig als jij nu doet vermoeden. Maar het klopt inderdaad dat ik veel meer met de Republikeinen heb dan met de Democraten en hun huidige zwakke leider.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent het met Romney's uitspraak eens? Omdat hij net als jij Republikein is en dus altijd gelijk heeft? (en Obama omdat hij een Democraat is het altijd fout heeft?)
Dus zolang iemand in de mdia maar schreeuwt zonder inhoud is dit een positief punt voor hem als presidentskandidaat? Die gedachtegang wil ik graag begrijpen, leg uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:49 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij teminste flinke uitspraken doet, waar zeg ik dat ik het met hem eens ben. Natuurlijk ben ik niet zo oppervlakkig als jij nu doet vermoeden. Maar het klopt inderdaad dat ik veel meer met de Republikeinen heb dan met de Democraten en hun huidige zwakke leider.
quote:I side with Barack Obama on most issues in the 2012 Presidential Election.
Candidates you side with...
90%
Barack Obama
on science, social, healthcare, immigration, foreign policy, and environmental issues.
81%
Jill Stein
on science, social, healthcare, domestic policy, and immigration issues.
75%
Stewart Alexander
on science, social, healthcare, and economic issues.
20%
Ron Paul
on foreign policy and environmental issues.
13%
Mitt Romney
on domestic policy and environmental issues.
39%
American Voters
no major issues.
Geen echte verrassingen dus.quote:Candidates you side with...
97%
Gary Johnson
on foreign policy, domestic policy, healthcare, science, economic, and social issues.
96%
Ron Paul
on domestic policy, healthcare, economic, foreign policy, social, and science issues.
74%
Mitt Romney
on economic, healthcare, and domestic policy issues.
72%
Jimmy McMillan
on domestic policy, foreign policy, economic, and healthcare issues.
69%
Virgil Goode
on domestic policy, economic, foreign policy, and healthcare issues.
59%
Jill Stein
on immigration and foreign policy issues.
43%
Stewart Alexander
on foreign policy and immigration issues.
28%
Barack Obama
no major issues.
86%
American Voters
on domestic policy, economic, foreign policy, social, healthcare, and immigration issues.
Who you side with by party...
97% Libertarian
74% Republican
59% Green
28% Democratic
Omg, deze "Ron Paul" moet wel meer dan 50% van de stemmen halen.quote:
Yeah! Iemand die 'nee' zegt tegen zo ongeveer alles wat je je maar kunt bedenken, dat zal ze lerenquote:
Hadden we hier maar zo iemand in de tweede kamer.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:20 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Yeah! Iemand die 'nee' zegt tegen zo ongeveer alles wat je je maar kunt bedenken, dat zal ze leren
Zijn toch allemaal zaken waar je zonder kunt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:20 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Yeah! Iemand die 'nee' zegt tegen zo ongeveer alles wat je je maar kunt bedenken, dat zal ze leren
de belastingdienst is overbodig?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal zaken waar je zonder kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |