Oké. Ik denk er al een hele tijd zo over en ik kon het deze keer niet voor me houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja.
A: Als Mon om FB komt over nikita, hoef jij je er niet mee te bemoeien, is niet de bedoeling
B: als je dat toch doet, is het zo erg niet, maar als je alleen maar de gelegenheid aangrijpt om andere mensen voor racist uit te maken, is dat al helemaal niet de bedoeling
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:25 schreef Disana het volgende:
Nigeriaan 'doodgesekst' door zijn zes jaloerse vrouwen
was eerder dan
Man dood verkracht door 6 vrouwen (Nigeria)
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:36 schreef zarGon het volgende:
Waarom laat je het topic nou ontsporen? Kijk, ik sta in ieder geval niet klakkeloos achter de daden van de Turkse overheid enkele decennia geleden. Wat ik niet begrijp is waarom jij in al je topics alles tot in den treure herhaalt en afwijkt van het onderwerp.
Er lopen nu drie topics over min of meer hetzelfde. En in alledrie topics bespreek je op een gegeven moment hetzelfde.
Kan die ONZ mod gewoon met zijn tengels van serieuze topics afblijven want hij laat duidelijk zien daar geen kaas van gegeten te hebben. Een gast slot verre van nodig als er niet een spontane post stroom is met bagger.quote:
Van alledrie hoeft zo ook geen nieuw deel te komen van mij. Computerprobleem moet nog leren ontopic te blijven in plaats van in elk topic zijn standaard koerdenriedel af te draaienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:44 schreef zarGon het volgende:
Kunnen de drie topics van computerprobleem nagelopem worden? Het komt hierop neer:
[..]
Ik heb hem ook gezegd dat ik het volgende keer fijner vind als hij het bij de FA's legt, of bij ons achter, dan het zelf maar oplost, maar hij had wel helemaal gelijk, ik schaam me gewoon voor de kansloze reacties die een groep infantiele kindjes bij elkaar kan verzamelen in een topic. driekwart alsnog verwijderd, en het topic blijft lekker dicht, want als dat meisje alweer gevonden is, heeft dat topic ook helemaal geen zin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan die ONZ mod gewoon met zijn tengels van serieuze topics afblijven want hij laat duidelijk zien daar geen kaas van gegeten te hebben. Een gast slot verre van nodig als er niet een spontane post stroom is met bagger.
De afwezigheid van mods is overigens wel schokkend. Zijn die er nog wel?
Dat topic is niet aangeraakt in dagen.
Ik snap die aversie voor gastmodden persoonlijk niet zo. Als je niet eens kan onderscheiden of een topic ontspoort is, of niet, dan ben je niet blauw. Dus ik ga ervan uit dat elke mod eigenlijk wel weet wat hij doetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:08 schreef zarGon het volgende:
Hopelijk krijgt hij een draai om z'n oor. Net mod en nu al gastmodden ().
Ik schaam me ook voor de reactiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezegd dat ik het volgende keer fijner vind als hij het bij de FA's legt, of bij ons achter, dan het zelf maar oplost, maar hij had wel helemaal gelijk, ik schaam me gewoon voor de kansloze reacties die een groep infantiele kindjes bij elkaar kan verzamelen in een topic. driekwart alsnog verwijderd, en het topic blijft lekker dicht, want als dat meisje alweer gevonden is, heeft dat topic ook helemaal geen zin.
Overigens heb ik geen enkele moeite met gastmodden als ik het topic ook op slot zou gooien, dus zo erg is het ook weer niet, dat slotje
Waar slaat dit dan weer op? Heeft hij al zovaak gegastmod dan, dat je hem zo kan beoordelen. Het gastmodden was niet noodzakelijk inderdaad, maar het was wel een terecht slotje. Ik ben niet zo'n territoriale mod dat ik me daardoor op mijn pik getrapt voel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik schaam me ook voor de reacties
En ik schaam me voor het gebrek aan gemod voor dagen en dagen.
Maar nu was er geen urgente noodzaak om het dicht te gooien dus niet gast modden. Was waarschijnlijk dronken (of weer gewoon zich zelf).
- Het was niet dringend. Dat topic is geoepend op vrijdag en de reacties zijn niet net voor zijn gegastmod geplaatst. Melden in FC was beter geweest; de NWS-mods hadden het topic deze ochtend kunnen modden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap die aversie voor gastmodden persoonlijk niet zo. Als je niet eens kan onderscheiden of een topic ontspoort is, of niet, dan ben je niet blauw. Dus ik ga ervan uit dat elke mod eigenlijk wel weet wat hij doet
Dat is hoogstwaarschijnlijk, ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n territoriale mod
Ik word een beetje moe van zulke personen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Geschiedenis kent geen nuance ..... tenzij je jezelf bezighoud met geschiedsvervalsing.
Het is dan ook geen geheim dat het huidige turkije op het bloed van 20 miljoen christenen 4 miljoen grieken en 1.2 miljoen armenen gebouwd is.
Krijg bij die posts van hem altijd een beetje zo'n Halcon-gevoel, rellen om het rellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van zulke personen.
Dat ben ik wel met je eens, met dit soort posters valt niet te discussieren, maar ook die mensen mogen hun mening uitdragen, zolang het niet over de grens gaat. Ik zie persoonlijk neit zo één twee drie wat ik hier aan doen kan, misschien een van mijn collegamods?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van zulke personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |