Hutchinson is geen aanvallende back, Willems op dat gebied erg grillig (heeft wel potentie). Middenveld die het liefst centraal blijft, Mertens en Lens trekken naar binnen. Voila, trechtervoetbal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien heb ik een foute voorstelling van een trechter. Maar wanneer de backs mee aanvallen (Wat je sowieso bij Willems kan verwachten) is dit echt geen trechter hoor![]()
Wel eens met Buitendam wat betreft v Bommel.
Ik acht Dickie ongeacht de opstelling wel in staat om klassieke fouten als deze uit het systeem te houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hutchinson is geen aanvallende back, Willems op dat gebied erg grillig (heeft wel potentie). Middenveld die het liefst centraal blijft, Mertens en Lens trekken naar binnen. Voila, trechtervoetbal.
Ik heb Dick ook wel hoog zitten, het is te hopen voor jullie dat al die jonge gassies het ook oppikken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik acht Dickie ongeacht de opstelling wel in staat om klassieke fouten als deze uit het systeem te houden.
Mag verdomme hopen dat Lens naar binnen trekt wanneer hij spits is ja. Zou hem helemaal zijn, is die spits trekt ie naar rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hutchinson is geen aanvallende back, Willems op dat gebied erg grillig (heeft wel potentie). Middenveld die het liefst centraal blijft, Mertens en Lens trekken naar binnen. Voila, trechtervoetbal.
Hopen, gokken en gissen. De drie belangrijkste termen tot aan speelronde 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb Dick ook wel hoog zitten, het is te hopen voor jullie dat al die jonge gassies het ook oppikken.
Excuus, had Matavz in gedachten als spits.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag verdomme hopen dat Lens naar binnen trekt wanneer hij spits is ja. Zou hem helemaal zijn, is die spits trekt ie naar rechtsbuiten.
Strootman valt ook regelmatig aan. Sorry, geen trechter.
Lullen over voetbalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopen, gokken en gissen. De drie belangrijkste termen tot aan speelronde 1.
Vind ik ook leuk, las net dat PSV Maher wil hebben maar vooralsnog een volgens AZ lachwekkend bod heeft gedaanquote:
PSV wordt mede mogelijk gemaakt door de Gillette speler van de weekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk, las net dat PSV Maher wil hebben maar vooralsnog een volgens AZ lachwekkend bod heeft gedaan
De Telegraaf zeker weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk, las net dat PSV Maher wil hebben maar vooralsnog een volgens AZ lachwekkend bod heeft gedaan
Het is mijn favoriete krant ook niet maar qua voetbal zijn ze toch aardig ingevoerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Telegraaf zeker weer?
Las het net ook.
PSV heeft vorig jaar een laag bod gedaan op Moisander. Ajax heeft volgens Verbeek, afgelopen maand ergens, een belachelijk bod gedaan op Moisander. Dat laatste vinden ze echter niet nodig om te vermelden. In- en intrieste nieuwsbron is dat.
Ja, maar hoe zielig is het om Ajax altijd positief in het nieuws te brengen. Dit berichtje is toch tekenend?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete krant ook niet maar qua voetbal zijn ze toch aardig ingevoerd
Net zo onbetrouwbaar als de Telegraaf.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:40:17Marcel #Brands: 'PSV geen bod gedaan op Maher.' genoteerd reageer retweet
Absolute hoofdprijs betalen voor een eredivisiespeler die wekelijks schittert in studio sport. Klinkt als een Brands-aankoop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:01 schreef Buitendam het volgende:
Een bod op Maher? Geloof ik niet, dan kun je de absolute hoofdprijs betalen.
Je hebt gelijk. Na van Bommel en Zanka is de koek wel een beetje op. Kan ik vanavond rustig slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Absolute hoofdprijs betalen voor een eredivisiespeler die wekelijks schittert in studio sport. Klinkt als een Brands-aankoop.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Absolute hoofdprijs betalen voor een eredivisiespeler die wekelijks schittert in studio sport. Klinkt als een Brands-aankoop.
Het zou Twente kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Net zo onbetrouwbaar als de Telegraaf.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:40:17Marcel #Brands: 'PSV geen bod gedaan op Maher.' genoteerd reageer retweet
Edit: Brands dan he. Thijs niet.
Hadden ze dan beter vorig jaar kunnen doen, nu hebben ze weer wat creativiteit op het middenveld. En AZ > Twente is niet bepaald een geweldige stap vooruitquote:
Kan, die zoeken nog een 10. Denk alleen wel dat ze een bedrag met 2 cijfers kunnen verwachten.quote:
Dat ziet iedere boerenlul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maher is natuurlijk wel een leuk voetballertje. Dat heeft-ie dan goed gezien.
Over wanbeleid gesproken. Willem Janssen halen en hem dan nauwelijks gebruiken. Hele goede voetballer vind ik dat.quote:
Dit. Als Tonny niet ook een baasje op 10 wordt is Maher denk ik de nieuwe nummer 10 van Nederland.quote:
quote:
Wie is Tonny?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Als Tonny niet ook een baasje op 10 wordt is Maher denk ik de nieuwe nummer 10 van Nederland.
Trindade de Vilhena. Groot talentje. Al speelde hij op het afgelopen U17 EK als een natte krant.quote:
Zullen we allemaal gewoon achternamen blijven gebruiken? Dat geleuter met voornamen, het is je moeder nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trindade de Vilhena. Groot talentje. Al speelde hij op het afgelopen U17 EK als een natte krant.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen we allemaal gewoon achternamen blijven gebruiken? Dat geleuter met voornamen, het is je moeder niet
Volgens mij weet ik wie je vader is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik acht Dickie ongeacht de opstelling wel in staat om klassieke fouten als deze uit het systeem te houden.
Ik denk dat iedere Feyenoorder wel weet over wie het gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen we allemaal gewoon achternamen blijven gebruiken? Dat geleuter met voornamen, het is je moeder niet
Dick is mijn paquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weet ik wie je vader is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weet ik wie je vader is.
Gok eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En geeft hij jou wel eens wat geld of zelfs dat niet ?
Zijn achternaam is zo lang.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was René maar mijn pa. Ik gebruik zelf vaker voornamen dan ik dachtquote:
Vilhena is verdomme 7 letters, lambal.quote:
Je denkt werkelijk dat PSV Maher gaat kopen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even lekker VI.nl refreshen voor het nieuws dat beloofd is rond interesse in Maher...
Maher is onbetaalbaar voor PSV las ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even lekker VI.nl refreshen voor het nieuws dat beloofd is rond interesse in Maher...
Een beetje hopen mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat PSV Maher gaat kopen ?
Wat zou er dan met Wijnaldum moeten gebeuren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een beetje hopen mag natuurlijk.
Maar het is niet heel erg realistisch nee.
Idd, als Toivonen verkocht zou zijn voor een topbedrag misschien wel maar dan nog, krijgt Wijnaldum weer geen kans op zijn plek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een beetje hopen mag natuurlijk.
Maar het is niet heel erg realistisch nee.
20 miljoen volgens technisch directeur-wannabe Verbeek. Die gast bemoeit zich opvallend vaak (op een extreem zure en irritante calimero manier) met het werk van Stewart.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher is onbetaalbaar voor PSV las ik.
AZ Wil dus minstens 12 miljoen..quote:Kroonjuweel Maher hoopt op transfer van AZ naar PSV
26/06/2012 19:16
Adam Maher heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. De negentienjarige middenvelder van AZ, die er pas één volledig seizoen in de formatie van trainer Gertjan Verbeek heeft opzitten, liet dinsdagmiddag na de eerste training plotseling weten al toe te zijn aan een volgende stap in zijn loopbaan.
'Er is een club die zich heeft gemeld en daar wil ik heen', zei Maher, die er verder het zwijgen toe deed. 'Ik laat het aan mijn zaakwaarnemer over. Maar het kan soms snel gaan.'
Eerder maakte PSV de belangstelling kenbaar in Alkmaar en bij Sigi Lens, die de belangen van Maher behartigt. Er is echter nog geen officieel bod neergelegd. Naar verluidt zou de Eindhovense club denken aan een bedrag tussen de zes en zeven miljoen euro. Dat is voor AZ sowieso onbespreekbaar.
Het contract van Maher loopt nog drie jaar door, hij is het kroonjuweel van de club en lijkt komend seizoen eveneens uit te gaan groeien tot een vaste waarde in een nieuw Nederlands elftal. Clubs die onder de twaalf miljoen euro willen blijven, zullen bij voorbaat kansloos zijn in het AFAS Stadion. Trainer Verbeek liet al weten dat de concurrenten van AZ diep in de buidel moeten tasten als ze Maher willen aantrekken. 'Maar dat gaat Ajax niet doen. En PSV kan hem niet betalen.'
De in Marokko geboren voetballer koos onlangs definitief voor Oranje en maakte vorig seizoen veel indruk. Hij speelde 52 officiële wedstrijden voor AZ, waarin hij elf keer scoorde. Van Oranje Onder-19 schoof Maher razendsnel op naar de voorselectie van Bert van Marwijk. Ook tijdens de trainingsstage in Hoenderloo, eind mei, dwong hij meteen respect af bij de gearriveerde A-internationals. Desondanks besloot Van Marwijk hem niet mee te nemen naar het EK. (Yoeri van den Busken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |